Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Kyllähän toi ilmainen verkkomoninpeli on ihan selvä etu Sonylle. Ei kukaan pelaaja voi oikeasti puolustaa maksullista verkkopuolta millään argumenteilla. Se ei ole peelosuodatin, se ei paranna kokemusta tarjoamalla suurempia peliservereitä, sen sisältämät lisäpalvelut eivät ole välttämättömiä tai ennennäkemättömiä. Itsenäinen kaverilista on ainoa jota kaipaa pleikkarille ja sekin on tulossa, ilmaiseksi tottakai.

Niin mutta välttämättä ihan kaikkia ei kiinnosta edes pelata niitä nettipelejä 12kk vuodessa, jolloin myöskään kukaan ei pakota maksamaan Livestä 12kk:tta, tällöin on mielestäni kummallista suoraan lisätä Liven hinta X360:n hintaan ikään kuin netissä pelaaminen olisi pakollista. Nim. nettipelit eivät kiinnosta oikeastaan juuri ollenkaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Niin mutta välttämättä ihan kaikkia ei kiinnosta edes pelata niitä nettipelejä 12kk vuodessa, jolloin myöskään kukaan ei pakota maksamaan Livestä 12kk:tta, tällöin on mielestäni kummallista suoraan lisätä Liven hinta X360:n hintaan ikään kuin netissä pelaaminen olisi pakollista. Nim. nettipelit eivät kiinnosta oikeastaan juuri ollenkaan.

Minä taas pelailen netissä sen verran satunnaisesti, että on hyvä että sony tarjoaa nettipelit ilmaiseksi, sillä ei huvita maksaa koko kuukaudesta, jos sitä kuitenkin pelailee vain nelisen kertaa kuukaudessa.. (viikonloppuisin pikku huppelissa..) ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

BadMF sanoi:
Minä taas pelailen netissä sen verran satunnaisesti, että on hyvä että sony tarjoaa nettipelit ilmaiseksi, sillä ei huvita maksaa koko kuukaudesta, jos sitä kuitenkin pelailee vain nelisen kertaa kuukaudessa.. (viikonloppuisin pikku huppelissa..) ;)

Niin puhuin itse ainoastaan siitä, että Liven hinnan lísääminen X360:n hinnan päälle on epäkorrektia, koska monia ei kiinnosta nettipelaaminen, lisäksi en ole ilmaista nettipelailua huonoksi asiaksi missään välissä väittänytkään... Tietty systeemin toimivuudella on tässä jokin sanansa sanottavana, eli jos pelaa paljon netissä niin systeemin toimivuudesta voisi jopa olla valmis muutaman euron kuussa maksamaan. Mikäli Sonyn "Live" tulee olemaan yhtä hyvä kuin XBLive ja olemaan ilmainen, niin uskon MS:n reagoivan tähän jotenkin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Voisiko joku heittää vaikka linkkiä tai jotain missä sanotaan että ps3:n online-palvelu tulisi olemaan ilmainen. Viimeisin uutinen ps3 onlinea koskien minkä minä (konsolifinistä) löysin oli tämä. Siinä sanotaan, että ps3:lle tulee ilmainen peruspalvelu ja maksullinen premium-palvelu. Missään ei sanota mihin asti tuo ilmainen palvelu sitten riittää. Eli siis tuon perusteella ihan hyvin voisi ps3:n kohdalla olla sama juttu kuin xboxinkin, eli pelaamaan et pääse josset maksa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sony on kyllä tehnyt jo keväällä selväksi pelaamisen olevan ilmaista kuten tähänkin asti. Linkkejä löydät itse kun jaksat googlailla :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Voisiko joku heittää vaikka linkkiä tai jotain missä sanotaan että ps3:n online-palvelu tulisi olemaan ilmainen. Viimeisin uutinen ps3 onlinea koskien minkä minä (konsolifinistä) löysin oli tämä. Siinä sanotaan, että ps3:lle tulee ilmainen peruspalvelu ja maksullinen premium-palvelu. Missään ei sanota mihin asti tuo ilmainen palvelu sitten riittää. Eli siis tuon perusteella ihan hyvin voisi ps3:n kohdalla olla sama juttu kuin xboxinkin, eli pelaamaan et pääse josset maksa.

Sehän on jo monesti mainittu, että ilmaiseksi pääsee nettiin pelaamaan. Eikös tuo E3:n pressitilaisuudessakin mainittu? No ainakin nopeasti googlettamalla tuli esimerkiksi vaikka tämmöinen sivu http://forevergeek.com/games/sony_announces_ps3_network_details.php
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Eli siis tuon perusteella ihan hyvin voisi ps3:n kohdalla olla sama juttu kuin xboxinkin, eli pelaamaan et pääse josset maksa.

