Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArTTu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Pibe sanoi:
"You will need a parent or legal guardian to help you create an account."



Mistä tuollaise saa? pitääkö nyt ensi mun vanhemma rekiströityä? ja sitte mä? .. en tajuuu
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

dante_727 sanoi:
Mistä tuollaise saa? pitääkö nyt ensi mun vanhemma rekiströityä? ja sitte mä? .. en tajuuu
Siirrät vaan vuoden pari syntymäaikaasi aiemmaksi.

Valta vallattu;
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

dante_727 sanoi:
Mistä tuollaise saa? pitääkö nyt ensi mun vanhemma rekiströityä? ja sitte mä? .. en tajuuu
Eli Master Account -rekisteröityjän pitää olla yli 18-vuotias. Alaikäisten pitää pyytää vanhempaa tai holhoojaa perustamaan Master Account, jonka jälkeen hänelle voidaan perustaa oma tili (sub account).

Master Accountin täysikäisyyden syynä on se, että sen avulla voi suorittaa mm. ostoksia PlayStation Storessa. Master accountin haltija voi myöntää tarvittaessa vaikkapa "viikkorahaa" sub accounteille ostoksia varten.

Koala sanoi:
Siirrät vaan vuoden pari syntymäaikaasi aiemmaksi.
Jep ja sitten lainaat isukin luottokorttia ja annat palaa.
Ei ehkä kuitenkaan kannata menettää luottotietojaan petoksella jo ennen täysi-ikäisyyttä.
By clicking the "ACCEPT" button, you are telling us that you are 18 years or older and you are accepting these Conditions.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Koala sanoi:
Siirrät vaan vuoden pari syntymäaikaasi aiemmaksi.

Valta vallattu;
Ok...Kiitos
Sain nimen...

Dante_727 :D

Kiitti Oliver tiedoista! Viikoraha systeemi on sinänsä hyvä juttu koska muuten pikkuveljeni ostaisi kaikkee Ps Exclusive juttuja..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

ou jee nemesisthegod tulee vielä elämään ps3 historiassa;)

niin ja mulla kävi toi sama juttu sain kaikki mailit että olet rekannu ja blaa blaa.. mutta sitten kun yritin mennä sisään niin ei onnistunut.. tuliko siihen joku selvä vastaus että miksi näin on??
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Janus_FIN... Eli Janus on historiaa. :P
Nooh, on mulla sentään DorkBoy käytössä. Jon Arbuckle rulz, ok?
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Perkele, olisi pitänyt itsekkin muistaa laittaa _FIN pääte :/
Noh, toivon mukaa sitä saa sitten konsolista käsin muunneltua :) Eli Snigge nickillä mennään \o/
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Vaikeaa uskoa, mutta sain oman varattua! :) Elikäs Marquez -nickillä ollaan liikkeellä. Eli ei enää Swhat, joka PS2:lla oli käytössä.

EDIT: PS3:n hankin luultavimmin kesän jälkeen / vuoden lopussa, varsinkin, jos kesätyöpaikan saan. Eli ainakaan tuota aiemmin ei minua pitäisi näkyä PS3:n verkossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Snigge sanoi:
Perkele, olisi pitänyt itsekkin muistaa laittaa _FIN pääte :/
Noh, toivon mukaa sitä saa sitten konsolista käsin muunneltua :) Eli Snigge nickillä mennään \o/
Sivu nikin tekeminen onnistuu edelleen! ;)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Tällä kertaa sain ihan Karvapallon varattua. XO:n gamertagina kun toimii Karvis.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

BaronFIN \o/

Siitä tuli niin hyvä kuin vain uskalsin kuvitellakaan... Yeah.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Amao liittyy joukkoon..Toivottavasti Resistancen ja Motorstormin parissa törmätään siten maaliskuussa:)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

karpaasi sanoi:
Amao liittyy joukkoon..Toivottavasti Resistancen ja Motorstormin parissa törmätään siten maaliskuussa:)

Millä nimellä pelasit Socom1, FIN-P:ssä ?
 
Ylös Bottom