Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt tässä kiinnostaa nähdä alkaako ne vonkaan niitä postista saatuja paketteja takasin? Meinaan oon jo yhtä sellasta ostamassa :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ehkä tuossa tuli käytyä vähän ylikierroksilla kun tulin postista himaan. Pahoittelen omia avautumisia.
Kaikkihan me tiedettiin että hinta on aivan naurettava, mutta kannattaahan sitä laittaa tilaus vetämään, siinä ei kuitenkaan mitään häviä.
Porukka minään lukien oli aika täpinöissään kun alkoi tulla ilmoituksia että pelit on postitettu, ja eilen oikeasti luulin saan pelin tänään.
Sen takia pettymys oli äärettömän kova.

Mutta näillä mennään, ei muuta kun tilaamaan peli jostain muualta.
Kiva kuulla että edes jotkut sai pelin, onnea teille.

Peace & Love :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En haluaisi kääntää veistä kenenkään haavassa, mutta noin tunti sitten kävelin myös postista ulos explorer kainalossa. Kerkesi lojumaan postissa yli 2 tuntia. On se upea paketti. Nytkun viellä kerkeisi pelaamaan itse peliä tänään :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En haluaisi kääntää veistä kenenkään haavassa, mutta noin tunti sitten kävelin myös postista ulos explorer kainalossa. Kerkesi lojumaan postissa yli 2 tuntia. On se upea paketti. Nytkun viellä kerkeisi pelaamaan itse peliä tänään :D
Täällä postissa ehti olla 30min, ennen kuin tuli tuo palautus. Postissa kun kysyin, niin lähti juuri 5min ennen nuo palautettavat. Vaikka olisikin hintavirhe, niin CDON on antanut sen verran reippaasti väärää informaatiota ja suoraan sanottuna kussut mua silmään, joten aion olla kuluttajavirastoon yhteydessä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Saipas kunnon naurut kun luki tämän ketjun viestejä. Kannattaisi nyt kunkin laittaa niitä jäitä hattuun ja miettiä kunnolla tätä tapahtumaketjua.

Olkoon miten virhe vaan, kyllä minusta olisi loukkaavaa vastaanottaa postin noutoilmoitus ja sitten hakiessa sanotaan, ettei sulle mitään voi antaa. Saman tien voisi riistää tikkarin suoraan lapsen suusta. Ihan turhaa vaivaa kuluttajalle.

Aiemmin tätä ketjua lukiessa olin selvästi myyjän puolella, koska etenkin harrastajan näkökulmasta katsoen hintavirhe on ilmeinen. Mutta kyllä moinen hiljainen takaisinveto on todella tökerösti hoidettu, harkitsisin itsekin boikottia mikäli korvausta moisesta perseilystä ei kuuluisi. Nyt tyydyn sivustakatsojan asemaan kerta en itse mitään tilannut.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Aiemmin tätä ketjua lukiessa olin selvästi myyjän puolella, koska etenkin harrastajan näkökulmasta katsoen hintavirhe on ilmeinen. Mutta kyllä moinen hiljainen takaisinveto on todella tökerösti hoidettu, harkitsisin itsekin boikottia mikäli korvausta moisesta perseilystä ei kuuluisi. Nyt tyydyn sivustakatsojan asemaan kerta en itse mitään tilannut.

Lisäpontta kuluttajan puolelle siirtymiseen tuo mielestäni se että toisille peli on kuitenkin toimitettu. Oli kyseessä sitten Itellan tai CDONin vika, niin tulisi kaikkia kuluttajia kuitenkin kohdella tasapuolisesti.

edit. Itse ainakin suosittelisin kaikkia tässä tapauksessa tyhjin käsin jääneitä kuluttajia ottamaan yhteyttä ensin CDONiin ja heidän vastauksestaan riippuen myös mahdollisesti kuluttajavirastoon. Vain aktiivisesti oikeuksistaan kiinni pitämällä yritysten toiminta saadaan asialliseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Täällä postissa ehti olla 30min, ennen kuin tuli tuo palautus. Postissa kun kysyin, niin lähti juuri 5min ennen nuo palautettavat. Vaikka olisikin hintavirhe, niin CDON on antanut sen verran reippaasti väärää informaatiota ja suoraan sanottuna kussut mua silmään, joten aion olla kuluttajavirastoon yhteydessä.

Kyllä se olet sinä joka yritti kusta CDON:ia silmään. Hienoa, että ehtivät korjata virheensä ennen kuin tämä ryöstö ehdittiin viimeistellä kaikkien osalta :cool:
Kaikki vikisijät ja huijarit saisivat maksaa tuplahinnan pelistä.


Nyt tässä kiinnostaa nähdä alkaako ne vonkaan niitä postista saatuja paketteja takasin? Meinaan oon jo yhtä sellasta ostamassa :D

Mikäli SuicideBunny78:lta ostit kauppapuolen kautta niin joudut varmaan kyllä pettymään, sillä pakettia ei luovutettu hänelle postista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mulle tuli ilmoitus, että paketti olisi noudettavissa n. tunti sitten. Tilausseuranta ei ainakaan näytä että pakettia olisi lähetetty takaisin.
Harmi vaan että oon nyt iltavuorossa ja huomenna aamuvuorossa, niin ehdin postiin vasta huomenna iltapäivällä. Eiköhän se oo jo viimeistään silloin postitettu takaisin. :(
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Hohohoho, naurattaa tuo SuicideBunny, osti kolme kpl niitä ja taisi ehtiä myydäkkin ainakin yhden 90€ hintaan.
 
