Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArTTu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Ja ensimmäinen viesti foorumille.

Tunnukseni on malhotra_ , ja pelaan NHL08 nyt ainakin. PES2008 tulee myös olemaan kovassa käytössä kunhan ilmestyy. Lisätkää kaverilistaan, jos kevyt änäri kiinnostaa :)

Edit. Eipäs ollutkaan ensimmäinen viesti.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Itselläni on tuo verkkotunnus Ps2:n takaa: Mehuz.
Itselläni ei ole muita pelejä PS3:lla tällä hetkellä kuin tuo Resistance.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Moroo..Nickki on Hotel12. Peleinä RFOM, Vegas,Motorstorm ja Warhawk.Saa lisätä listoihin..
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Minun PSN ID on MacArthurFIN. Pelaan Resistancea ja Motorstormia netissä. Voitte lisätä kaveriksi.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Tunnuksella Kiketsi oon liikenteessä. Pistäkää kutsuja, varsinkin änärin pelaajat!
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Tunnukseni on Vomit999. Motorstormia ja Resistancea pelailen tällä hetkellä. Saa lisätä jos haluaa.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Lauantaina lähti paikallisesta mukaan tuo PS3 60gb, pelejä mukaan tarttui PES2008 ja Heavenly Sword.

Nettitunnus on on "LepiFIN".
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

tunnuksella "tuutikki" löytyy 24v miehenalku. Tuoreena konsolinomistajana olen aivan pihalla ja eksyksissä, missä ikinä sitten kohdataankin :o
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Ps3 maailmassa karzaa taglla pelailen. Tulevaisuudessa tulen hankkimaan cod4 ja raw vssmackdown 08 pelit. Tällä hetkellä pelailen warhawkia... saa lisäillä jos haluaa..
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

tuore ps3 omistaja ilmottautuu.tällä hetkellä ounataan resistancea nick joulukuusi :cool: CoD4 varauksessa..joten mitä ilmeisemmin sitä tulee hakattua paljon piakkoin.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Tuolla listalla on mun vanha nick: J2 ja se saattaa hämätä jotain :D

Voisin päivitellä tuota listaa jos olisi enemmän oikeuksia...
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

ps3-player sanoi:
tuore ps3 omistaja ilmottautuu.tällä hetkellä ounataan resistancea nick joulukuusi :cool: CoD4 varauksessa..joten mitä ilmeisemmin sitä tulee hakattua paljon piakkoin.
No heipä hei :D
Pistäs meikälle frendikutsu, ni päästää CoD:ia pelailemaan verkossa/katiskassa

karzaa sanoi:
Ps3 maailmassa karzaa taglla pelailen. Tulevaisuudessa tulen hankkimaan cod4 ja raw vssmackdown 08 pelit. Tällä hetkellä pelailen warhawkia... saa lisäillä jos haluaa..
Kuten myös teikälle, molempia pelejä alan pelailemaan huomenna :)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: jehovantodistaja

pelailen cod4, resistance: fall of man ja rainbow six vegasia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

lisätkää minut kaveri listallenne varsinkin call of duty 4 ystävät!!!:)

eli saipa on tunnukseni!;)
 
Ylös Bottom