Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
keiu sanoi:
No, tällainen aaltoliike on odotettavissa jos esitetään kysymyksiä. Nisupulla halusi tietää miksi PS3:a pidetään kalliina ja parhaani mukaan tähän vastasin. Eriäviä mielipiteitä ei tähän mennessä ole nähty. Mitä jos kertoisit mitä mieltä itse olet sen sijaan että kertoisit kuinka hassu threadi mielestäsi on.
Sitäpaitsi tämä on hyvä threadi. Veikkaukseni alkuperäiseen kysymykseen on kääntynyt päälaelleen sen aikana, ja tästä on muutenkin kiintoisa katsoa kuinka ihmisten mieli on muuttunut aiempaa Nintendo-myönteisemmäksi ja Sony-vastaisemmaksi sitä mukaa kun uutta tietoa on sadellut.
Noh, minun mielestä Nisupullalla oli kivat perustelut ja laskut. Tässä nyt on naurettu sille kuinka typerää on eritellä eri lisälaitteita tai -ominaisuuksia. Yhtä typerää on sanoa, että joku pakottaa sinut ostamaan turhaa tavaraa/turhia ominaisuuksia. En minä alkanut televisiokaupoilla valittamaan, että en halua maksaa televisiosta, jossa on 100 kanavapaikkaa, kun minä tarvitsen vain 20, tai että en halua, että minut pakotetaan ostamaan televisio, jossa on teksti-tv jota en tarvitse (ihan tosi ei tule paljoa teksti-tv:tä ihmeteltyä). Halusin vain hyvä kuvaisen töllön, mutta ne pirut pakottivat minut ostamaan kaikkea turhaa lisäksi... Ymmärrätkö pointin? Nisu listasi asioita ominaisuuksista, jossa lähtökohtana oli, että mikäli haluttaisiin samoja/samankaltaisia ominaisuuksia. Lista ja hinnoittelu oli mielestäni ok. Kuka haluaa mitäkin ominaisuuksia ja mistä on valmis maksamaan? Sen jokainen päättäköön itse. Eikä niiden pelkkien ominaisuuksien tarvitse ostamispäätöstä tehdä. Itse kehtaan ainakin sanoa, että haluan pleikkarin, koska se on Sony. Te muut saatte ostaa Xboxit ja Wiit, minun luokseni ekana tulee PS3. Pleikkarista on mukavia kokemuksia. Tämä EI MISSÄÄN NIMESSÄ tarkoita sitä, että MS:n tai Nintendon tuotteet olisivat mielestäni huonoja. Mikäli Nokia heittäytyisi kotikonsoli-bisnekseen mukaan, niin kuka ties, saattaisin ryhtyä isänmaalliseksi.
No niin, keiu. Nyt olen yrittänyt ilmaista oman mielipiteeni asiasta. Keskustelen asiasta lisääkin kanssasi mikäli haluat. Jotenkin en vain jaksa uskoa, että minun mielipiteeni sinua ihan oikeasti, kovinkaan paljoa kiinnostaisi.
Tuohon kommenttiisi, että minä pitäisin tätä thredia huvittavana tai hassuna, täytyy sanoa: nyt minua huvittaa aina vain enemmän!
En ole missään vaiheessa pitänyt tätä threadia huvittavana. Osa kommenteista on sitä. Kanssasi olen samaa mieltä, että tämä on hyvä, ellei jopa todella hyvä, threadi. Varmasti yksi suurimpia ja suosituimpia Konsolifinin foorumeilla.
Katsohan hieman taaksepäin, niin sanoin muistaakseni pitäväni kommenttien aaltoliikettä hassuna. Eikä siinä mitään, jos joku pitää tätä keskustelua huvittavana, niin mitä sitten?