Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

mitä ne grafiikat edes vaikuttaa asiaan? ite kattelen mieluummin oikeasti hyvää peliä joka toimii pelattavuuden osalta enkä helvetin huonoa peliä jossa on hyvät graffat

Joissakin meissä vain asuu sellainen pieni grafiikkahuora. (ESIM. minä)

Joissakin meissä vain asuu sellainen pieni grafiikkahuora. (ESIM. minä)

ohac toki mukavaa et näyttää hyvältä mutta aika toissijaista. omalla kohdalla täytyy myöntää et parhaat pelit on helvetin vanhoja ja kaukana hd:sta

mitä ne grafiikat edes vaikuttaa asiaan? ite kattelen mieluummin oikeasti hyvää peliä joka toimii pelattavuuden osalta enkä helvetin huonoa peliä jossa on hyvät graffat

Aivan. Vaikka onhan sitä pikku hiljaa alkanut näiden Wiipelien graffat tympimään...:D

Minä ja muut nörtit halutaan tehdä parempi tulevaisuus ja tarjota teille konsuumereille tuoteita, jotka tarjoaa entistä parempia kokemuksia, joten meitä nörttejä se voi kiinnostaa. Moni lukee myös mieluummin kirjan tai kattoo leffan, kun koskee pitkällä tikullakaan mihinkään peleihin. Kuvilla myydään muuten myös kirjoja, ja leffoja. Semmoinen ihminen vain on ja aisteista näköaisti on se, jolla meitä eniten huijataan.

Jos on kyse mahdollisuudesta valita sama peli PS3lle tai X0lle taitaa yksi kriteeri olla grafiikka ja sen pyöriminen. itse kyllä ostaisin Dirt pelin X0lle selvästi. Toisaalta DefJam Fight For Nyc pesee Iconilla lattiaa.

Jos on kyse mahdollisuudesta valita sama peli PS3lle tai X0lle taitaa yksi kriteeri olla grafiikka ja sen pyöriminen. itse kyllä ostaisin Dirt pelin X0lle selvästi.

itse en ole törmännyt tähän konsoleiden väliseen eroon samoissa peleissä kun en vielä ole samoja pelejä pelannut xboxilla ja ps3:lla.
e: eikun paitsi cod3, jossa en eroa huomannut ollenkaan

itse en ole törmännyt tähän konsoleiden väliseen eroon samoissa peleissä kun en vielä ole samoja pelejä pelannut xboxilla ja ps3:lla.
e: eikun paitsi cod3, jossa en eroa huomannut ollenkaan

Itse olen testannut
Darkness (X0 vie voiton)
Dirt (X0 vie voiton)
Oblivion (PS3 vie voiton)

Ainakin COD2 demossa oli hieman paremmat grafiikat X0lla kuin PS3 COD3ssa.

Toisaalta, itsellä on etu vaihtaa HDMI switchistä kuvasignaalin lähdettä ja vertailla ns livenä pelejä.

Multilettujen takia ne konsolit ostetaankin :rolleyes:
Niitten perusteella konsolien tehotkin pitää vertailla, sillä eihän ole epäselvää että niitä ovat tehneet täysin yhtä kykenevät tiimit ottaen kaiken konsoleiden vahvuuksista irti.

Jos grafiikkakaan ei mitään meinaa niin miksi päivittää konsoli PS2sta joksikin muusta, kun sille ne lukemattomat parhaat pelitkin on :confused:

Jeh, ja niin saatiin taas uusi osallistuja. Ainiin, sä et "meihin" kuulukkaan..? ;)
:rolleyes:

No lasken itseni neutraaliin haukkujakuntaan, pidän jokaisen konsolin hyvistä ominaisuuksista ja vihaan tasapuolisesti huonoja ominaisuuksia. Mutta lähinnä pelaan kyllä 360:lla, kun rahat ja aika ei yksinkertaisesti riitä moneen alustaan. Ehkä sitten kun olen iso ja rikas. ;)

Multilettujen takia ne konsolit ostetaankin :rolleyes:
Niitten perusteella konsolien tehotkin pitää vertailla, sillä eihän ole epäselvää että niitä ovat tehneet täysin yhtä kykenevät tiimit ottaen kaiken konsoleiden vahvuuksista irti.

Jos grafiikkakaan ei mitään meinaa niin miksi päivittää konsoli PS2sta joksikin muusta, kun sille ne lukemattomat parhaat pelitkin on :confused:

Sanoppas se, nykyihminen on teknologianarkkari.. ;) Ei vaan, tosiasiallisesti, kaikki kehityshän on hyvää, kunhan siinä on syvyyttä, ei pelkkä ulkokuori silti paljoa lohduta jos pelit kaatuu muilla osa-alueilla paskalammikkoon. :) Nykyinen kehitys, siis grafiikan puolesta antaa lukuisia mahdollisuuksia, piirtoetäisyydet paranee, autenttisuus paranee.. Listaahan voi jatkaa pitkälle. Mutta minusta pitäisi silti keskittyä pelin syvyyteen, juoneen ja tarinan pituuteen. Nykytekniikalla kun voisi tehdä KUNNON pelejäkin, eikä vain grafiikkapäivityksiä. Harmi kun ihminen on niin viisas ja ahne. Toisaalta, onpa sille tilaustakin. Lyhyet rykäisyt on muotia ja pelaaminen on liiankin helppoa.

Sanoppas se, nykyihminen on teknologianarkkari.. ;) Ei vaan, tosiasiallisesti, kaikki kehityshän on hyvää, kunhan siinä on syvyyttä, ei pelkkä ulkokuori silti paljoa lohduta jos pelit kaatuu muilla osa-alueilla paskalammikkoon. :) Nykyinen kehitys, siis grafiikan puolesta antaa lukuisia mahdollisuuksia, piirtoetäisyydet paranee, autenttisuus paranee.. Listaahan voi jatkaa pitkälle. Mutta minusta pitäisi silti keskittyä pelin syvyyteen, juoneen ja tarinan pituuteen. Nykytekniikalla kun voisi tehdä KUNNON pelejäkin, eikä vain grafiikkapäivityksiä. Harmi kun ihminen on niin viisas ja ahne. Toisaalta, onpa sille tilaustakin. Lyhyet rykäisyt on muotia ja pelaaminen on liiankin helppoa.

En tajua tuota logiikkaa(edelleenkään), että grafiisen tason noustessa pelien syvyys vähenisi tai pelattavuus huononisi. Hyviä esimerkkejä jotka ovat graafisesti hienoja ja joista löytyy mainitsemasi hyveet; Uncharted ja Heavenly Sword. Ja nuokin ovat vain osa siitä kermakakusta jota on tarjolla teho konsoleilla. Mikä mahtaisi olla sellainen peli joka olisi julkaistu vähemmän tehokkaalle alustalle joka suoriutuisi osa-alueistaan lähes yhtä kiitettävästi? Niin täytyypä mainita etten muista koska olisin huonolla pelattavuudella toteutettua peliä pelannut.

:rolleyes:

No lasken itseni neutraaliin haukkujakuntaan, pidän jokaisen konsolin hyvistä ominaisuuksista ja vihaan tasapuolisesti huonoja ominaisuuksia. Mutta lähinnä pelaan kyllä 360:lla, kun rahat ja aika ei yksinkertaisesti riitä moneen alustaan. Ehkä sitten kun olen iso ja rikas. ;)

Niin, tuo paistaakin kirjoituksestasi läpi. En vain ymmärrä, miksi haukkua konsolia jota itsellä ei ole. Kun ne pippeli jutut oli tarkoitettu PS3 omistajille, eikö vain..? :rolleyes:

En tajua tuota logiikkaa(edelleenkään), että grafiisen tason noustessa pelien syvyys vähenisi tai pelattavuus huononisi. Hyviä esimerkkejä jotka ovat graafisesti hienoja ja joista löytyy mainitsemasi hyveet; Uncharted ja Heavenly Sword. Ja nuokin ovat vain osa siitä kermakakusta jota on tarjolla teho konsoleilla. Mikä mahtaisi olla sellainen peli joka olisi julkaistu vähemmän tehokkaalle alustalle joka suoriutuisi osa-alueistaan lähes yhtä kiitettävästi? Niin täytyypä mainita etten muista koska olisin huonolla pelattavuudella toteutettua peliä pelannut.

