Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Janus sanoi:
Onkos Inkkari ja Vinski samalta alueelta? Kerta testit on ok, niin mahdollisesti ISPn / aluetta palvelevalla DNSällä voisi olla ongelmia.
jaa taitaa molemilla olla sonera niinkun täälä kun ei toimi ja näytää virhe numeroa 80710092
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

pekka1982 sanoi:
jaa taitaa molemilla olla sonera niinkun täälä kun ei toimi ja näytää virhe numeroa 80710092

Pudonnut / katkennut yhteys... Jep. Jos kaikilla Sonera, niin se ongelma on siellä päin.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Sonera... vaihtoon menee, otan Mikkelin puhelin yhtiön kautta uuden liittymän... Sonera kun on meillä pätkinyt siitä asti kun omaan asuntoon muutettiin, 700m oli muutto matka ja sen jälkeen sonera ei ole oikein pelittänyt ja muutenkin olen hermoni soneran teknisen kanssa menettänyt hermot ihan lopullisesti, "eihän se teidän yhteys näköjään toimi kunnolla kun yhteyden oton jälkeen nopeus tippuu kokoajan kunnes se on niin matala että se katoaa kokonaan". Tämän jälkeen kysyn mistä johtuu niin vastaus on emme me tiedä, oletkos kokeillut toisella modeemilla (tuon takia perjantaina kävin telewell 510 v4 hakemassa) ja sama sonta jatkuu.
soneran sivujen mukaan mitään häröä ei ole... http://www.sonera.fi/Asiakastuki/H%E4iri%F6tiedotteet
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Apua tarvittais täälläkin :) Adsl-modeemini on A-link Roadrunner 24AP(i+)http://www.a-link.com/RR24AP.html?id=yetSx8Ei ja tietokoneeen takana on USB Wlan sovitin WL54USB http://www.a-link.com/fi/WL54USB.html Koitan lanagattomasti muodostaa yhteyden PS3:lle, mutta olen yrittänyt niin montaa kertaa onnistumatta, että en tiedä mikä asetus on pielessä. Olen koittanut syöttää manuaalisesti asetuksia PS3:lle, mutta aina päättyy siihen, että IP-osoite löytyy, mutta DNS-virhettä herjaa. Tuntuu olevan aika yleinen herja tuo monella. Tässä on kuva mitä komentorivi ilmoittaa:
my.php


EDIT: Kokielin PS3:lla myös automaattista asetusten hakua, mutta lopputulos on aina sama, joko IP-osoitetta ei löydy, tai DNS herja. Ihan salaamattomasti koitan yhteyttä muodostaa. Asetuksia tehdessä ja yhteyttä testatessa konsolissa palaa vihrea langattoman verkon ilmaisin ledi. Jos kokeilen ihan langallisella yhteydellä, homma toimii heti. Langattomassa yhteydessä on jokin päin honkia.

Neuvoja kiitos :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Tyhmän pitää nyt kysellä vielä,että miten saan tuon PS3
wlan netin toimimaan?Pitääkö tuo PS saada tuohon boxiin(zyxel)kiinni,
vai mikä on homman nimi?

Nyt kun koitan mennä storeen,niin kone huutaa vaan ethernet kaapelia.
Eikä mulla ole mitään kaapelia..
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

kyllä sanoi:
Tyhmän pitää nyt kysellä vielä,että miten saan tuon PS3
wlan netin toimimaan?Pitääkö tuo PS saada tuohon boxiin(zyxel)kiinni,
vai mikä on homman nimi?

Nyt kun koitan mennä storeen,niin kone huutaa vaan ethernet kaapelia.
Eikä mulla ole mitään kaapelia..
Jos modeemisi tukee langatonta WLAN-yhteyttä, voi yhteyden muodostaa sen avulla. Ko. laitteen ohjekirjasta selviää, miten WLAN laitetaan päälle. Lisäksi PS3:n ohjekirjassa on ohjeet yhteyden muodostukseen.

"Langallista" nettiyhteyttä varten tarvitset normaalin nettipiuhan. 40 gigan PS3-mallin mukana sellaista ei tule mukana.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Jep jep :) Sain jollain ihmeen konstilla ton langattoman netin itse toimimaan :) Määritin modeemin asetuksiin PS3:n MAC osoitteen ja jotain muuta, ja yhteys alkoi toimimaan, Hyvä näin!
 
