Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Varmasti. :) Pyramidihuijaukset yms. osoittaa ihmisen heikkouden tarpeeksi hyvin.
Juu, aina niitä löytyy. Mutta jos menee tuohon konsoliviritykseen laittamaan rahaa, niin ennen rahojen takaisin kinuamista pitäisi lyödä nyrkillä naamaan ja huutaa: "TYHMÄ!".
Sama pitäisi tehdä kaikille, jotka välittävät esim. pankkikorttitunnuksiaan sähköpostilla tai puhelimella.

http://www.taloussanomat.fi/raha/20...uottavat-luottotietorekisteriin/200820333/139
Suomalaiset luottavat vankasti siihen, että luottotietorekisterin pitäjä huolehtii henkilötietojen turvallisuudesta.
Ihan vaan tiedoksi, että jos sinä pidät salasanat lapulla näppiksen alla, niin samoin toimii moni muukin...
Trust no one...

EDIT: OFFTOPIC!!!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Maksullisuudesta tosiaan sen verran että esim. COD4 on parempi moninpelikokemus pleikkarin maksuttomalla puolella.

Mahdollisesti ajoittain näin, onhan XO:lla pelaajien omiin nopeuksiin perustuva systeemi. Tämän ongelma on juurikin tuo ailahtelevuus, mutta hyöty taas se, että niin kauan kuin pelaajia riittää edes se kaksi, niin pelit jatkuvat. Kukaan ei yhtäkkiä vedä johtoa seinästä ja lopeta serveriä. Onkin ollut ihan mukavaa aina välillä pelailla mm. Conker Live & Reloadedia, jonka serverit olisi jo mahdollisesti suljettu Sonyn puolella.

Tämä kuitenkin tästä ja edelleenkin kehotan niitä XO:n omistajia äänestämään lompakollaan, jotka eivät jaksa pelaamisestaan edes sitä vähää maksaa. Näinhän se kannattaa tehdä, jos maksullisuus on ongelma.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Maksullisuudesta tosiaan sen verran että esim. COD4 on parempi moninpelikokemus pleikkarin maksuttomalla puolella. Kiva kuunnella kun konsolifinin papat valittaa pingeistä matsissa mikä Liven puolella olisi ns. hyvä yhteys.
Saattaa olla pelikohtaista tuo toimivuus. Esim. joskus BF:BC:ssä oli kuulemma isoja ongelmia PSN:n puolella. En tiedä mikä tilanne siellä on nyt mutta hyvin rullaa livessä joitakin outoja bugeja lukuunottamatta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Saattaa olla pelikohtaista tuo toimivuus. Esim. joskus BF:BC:ssä oli kuulemma isoja ongelmia PSN:n puolella. En tiedä mikä tilanne siellä on nyt mutta hyvin rullaa livessä joitakin outoja bugeja lukuunottamatta.

Pelikohtaistapa hyvinkin. Mutta sanotaan näin : nettiräiskinnät ovat tulleet hyvinkin tutuiksi molemmilla konsoleilla (BF : BC ei kuulu niihin, sitä vältin ihan tarkoituksella) ja Sonyn puolella nuo yhteydet pelittää kyllä noin yleisesti huomattavasti paremmin. 1st party peleissähän Sonylla taitaa olla omat servut (?) esim. Resistance, mutta tietääkseni CODissa systeemin pitäisi olla vastaava kuin Boksilla? Olen tässä asiassa mahdollisesti väärässä mutta tietääkseni mitään omia servuja ei kaikissa peleissä ole. Siksipä juuri Codin kanssa ihmetyttää Liven huomattavasti nihkeämmät yhteydet.

Molemmissa nettipelisysteemeissä on kuitenkin nykyään se sama ärsyttävä vika : 10-15 vuotiaat pelaajat jotka jakavat nettipelaamisen iloa meille kaikille mikkiin huutaen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kaikki tekee virheitä ja sillei, mutta kyllä nintendo ois voinut oikeasti asiaa ajatella:
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=cube&id=2649

Wii tarvitsisi nopeasti jonkun ratkaisun tilaongelmiin, niin tässä paineessa Nintendo julkaisee reittimen auttamaan nettiongelmissa, joita on ilmaantunut todella vähän. Tila taasen on todesta monesta Wiistä jo loppu. Ei näin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kaikki tekee virheitä ja sillei, mutta kyllä nintendo ois voinut oikeasti asiaa ajatella:
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=cube&id=2649

Wii tarvitsisi nopeasti jonkun ratkaisun tilaongelmiin, niin tässä paineessa Nintendo julkaisee reittimen auttamaan nettiongelmissa, joita on ilmaantunut todella vähän. Tila taasen on todesta monesta Wiistä jo loppu. Ei näin.

Toisaalta ainakin kaverilta kantautunut semmosta huhua, ettei Nintendon Wifi Connector -tikku toimi vieläkään Vistan kanssa. Joten sitä korvaamaan toi on varmaan ihan ok, niille joilla ei muuten reititintä ole. Ja en tiedä, mutta voisin olettaa että Japanissa, missä tuo nyt julkaistiin on tilanne vähän erilainen kuin täällä Pohjolassa, ja sille saattaa ollakin tarvetta siellä. Tai sitten ei.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Homebrew-tyypit sai jo Wiin lukemaan suoraan SD-kortilta, toivottavasti päätyvät samaan. Mitä muita mahdollisuuksia voi olla? Verkkolevy :p , usb-tikku, gigaluokan Gamecube-muistikortti?

Muitikortti 1000024 muistipaikalla... :D

Ei vaan, paras ratkaisu olisi se mainitsemasi suoratuki SD-korteille. Joku 2-4 gigaa olisi täysin riittävä ainakin itselleni. Toki taitaahan se nytkiin tukea 8 gigaan asti, eli olisi varmasti riittävästi tilaa.

Toivotaan että näin nintendo asiaa lähestyisi :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Verkkokauppa.comista saa 400-gigaisen PS3:n samalla hinnalla kuin Sonyn tuleva 160 -gigainen, siinä on sitä Sonyn "lisäarvoa". :D

Mutta kyllä vähempikin riittäisi, esim. yksi giga. Pelkästään puolen gigan laittaminen Wiihin oli yksi Nintendon ainoita virhearviointeja, kuten Shigeru Miyamotokin myönsi, ja vaikka sen mittakaava onkin aika pieni, alkaa ratkaisu harmittaa tässä vaiheessa. Nyt omakin muisti alkaa olla täpötäynnä WiiWare-pelien myötä, mutta Nintendon lupailema ratkaisu antaa yhä odottaa itseään. Yksi giga ei välttämättä kuulosta paljolta, mutta Wii-pelien tilantarpeen suhteen se antaisi valtavasti "pelivaraa", ja gigainen muistisiru ei olisi nostanut hintaa tai rajoittanut valmistuskapasiteettia käytännössä yhtään sen enempää kuin puoligigainenkaan, josta menee suhteessa suurempi osa perusohjelmistoille ja tallennuksille. Siirto- tai poisto ja uudelleenlataus -häsläyksien sijaan tilanpuute rajoittaa väistämättä Wiin kaupasta ladattavien pelien määrää. Kun jo nyt WiiWareen on tulossa sellaisia pelejä kuin Megaman 9, Gradius Rebirth, Helix ja Swords & Soldiers tällaisella tahdilla, ei nykyinen tila-tilanne voi kestää koko Wiin elinkaarta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Verkkokauppa.comista saa 400-gigaisen PS3:n samalla hinnalla kuin Sonyn tuleva 160 -gigainen, siinä on sitä Sonyn "lisäarvoa". :D

Niin mikä tämän lausahduksen pointti oli? Sekö että yksittäinen nettikauppa myy jotain tuotetta alle valmistajan svh:n? Tämähän on ennenkuulumatonta! :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Verkkokauppa.comista saa 400-gigaisen PS3:n samalla hinnalla kuin Sonyn tuleva 160 -gigainen, siinä on sitä Sonyn "lisäarvoa". :D

Mutta kyllä vähempikin riittäisi, esim. yksi giga. Pelkästään puolen gigan laittaminen Wiihin oli yksi Nintendon ainoita virhearviointeja, kuten Shigeru Miyamotokin myönsi, ja vaikka sen mittakaava onkin aika pieni, alkaa ratkaisu harmittaa tässä vaiheessa. Nyt omakin muisti alkaa olla täpötäynnä WiiWare-pelien myötä, mutta Nintendon lupailema ratkaisu antaa yhä odottaa itseään. Yksi giga ei välttämättä kuulosta paljolta, mutta Wii-pelien tilantarpeen suhteen se antaisi valtavasti "pelivaraa", ja gigainen muistisiru ei olisi nostanut hintaa tai rajoittanut valmistuskapasiteettia käytännössä yhtään sen enempää kuin puoligigainenkaan, josta menee suhteessa suurempi osa perusohjelmistoille ja tallennuksille. Siirto- tai poisto ja uudelleenlataus -häsläyksien sijaan tilanpuute rajoittaa väistämättä Wiin kaupasta ladattavien pelien määrää. Kun jo nyt WiiWareen on tulossa sellaisia pelejä kuin Megaman 9, Gradius Rebirth, Helix ja Swords & Soldiers tällaisella tahdilla, ei nykyinen tila-tilanne voi kestää koko Wiin elinkaarta.

Kyllä Nipan suurin tyrintä (jälleen kerran) on 3rd party tuki. Sieltä puolelta todelliset laatupelit on vähissä, ja eikös Lucasarts ollut vääntämässä jotain light saber-tyylistä peliä Wiille...tietämättä että tuo uusi motion plus -systeemi on tulossa? Miten moista voi edes sattua on kyllä totaalisen käsittämätöntä. Tähän vielä lisäksi E3n huikea pressitilaisuus niin voidaan sanoa että kyllä markkinajohtajalla menee lujaa. Mitäs taas murehdin Wiin tullessa markkinoille, riittääkö pelejä ja laadukkaita 3rd party pelejä varsinkin Marion ja Zeldan jälkeen? Aika moni oli sitä mieltä että riittää, ja aina on jotain tulossa...ihan kuin edellisessä sukupolvessa. Sitä tulemista odottelin jo Cuben läpi, onneksi ei tarvitse murehtia tästä asiasta tällä kertaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Niin mikä tämän lausahduksen pointti oli? Sekö että yksittäinen nettikauppa myy jotain tuotetta alle valmistajan svh:n? Tämähän on ennenkuulumatonta! :rolleyes:

Viittaa Sonyn hiljattaiseen kommenttiin jonka mukaan 160 gigan levy antaa PS3:lle "lisäarvoa" verrattuna 80-gigaiseen... vaikka nyt taas maksaakin satasen enemmän.


Kyllä Nipan suurin tyrintä (jälleen kerran) on 3rd party tuki. Sieltä puolelta todelliset laatupelit on vähissä, ja eikös Lucasarts ollut vääntämässä jotain light saber-tyylistä peliä Wiille...tietämättä että tuo uusi motion plus -systeemi on tulossa? Miten moista voi edes sattua on kyllä totaalisen käsittämätöntä. Tähän vielä lisäksi E3n huikea pressitilaisuus niin voidaan sanoa että kyllä markkinajohtajalla menee lujaa. Mitäs taas murehdin Wiin tullessa markkinoille, riittääkö pelejä ja laadukkaita 3rd party pelejä varsinkin Marion ja Zeldan jälkeen? Aika moni oli sitä mieltä että riittää, ja aina on jotain tulossa...ihan kuin edellisessä sukupolvessa. Sitä tulemista odottelin jo Cuben läpi, onneksi ei tarvitse murehtia tästä asiasta tällä kertaa.

Laitteisto kehittyy, ja MotionPlus tulee markkinoille vasta ensi keväällä. Lucasartsillahan on nyt erinomainen tilaisuus tehdä MP:tä tukeva jatko-osa ensi vuoden joulumarkkinoille.

Nintendon E3-tilaisuudessa ei ehkä ollut valtavia yllätyksiä, mutta kyllä se täysin peittosi MS:n ja Sonyn esittelyt. Vanhoille Nintendo-faneille tulee Animal Crossing, uusi Wii-yleisö taas odottaa mielenkiinnolla Wii Musicia (josta tulee todennäköisesti jälleen valtava hitti), ja Wii Sports Resort on ensi vuoden megapeli.

