Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArTTu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: kIDe123
Tällä hetkellä pelaan: DR2, BFBC2 etummaisessa apu saattaapi olla tarpeen:)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

antu92

Rageilen välillä, tähän syynä varmaan omat pelitaitoni vai sanoisko taidottomuus :P Hyvin paljon tulee nykyään pelattua tuota MW2 mutta kohta puoliin siirryn Black Opsin maailmaan. Lisäilkää jos äänenmurros on jo tullut ja peliseura kiinnostaa. Oon sen puoleen vähän tarkka, ei vaan jaksa kuunnella helareita, sori. Ei sillä että mua olis yhtään helpompi kuunnella :D Joo ja jos lisäilee ni olis ihan hyvä tietää että täältä oot löytäny eli ilmotathan sitten olevasi kFin jäsen.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN ID: kiekkoleijona

Pelailen pääasiassa BF1943 ja LBP, harvemmin muita pelejä.

PS: Ilmoitathan olevasi KonsoliFIN:stä ja/tai Peliplaneetasta :)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: opa95

Lisäilä saa vapaasti, tosin vaan pari paikkaa enää, kun poistelin jotain vanhoja.

Pelailen: NHL 11 ja MW2 nyt ainakin. Tulevaisuudessa Black Opsia ja Gran Turismo 5.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: RasseTheOP

Saa pyytää vapaasti. Tällä hetkellä en juuri mitään netissä pelaa, mutta pian tulevaa AC: brotherhoodia tod. näk aikas paljonkin pelaan.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

ID: Gosezz
Lisäilkää rauhas. Pelailen NHL 10, GT5 Prolo, tulevaisuudessa GT5, MW2, Killzone 2.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Minut/Minun PSN ID'ni voisi myös lisätä tuohon listaan. Jos heitätte kaveripyynnön tähän suuntaan niin pistäkää viestiin: "KFIN" tjsp...
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: NastyYaffa
Saa lisäillä ihan vapaasti, tässä vielä pelit joita yleensä pelaan: Call of Duty: Black Ops, Medal of Honor & Battlefield: Bad Company 2.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: He77Ka
Saa lisätä ihan vapaasti. Pelattua tulee: Call of Duty: World at War,NHL 11
Sitte on myös MW2, mutta siihen olen alkanut kyllästymään.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: penttin saa lisäillä vapaasti
Verkossa pelailen: Red dead redemption, GTA4, COD4 ja uusimpana GT5
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

ID on joonas62

Pelailen pääasiassa ainoastaan NHL11. Taso ei ole kovin korkea. FIFA11 on tulossa.

Joulun tienoilla pitäisi tulla tuo Sonyn bluetooth headset niin keskustelukin onnistuu.

Saa lisäillä jos pelit kiinnostaa.
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

thethh. Saa lisäillä vapaasti kun listassa on kosolti tilaa täällä pleikkarin puolella :)
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

joonas62
Pelailen ainoastaan NHL11, aloitteleva kaveri kyseessä. Lisäilkää, peliseuraa vailla!
 
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

PSN: Clayslade

Uncharted 2, Call Of Duty: Black Ops, MAG, GT5

Saa lisätä, mutta kunhan sitä ikää on ainakin se 18v
 
Ylös Bottom