juupajaapa
Well-Known Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
...Tekken Tag oli aikanaan uskomattoman hyvännäköinen, eikä DOA3 säväyttänyt yhtälailla ja syy siihen on selvä. PS2 on piirtänyt hyvää grafiikkaa jo pitkään, joten vähän hiotummat timantit ei pärjää siinä leukojen loksautuksessa.
Aivan! Syy miksi DOA3 sai niin paljon hehkutusta grafiikastaan oli varmaan siinä, että moni joka siihen ihastui ei ollut ennen livenä nähnyt, saati pelannut Tekken TAG:ia.
Jos PC peleistä siirtyi suoraan DOA3:n pariin, oli hyppäys ymmärretävästi mahtava, mutta PS2 pelaajille se ei enää sitä ollut.
Tästä päästäänkin takaisin aiheeseen PS3. Varsinkin taistelupeleissä on jo pelialustasta riippumatta saavutettu jo niin korkea graafinen taso, että seuraavan sukupolven konsolien mätkintäpelit eivät tule säväyttämään enää samalla lailla.
PSX:n aikoihin pelihahmot olivat vielä kovin palikkamaisia, nyt ne ovat jo kurveineen kaikkineen hyvin ihmismäisiä ja yksityiskohtaisia. Seuraavan sukupolven konsoleissa ei tällaista hyppäystä hahmomallien realismissa tule enää olemaan, ja vaikutelman lisäämiseksi täytynee keskittyä parempiin valaistus ym. efekteihin.