Unchartedin syvyydestä voidaan olla monta mieltä. Itse ainakin odotin paljon enemmän kuin pyssynpaukuttelua 2 minuutin välein.

IGN:
While GTA IV is pushing the PS3 and 360 to the limit, it also runs amazingly well. Sure, there are framerate hitches here and there and (particularly on 360) there is some texture pop-in, but it actually runs better than I expected.

The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster.
Paska xboxi. Jos kovokakuttamista ei tule patchina niin vaihdan alustaa.

IGN:

Paska xboxi. Jos kovokakuttamista ei tule patchina niin vaihdan alustaa.

Jep. Siinä on näköjään se PS3:n tekninen ylivoima ja mieletön potentiaali missä ero tehdään. Kyllähän se pistää vähän ketuttamaan että miten tyhmästi ovat asian suhteen toimineet.

Kumpikaan noista peleistä ei ole syvyydessään mitenkään erikoislaatuisia, HS= heikosti toteutettu god of war klooni joka oikeastaan muuten grafiikallaan pitää kasassa itseään.

U:DF, Lyhytikäinen seikkailu/räiskintä tombraiderin henkeen ja taas, grafiikka on hyvä, muuten peli ei oikeastaan tee muuta kuin varastaa toisilta peleiltä. :)

Edit: Eiköhän noita pelattavuudeltaan ja juoneltaan parempia pelejä ole aika paljon esim. ps2 konsolilla, muistatko? Se sinun edellinen konsolisi?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Niin, tuo paistaakin kirjoituksestasi läpi. En vain ymmärrä, miksi haukkua konsolia jota itsellä ei ole. Kun ne pippeli jutut oli tarkoitettu PS3 omistajille, eikö vain..? :rolleyes:

Haukkuminen on ihan kivaa jos sen tekee hyvässä hengessä, mutta rasittaa samat paskat verukkeet ja haukut. Jos OIKEASTI ei ole mitään sanottavaa, niin voisi luonnollisesti olla hiljaa. :) Nyt se väliin vaikuttaa vaan siltä, kuin ali-ikäiset pikkupojat puolustelee sitä mitä iskä on ostanut (eli haukkuu toista alustaa). Tietysti ihan hellyttävää, mutta ei millään tavoin järkevää tai kehittävää. :)

Nyt se väliin vaikuttaa vaan siltä, kuin ali-ikäiset pikkupojat puolustelee sitä mitä iskä on ostanut (eli haukkuu toista alustaa).

Mun iskä ei ostanut mulle PS3, säästin ne rahat ihan itse viikkorahoistani!

Jos OIKEASTI ei ole mitään sanottavaa, niin voisi luonnollisesti olla hiljaa.

No anteeksi, yritän vain välillä keventää liian kovaa menoa tässä ketjussa. :(

Jep. Siinä on näköjään se PS3:n tekninen ylivoima ja mieletön potentiaali missä ero tehdään. Kyllähän se pistää vähän ketuttamaan että miten tyhmästi ovat asian suhteen toimineet.

Niin tai sitten hoitivat kerrankin asian PS3:lla kunnolla ja boxilla normaalisti :)

EDIT:en tarkota mitenkään sotia, mutta olin aika yllättynyt tuosta, luulin eka että paolo postasi tuon ja vaihtoi vaan koneiden paikkaa tuossa tekstissä. Pakko oli ite käydä vielä IGN:stä tarkistaan. Taitaa olla ensimmäinen peli jossa PS3 vie kilpailijaansa kunnolla.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom