Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)
Minulla oli sama ongelma (aina yhteys katkesi n. 3 minuutin pelin jälkeen).
Täsmälleen sama vika oli aikoinaan myös Battlefield Heroes -pelissäni, joten päätin kokeilla samaa korjauskeinoa tuohon 1943:een ja se toimi.
Eli minulla riitti vain se, että laitoin Pleikan IP:n modeemin DMZ tilaan (modeemin palomuuri ei enää häiritse/estä playstationin yhteyksiä).
Jos mahdollista, niin kannattaa kokeilla tuota...
Edit: Sama modeemi ainakin käytössä, joten luultavasti tuo keino poistaa ongelman.
Laitoin tuonne Battlefield ketjuun, mutta jatketaan täällä sitten tästä aiheesta:Trialia tuli kokeiltua se 30 min ja ikäväkseni huomasin, että peli iski yhteyden poikki servuun aina 3 min 30 sek jälkeen. Muuten ei mitään lagia tai muuta vastaavaa. En käsitä mikä siinä oikein on....
Minulla oli sama ongelma (aina yhteys katkesi n. 3 minuutin pelin jälkeen).
Täsmälleen sama vika oli aikoinaan myös Battlefield Heroes -pelissäni, joten päätin kokeilla samaa korjauskeinoa tuohon 1943:een ja se toimi.
Eli minulla riitti vain se, että laitoin Pleikan IP:n modeemin DMZ tilaan (modeemin palomuuri ei enää häiritse/estä playstationin yhteyksiä).
Jos mahdollista, niin kannattaa kokeilla tuota...
Edit: Sama modeemi ainakin käytössä, joten luultavasti tuo keino poistaa ongelman.