Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä postissa ehti olla 30min, ennen kuin tuli tuo palautus. Postissa kun kysyin, niin lähti juuri 5min ennen nuo palautettavat. Vaikka olisikin hintavirhe, niin CDON on antanut sen verran reippaasti väärää informaatiota ja suoraan sanottuna kussut mua silmään, joten aion olla kuluttajavirastoon yhteydessä.En haluaisi kääntää veistä kenenkään haavassa, mutta noin tunti sitten kävelin myös postista ulos explorer kainalossa. Kerkesi lojumaan postissa yli 2 tuntia. On se upea paketti. Nytkun viellä kerkeisi pelaamaan itse peliä tänään![]()
Saipas kunnon naurut kun luki tämän ketjun viestejä. Kannattaisi nyt kunkin laittaa niitä jäitä hattuun ja miettiä kunnolla tätä tapahtumaketjua.
Aiemmin tätä ketjua lukiessa olin selvästi myyjän puolella, koska etenkin harrastajan näkökulmasta katsoen hintavirhe on ilmeinen. Mutta kyllä moinen hiljainen takaisinveto on todella tökerösti hoidettu, harkitsisin itsekin boikottia mikäli korvausta moisesta perseilystä ei kuuluisi. Nyt tyydyn sivustakatsojan asemaan kerta en itse mitään tilannut.
Täällä postissa ehti olla 30min, ennen kuin tuli tuo palautus. Postissa kun kysyin, niin lähti juuri 5min ennen nuo palautettavat. Vaikka olisikin hintavirhe, niin CDON on antanut sen verran reippaasti väärää informaatiota ja suoraan sanottuna kussut mua silmään, joten aion olla kuluttajavirastoon yhteydessä.
Nyt tässä kiinnostaa nähdä alkaako ne vonkaan niitä postista saatuja paketteja takasin? Meinaan oon jo yhtä sellasta ostamassa![]()
Huonosti on kyllä CDON hoitanut tämän. Olisivat voineet edes sähköpostia laittaa ja ilmoittaa että aikovat vetää tilaukset takaisin. Moni on turhaan joutunut menemään postiin saapumisilmoituksen saatuaan.
Hohohoho, naurattaa tuo SuicideBunny, osti kolme kpl niitä ja taisi ehtiä myydäkkin ainakin yhden 90€ hintaan.
Tilauksen vahvistus etämyynnissä - Kuluttajavirasto
"Tilaamatta toimitettuja tavaroita ei tarvitse maksaa, palauttaa tai edes säilyttää. Käytännössä kannattaa heti ottaa yhteyttä yrityksen asiakaspalveluun, jos yritys lähettää tavaran tai tilausvahvistuksen tuotteesta, jota ei ole tilattu. Näin vältyt laskutukselta ja muilta jälkitoimilta."
Eli tuon perusteella ne onnekkaat, jotka paketin tänään saivat, saivat sen ilmaiseksi?
Koska tilaus oli kuitenkin peruttu, ja se on toimitettu tilaamatta.
Itse en siis pakettia saanut, kunhan vain huomasin tuollaisen kohdan pykälissä.
Tilauksen vahvistus etämyynnissä - Kuluttajavirasto
"Tilaamatta toimitettuja tavaroita ei tarvitse maksaa, palauttaa tai edes säilyttää. Käytännössä kannattaa heti ottaa yhteyttä yrityksen asiakaspalveluun, jos yritys lähettää tavaran tai tilausvahvistuksen tuotteesta, jota ei ole tilattu. Näin vältyt laskutukselta ja muilta jälkitoimilta."
Eli tuon perusteella ne onnekkaat, jotka paketin tänään saivat, saivat sen ilmaiseksi?
Koska tilaus oli kuitenkin peruttu, ja se on toimitettu tilaamatta.
Itse en siis pakettia saanut, kunhan vain huomasin tuollaisen kohdan pykälissä.
Pitääkö tässä siis seuraavaks alkaa pyytään 20,90e takasin, jonka just maksoin.![]()