Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArTTu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: Liquidd1

Tällä hetkellä pelaan: LBP, Motorstorm PR, Wipeout HD ja Rock Band 2. Tällä hetkellä Wipeouttia aktiivisimmin. Jos lisäätte, niin pistäkää joku maininta että olette konsolifinistä.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

jullE165FIN. Rupesin tuossa äskön miettimään tuota accounttiani, mistä voin katsoa olenko tehnyt American accountin, rupesin vai miettimään etten ole vahingossa tehnyt?
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Kuten profiilissakin seisoo, PSN-tunnari on Akiman85

Takana on pari vuotta 360:n ja nyt puoli vuotta PS3:n parissa, mutta konsolimoninpelaamista ei ole tästä huolimatta tullut harrastettua oikeastaan yhtään. Kova tarkoitus on ollut kyllä tehdä tälle asialle muutos, joten saa nähdä, josko vaikka CoD MW2, Uncharted 2, Unreal Tournament 3, Tekken 6 tai jokin vastaava tulisi pian ajankohtaiseksi kokeiltavaksi.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Sellaista kyselisin että pleikkari ilmoittaa että minun PSN-Käyttäjä on rekisteröity jo 5 eri PS3-Konsolille ja en pysty lataamaan sen takia mitään storesta mikä vaatii tunnuksen käyttämistä.

Miten saisin otettua PSN-käyttäjäni pois käytöstä niiltä muilta konsoleilta. Koska en tiedä keidenkä konsoleilla ne ovat. Voinko ilmoittaa jonnekkin Sonyn/Playstationin palveluun siitä että he poistaisivat/ottaisivat pois käytöstä ne turhat käyttäjät.

En tiedä kuuluuko tämä ongelma tänne alueelle.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Sellaista kyselisin että pleikkari ilmoittaa että minun PSN-Käyttäjä on rekisteröity jo 5 eri PS3-Konsolille ja en pysty lataamaan sen takia mitään storesta mikä vaatii tunnuksen käyttämistä.

Miten saisin otettua PSN-käyttäjäni pois käytöstä niiltä muilta konsoleilta. Koska en tiedä keidenkä konsoleilla ne ovat. Voinko ilmoittaa jonnekkin Sonyn/Playstationin palveluun siitä että he poistaisivat/ottaisivat pois käytöstä ne turhat käyttäjät.

En tiedä kuuluuko tämä ongelma tänne alueelle.

Olet vissiin tunnustasi sitten jakanut ympäri nettiä, tyyliin vaihtanut ladattuja pelejä tuntemattomien kanssa?
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Olet vissiin tunnustasi sitten jakanut ympäri nettiä, tyyliin vaihtanut ladattuja pelejä tuntemattomien kanssa?

Ei aivan noin. Ja olen laittanut tunnukseni vain kahden ystävän ps3:lle. Ja he ovat myös poistaneet ne sieltä. Ja tuo ei nyt ollut se kysymys vaan että miten saisin ne poistettua.

Mistä saa esimerkiksi tietää Suomen playstation-tuki palvelun sähköpostiosoitteen?
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Ei aivan noin. Ja olen laittanut tunnukseni vain kahden ystävän ps3:lle. Ja he ovat myös poistaneet ne sieltä. Ja tuo ei nyt ollut se kysymys vaan että miten saisin ne poistettua.

Mistä saa esimerkiksi tietää Suomen playstation-tuki palvelun sähköpostiosoitteen?

No olet kahden ystävän lisäksi vielä 2 koneelle nuo jakanut tai kaverisi on jakanut. Tunnus ei täyty ilman, että itse tunnuksen antaa jollekkin. Tai annettu jakaa sitä etiä päin. Ei auta, vaikka tunnukset poistetaan. Koneet jäävät kyseiselle käyttäjätilille siitä huolimatta. Jos nyt oikein aavistan, et noita saa nollattua ja pitää tehdä uusi tili.

Mutta kysele nyt silti asiaa NF. Sähköposti löytynee FAQ ketjuista.



Mutta kokeilkaa nyt ensiksi laitta tunnus noille kaverisi koneille takasin. Sitten sieltä suorittaa deactivointi, josko silloin vapaantuu paikka tunnuksella.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Pamppers. Guitar heroja löytyy kasapäin, buzz tv-visa, gt5 prologue ja semmosia löytyy:D
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

ID: mastapon

Pelit: Borderlands, Grand Theft Auto IV, Mirror's Edge, LittleBigPlanet, Call of Duty: Modern Warfare 2 ja Uncharted 2: Among Thieves
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: Spheracles1

Pelailen nykyään Uncharted 2sta‚ CoD4sta ja GTA4sta‚ tulevaisuudessa MW2sta‚ MAGia ym.

Lisätkää ihan vapaasti jos haluatte.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: Mappedd

Crash commando, CoD4, GH5, GH4, Tekken 6.
Noi on mitä onlinessä pelaan, MAG on tulossa joku päivä ensiviikolla niin sitten se on varmaan eniten pelauksessa kun tulee.
Lisätkää vain vapaasti.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Mukavaa nähdä, että täältä löytyy näin paljon PSN:N rekisteröityneitä käyttäjiä.

Itse olen jo ollut netissä reilut 1 , 5 vuotta, ja mukavaa aikaa kavereiden / klaanilaisten kanssa.
Jos joku aktiivinen Pleikkarin käyttäjä haluaa lisätä minut niin : iTzNolife.
:D
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Tuli vihdoinkin hankittua PS3 itsellenikin ja nyt kaipaisi suomalaista peliseuraa. Muita pelejä ei juuri nyt ole kuin Uncharted 2 mutta MAG on tulossa kovaa vauhtia. Joten lisäilkääpä ihmeessä.

PSN: OldHorn666
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Psn JiiPee83

Nyt lähinnä ollut cod 5 nazi zombit tulessa viimeaikoina :)

Pelejä:

- Gta IV
- Call of Duty 3
- Call of Duty 4 + variety map pack
- Call of Duty 5 + variety map pack 1,2,3
- Wipeout Hd + Fury
- The Simpsons Game
- Need for speed: pro street
- Metal gear solid 4
- Worms
- Rag Doll Kung Fu : Fists of Plastic
- Race driver Grid
- Battlefield 1943
- Gran turismo : Prologue
- Pixeljunk monsters
- Fat princess
- Nhl-10
- Super stardust Hd
- Ratchet & Clank: Tools of destruction
- Batman: Arkham asylum
- Uncharted 2: Among Thieves

- Sekä pari varmaa hankintaa: HeavyRain sekä Battlefield bad company 2 :)
 
Ylös Bottom