Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Onko tietoa, että tuleeko Eurooppaan Afrika peliä? tai saako sitä jo jenkeistä tilattua? :confused:
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)


Vautsi... Tän juu Vintsentto :p Pitäneepä tässä pistellä toi tilaukseen, kun toi Lontoonpainos on ollu hakusessa... Jostain kumman syystä Hiroshimanväännösjakäännös on jäänyt tilaamatta :D
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Onkos tietoa, mistä Bad Company 2 kannattais ennakkotilata? Lähinnä, että mistä saa parhaat ennakkotilaajan lisukkeet (jos semmoisia on). Hinnalla ei väliä. Tämä peli tulee hankittua hinnalla millä hyvänsä!
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Jokos tuon god of war collectionin voi käydä hakee paikallisesta kaupasta? Jos ei niin milloinka julkaisu ?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Jokos tuon god of war collectionin voi käydä hakee paikallisesta kaupasta? Jos ei niin milloinka julkaisu ?
Ei voi. SCEE ei ole vieläkään päättänyt, tuodaanko koko kokoelmaa Eurooppaan irtopainoksena ollenkaan vai ei. Näillä näkymin se on tulossa vain yli 100 euron hintaisen GOW3-keräilyversion lisukkeena.

Tänään tosin kuului tietoa, että UK:ssa God of War Collectionia tultaisiin myymään myös erikseen. Aikataulu on sielläkin silti auki.

Lähde: VG247
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Pro Evolution Soccer 2010 olisi hakusessa mahdollisimman halvalla. Muistelen, että olen nähnyt aiemmin jossain pelin hintaan ~20e, vai muistanko aivan väärin (saattoi olla joku zavvin tai thehutin tarjous). Kiitoksia jo etukäteen.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Findgames.co.uk:n mukaan ei tuota 24£ puntaa halvemmalla ei taida löyyä tällä hetkellä...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Kertokaapas mistä lähtisi Heavy Rain halvimmalla? Ei ulkomailta, vaan Suomesta tai Ahvenanmaalta.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Mistäs sais BF: BC2:n halvimmalla? Verkkokaupan 45€ on paras mihin oon itse tömännyt. Tuleeko tästä gamestopin 2 peliä + 1€ (tai 10) tarjousta?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Mistäs sais BF: BC2:n halvimmalla? Verkkokaupan 45€ on paras mihin oon itse tömännyt. Tuleeko tästä gamestopin 2 peliä + 1€ (tai 10) tarjousta?
Gamestopissa on 2 peli + 1€ = BF BC2 peli. (ja ollut kauankin)
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Milloin ilmestyy Star Ocean The Last Hope PS3:lle?
 
Vastaus: White Knight Chronicles [Hype]

Mistähän tämän saisi tilattua ennen euro julkaisua?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Gamestopissa on 2 peli + 1€ = BF BC2 peli. (ja ollut kauankin)
+ GameStopin tarjouksen mukaan kaikki ennakkovaraajat saavat limited editionin (+ peliin lisäaseen) ja ovat mukana dicen signeeraamien tuotteiden arvonnassa.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

+ GameStopin tarjouksen mukaan kaikki ennakkovaraajat saavat limited editionin (+ peliin lisäaseen) ja ovat mukana dicen signeeraamien tuotteiden arvonnassa.

Samassa paikassa lukee myös, että julkaisu on huhtikuussa :eek: Onkos tämä kukkua vai onko julkaisu venähtänyt?
 
Ylös Bottom