Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos katsotaan viimeisen vuoden verran taaksepäin, niin montako hyvää uutista olemme kuulleet PS3:sta verrattuna huonoihin uutisiin? Jaksaako kukaan tehdä koostetta laiskalle miehelle? (Tai no, enemmän minulla "kiire" on; koodausprojekti kesken.)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Laitetaan nyt vielä lisää vettä myllyyn, Blu-Ray ei ole saanut Jenkeissä kovin lentävää lähtöä verrattuna HD DVD:hen

http://www.thedvdwars.com/index.cfm

Mielenkiintoista nähdä miten PS3 muuttaa tilannetta, kunhan niitä rupeaa päätymään kuluttajille.

edit: tuon linkin takana on ehkä suurin syy miksi eurooppalaisia häpäistiin taas, Sony keskittää kaiken voimansa taisteluun HD DVD:tä vastaan Yhdysvaltain markkinoilla... Ehkä ihan fiksua, mutta jotenkin silti tälläisestä tulee paskan maku suuhun.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
Jos katsotaan viimeisen vuoden verran taaksepäin, niin montako hyvää uutista olemme kuulleet PS3:sta verrattuna huonoihin uutisiin? Jaksaako kukaan tehdä koostetta laiskalle miehelle? (Tai no, enemmän minulla "kiire" on; koodausprojekti kesken.)

Noh, tuo nyt riippuu aivan siitä miltä kantilta katsoo. Kyllähän PingKingille GT:HD oli jo riittävä todiste siitä, että PS3 on täysi läppä.:D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Täytyy myöntää, että harmittaa ja olen pettynyt. Silti tässäkin sadepilvessä on ainakin yksi hopea reunus. Onpahan ainakin aikaa säästää laitteeseen ja peleihin. Lisäksi saamme, toivon mukaan, varmempitoimisen laitteen, kuin mitä ensimmäiset erät ovat. Ainakin minä meinaan vielä vakaasti hommata PS3:n, ensimmäiseksi next-gen koneeksi. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Osataan käyttää Photoshoppia, mutta tuo enkku on vaikea kieli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
Jos katsotaan viimeisen vuoden verran taaksepäin, niin montako hyvää uutista olemme kuulleet PS3:sta verrattuna huonoihin uutisiin?

Huonoja uutisia? Ensimmäinen huono uutinen oli HDMI-kaapelin jättäminen pois myyntipaketista, vaikka sekään ei mittasuhteiltaan tuonut yökastelua. Tämänpäiväinen oli shokki, mutta ei edelleenkään pakota tenoihin. Tuntuu eniten varalakanan tarvetta olevan kavereilla, jotka eivät ole koko konsolia edes olleet hankkimassa. Vihainen saa olla, mutta kohtuus kaikessa, myös fanipojilla.

tena.fi
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Kuvankäsittelyohjelmat ovat jo ehtineet käydä kuumina:
http://www.thisiswaiting.com/
Täällähän odotteli sivukaupalla mielenkiintoisia uutisia ja kommentteja kun ehti kotiutumaan tuolta Suomi-Portugali-matsista. :D

Jokohan Sony-faneilla usko horjuu? Mahtaa jossain vaiheessa alkaa ottaa päähän tämä jatkuva paskan sataminen niskaan. Itselläni ainakin ottaisi.

http://www.thisiswaiting.com/Untitled-6.gif :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Jokohan Sony-faneilla usko horjuu? Mahtaa jossain vaiheessa alkaa ottaa päähän tämä jatkuva paskan sataminen niskaan. Itselläni ainakin ottaisi.

Kyse ei kuitenkaan onneksi ole uskon asioista. Yläkerran Herran kanssa on välit käsittääkseni kunnossa. Sony on vain brändi muiden joukossa. Jos itse tunnet uskonnollisia tunteita jotain merkkiä kohtaan, joka ei ole risti, Daavidin tähti tai kuun sirppi, niin kerro ihmeessä jos voimme jakaa tämän kanssasi? :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
http://www.thisiswaiting.com/c1.gif :p

Ja linkistä tietysti kiitokset Luckymanille.:D
Voi kuinka suloista. Pitäkää kaverit tiukasti yhtä, sillä vaikein on vasta edessä. Toinen toistanne tukien selviätte kuitenkin mistä tahansa! :)

Totta puhuen, olisin erittäin pahoillani kaikkien PS3:a odottavien puolesta, ellei Sonysta olisi tullut niin helvetin ylimielinen ja vastenmielinen yhtiö. Nyt vain lähinnä hymyilyttää. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, sanovat.

P.s Nisupullalle tiedoksi että olen ateisti. (www.eroakirkosta.fi <- suosittelen! *peukku ylös*)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla: Minulle vain on jäänyt kuva, että PS3:sta ei ole paljoa hyvää kuulunut E3:sta lähtien; tai no, olihan ennen sitä vuotta aiempi E3, jossa esiteltiin se kysymysmerkkejä herättänyt bumerangiohjain. Se bumerangi olisi voinut olla jopa menestys naisten keskuudessa, jos siinä olisi ollut värinätoiminto. Tenaa ei tueta, se on vain tiellä.

Hassua muuten, että katsoit minun olevan "vihainen fanipoika", paitsi jos tulkitsin viestisi väärin: kuitenkin luit viestini paljon negatiivisemmin kuin mitä se on. Edelliseen kappaleeseen viitaten, on vain jäänyt kuva ettei Sonyn suunnalta ole kovin paljoa hyvää kuulunut viime aikoina; siksi kiinnostaisi nähdä jonkinlaista koostetta, jotta tietäisi onko se vain konsolisodan yleistunnelmasta jäänyttä mielikuvaa vai onko niitä ilmoituksia ollut enemmän kuin vain muutama hassu. PS3-juttuja kun en aktiivisesti seuraa. Kaipa pyyntöni on ollut liian vaikea tai sitten kaikki asioita tietävät PS3-sedät ovat tällä hetkellä sairaalassa teholla.



Ediittiä!
Joo, kirkosta on erottu. Mutta eikös ateisti ole sellainen henkilö, joka on aktiivisesti kirkkoa vastaan? Minulla ei ole mitään kirkkoa vastaan, joten en ole itseäni ateistiksikaan mieltänyt.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Voi kuinka suloista. Pitäkää kaverit tiukasti yhtä, sillä vaikein on vasta edessä.

:confused:
Eihän tästä voi enää päästä kuin ylöspäin..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Voi kuinka suloista. Pitäkää kaverit tiukasti yhtä, sillä vaikein on vasta edessä. Toinen toistanne tukien selviätte kuitenkin mistä tahansa! :)

Totta puhuen, olisin erittäin pahoillani kaikkien PS3:a odottavien puolesta, ellei Sonysta olisi tullut niin helvetin ylimielinen ja vastenmielinen yhtiö. Nyt vain lähinnä hymyilyttää. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, sanovat.
ootko nähny mun lapioo?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Totta puhuen, olisin erittäin pahoillani kaikkien PS3:a odottavien puolesta, ellei Sonysta olisi tullut niin helvetin ylimielinen ja vastenmielinen yhtiö. Nyt vain lähinnä hymyilyttää. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, sanovat.

P.s Nisupullalle tiedoksi että olen ateisti. (www.eroakirkosta.fi <- suosittelen! *peukku ylös*)

Nyt kyllä puijaat, et oo ateisti. Oot jehova? Sanooko ne siellä iltamissa antikristuksen nimenkin, Ken Kutaragi? Ymmärrän hyvin jos ei ollut nyt massia lyödä uuteen plegeen, mutta rajansa katkeruudella. Microsoft ei ole mun paras kaveri, mutta kyllä sen kanssa toimeen tullaan vaikka ahne onkin. Rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri, sanoi eräs nuori kapinallinen joskus.

:)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla sanoi:
Nyt kyllä puijaat, et oo ateisti. Oot jehova? Sanooko ne siellä iltamissa antikristuksen nimenkin, Ken Kutaragi? Ymmärrän hyvin jos ei ollut nyt massia lyödä uuteen plegeen, mutta rajansa katkeruudella. Microsoft ei ole mun paras kaveri, mutta kyllä sen kanssa toimeen tullaan vaikka ahne onkin. Rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri, sanoi eräs nuori kapinallinen joskus.

:)
Onhan se katkera paikka, mutta ota ihan rauhallisesti, vaikka vain päivä kerrallaan. Tee niitä asioita mitkä saavat sinut hyvälle mielelle, ja koeta olla ajattelematta tapahtunutta. Aloita vaikka uusi harrastus, joka saa sitten ajatukset muualle. Tiedän ettei oikein mitkään sanat lohduta juuri nyt, mutta usko pois, ei se maailma tähän kaadu vaikka nyt siltä tuntuukin.

Tsemppiä ja jaksamisia! :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Onhan se katkera paikka, mutta ota ihan rauhallisesti, vaikka vain päivä kerrallaan. Tee niitä asioita mitkä saavat sinut hyvälle mielelle, ja koeta olla ajattelematta tapahtunutta. Aloita vaikka uusi harrastus, joka saa sitten ajatukset muualle. Tiedän ettei oikein mitkään sanat lohduta juuri nyt, mutta usko pois, ei se maailma tähän kaadu vaikka nyt siltä tuntuukin.

Tsemppiä ja jaksamisia! :)

Kirjoituksistasi saa sen käsityksen, että olet mielissäsi siitä, kun toisten odottamalla laitteella on vaikeaa. Se on surullista, jos siitä pitää iloa repiä. :(
Jep, päivä kerrallaan otetaan. Hätä ei ole mihinkään. Ja arvaa mitä!?! Minä olen todellakin aloittanut uuden harrastuksen! En tosin saadakseni ajatukset muualle (mihin nyt tuossa halusitkaan viitata), vaan kuntoa kohottaakseni.
Harmissani olen toki, mutta en missään nimessä surullinen. Tyhjiä lupauksia? Kyllä. Hyväksyttävä syy? Kyllä. Aionko edelleen hommata PS3 julkaisussa? Kyllä.

Ymmärrän toki niitäkin, jotka päätyvät tämän takia ostamaan jonkun toisen laitteen. Se on ihan ok.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt alkaa konsolisota käymään tosiaan kuumana. Huomaa
siitä, kun alkaa piikittely mennä yhä henkilökohtaisemmaksi. :(

Eihän tuo PS3:n julkaisun viivästyminen ole hyvä asia, vaikka en
laitetta ole satanolla liputtanutkaan, enkä varsinkaan poistanut
välittömästi. Mutta kuvitelkaa sitä huudon määrää jos MS olisi
tyrinyt näin, tai Nintsarille kävisi samalla lailla.

Nyt_on_vaan_niin_helppoa_nauraa_Sonylle. Kaiken sen
Sonyn ylimielisen paskapuheen jälkeen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nisupulla ja Eliytres
Tämä ketju on tarkoitettu joskus kärjekkäällekin keskustelulle eri konsolien välisestä paremmuudesta. Muut uskonnot ovat monille ihmisille huomattavasti henkilökohtaisempi asia, ja niistä väitteleminen aiheuttaa helposti mielipahaa.

Konsolisodassa emme puhu hengellisistä vakaumuksista, niitä varten voi perustaa oman ketjun, jota kukin lukee omalla vastuullaan.

Palataan takaisin oikeaan aiheeseen.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom