Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt

petekki sanoi:
Päivitettyä tietoa FIFA 08 "Maahantuojalla 01.10.2007"
Hinta 55,10
http://www.verkosta.fi/index.php?cPath=929_692_1571_1572&showproduct=17409
Toivottavasti tuo ei pidä paikkaansa...:confused:

BTW, olen kuullut että jollakin nettisivustolla/pelikaupalla on tarjous, että jos antaa 3 käytettyä PS2 - peliä ja 1 saa minkä tahansa PS3 - pelin. Onko tuollainen tarjous oikeasti jollakin olemassa? Jos on, laittakaa linkkiä. Todella tarvisin tuollaista!
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Äskön soitettii mulle paikallisesta peli liikkestä ja sanottii että voin jo huomenna tulla hakemaa nhl 08.... No mikäs siinä..:)
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Nupenviina_ sanoi:
Äskön soitettii mulle paikallisesta peli liikkestä ja sanottii että voin jo huomenna tulla hakemaa nhl 08.... No mikäs siinä..:)
Mistä kaupasta olet ennakkotilannut?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Nupenviina_ sanoi:
Äskön soitettii mulle paikallisesta peli liikkestä ja sanottii että voin jo huomenna tulla hakemaa nhl 08.... No mikäs siinä..:)

Ihme juttu, kun taas mulle sanottiin toisessa kaupassa, et he eivät voi myydä peliä ennen kuin julkaisupäivä (20.9.) on :confused:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Nupenviina_ sanoi:
Äskön soitettii mulle paikallisesta peli liikkestä ja sanottii että voin jo huomenna tulla hakemaa nhl 08.... No mikäs siinä..:)
Siis nyt mietityttää se, että miten Puolenkuunpelit voi edes myydä peliä tänään, kun niidenkin sivuilla on julkaisupäivä vasta huomenna!¿!
Pitäisköhän mun käydä hakemassa se sieltä kun meen kaupungille tänään vai pitäskö oottaa huomista kun tulee konsolinet:stä? :D
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Olen ennakkotilannut pelin gamelifestä ja soitin heille ja soivat: Peliä tulee heille huomenna.


Kysyin onko sitä jo teillä? He sanoivat että ei ole mutta huomenna tulee:cool:
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

WUHUU!

Soittivat pelimiehestä, että NHL08 odottaa kaupassa, eli töiden jälkeen pääsee tykittämään. IHQ! :eek:
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Ihmettelen, että miten jotkut liikkeet myyvät peliä aiemmin mikä on julkaisupäivä?
Kuten täällä Lahdessa on ollut jo jonkun aikaa PS3:lla toi Naskaari sekä Taiker Vuutsi...
Oisko Lahtelaisilla tietoa, että mistä sen Lätkän vois hakea jo tänään, kun en malttas oottaa huomista :D
EDIT: kävin puolenkuunpeleissä ja sanoivat että Lätkä on myynnissä vasta huomenna... :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Eipähän näy kaupoissa WarHawkia kun tänään kävin pikaisesti Anttilassa. Millon nyt oiekasti se tulee, onko aika muuttunut?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Traddash sanoi:
Eipähän näy kaupoissa WarHawkia kun tänään kävin pikaisesti Anttilassa. Millon nyt oiekasti se tulee, onko aika muuttunut?

No ei näkynyt mitään muutakaan uutta ainakaan Verkkokaupassa kun siellä puolen päivän aikaan poikkesin, Heavenly Swordia on "varastossa" mutta ei hyllyssä?! Ihme kauppiaita.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Traddash sanoi:
Eipähän näy kaupoissa WarHawkia kun tänään kävin pikaisesti Anttilassa. Millon nyt oiekasti se tulee, onko aika muuttunut?

Keskiviikko 26.9.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Eilen oli jo Helsingin Stockalla NHL 08 myynnissä...
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Heavenly swordia etitty ympäri mikkeliä kaksi päivää eikä vielä ole tullut vastaan :(
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Juzzi99 sanoi:
Eilen oli jo Helsingin Stockalla NHL 08 myynnissä...
Kuten ois myös Lahen Prismassa, mutta eivät myynet perskule, sanoi että myyntikieltoa ei ole, mutta jos maahantuoja tarkistaa kassavirran ja peliä on myyty, niin kauppiaalle joka on antanut pelin myyntiin, ni voi tulla kakkia niskaan
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Timppa78 sanoi:
Kuten ois myös Lahen Prismassa, mutta eivät myynet perskule, sanoi että myyntikieltoa ei ole, mutta jos maahantuoja tarkistaa kassavirran ja peliä on myyty, niin kauppiaalle joka on antanut pelin myyntiin, ni voi tulla kakkia niskaan
Joo. Mutta loppujenlopuksi se on ihan sama odottaako päivän enemmän :)
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

verkosta.fi tilasin änärin ja kyselin tänään niin huomiseksi on peli perillä.
 
Ylös Bottom