Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sieltä vaan sitten "sijoittamaan" uutisesta löytyvän kotisivun kautta
Ihan rehellistä toimintaa varmasti, niinkuin wincapitankin oli
Toivottavasti mahdollisimman moni tekee samalla tavalla, niin lopulta Microsoftilla ei ole vaihtoehtoa ja joutuvat poistamaan koko jaon Silverin ja Goldin välillä. Muuten mulla on vain reilu kolme kuukautta aikaa kerätä kaikki multiplayer-achievementit noista multa löytyvistä verkkopeleistä.Tuli sitten lopetettua Liven Goldin maksaminen. Syytä kun kysyivät, niin sanoin, että saan PS3:lla ilmaiset nettipelit.
Toivottavasti mahdollisimman moni tekee samalla tavalla, niin lopulta Microsoftilla ei ole vaihtoehtoa ja joutuvat poistamaan koko jaon Silverin ja Goldin välillä. Muuten mulla on vain reilu kolme kuukautta aikaa kerätä kaikki multiplayer-achievementit noista multa löytyvistä verkkopeleistä.
Maksan heti, kun koen saavani rahalle vastinetta. Pari kertaa olen Livessä pelannut, ei eronnut ainakaan edukseen PSN-kokemuksesta.Edellenkin aikamoista köyhäilyä jos ei 32 euroa ole varaa maksaa 13 kk jäsenyydestä. Kuitenkin tuo on alle puolet yhden pelin hinnasta.
Jos maksullisuus häiritsee, äänestä lompakollasi. Jos taas tunnet jotain Livestä hyötyväsi, osta sitä aikaa 0,087671/päivä (32/365d).
Jos maksullisuus häiritsee, äänestä lompakollasi. Jos taas tunnet jotain Livestä hyötyväsi, osta sitä aikaa 0,087671/päivä (32/365d).
Jos noin ilmiselvään kusetukseen menee tunkemaan rahojaan, niin pitäisi kyllä olla holhouksen alaisena.Sieltä vaan sitten "sijoittamaan" uutisesta löytyvän kotisivun kautta
Ihan rehellistä toimintaa varmasti niinkuin wincapitakin oli
Jos noin ilmiselvään kusetukseen menee tunkemaan rahojaan, niin pitäisi kyllä olla holhouksen alaisena.
Meitä on moneen lähtöön, mutta toi on kyllä jo niin ilmeistä ettei kukaan voi tohon mennä...
Vai voiko