Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-taustakuvat ja teemat

Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Juu, ihan näppäriä taustoja sinulla. Lataukseen lähtivät Madventures-leiskat.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Voiko joku hyväsydäminen tyyppi taiteilla Pasila-teeman (siis sen animaatiosarjan) ? Tekisin toki itse, jollen olisi näin tumpelo puukäsi:eek:
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Voiko joku hyväsydäminen tyyppi taiteilla Pasila-teeman (siis sen animaatiosarjan) ? Tekisin toki itse, jollen olisi näin tumpelo puukäsi:eek:

Mullekkin kelpaisi, Rauno repomies!!!! Sellainen mielellään missä on monta eri kuvaa ja ne kuvakkeet saa olla alkuperäiset että saa selvääkin.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

mä käytän tällä hetkellä sitä CoD4 teemaa, ja storesta latasin sen wallpaperin, mikä tulee , kun on käynnistämässä codia. on muuten hieno ;)
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Mites te ketkä teette ite teemat ni mistä haette niitä kuvakkeita sinne valikkoihin? Voi olla et lukeeki jossain täällä jo, mutta en nyt jaksais luea...
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Jos omaa Japani-accountin PS3:lla, niin kannattaa poiketa alueen Storeen poimimaan, ilmainen, animoitu Afrika-teema.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

US Storen maksullinen (2,99 USD) LBP-teema oli ihan jees, mutta yksi asia noissa harmittaa; XMB-tekstin väri pitäisi saada itse valita, koska valkoinen teksti hukkuu "valkoisiin" seeproihin turhan herkästi. Lisäksi pitäisi olla mahdollisuus erikseen valita tausta-animaatiot ja ikonit. Nyt animoidun teeman kanssa on pakko käyttää sen mukana tulevia ikoneita, pl. Original- ja Classic-taustat.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Ei kellään mahtaisi olla innostusta tehdä Alan Wake-teemaa? Riittää jos vain kokoa jotain kuvia siitä. JOS joku viittii tehdä. : )
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Playstation.blogin mukaan tänään tarjolle tulee kolme dynaamista teemaa:

LittleBigPlanet
Motorstorm
Wipeout HD Fury

Näistä kaksi ensimmäistä ovat maksullisia, mutta Wipeout teema on ilmainen korvauksena siitä, että teemat Eurooppaan tulevat myöhemmin kuin muualle.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Onkos joku hankkinut tämän LBP -teeman? Onko se se sama miikä oli niissä firmiksen esittelyvideoissakin, eli Sackboy juoksee maapallon päällä.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Onko se se sama miikä oli niissä firmiksen esittelyvideoissakin, eli Sackboy juoksee maapallon päällä.
Juuri samainen teema on kyseessä.
Hauska pienehkö yksityiskohta on se, että säkkiukko "elää" reaaliajassa.
Kun meillä on yö, on myös säkkipojalla yö (kuu mollottaa..) ja kun meillä alkaa aamu sarastamaan, on säkkipojallakin aamun sarastus kaverinaan.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Näistä kaksi ensimmäistä ovat maksullisia, mutta Wipeout teema on ilmainen korvauksena siitä, että teemat Eurooppaan tulevat myöhemmin kuin muualle.

Tämä olikin jo ladattavana, ei ole erikoinen. Liikaa räiskettä ja liikettä koko ajan, häiritsee pahasti.
 
Ylös Bottom