Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Onko vahvistettu milloin monkey island tulee euroopan storeen?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Onko tätä Africa alias Hakuna matata peliä julkaistu euroopassa? Onko se edes missään tullut?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Onko tätä Africa alias Hakuna matata peliä julkaistu euroopassa? Onko se edes missään tullut?
Jenkkilässä tuo julkaistiin viime syksynä. Muualla ei ole julkaistu lainkaan... Eikös tämän pitänyt aluperin tulla melkeinpä PS3-konsolin julkaisuksi? Ei tainnut mennä kaikki ihan putkeen... :rolleyes:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype]

Sanokaas mistä löytyisi Limited Edition suht. huokeaan hintaan? :eek:

GameStopista ainakin mutta ei jaksaisi viedä sinne mitään pelejä vaihdossa.

Tai sitten vaan tilaan normiversion Ålandista ja ostan lisukkeet erikseen jostaki eBaysta jos ei muu auta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype]

54,95 discshopista postikuluineen ja saat vielä Hyvät, Pahat ja Rumat elokuvan kaupan piälle!
Ei saa ainakaan enään kun kävit kattelemassa, niin ei ainakaan enään mainita siitä mitään, harmi olis ollu hyvä jos ois tullu mukaa, mutta täytyypä iha pelkkä peli sitte laittaa tilaukseen kyseisestä kaupasta!
 
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3 Hype]

Mistä tätä Fallout: New Vegas spesiaaliversiota voisi ennakkotilata, vai voiko vielä? Ei ainakaan VPD ja verkkis antanut mitään tuloksia hakusanalle, paitsi toki tuota Fallout 3:sta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout: New Vegas [PS3 Hype]

Erikoisversio vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, harkitaan, ja jos voi ennakkotilaa nii hyvä juddu :D
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Mihin tää The God of War Trilogy oikeen on kadonnut? Mistään kaupasta ei tätä enää löydy. Ainakin Hutissa tätä oli vielä varmaan noin kuukausi sitten... Aattelin et oottelen hinnan pudotusta, mut nyt se on mystisesti kadonnut joka paikasta? Missä syy??
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Mihin tää The God of War Trilogy oikeen on kadonnut?

Itse olen ihmetellyt täysin samaa ja eilen tuli Sonylta vielä mailia missä mainostettiin pelkkää God of War Collection julkaisua. Saisivat antaa jotain virallista tietoa.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Mihin tää The God of War Trilogy oikeen on kadonnut?

Vaikuttaa vähän, että oli limited ja loppuunmyyty (en löydä Jenkkien kaupoistakaan oikein)? Toisaalta "God Of War: Collectionia" löytyy sitten n. 24 euron hintaan..

Special-versioissa ei yleensä kannata jäädä odottelemaan aleja. Tein itse sen virheen Wiin Metroid-trilogyn kanssa ja nyt tilaus seisoo Playssä.. Eikä varmaan toteudu kun setti häipynyt kaupoista.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Tuleeko ModNation Racers 19.- vai 21. päivä tätä kuuta? Kaikissa nettikaupoissa lukee 19.5 mutta pelin trailerissa lukee "Europe 21.5". Mites on?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Vaikuttaa vähän, että oli limited ja loppuunmyyty (en löydä Jenkkien kaupoistakaan oikein)? Toisaalta "God Of War: Collectionia" löytyy sitten n. 24 euron hintaan..

...

En mä edes tiennyt että toi Trilogy oli joku ns. "limited edition", vaan luulin sitä ihan ton Collectionin tapaseks. Olis siistimpi omistaa pelkkä God of War Trilogy, entä että GoW Collection ja sitten vielä erikseen GoW III. Sitä paitsi Collection maksaa n. 20e ja GoW III n. 40e (ainakin vielä), joten hintaa tulee n. 60e. Tuo Trilogy makso muistaakseni 54e sillon ku se julkaistiin...

Harmi. :|
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Play.com (UK) : God Of War Trilogy : PlayStation3 - Free Delivery

Mikäs tämä sitten on? On kyllä melkosen suolanen hinta, mutta ihan Trilogy näyttäis olevan.

K(r)atos! Noh, aika kummallinen hinta kyllä. TheHutissa tuo sama boksi oli aikanaan muistaakseni about 56 euroa, alle 60e kuitenkin...

Mut asiasta toiseen, Red Dead Redemption LE lähti viimein tilaukseen. Gigantista 54 euroa. Toivottavasti tulee julkkariksi, koska muuten menee hyvää peliaikaa se yks viikonloppu (julkkari siis 21. päivä perjantaina), kun pian sen jälkeen on sitten koeviikko. Ghhh...
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Nyt on Discshop lykännyt Red Dead Redemptionin Limited Editionin(ps3) julkaisua ja senhän minä juuri olin tilannut...:mad::D:(... joten tullaanko juurikin tätä LIMITED EDITIONIA myymään kaupoissa, vaiko vain normiversiota?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Nyt on Discshop lykännyt Red Dead Redemptionin Limited Editionin(ps3) julkaisua ja senhän minä juuri olin tilannut...:mad::D:(... joten tullaanko juurikin tätä LIMITED EDITIONIA myymään kaupoissa, vaiko vain normiversiota?

Tuskinpa sitä johonkin tavallisiin Prismoihin tms. tulee. Ehkäpä vaikka Gigantista saattais löytyä, tai ainakin jostain paikallisesta peliliikkeestä. Mutta hinta voi olla melko suolainen...
 
Ylös Bottom