Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Hyvin toimi xvidit. Harmittaa vähä toi subie puute, mutta onneks teksti saa pienellä vaivalla näkyvii.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

En kyllä yhtään ihmettele miksei tueta yli 2gb tiedostoja... ottaen huomioon että Sony on kuitenkin myös leffatuotantofirma niin mikseiköhän tuoteta kampetta jolla voisi katsoa blu-ray tai hd-dvd rippejä? :D

Kivalta on vaikuttanut. Ja tosiaankin ei noi xvidit suostu mediaserveriltäni latautumaan mutta siirtokiintolevyltä ne toistuvat.. ei paha vika mut vähän harmi. Olisi kiva vain nakella jakoon tietokoneella jotain noita vanhoja lempisarjoja ja mennä kattelemaan sitten rauhassa. Nyt siihen menee ehkä jopa minuutti aikaa hukkaan :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ;)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Syy taisi löytyä, kun katsoin videon tietoja, toimivissa leffoissa oli äänen pakkaus AC3 ja toimimattomissa ihmeellinen LAME mp3?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Ne kenellä ei toimi se hdmi/optinen: saattaa olla, että tämä on aivan tuulesta temmattu juttu, mutta "music settings" kohdassa bitmapping, laittakaa type3. Tuo on ainoa muutos minkä tein viime päivityksen jälkeen. Kun asensin päivitystä niin ruudulla vilahti bitmapping ja type3. Ei mitään aavistusta mitä nuo tarkoittaa, mutta kävin silti säätämässä:rolleyes:

Sound settingsissä olen laittanut äänet digital out kohtaan.

EDIT. kävin kokeilemassa laittaa type1 niin ei mitään muutosta. Edelleen äänet tulee molemmista.
Rupesi nyt itseänikin kiinnostamaan mistä tuo homma johtuu.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Kenelläkään seuraavanlaisia haittoja Kfin sivuilla:kursori katoillut viimeiset 2 1/2 viikkoa,nyt päivityksen jälkeen etusivu nykii kokoajan?Ja selaimena PS3.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

KiminKamu sanoi:
Kenelläkään seuraavanlaisia haittoja Kfin sivuilla:kursori katoillut viimeiset 2 1/2 viikkoa,nyt päivityksen jälkeen etusivu nykii kokoajan?Ja selaimena PS3.

Joo mulla on kursori katoillu kaikilla sivuilla mutta ei aina. Joutuu aina tattia runkkaamaan ylöspäin tai painamaan kolmiota että tulee kursori back.... Nykimistä en oo huomannu.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Aijai, siis tää on niin hienoa kun voi Gametrailersistakin suoraan ladata HD-trailerit PS3:lle :p
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Pibe sanoi:
Aijai, siis tää on niin hienoa kun voi Gametrailersistakin suoraan ladata HD-trailerit PS3:lle :p
Voi vai? Itse koitin prepatchissä niin vikisi jostain ajureista... en nyt muista mistä. No hyvä tietää :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Onks kukaan katsonu Stage6.com:ista divx pätkiä? Mulla ei näy sieltä jostain syystä ps3:lla mitään :mad:
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Päivitys toi myös uuden visualisoinnin musiikkitoistoon. Avaruustouhua :)
Näyttää kivalta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 päivitykset

On kyllä vähän OT, mutten keksinyt muutakaan paikkaa missä tätä voisi kysyä.

Kuinka kauan elokuvan tekstitykseen pitäisi mennä tuolla avirecompilla? Mulla se jauho sitä jotain 5-6 tuntii ja sit piti sammuttaa se ja mennä nukkumaan. Olis kiva jos niihi leffoiin sai tekstitkin, kun en ymmärrä ihan 100 prosenttisesti kaikkia juttuja. Niin että kauan toi yleensä tekee töitä?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Päivityksen jälkeen kun pitkästä aikaa testailin sivustoja hattrick.org / fantasy.premierleague.com niin toimivat ihan ok. Ei ainakaan aikaisemmin ole toiminut. Eli jotain pientä säätöä on tuo nettiselainkin saanut. Ei se vieläkää jokapuolella toimi, mutta pikkuhiljaa.

Divx-tuesta suuri plussa. Heti tullu katteltua kaikennäkösiä sarjoja suoraa koneelta striimattuna. HD-pätkät vain tuntuvat nykivän, ei varmaa kaista/pc:n teho riitä. Eli ulkosen kovalevyn ostoon :D
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Niin sitä pian unohtaa mutta tuliko seuraavatkin pikku päivitykset nyt:
- aikavyöhykevaihtoon maapallovisualisointi
- webbrowserissa jää oma taustakuva taustalle kun ei ole koko ruudulla
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Darth Vader sanoi:
Ne kenellä ei toimi se hdmi/optinen: saattaa olla, että tämä on aivan tuulesta temmattu juttu, mutta "music settings" kohdassa bitmapping, laittakaa type3. Tuo on ainoa muutos minkä tein viime päivityksen jälkeen. Kun asensin päivitystä niin ruudulla vilahti bitmapping ja type3. Ei mitään aavistusta mitä nuo tarkoittaa, mutta kävin silti säätämässä:rolleyes:

Sound settingsissä olen laittanut äänet digital out kohtaan.

EDIT. kävin kokeilemassa laittaa type1 niin ei mitään muutosta. Edelleen äänet tulee molemmista.
Rupesi nyt itseänikin kiinnostamaan mistä tuo homma johtuu.

Epäilin vähän, heti kun näin aiemman viestisi. Lieneekö kyse siitä, että asetukset olisivat jotenkin nollautuneet. Koska oletusasetuksina kuuluukin molemmista, näin on ollut aiemminkin. Jos on sitten jotain asetuksia muuttanut, on kuulunut vain valitusta outputista. Tämä mainitaan käyttöohjeessakin.

Mutta, voisiko joku expertti kommentoida (itse en ole ehtimyt testailla (enkä ole expertti...)???
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Timppa78 sanoi:
Siis niiku täh ja mikä?

Kun vaihdat aikavyöhykettä asetuksista niin sivukuvassa maapallo pyörii ja keskittyy sen mukaan minkä paikkakunnan/vyöhykkeen valitset.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

hehei sanoi:
Timppa78 sanoi:
Siis niiku täh ja mikä?

Kun vaihdat aikavyöhykettä asetuksista niin sivukuvassa maapallo pyörii ja keskittyy sen mukaan minkä paikkakunnan/vyöhykkeen valitset.

Niin ja jos kuuntelee musiikkia ni maapallon saa pyöriskelemään taustalle. En puhu folding@homesta.
 
Ylös Bottom