PS3 ja WRT54G

onko kukaan saanut toimimaan kyseistä yhdistelmää wlanilla?
itse muutaman kerran onnistunut saamaan yhteyden, toimii vähän aikaa ja sitten yhteys katkeaa...
vinkkejä kellään??????
 
Vastaus: PS3 ja WRT54G

joneksi76 sanoi:
onko kukaan saanut toimimaan kyseistä yhdistelmää wlanilla?
itse muutaman kerran onnistunut saamaan yhteyden, toimii vähän aikaa ja sitten yhteys katkeaa...
Siirsin keskustelun tänne... Käytätkö jotain salausta? Millainen yhteyden laatu on?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

olen kokeillut ilman ja WEP:n kans..... singaali 100%.....
molemmilla toiminut aikansa....
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

joneksi76 sanoi:
olen kokeillut ilman ja WEP:n kans..... singaali 100%.....
molemmilla toiminut aikansa....
Kuinka pitkään yhteys pysyy pystyssä? Antaako Pleikkari jonkin virheilmoituksen, kun yhteys katkeaa? Jos antaa, niin mikä ilmoitus tarkalleen ottaen on?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

parhaimmillaan päivän ja virhe on että, yhteys katkennut tai ei voi muodostaa yhteyttä ja jokin numerosarja 80......jotain
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Jos laitteella on mahdollista laittaa AOSS-päälle niin koita sitä. Myös Proxy serveri ja salasana olisi hyvä olla. Onko muuten nettisi ihan ADSL vai esim HomePNA?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

joneksi76 sanoi:
parhaimmillaan päivän ja virhe on että, yhteys katkennut tai ei voi muodostaa yhteyttä ja jokin numerosarja 80......jotain
Kirjaa se numerosarja seuraavan kerran ylös. Sen avulla voi yrittää selvittää ongelman syytä paremmin.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

ei oo AOSS...... tää on tämmönen taloyhtiöliittymä.... nettiin pääsee kun tietokoneelta tökkää piuhan seinään ja pistää PPPoE asetukset..... eli mitään ADSL-modeemia ei tarvitse.... ton reitittimen laitoin väliin että vois pleikkarin laittaa toimiin wlanilla kun ei viitsisi vetää piuhoja ympäri kämppää
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Olen tässä lueskellut kyseistä ketjua ja koittanut saada omaa ps3:n nettiä toimimaan, tai oikeastaan Cod4:sta. En paljoakaan porteista ja nateista tiedä.

Elikkäs minulla on TCW710 modeemi/reititin ja ps3 on liitettynä siihen langattomasti. Alkuun paketti toimi moitteettomasti Warhawkin kohdalla, mutta Codia en päässyt pelaamaan. Pian loppu myös Warhawk toimimasta. Sen jälkeen avasin portteja jotka Cod4 vaatii ja sain taas kaikki muut pelit toimimaan paitsi Cod4:n. Olen nyt koittanut avata UPnP:n ja DMZ:n (laittanut siihen ps3:n ip:n) mutta ei toimi millään vaan koko netti kaatuu 15 minuutin odottelun jälkeen kun koitan liittyä peleihin, siis nimenomaan Cod4.

Olen myös koittanut yhdistää pleikkarin ethernet piuhalla, mutta lopputulos on sama. Internet palveluntarjoajakaan ei osannut sanoa mitään, kuten odotin. Eli onko mitään vinkkejä, voisko modeemin asetuksissa olla joku muu kohta pielessä? Olen myös kuullut päivityksestä, eli onko vain odotettava sitä?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

miki sanoi:
Olen nyt koittanut avata UPnP:n ja DMZ:n (laittanut siihen ps3:n ip:n) mutta ei toimi millään vaan koko netti kaatuu 15 minuutin odottelun jälkeen kun koitan liittyä peleihin, siis nimenomaan Cod4.
Mitä PS3:n verkkoasetukset sanovat NAT-tyypiksi? Jos se on NAT Type 1 tai 2, et tarvitse mitään säätämistä. Jos se on NAT Type 3, kokeile ensin kytkeä pelkkä UPnP päälle. Jos sen avulla tyyppi ei vaihdu kakkoseksi, kytke UPnP pois ja laita PS3:n IP DMZ:n piiriin.

PS. COD4:n verkkopeli tuntuu olevan kovin buginen muutenkin, eli ongelmat eivät johdu omista nettilaitteistasi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom