Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Mulla jäätyy välillä battlefield mutta näin taisi olla jo ennen päivitystäkin.

No mulla tää CoD alkanu... ei oo ennemmi näin tehny, äsken pelin jälkee ku menin aulaani, ni sitte luki: In Timppa's party 12 jannua ja kaikkien nimet oli siinä!
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Ainoa ongelma, minkä olen huomannut 2.40:ssa - kaverilistalla yhden kaverin kohdalla näkyy se "viesti tullut" merkki eli kirjekuori, vaikka ko. kaveri ei ole lähettänyt minulle yhtään viestiä :D
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Onks muuten ihan pakko ladata uusin päivitys aina kun se tulee? Tietäkseni koko pleikka ei suostu menee onlineen ellei pakosti päivitä. Vai voiko sen jotenki sivuttaa? Onhan se päivitys ihan jees mutta jos se kerran aiheuttaa ongelmia niin mielellään en latais ollenkaan ja käyttäisin niin kauan sitä 2.36 versiota kunnes on täysin varma että toi 2.40 on varmasti toimiva. Jos ne se nyt korjaa niin jotenki on aika epäileväinen fiilis lähtee sitä latailee. Tietenki jos ei pelaa netis mitään et vaan yksinpelejä pelaa, niin eihän sitä sitten tarvikkaan päivittää, mutta kuitenkin tota CODIA tulee pelailtua lähes päivittäin. Eli siis pääsekö onlineen ilman pakollista pävitystä???
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Onks muuten ihan pakko ladata uusin päivitys aina kun se tulee? Tietäkseni koko pleikka ei suostu menee onlineen ellei pakosti päivitä. Vai voiko sen jotenki sivuttaa? Onhan se päivitys ihan jees mutta jos se kerran aiheuttaa ongelmia niin mielellään en latais ollenkaan ja käyttäisin niin kauan sitä 2.36 versiota kunnes on täysin varma että toi 2.40 on varmasti toimiva. Jos ne se nyt korjaa niin jotenki on aika epäileväinen fiilis lähtee sitä latailee. Tietenki jos ei pelaa netis mitään et vaan yksinpelejä pelaa, niin eihän sitä sitten tarvikkaan päivittää, mutta kuitenkin tota CODIA tulee pelailtua lähes päivittäin. Eli siis pääsekö onlineen ilman pakollista pävitystä???

siis jos et ole ladannut uusinta 2.40:n päivitystä, niin ei sitä sulle tarjotakkaan, kun se on otettu pois ihmisiltä jotka ei oo sitä ladannut :)
juurikin noiden ongelmien takia nääs.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Niin niin ei tarjotakkaan, mutta tuleehan se jossain vaiheessa takaisin markkinoille, niin meinaan sitä että jos ei huvitakkaa päivittää mutta haluan kuitenkin mennä onlineen ammuskelee, niin onnistuukse?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Niin niin ei tarjotakkaan, mutta tuleehan se jossain vaiheessa takaisin markkinoille, niin meinaan sitä että jos ei huvitakkaa päivittää mutta haluan kuitenkin mennä onlineen ammuskelee, niin onnistuukse?

Ei onnistu, uusin versio pitää olla käytössä, että homma pelittää (paitsi tällä hetkellä 2.36 pelittää myös). Vaan eiköhän tässä 2.40:n tapauksessa ole Sonyn taholta otettu opiksi sen verran, että seuraava käyttispäivitys toimii takuuvarmasti. Muussa tapauksessa luottamus karisee pois ja pahasti.

Jos haluaa varmistaa, ettei kone hajoa virheellisen päivityksen vuoksi, niin kannattaa odottaa jonkin aikaa, ennen kuin päivittää oman koneensa. Seuraa vähän sivu silmällä, miten muiden koneet ovat reagoineet päivityksiin. Jos homma pelittää niin kuin pitääkin, niin päivittää sitten itsekin.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Joo niin mä ajattelinki, odottaa vaikka päivän pari. Se on pientä siihen verrattuna että kone hajois, mutta tuskin ne nyt enää toista kertaa noin keskeneräistä laittaa jakeluun. Suurimalla osalla täs näyttäis kuitenkin toimivan jo tämäki päivitys.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

En tiedä onko mitä merkkejä ilmassa, mutta tänään ensin Super Stardust HD lataili aivan poskettoman kauan, mutta toimi kuitenkin ja Tekken kadotti ensin kaikki äänet ja myöhemmin kaatui kokonaan. Tälläisiä ei ole ennen sattunut, joten lieneekö päivityksen tuomia juttuja? Toivottavasti se 2.41 tulee pian.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Eiköhän Sony julkaise jonkun 2.41 päivityksen, eikä 2.40 uudestaan niin että nekin, joilla on mahdollisesti joitain ongelmia 2.40:n lataamisen jälkeen, pääsevät niistä ongelmista eroon.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Ai niin, Jenkeissähän oli eilen sikäläinen itsenäisyyspäivä, joten pieni ihme on, jos viikonloppuna jotain tuon päivityskorjauksen suhteen tapahtuu.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Oon yrittäny ladata tota 2.40 päivitystä mutta väittää ettei uusinta järjestelmäpäivitystä ole saatavilla.. Käyttöjärjestelmänä on nyt 2.36 ja toimiva nettiyhteys löytyy myös, auttakaa tyhmää :/
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Oon yrittäny ladata tota 2.40 päivitystä mutta väittää ettei uusinta järjestelmäpäivitystä ole saatavilla.. Käyttöjärjestelmänä on nyt 2.36 ja toimiva nettiyhteys löytyy myös, auttakaa tyhmää :/
2.40 päivitys otettiin pois, koska siinä oli ongelmia.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Eli mulla tulee vaan musta ruutu kun koneen käynnistää, tähän ei varmaankaan ole muuta vaihoehtoa kuin formatointi tai uuden lätyn osto? Kysyisin, että millanen sata kaapeli siihen oikeen pistäis ostaa, että sais läppäriin kiinni.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Eli mulla tulee vaan musta ruutu kun koneen käynnistää, tähän ei varmaankaan ole muuta vaihoehtoa kuin formatointi tai uuden lätyn osto? Kysyisin, että millanen sata kaapeli siihen oikeen pistäis ostaa, että sais läppäriin kiinni.

Jotkut puhelevat että osaan Ps3 firmwaren tuottamista ongelmista ratkaisuna toimii kovalevyn uudelleen laittaminen. En tiedä sitten joutuuko formatoimaan tuolloin.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Eli mulla tulee vaan musta ruutu kun koneen käynnistää, tähän ei varmaankaan ole muuta vaihoehtoa kuin formatointi tai uuden lätyn osto? Kysyisin, että millanen sata kaapeli siihen oikeen pistäis ostaa, että sais läppäriin kiinni.
päivitit 2.40 ja sen jälkeen tapahtui niin?

PS. katso aikasemmat viestit siellä löytyy vastaus sitten.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

PS: Menetänkö datani jos lähetän pleken yksinkertaisesti sonylle? Takuu on nääs voimassa.
kyllä.

ps kannattaa kokeilla sillä alkuperäisellä av kaapelilla näkyykö kuva, koska ehkä asetukset ovat nollattu alkuperäiseen.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mua kyl vähä harmittaa ku olin just sillo lomamatkal ku 2.40 tuli ja en ehtiny lataa sitä:mad: Ei vieläkään in game xmb:tä.
 
Ylös Bottom