Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Moi!

Voisikohan joku auttaa?
Minulla langaton modeemi jotain a-link RR24.. elisalta

PS3 kirjaa minut itsestään ulos verkosta ja tämän jälkeen kun yritän kirjautua uudestaan niin yleensä valittaa DNS ongelmia?
Minun täytyy sammuttaa/käynnistää modeemi uudestaan. Tämän jälkeen voin taas kirjautua sisään ja mennä pelaa nhl09 mut 30 - 60 min päästää kirjaa minut taas ulos?
Olen tarkastanut asetus/yhteyslistaa ja ne näyttäisi oikeilta Nat 2, UpnP saatavilla, DNS 10.0.0.2, ip 10.0.0.3 ym. Tietoturva WPA2-PSK (AES).

Mitä pitäisi tehdä?

Toinen ongelma, ei niin tärkeä, kun pelaan PS3:lla verkossa niin en pysty käyttämään kannettavan nettiä samaan aikaan. Minun täytyy taas sammuttaa/käynnistää modeemi ennen kuin alkaa kannettavalla verkko toimimaan.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Moi nyt tarttis kiireesti apua menin vähä säätelee netti asetuksii ps3 ja tänne on tullu joku aoss ku nyt on langaton netti en pääse skippaamaan sitä mitenkää!! enkä myöskään pysty vahvistamaan sitä koska meijän tukiasemassa ei ole tollast nappia!! miten pääsen tästä eteenpäin! ja miten saan langattoman netin toimimaan ees jotenkin?


- Kiitos
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kyseessä on ilmeisesti buffalo tukiasema jossa sen oma AOSS automaattinen yhteyden luomis-toiminto, sen toiminnasta en juuri tiedä mutta oletkos katsonut tukiaseman ohjekirjasta miten se ohitetaan? (Oletan ettei sitä ole pakko käyttää). Joku asiasta enemmän tietävä valaiskoon enemmän :)

Edit:
Moi nyt tarttis kiireesti apua menin vähä säätelee netti asetuksii ps3 ja tänne on tullu joku aoss ku nyt on langaton netti en pääse skippaamaan sitä mitenkää!! enkä myöskään pysty vahvistamaan sitä koska meijän tukiasemassa ei ole tollast nappia!! miten pääsen tästä eteenpäin! ja miten saan langattoman netin toimimaan ees jotenkin?


- Kiitos

Siis eihän sinne ps3:n asetuksiin ole tullut sitä AOSSia, vai mitenkä?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kyseessä on ilmeisesti buffalo tukiasema jossa sen oma AOSS automaattinen yhteyden luomis-toiminto, sen toiminnasta en juuri tiedä mutta oletkos katsonut tukiaseman ohjekirjasta miten se ohitetaan? (Oletan ettei sitä ole pakko käyttää). Joku asiasta enemmän tietävä valaiskoon enemmän :)

Edit:


Siis eihän sinne ps3:n asetuksiin ole tullut sitä AOSSia, vai mitenkä?
On tullut!
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sinulla ilmeisesti on Buffalo-merkkinen tukiasema? Jos kerran on niin jostakin siitä pitäisi löytyä se AOSS nappi, tukiaseman ohjekirja ainakin vois sen paikan tietää.

Edit: Pistänpä vielä tämän: google kertoi sen että pleikasta kun valitsee auto - aoss valinnan, on pari minuuttia aikaa painaa sitä tukiaseman aoss nappia jolloin sen pitäisi muodostella se yhteys itsekseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sinulla ilmeisesti on Buffalo-merkkinen tukiasema? Jos kerran on niin jostakin siitä pitäisi löytyä se AOSS nappi, tukiaseman ohjekirja ainakin vois sen paikan tietää.

se tässä onkin vikana kun ei ole buffalon tukiasema...en muista minkä merkkinen on mutta aoss nappia ei löydy..
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Oletko kokeillut laittaa käsin ne verkkoasetukset ps3:een? Sitä kauttahan sen ei ainakaan pitäisi tarjota mitään aosseja, laittelee vaan suojausavaimet yms sitä mukaa kun se kyselee.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Oletko kokeillut laittaa käsin ne verkkoasetukset ps3:een? Sitä kauttahan sen ei ainakaan pitäisi tarjota mitään aosseja, laittelee vaan suojausavaimet yms sitä mukaa kun se kyselee.

Nyt hei onnas!! ja hei oisko kellää mitää vinkkei mil sais langatoman netin toimii ettei lagis nii pahasti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

olen kokeillu kaikki vaihtoehtoja ja aina se tarjoaa sitä aoss, enkä pääse siitä eteenpäin..

Yks keino vois olla resetoida ps3:n asetukset eli
Järjestelmäasetukset --> Palauta oletusasetukset ennalleen
kun valitset sen niin siinä näkyy lista mitä kaikkea se nollaa. Siinä lähtee myös nettiselaimen kirjanmerkit ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen pitää valita kieli, aikavyöhyke yms. Demot videot, savet yms kuitenkin säilyy kiintolevyllä.
HUOM! Älä valitse "Palauta ps3 järjestelmä ennalleen" (tyhjentää kiintolevyn) HUOM!

Tai sitten resetoi pleikkari, tarkoitan siis sitä "virtanappi pohjassa kunnes piippailee" keinoa, en tosin muista vaikuttaako tämä mitenkään verkkoasetuksiin.

Nii ja sitten vielä näiden jälkeen kokeilla sitä yhteydenmuodostusta uudelleen :)

EDIT: Olinpa ennätyshidas:D
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Nyt hei onnas!! ja hei oisko kellää mitää vinkkei mil sais langatoman netin toimii ettei lagis nii pahasti

Kannattaa ainakin katsoa ettei siinä pleikan ja tukiaseman välillä olis kovin montaa metriä betoniseinää (tai muita paksuja seiniä/suuria esteitä :p)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tervehdys.
Tarviinko jotain muuta vekotinta että saan PS3:sen nettiin? Pc:ssä kiinni on Zyxel Prestige 660HW-61. Apu olis tarpeen.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tarviinko jotain muuta vekotinta että saan PS3:sen nettiin? Pc:ssä kiinni on Zyxel Prestige 660HW-61. Apu olis tarpeen.
Et tarvitse. Voit liittää Pleikan nettiin joko kytkemällä sen letkulla tuohon Zyxeliin tai käyttää langatonta WLAN-yhteyttä.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Et tarvitse. Voit liittää Pleikan nettiin joko kytkemällä sen letkulla tuohon Zyxeliin tai käyttää langatonta WLAN-yhteyttä.

Kiitos vastauksesta.

Mulla olis myös mahdollisuus käyttää Zyxel Prestige 660H-61 modeemia ja Buffalo WHR-G54S boxia, olen yrittänyt tällä kokoonpanolla saada toimiaan mutta PS3:n lykkää vaan DNS ongelmaa vaikka olen syöttänyt sen numeron minkä ipconfig antaa. Mitä minun pitäisi tehdä jotta saan koneen toimimaan?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mulla olis myös mahdollisuus käyttää Zyxel Prestige 660H-61 modeemia ja Buffalo WHR-G54S boxia, olen yrittänyt tällä kokoonpanolla saada toimiaan mutta PS3:n lykkää vaan DNS ongelmaa vaikka olen syöttänyt sen numeron minkä ipconfig antaa. Mitä minun pitäisi tehdä jotta saan koneen toimimaan?
Siis oletko antanut Pleikalle saman IP-osoitteen kuin tietokoneellekin? Ei niillä sama osoite saa olla. Lue lisää PS3-verkko-FAQista. :)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onko kenellkään ollut ongelmia PS-Storen kanssa? Mä en pääse sinne sisään, tulee joku virhe 8020.... Pleikka kirjautuu ok sisään, netti selain toimii ok, mutta storeen ei pääse.
Huomasin vian kun olin asentanut uuden firmiksen.
Onko kellään mitään ratkasua tähän?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onko kenellkään ollut ongelmia PS-Storen kanssa? Mä en pääse sinne sisään, tulee joku virhe 8020.... Pleikka kirjautuu ok sisään, netti selain toimii ok, mutta storeen ei pääse.
Huomasin vian kun olin asentanut uuden firmiksen.
Onko kellään mitään ratkasua tähän?
Hyvin toimi, kun äsken kokeilin. Kannattaa ottaa ylös se koko virheilmoitus, tuollaisesta osittaisesta kun ei ole yhtään mitään apua. Yleensä noihin tepsii, että käyttää virrat kokonaan pois sekä Pleikasta että modeemista.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tervehdys kaikille. Asiaan. Onko mahdollista saada PS3 80gb ,Vista läppärin kautta nettiin? joko ethernetkaapelilla tahi wlan:in kautta? Nettiyhteys läppärissä on DNA mokkula e220. Yritin molempia mutta tieto loppui ennen kuin ehdin kunnolla aloittaa.

Kaapelilla ilmeisesti jonkilainen yhteys syntyy mutta ps3 ei pääse nettiin, IP osoite kyllä löytyi kun automaatilla haki. Wlan taas mainosti buffaloa.... JOta ei nyt ole.

Eli nyt taidan kysyä sitä miten saan yhteyden jaettua läppärissä PS3:lle? Ja mitä asetuksia pitää käyttää? Kone on Fujitsu siemens amilo p1510.

Kiitos vastausista. Ihan millaisisa tahansa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos TI 16.12.2008

Onkos joku pääsyt jo kirjautuu tuonne? ite en ainakaan vielä pääse.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom