Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Jiikax sanoi:
On kyllä vähän OT, mutten keksinyt muutakaan paikkaa missä tätä voisi kysyä.

Kuinka kauan elokuvan tekstitykseen pitäisi mennä tuolla avirecompilla? Mulla se jauho sitä jotain 5-6 tuntii ja sit piti sammuttaa se ja mennä nukkumaan. Olis kiva jos niihi leffoiin sai tekstitkin, kun en ymmärrä ihan 100 prosenttisesti kaikkia juttuja. Niin että kauan toi yleensä tekee töitä?
"Täysimittaisen elokuvan uudelleenpakkaaminen kestää tietokoneen prosessointitehosta riippuen noin 20 minuutista pariin tuntiin." Vaikka tämä olikin lainaus, toisesta oppaasta pätee tämä samoin avirecompilla. Johtuisko kenties tästä, että sinulla on hidas/vanha tietokone?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

TommiR sanoi:
"Täysimittaisen elokuvan uudelleenpakkaaminen kestää tietokoneen prosessointitehosta riippuen noin 20 minuutista pariin tuntiin." Johtuisko kenties tästä, että sinulla on hidas/vanha tietokone?
Varmaankin siitä, ja sitten olin samalla netissä ja mircissä. Pitää kokeilla jättää kone auki kun meen vaikka kouluun. Kiitos neuvosta! :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Näköjään kun lataa Storesta videota, niin "Suorita taustalla" -vaihtoehdon lisäksi löytyy nyt myös "Toista latauksen aikana".
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Oliver sanoi:
Näköjään kun lataa Storesta videota, niin "Suorita taustalla" -vaihtoehdon lisäksi löytyy nyt myös "Toista latauksen aikana".
Eikös tuo tullut jo aikaisemmassa fw:ssä, vai olenko taas sekoillut?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Jiikax sanoi:
Eikös tuo tullut jo aikaisemmassa fw:ssä, vai olenko taas sekoillut?

Et ole sekoillut. Ainakaan tämän asian suhteen siis. Ihan ympärivuorokautista valvontaa en minäkään voi järjestää. :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Jiikax sanoi:
Eikös tuo tullut jo aikaisemmassa fw:ssä, vai olenko taas sekoillut?
Ko. ominaisuus tuli tosiaan jo versiossa 2.00, mutta nyt se toimii selvästi paremmin. Ts. se osaa nyt bufferoida järkevämmin ja käyttäjä näkee entistä selkeämmin, missä mennään latauksen suhteen. Lisäksi se aiempi rumahko Play-nappi on vaihdettu selväkieliseen tekstilinkkiin.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

mkko sanoi:
Epäilin vähän, heti kun näin aiemman viestisi. Lieneekö kyse siitä, että asetukset olisivat jotenkin nollautuneet. Koska oletusasetuksina kuuluukin molemmista, näin on ollut aiemminkin. Jos on sitten jotain asetuksia muuttanut, on kuulunut vain valitusta outputista. Tämä mainitaan käyttöohjeessakin.

Mutta, voisiko joku expertti kommentoida (itse en ole ehtimyt testailla (enkä ole expertti...)???

Taidat olla oikeassa. Nimittäin nyt ei minullakaan toimi äänet muuta kuin jommasta kummasta. Onko muuten mahdollista saada äänet molemmista? Tänäänkin muutama kerta tullut säädeltyä tuota ulostuloa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Darth Vader sanoi:
Taidat olla oikeassa. Nimittäin nyt ei minullakaan toimi äänet muuta kuin jommasta kummasta. Onko muuten mahdollista saada äänet molemmista? Tänäänkin muutama kerta tullut säädeltyä tuota ulostuloa.

