Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Jottei Battlefield -topic menisi täysin NAT ongelmien ratkaisuun, niin jatkan tässä.

Eli siis minulla on samassa modeemissa kiinni PC ja PS3.

NAT 2, eikä Battlefieldin multiplayeri toimi. Miten saan NAT 1 käyttöön?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Juu, kyllä olen aivan varma.
Helpottaisi huomattavasti jos kertoisit vähän enemmän laitteistasi.

Oletko buutannut boksia muutosten jälkeen?
Onko joku muu säätänyt/asentanut laitetta?, onko tehdasasetuksia palautettu, jos ei niin tee se?, Saatko jonkin muun laitteen nettiin näistä porteista?
Oletko koittanut Maxxballin IPv6 kikkaa?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ite tässä sivusilmällä katselin ohjeistusta samaiseen ongelmaan ja nyt toimii minullakin, kiitokset Kojolle.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Mä täs tosi nörttinä mätänen ja oon pistämässä tota DMZ:aa päällensä, mutta minkäs IP:n mä siihen pistän :o
Ku tälläseen se pitäs tunkea: DMZ IP osoite:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ostin PS3:n mutta netti ei pelaa. Oikeassa yläkulmassa vilkkuu, että ethernet kaapeli ei ole kytketty vaikka onkin ja sama piuha toimii Xboksilla kuten pitääkin. Onko tämä jo valmiiksi rikki?
Toisinaan asetuksia saa laitettua mutta herjaa jostain DNS virheestä vaikka samat asetukset toimii Xboksissakin ilman mitään säätämistä. Automaattisesti ei löydä edes IP:tä.

Modeemi on telewell 501.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Missähän nyt mahtaa olla vika kun netti ei PS3:ssa toimi. Network Settings sain jtn laitettua asetuksia ja kun se tekee sen testin niin molempiin kohtiin tuli että onnistui. No sitten sanoo että system pitäs päivittää, no menin sinne pävitys kohtaan ja valitsin "via internet". Se jopa löysikin sieltä jonku päivityksen(tais olla 2.35 tjsp.), latas sen, joskin todella hitaasti. Kun päivitys oli asennettu menin tekemään PSNetwork:iin sitä tiliä, ja tässä kohtaa se pätkäsee jumit ja sanoo että ei oo verkossa.

PS3 on wireless statuksella verkossa(tai pitäs olla :D) Modeemi laatikkona tomii Telewell TW-EA510 v4. Että tämmöstä tällä kertaa...:)
EDIT: Palveluntarjoana toimii Sonera ja yhteys on 8megan ADSL.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Miten saisin Battlefield Bad Companyn toimii dmz:lla jos modeemi on siltaavassa tilassa
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Miten saisin Battlefield Bad Companyn toimii dmz:lla jos modeemi on siltaavassa tilassa
Et tarvitse DMZ:tä, jos se on siltaavana. :) Ongelmia tulee vain jos modeemissa on päällä jokin erillinen palomuuri, joka blokkaa yhteyksiä tiettyihin portteihin.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Hei!
Täällä on sellainen ongelma, että esim BF: Bad Company demon lataus kesti n.12 TUNTIA!
Lataukset ovat aina olleet lähes yhtä hitaita.
Minun 60gb Stockmannilta ostetun konsolin mukana tulleen piuhan kautta kiinni tietokoneessa jonka laajakaistan nopeus on 100.0 mbps. Osaako joku neuvoa?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Minun 60gb Stockmannilta ostetun konsolin mukana tulleen piuhan kautta kiinni tietokoneessa jonka laajakaistan nopeus on 100.0 mbps. Osaako joku neuvoa?
Onko tuo 100M todella internet-yhteytesi nopeus? Windows vain kertoo, millä nopeudella verkkokortti keskustelee päätelaitteen (yleensä ADSL/kaapelimodeemin) kanssa.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Hei!
Täällä on sellainen ongelma, että esim BF: Bad Company demon lataus kesti n.12 TUNTIA!
Lataukset ovat aina olleet lähes yhtä hitaita.

Laajakaistasi ei toimi oikein jos kaikki lataukset ovat aina noin hitaita. Tee vikailmoitus operaattorillesi.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Mulla olis tämmönen ongelma, että pleikka valittaa ettei ethernet kaapelia ole kytketty. Eli en pääse pleikalla lainkaan nettiin. Tämä alkoi tänään kun jouduin vaihtamaan reittimen uuteen, koska entinen kärähti eilen ukkosella.
Tietokoneet pääsee nettiin, mutta pleikka ei. Ei kai vaan mun ps3:n verkkortti kyrvähtäny samalla???
Eli olisko kellään vinkkiä tahän tilanteeseen.

Ps. ADSL reitin ei ole samanlainen kuin vanha. Vanhassa A-linkissä ei ollut lainkaan WLANIA.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Ohhoh aika huono säkä käynyt jos noin on käynyt. Vilkuttaako PS3:n verkkoliitäntä mitään valoja?

Jos saa kysyä asutko kerros-, rivi- vai omakotitalossa? Pitääkö tässä pitää itekkin ruveta repimään laitteet irti, vaikkei ainakaan vielä ole mitään mennyt rikki kerrostaloissa, joissa minun pitkähköä yli 20v elämää on tullut vietettyä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom