Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Jaahasta, meninpäs ja muutin, eli minut löytää nickillä Snigge_FIN :)
Ensimmäisellä kerralla jäi tuo _FIN pääte unohtumaan, niin nyt sitten on sekin korjattu :cool:
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Siis mitä? Eihän PS3-netissä voi käyttää nimissä erikoismerkkejä, eikä edes välilyöntejä?
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Pibe sanoi:
Siis mitä? Eihän PS3-netissä voi käyttää nimissä erikoismerkkejä, eikä edes välilyöntejä?
En tiedä koititko olla sarkastinen Foxille, vai kysyitkö oikeasti ? :D

Mutta kyllä se minulla ilman valituksia tuon hyväksyi.. Ja FIN pääte ihan siitä hyvästä, että välillä voi tulla tuntemattomia suomalaisia vastaan, ja heistä voi saada hyvää peliseuraa :)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Tota onkohan mulla kapasiteetissa jotain puutteita, mutta en saa tota ID:tä ny luotua. Siis kun on kirjautunut niillä vanhoilla tunnuksilla tonne luontiin, niin se sitten kyselee syntymäajat jne. ( Enter information for the new account holder.)
No siitä painaa syntymäajan tauluun ja next, niin sitten tuleekin error. Eihän siihen country ja language kenttään mitään voi laittaa? T: käsi
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Eli valtasin tuon ekan viestin ja aloin kokoamaan sinne listaa tunnareista.
Ilmoittakaa omanne tänne, jos haluatte mukaan listalle.
Myös virheistä ja muutoksista on hyvä mainita.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Juu, eli minä olenkin Niko_Fin..

Kun ei perskale suostunut hyväksymään alkuperäistä nickiä :/
Noh, kyllä se tuollakin menee.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

SamuelM6, sen sopii lisätä myös tuonne listaan.
EDIT : olinkin jo omani ilmoittanut sivulla kolme..noh, muistutuksena siis :)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Nyt on lähetetty suurimmalle osalle kutsu :D
Yllättävän mukava tuo virtuaali näppis, ei ole niin hidas kuin mihin tottunut PS2:en kanssa :)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Laitetaampas omakin sitten tänne. Muistin kyllä että olisin laittanut mutta en näköjään.
PS3 ei ole vielä, hetken päästä etsimään sellaista ja Online-ID olisi FIN-InstigatoR.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Pirate_fin

Jos lisäätte listoille niin laittakaa viestiin konsolifin niin tiedän mistä ootte mut löytänyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom