Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Betoniporsas PSN:ssä nimimerkki :eek: ja cod4:sta täs pääasias pelailen 22lvl täl hetkel =p hankin pelin tän viikotorstaina...
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Psn- tunnus: zoug-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

voiko samalle pleikkarille tehdä useamman kuin yhden verkkotunnuksen? Eli voindaanko minä ja mun veli tehdä molemmat omat vai pitääkö tehdä yhteinen?
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

6one9 sanoi:
voiko samalle pleikkarille tehdä useamman kuin yhden verkkotunnuksen? Eli voindaanko minä ja mun veli tehdä molemmat omat vai pitääkö tehdä yhteinen?
Useamman voi tehdä, ja molemmille tulee samalla erilliset savetuksetkin. Ohjeet toisen käyttäjän lisäämiseen löytyvät ohjekirjasta.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Tuli toi PS3 vihdoinki ostettua ja kaveri suositteli tänne rekkaamista.
Ethreon on nicki ja saa ihan vapaasti addia. Peleinä tällä hetkellä kylläkin vain WarHawk ja CoD4.. :D
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Nojoo, heitetääs nyt tää tänneki..
PSN: Fruit69
Pelit: CoD4, FIFA08, F1: CE, Motorstorm
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

network id : OP9194
pelailen Nhl 08 ja NFS ProStreettiä
lisätkää vapaasti
Tulossa: Skate
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

ID: Untzki
Pelaan: call of duty 4, Skate, rainbow 6, Resistanse, Motorstorm
Peliseuraa kaipaan erityisesti codiin.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Noh, vaihdoin PSN nickini RockyFIN:stä SolidFIN:iin... Eli SolidFINii saa lisätä... peleinä CoD4, NHL08 sekä Warhawk(ainakin hetken aikaa vielä)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Kuukkeli näyttäisi tunnukseni olevan, lisätkää ihmeessä jos siltä tuntuu...
Pelailen CoD4 silloin tällöin... Muita ei juuri tule verkossa pelattua.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Kyselisin sellasta, että miten pleikkarissa sais vaihettua nickiä.... Siinä ku käynnistää koneen saa vaihettuu sitä, mutta mites saaks sitä "netissä" olevaa nickiä muutettua mitenkä :p porsas nickki vähä kuumottaa ja tahtosin vaihtaa... :D
 
Ylös Bottom