Nollaamalla asetukset, eli palauttamalla tehdasasetukset, saat kuulumaan molemmista. Mutta eipä kuulu esim. monikanavaisena, koska se pitää erikseen valita johonkin outputtiin. Ja sitten ei enää kuulu kuin valitusta - siis lähteestä. Pska homma. Olis ihan kätevä ku muksut sais pelailla tv:n äänillä joskus, mut ei taida onnistua:confused:
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Timppa78 sanoi:
siis mulla on nyt toi +2GMT nii mikskä aikavyöhykkeeks mun pitäs vaihtaa että saan sen maapallon näkyvii ja musan kuulumaan :confused:
Paina neliötä musasoittimessa, niin se vaihtelee sitä taustalla pyörivää silmäkarkkia.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

ColdFire sanoi:
niin ja jos kuuntelee musiikkia ni maapallon saa pyöriskelemään taustalle. En puhu folding@homesta.
siis mulla on nyt toi +2GMT nii mikskä aikavyöhykkeeks mun pitäs vaihtaa että saan sen maapallon näkyvii ja musan kuulumaan :confused:
ColdFire sanoi:
Kertoi jotain tää heppu, mut en muista mitä
NO AUTTAKAA JUOPPOA HÄDÄSSÄ!!!
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Timppa78 sanoi:
siis mulla on nyt toi +2GMT nii mikskä aikavyöhykkeeks mun pitäs vaihtaa että saan sen maapallon näkyvii ja musan kuulumaan :confused:
Aikavyöhykevalinnan ja musasoittimen maapalloilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Eli pidä aikavyöhykkeesi ihan normaalisti siinä Suomi-valinnassa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

TT-2k sanoi:
Paina neliötä musasoittimessa, niin se vaihtelee sitä taustalla pyörivää silmäkarkkia.
Ok, odotin tosin isompaa mailmaa tohon neliöstä näkyville, mutta kyllähän toikin käy Master Passion Greed kappaleen aikaan näkyä!


OT: Onkos täällä muita HEVAREITA


EDIT: Hemmetin hieno on toi mualmanpallon systeemi :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Päivityksen jälkeen on PS3 tilennyt ennätysmäärät, vähintään kerran päivässä.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

voiko tuon video valikon BD-kansion poistaa surutta vai tarviiko BD-profiili 1.1 sitä erityisesti johonkin?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Traddash sanoi:
Päivityksen jälkeen on PS3 tilennyt ennätysmäärät, vähintään kerran päivässä.
Nettiselain vai? Mulla ainakin päättyy aina surffailu siihen kun selain jäätyy ja joutuu sammuttamaan koko koneen. Ärsyttävää:mad:
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Vinnie sanoi:
voiko tuon video valikon BD-kansion poistaa surutta vai tarviiko BD-profiili 1.1 sitä erityisesti johonkin?
Eiköhän se luoda automaattisesti uudestaan siinä vaiheessa, kun BD1.1-profiilin mukaista leffaa koneessa pyörität ja se tahtoo kovolle jotain tallentaa. Tosin en ymmärrä, miksi se hakemisto pitäisi ylipäätään poistaa. Onko se yksi ikoni niin häiritsevä? :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

TT-2k sanoi:
Tosin en ymmärrä, miksi se hakemisto pitäisi ylipäätään poistaa. Onko se yksi ikoni niin häiritsevä? :)
ei toki häiritsevä, mutta omat hätäset napinpainallus-sarjat on ennenkin jotain hävittänyt. :o
 
Vastaus: PS3 päivitykset

itellä tilennyt surffailun jälkeen kun sulkee selaimen ja heti yrittää liikkua valikossa vasemmalle(pelien kohdalle) niin se jumittuu ja joutuu sieltä takaa virtanappulasta sammuttamaan.muutaman kerran tehny tän uuden päivityksen jälkee.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

ps3-player sanoi:
itellä tilennyt surffailun jälkeen kun sulkee selaimen ja heti yrittää liikkua valikossa vasemmalle(pelien kohdalle) niin se jumittuu ja joutuu sieltä takaa virtanappulasta sammuttamaan.muutaman kerran tehny tän uuden päivityksen jälkee.
Kappas kehveliä, sain tuon jumin itsekin toistettua. Sen verran vähän PS3:n selainta tulee käytettyä, ja sen verran rauhallisesti liikun XMB:ssä, että ominpäin en olisi tuohon varmastikaan törmännyt. Mutta mutta... Ei se täysin jumiin mennyt kuitenkaan. Oikeassa yläkulmassa pyöri ehkä reilun minuutin verran se pallura ja nyt se tuosta tokeni. Kokeilepa siis odottaa minuutti-pari.
 
Ylös Bottom