Heh se olisikin kaiken huippu, kun ottaa huomioon kuinka paljon itkua tuosta Liven maksullisuudesta vuosien varrella on kuultu, itse kyllä muistelen että olen useasti kuullut pelaamisen olevan Sonylla ilmaista ja että muuta maksullista palvelua tulee, en tosin tämän tarkemmin muista asiasta enkä aivan varma asiasta kyllä ole, puhumattakaan että jaksaisin edes ottaa asiasta selvää:)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Linkkiä ei nyt löydy, mutta ainakin aikaisemmin tuota peruspalvelua on vertailtu PC-pelaamiseen eli useimpien pelin pelaaminen olisi ilmaista, mutta erilaisiin massiiviverkkoroolipeleihin tms. tulisi sitten kk-maksu tai vastaava.
Tämäkin varmasti selviää kolmen viikon päästä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Okei. Minulla vain viimeisin lukemani uutinen asiaan liittyen oli varmaan juuri tuo minkä linkitin ja siksi ihmettelinkin, miksi kaikki pitävät ilmaista nettipelaamista ps3:lla itsestäänselvyytenä. Parempihan tuo ilmainen systeemi tietysti on pelaajille jos vain palvelun laadusta ei sitten aleta tinkimään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ilmainen verkkopelaaminen PS3:lla voi koitua myös Live-pelureiden eduksi, jos Sonyn verkkopalvelu toden teolla haastaa Microsoftin palvelun.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Voisiko joku heittää vaikka linkkiä tai jotain missä sanotaan että ps3:n online-palvelu tulisi olemaan ilmainen. Viimeisin uutinen ps3 onlinea koskien minkä minä (konsolifinistä) löysin oli tämä. Siinä sanotaan, että ps3:lle tulee ilmainen peruspalvelu ja maksullinen premium-palvelu. Missään ei sanota mihin asti tuo ilmainen palvelu sitten riittää. Eli siis tuon perusteella ihan hyvin voisi ps3:n kohdalla olla sama juttu kuin xboxinkin, eli pelaamaan et pääse josset maksa.

Tässä E3 pätkässä näytetään/kerrotaan selvästi mitkä palvelut on ilmaisia.

http://www.gametrailers.com/player.php?id=10472&type=mov
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kyllä tossa on kaikki tarpeelliset palvelut ilmaiseksi...en tosin odottanutkaan mitään muuta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hakkiz sanoi:
Ilmainen verkkopelaaminen PS3:lla voi koitua myös Live-pelureiden eduksi, jos Sonyn verkkopalvelu toden teolla haastaa Microsoftin palvelun.

Totta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

BadMF sanoi:
Minä taas pelailen netissä sen verran satunnaisesti, että on hyvä että sony tarjoaa nettipelit ilmaiseksi, sillä ei huvita maksaa koko kuukaudesta, jos sitä kuitenkin pelailee vain nelisen kertaa kuukaudessa.. (viikonloppuisin pikku huppelissa..) ;)

Eikös tässä tapauksessa Live kävisi myös? Liven ilmainen jäsenyys muistaakseni oikeuttaa nettipelaamiseen nimenomaan viikonloppuisin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Smirre sanoi:
Eikös tässä tapauksessa Live kävisi myös? Liven ilmainen jäsenyys muistaakseni oikeuttaa nettipelaamiseen nimenomaan viikonloppuisin.

Ei oikeuta mihinkään ilmaiseen nettipelaamiseen. Ulkomailla on ollut jotain sponssattuja viikonloppuja, mutta ei täällä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Ei oikeuta mihinkään ilmaiseen nettipelaamiseen. Ulkomailla on ollut jotain sponssattuja viikonloppuja, mutta ei täällä.
Lähinnä E3:n aikaan kaikki ovat saaneet kultajäsenyyden viikoksi ja TGS:n aikaan on tulossa samaa herkkua ilmeisesti. Joskus harvoin vain.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuosta PS3:en nettipalveluista sen verran. Sony tarjoaa netin ilmaiseksi, mutta antaa oikeuden pelintekijöille periä kuukausimaksuja eli en usko, että PS3:en pelaajat saavat ilmaiseksi pelata kaikkia pelejä netissä. Pelit lehdestä olen tuon lukenut, elokuun pelit lehdessä oli juttua juuri tuosta ominaisuudesta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pedros sanoi:
Tuosta PS3:en nettipalveluista sen verran. Sony tarjoaa netin ilmaiseksi, mutta antaa oikeuden pelintekijöille periä kuukausimaksuja eli en usko, että PS3:en pelaajat saavat ilmaiseksi pelata kaikkia pelejä netissä. Pelit lehdestä olen tuon lukenut, elokuun pelit lehdessä oli juttua juuri tuosta ominaisuudesta.

Sama juttu on PS2llakin. Ilmaista, jos haluat veloittaa, niin veloita. Samaa systeemiähän on PClläkin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Ei oikeuta mihinkään ilmaiseen nettipelaamiseen. Ulkomailla on ollut jotain sponssattuja viikonloppuja, mutta ei täällä.
Ahaa no sitten on aika heikko systeemi. En ole tähän päivään saakka maksanut mistään nettipelaamisesta enkä kyllä maksa jatkossakaan :)

Jostain vain tuli mieleen, että Silver/Gold jäsenyydestä olisi joskus ollut juttua. Silver olisi ilmainen viikonkoppuisin ja maksullisella Gold tasolla voisi pelata joka päivä. Se olisi edes inhimillistä.

Iso Plussa PS3 ja Wiin ilmaiselle nettipelaamiselle. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ellei PS3:n ja Wiin ilmainen nettipelaaminen ole ihan pyllystä, on Microsoftin pakko tehdä Livestä halvempi tai kokonaan ilmainen. Onhan siitä ollut juttuakin, että homma voisi toimia mainosrahotteisesti tai ilman mainoksia, mutta nykyistä halvempana.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom