Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä ne näkyy, mutta XMB:ssä useimmilla erikoisteemoilla ei ole kuvaa trophylle ja nettihaulle.En huomannut muutaman trofeepyydystämisen jälkeen katsoa näkyvätkö trofeet. Teema on tuolta PSN storesta hommattu.
Päivitykset meni ongelmitta läpi ja en havainnut isompia ongelmia mutta pari pientä vikaa, vikaa havaitsin eli
- tuo kello yläkulmassa toimi mutta oli tunnin jäljessä. No päivitys valikoista internetin avustuksella ja silti aika edelleen pielessä. Zone-asetukset varmistus jotka olivat oikein mutta kello väärässä. Manuaalisesti oikeaan aikaan niin päästiin siitä ongelmasta eroon.
- Se pieni kaverilista lopussa, siellä oma valittu avatar ei näkynyt ollenkaan. No uudelleen lataus ja edelleen ei näy, on vain sellainen kanttinen harmaa kasvo. No en murehtinut asiaa ja katselin yhden elokuvan ja sen jälkeen havaitsin että nyt löytyi itselle avatar mutta seuraavan kaverin avatar oli muuttunut tuoksi harmaaksi kanttiseksi kasvoksi. Ei vaikuta käyttöön mutta jotain ongelmaa lienee.
itsellä on kaatunut kone silloin tällöin kun käynnistää bf tulee vain musta näyttöEhkä jo ensviikolla tulee saataville taas Itse ehdin päivittää ja ainoita bugeja joita olen huomannut on, että custom teemoilla joissakin iconeissa näkyy kysymysmerkki Eipä juuri haittaa.
Mulla ei näköjään enää PS3 nettiselain päivitä ainakaan Konsolifinin foorumia kun yrittää päivittää sivun/tulee toiselta sivulta takas foorumille. Foorumin postaukset päivittyy vasta kun sulkee selaimen ja käynnistää uudestaan. Yhen tupla postauksen sai eilen aikaseks. Toista viestiä kun yritin postata niin tuli kokoajan network erroria vaikka kuinka yritti "virkistää" sivua....
Muilla sama homma joilla on 2.4 versio? Muita probleemoja ei ole päivityksen jälkeen ilmennyt...
Edit: Nyt päivitti foorumin kun paino "virkistä" mutta foorumin viestit ei päivity kun käy esim 10 min kahtomassa vaikka nännejä ja tule takas foorumille...
kuulemma päivitys takaisin servereillä.
edit: nähtävästi feikki mitä kommentteja katselee.
Pystyvätkö 2.4 päivityksen ladanneet, ladata sen korjatunkin päivityksen?
miksi pitäisi jos se kerran jo toimii?