Huonosti on kyllä CDON hoitanut tämän. Olisivat voineet edes sähköpostia laittaa ja ilmoittaa että aikovat vetää tilaukset takaisin. Moni on turhaan joutunut menemään postiin saapumisilmoituksen saatuaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Huonosti on kyllä CDON hoitanut tämän. Olisivat voineet edes sähköpostia laittaa ja ilmoittaa että aikovat vetää tilaukset takaisin. Moni on turhaan joutunut menemään postiin saapumisilmoituksen saatuaan.

Ja muuten olisin tilannut Uncharted 3:n jostian muualta, mutta sitten kun CDON päättikin postittaa tuon Explorer Editionin, niin tottakai ajattelin että nyt saankin sen UC3:n sieltä, niin ei tarvii muualta tilata. Nyt pitää nähtävästi huomenna lähteä lähimpään Giganttiin busseilemaan.. saatana.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onhan toi useampien tilaaminen ja niiden myynti rahantekotarkoituksessa moraalisesti täysi varastamiseen verrattavaa. Jos joku sen yhden kappaleen sai niin onnea sille, mutta en voi tuntea muuta kuin vahingoniloa jotain trokaria kohtaa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Heh, täähän alkaa vaikuttaa siltä että olisin tehnyt jonkun suurenkin rikoksen.
Taidan jättää tämän keskustelun tähän, niin ei koko universumi pahoita mieltään mun sanomisista ja tekemisistä....
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tilauksen vahvistus etämyynnissä - Kuluttajavirasto

"Tilaamatta toimitettuja tavaroita ei tarvitse maksaa, palauttaa tai edes säilyttää. Käytännössä kannattaa heti ottaa yhteyttä yrityksen asiakaspalveluun, jos yritys lähettää tavaran tai tilausvahvistuksen tuotteesta, jota ei ole tilattu. Näin vältyt laskutukselta ja muilta jälkitoimilta."

Eli tuon perusteella ne onnekkaat, jotka paketin tänään saivat, saivat sen ilmaiseksi?
Koska tilaus oli kuitenkin peruttu, ja se on toimitettu tilaamatta.
Itse en siis pakettia saanut, kunhan vain huomasin tuollaisen kohdan pykälissä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tilauksen vahvistus etämyynnissä - Kuluttajavirasto

"Tilaamatta toimitettuja tavaroita ei tarvitse maksaa, palauttaa tai edes säilyttää. Käytännössä kannattaa heti ottaa yhteyttä yrityksen asiakaspalveluun, jos yritys lähettää tavaran tai tilausvahvistuksen tuotteesta, jota ei ole tilattu. Näin vältyt laskutukselta ja muilta jälkitoimilta."

Eli tuon perusteella ne onnekkaat, jotka paketin tänään saivat, saivat sen ilmaiseksi?
Koska tilaus oli kuitenkin peruttu, ja se on toimitettu tilaamatta.
Itse en siis pakettia saanut, kunhan vain huomasin tuollaisen kohdan pykälissä.

Mutta ilmeisesti kenenkään tilausta ei loppupeleissä peruttu? Paitsi että paketit lähtivät heti takaisin CDONille eli taisivat tavallaan perua? Mutta sitten taas joiltakin ei peruttu mitään? ***** mitä syrjintää tämmönen. Tyytyisin kompensaationa jo pelkkään tavalliseen peliinkin, mutta nyt kun lukee että kovin moni on silti saanutkin tuon pelin ilman mitään ongelmia, niin minähän vielä hankin sen Explorer Editionin itelle, vaikka sitten kuluttajanasiamiehen avulla. Muu ei käy.

Nytkään ei voi tehdä yhtään mitään muuta, kun koko ajan pyörii mielessä tämä asia ja sapettaa niin älyttömästi.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tilauksen vahvistus etämyynnissä - Kuluttajavirasto

"Tilaamatta toimitettuja tavaroita ei tarvitse maksaa, palauttaa tai edes säilyttää. Käytännössä kannattaa heti ottaa yhteyttä yrityksen asiakaspalveluun, jos yritys lähettää tavaran tai tilausvahvistuksen tuotteesta, jota ei ole tilattu. Näin vältyt laskutukselta ja muilta jälkitoimilta."

Eli tuon perusteella ne onnekkaat, jotka paketin tänään saivat, saivat sen ilmaiseksi?
Koska tilaus oli kuitenkin peruttu, ja se on toimitettu tilaamatta.
Itse en siis pakettia saanut, kunhan vain huomasin tuollaisen kohdan pykälissä.

Pitääkö tässä siis seuraavaks alkaa pyytään 20,90e takasin, jonka just maksoin. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä tässä koko casessa harmita oikeastaan mikään muu kuin CDONin laaduton toiminta.
Mistäs minä voin tietää mistä syystä nyt sitten postittavatkin pelin. Voi olla että on tullut aikaisemmin kuluttajavirastolta palautetta ja nyt antavat mennä halvalla... Ja aspa vielä sanoo, että 20.90 e on hinta.

Mitään "virallista" pahoittelua ei ole vielä tullut ja mikäli sellaista ei lähipäivinä kuulu, niin pistän palautetta lähinnä ala-arvoisesta asiakaspalvelusta.

Explorer edition ei sisällöltään kiinnostanut pätkääkään ja suurin osa roinasta olisi todennäköisesti lentänyt roskikseen parin viikon kuluessa. Peli olisi ollut kiva saada halvalla, mutta onneksi en sentään ehtinyt verkkiksen ennakkotilausta peruuttaa.
 
Ylös Bottom