Mutta tärkeää tässä loppuvuodessa on myös se, että tänä vuonna Nintendo käy toden teolla etenkin MS:n kimppuun - ei omilla peleillään, vaan third partyjen peleillä. Kaikista loppuvuoden tärkeimmistä multiplattareista tulee Wii-versiot, jotka etenkin USA:n markkinoilla kilpailevat suoraan XO-versioiden kanssa. MS:n vanhan third party -mantran kannalta ei tule näyttämään hyvältä, jos Call of Duty, Rock Band, Guitar Hero, Shaun White, Sonic Unleashed jne. myyvät Wiillä saman verran tai paremmin kuin XO:lla, jonka piti olla se "third party -konsoli". Tämä on Nintendolta aivan selvää uhkapeliä, ja taktiikan menestys nähdään vasta joulun jälkeen. Esim. Call of Duty todennäköisesti pärjää FPS-konsoleilla paremmin, mutta musiikkipeleillä on vahvat näkymät Wiillä Nintendon omasta Musicista huolimatta, tai ehkä jopa sen myötä.

Samalla Wiille tulee sankoin joukoin niitä laadukkaita ja mielenkiintoisia yksinoikeuspelejä. Little King's Story, de Blob, Simcity Creator, Warioland: Shake It, Disaster, Rayman Raving Rabbids TV Party, Star Wars Clone Wars, Castlevania Judgment, MySims Kingdom, mainitut WiiWare-pelit ja niin edelleen. (LKS tosin Eurooppaan vasta ensi vuonna.) Lisäksi kevään suuret Nintendo-julkaisut Wii Fit, Mario Kart ja Super Smash Bros Brawl tulevat varmasti keikkumaan listoilla vielä joulunakin, koska Wiin pelaajakunta ostaa tämäntyyppisiä pelejä pitkäjänteisesti. Samantapaisesta pitkäjänteisestä menestyksestä nauttivat myös third party -pelit kuten EA:n Boom Blox. Wiillä on tänäkin syksynä laaja ja monipuolinen tarjonta monenlaisille pelaajille, ja markkinat tulevat jälleen osoittamaan, että liikkeentunnistus ja Wiin tukema uudenlainen pelinsuunnittelufilosofia vetoavat siihen laajempaan pelaajayleisöön tehokkaammin kuin vanha padiohjaus ja harmaat, tylsät HD-pelit.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vanhoille Nintendo-faneille tulee Animal Crossing
Tässä vyörytyksessä kieltämättä jäävät Gears of War 2, Resistance 2, Motorstorm 2, Fallout 3, Little Big Planet, Fable 2, Brothers in Arms 2, Dead Space ja Heavy Rain ihmettelemään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?



Mahe kyllä puhuu asiaa. 3rd party tuki wiillä on jo nyt varsin hyvä, ja muista poiketen se senkuin vahvistuu. Okei, joskus harmittaa kun joku juttu jää pois wii-versiosta, toisaalta esimerkiksi SW:FU:n ja bondin yksinoikeus lähimoninpelimoodit lämmittävät. Ja se on kyllä isointa puppua että 3rd partyt ei wiillä myy. Voidaan vaikka jokainen itse seurata Star Wars: FU:n myyntejä eri alustoilla. Todennäköisesti sekä X0, PS3 että Wii versiot löytyvät TOP-10 osastolta ensimmäisellä viikolla, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää niin Wii versiolla on "parhaat jalat" ja se myy eniten pitkällä aikavälillä. Enkä myöskään usko että Nintendo olisi mitenkään suhteitaan 3rd partyihin tuhonnut, kovastihhan se yritti puhua niitä puolelleen Wiin julkaisun yhteydessä. Fiksut hyppää ajoissa oikeaan junaan ja vähemmän fiksut jää asemalle.

Platinum Games is really interested in the Wii
September 10th, 2008

Were really interested in the Wii platform so we wanted to create a really cool and stylish game for that. As you can see [from our Leipzig presentation] its really easy to pick up and play so when we came up with the concept of Mad World the Wii felt like a good console for that. It feels like a game that is at home on Wii. - Platinum Games Atsushi Inaba

Esimerkki 3rd party tuesta ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tässä vyörytyksessä kieltämättä jäävät Gears of War 2, Resistance 2, Motorstorm 2, Fallout 3, Little Big Planet, Fable 2, Brothers in Arms 2, Dead Space ja Heavy Rain ihmettelemään.

Mitä nuo pelit edellä mainittua fania lämmittää? Tuokin lista muuten todistaa että on ihan sama kumman ostaa, x0:n vai pleikkarin. Ei hirveemmin eroa ole pelilistassa. Ainiin, boksi on halvempi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom