Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
Jos pelit ovat tärkeintä, ei laitteella itsellään pitäisi olla niinkään väliä. Fanitatko siis pelejä vai laitetta? Tekstin perusteella... no, voit päätellä itsekin. Jos tosissasi olisit pelkästään pelien takana, pitäisi laitteista puhumisen olla yksi hailee. Missä menee raja, jolla osoitat pelien olevan tärkeämpiä kuin konsoli itse?

Pointtini oli, että todella iso osa siitä Sony vastaisuudesta, mitä nykyisin näkee, on loppujen lopuksi täysin turhaa jauhantaa. Kuten tuo 1080p-esimerkkini (puhumattakaan HDMI-kaapelista ja muista koomisuuksista). Moni tekee siitä todella ison jutun, Sony kusettaa jne. Ei minua kiinnosta kusettaako Sony 1080p:n olevan "next big thing", minua kiinnostaa se, antaako Sony mun PS3:lle ne helvetin hyvät pelit mitä odotan. Imo ihmiset pistää aivan liikaa arvoa toissijaisille jutuille, ihmiset pistää liikaa arvoa "yritysten ideologioihin" ja "yritysten hypetyspolitiikkaan" (siis näissä mainituissa esimerkeissä, MS/Nintendo/Sony/1080p/Matrix/jne)). Noh, voihan joku olla oikeasti pettynyt, että suurin osa peleistä ei tuekaan 1080p:tä, vaikka Kutaragi niin lupasi, mutta jotenkin veikkaan, että nämä eniten "pettyneet" ovat niitä, jotka eivät konsolia koskaan olleet edes ostamassa.
Tulkitset sinä miten tahansa tekstini, olen pelkästään pelien takana. En todellakaan laittaisi PS3:een sitä rahamäärää, ellei sille tulisi niitä huippupelejä. Enkä laittaisi Wiihin, jos sille ei tulisi niitä huippupelejä, enkä myöskään XO:hon. Minua kiinnostaa ne lopulliset pelit, ei se, kusettaako Iwata, Gates tai Kutaragi minua jollain mainoslauseella.


Merri sanoi:
Listan tekoa varten ei kuitenkaan ole pakko merkata sitä, onko uutinen huono vai hyvä; sen olisi voinut jättää lukijan harteille. Enkä pyytänyt vain listaa kaikista negatiivisista uutisista, vaan myös hyvistä. Olen saanut paljon enemmän tätä "ei PS3:ssa mikään ole vialla, ainut juttu oli sen Euroopan julkaisun siirtyminen, ei se floppaa" -jaunaa kuin vastausta siihen mitä kysyin. Oletettavasti pitäisi siis vaivautua näkemään se vaiva itse, mutta en kuitenkaan ole niin kiinnostunut asiasta. Katselen paljon mieluummin Kamichua DVD:ltä.

Niin, vastasinkin tuohon vastaukseesi Nisupullalle. Eli sinulle on varmasti jäänyt kuva siitä, kuinka PS3:sta ei ole kuulunut muuta kuin huonoa. Minä kerroin oman näkökulmani, olen kuullut reilusti hyvää. Kerroin myös siitä, miten koen todella monen uutisen kasvaneen mielestäni aivan naurettavuuksiin ja liitoitelluksi/tyhjästä vetäistyksi. Minäkään en ole niin kiinnostunut asiasta (siis tuollaisesta listasta...), pikemmin minua kiinnostaa tämä ilmiö uutisiin reagoimisen takana ja uskomaton kyky tehdä jokaisesta uutisesta PS3:n kaatava juttu ja siksipä vastasinkin niinkuin vastasin, halusin vastata jotain. Olen pahoillani etten jaksanut tehdä sinulle listaa, josta olisit ne kaikki PS3:een liittyvät uutiset voinut lukea ja vertailla kumpaa on enemmän, hyvää vai huonoa. Sehän olisi ollut varmasti todella pieni homma. :)

Niin ja ne PS3-pelit ovat sinulle keskitason pelejä (tätä siis tarkoitin), eli on vielä helpompi arvata, että sinulle todellakin on jäänyt sellainen kuva, että PS3:sta on kuulunut yhä vain huonompia ja huonompia uutisia. Kun vielä et edes konetta ole hankkimassa ;) Varmasti tuollaisista lähtökohdista HDMI-kaapelin puute onkin aivan käsittämätön ja se tekijä, mikä lopultakin ratkaisee ettet konetta osta missään nimessä. ;) Ja se, että Crazy-Ken kusetti siellä lavalla puhuessaan, se oli vielä niin raskauttava tekijä, että varmasti et koskaan tässä elämässä osta mitään Sonyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt menit kyllä jonnekin aivan sekaville urille. En ole edes kommentoinut koko HDMI-asiaa, koska minusta siitä jutun repiminen tosiaan oli hieman ylimitoitettua; mutta minun mielipiteeni ei muuta sitä, että se voi olla jollekulle toiselle (oikeasti) tärkeä asia. HD:hän on minulle nykypäivää vasta seuraavalla vuosikymmenellä, paitsi jos telkkari tuosta jostain syystä kärähtää pois aivan ennenaikojaan. Edelleen ratkaisevin asia mahdolliseen PS3:n hankintaan on hinta: jos ja kun sen saa alle kahdensadan euron, sitä voi alkaa harkita. Riippuen peleistä.

Cyrus1 sanoi:
Niin, vastasinkin tuohon vastaukseesi Nisupullalle. Eli sinulle on varmasti jäänyt kuva siitä, kuinka PS3:sta ei ole kuulunut muuta kuin huonoa.
Hmm. Meniköhän tuo noin...
Merri sanoi:
Minulle vain on jäänyt kuva, että PS3:sta ei ole paljoa hyvää kuulunut E3:sta lähtien

Hyvien asioiden latomisessa menit mielestäni enemmän PS3:n ihannoinnin puolelle, joka toki tasoittaa "yleistä" PS3:n mollaamista, mutta tekee viestistäsi liian yksipuolisen ja kielteisen luettavan minulle; osin tietty jo sen takia, että väität minun sanoneen jotain mitä en ole sanonut. Sonya en täysin dissaa kuten väität, Sonya löytyy ja tuskin eri tavalla toimin konsolisodan takia tulevaisuudessakaan. Joku toinen voi sitten olla enemmän fanipoika tai periaatteellinen minun puolestani.

Cyrus1 sanoi:
Pointtini oli, että todella iso osa siitä Sony vastaisuudesta, mitä nykyisin näkee, on loppujen lopuksi täysin turhaa jauhantaa.
Mutta eikö juuri "turha" jauhanta kuulu konsolisotaan? Eikö hype ja antihype ole osa konsolisotaa? Kaikkihan tästä on täysin turhaa jauhantaa; pointtisi on siis kovin heikko tämän keskustelun kontekstiin nähden.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Täällä mainittiin PS3:en huonoista uutisista, nin eikös koneen tehojakin laskettu juuri vähän aikaa sitten? Näin muistelen lukeneeni.

Ja saapas nähdä saako Eurooppa nauttia/kärsiä PS3:sta vielä maaliskuussakaan. Itse epäilen vahvasti, että Sonylle JAP ja USA merkitsevät huomattavasti enemmän kuin PAL -alueet. Jos PS3:sta tulee menestys Sonyn "maailman kartassa", niin voipi olla että sinne isketään lisää koneita Euroopan kustannuksella.

Ja vaikka julkaisisivatkin PS3:en maaliskuussa, niin on eri asia montako kappaletta saavat toimitettua. En usko määrän eroavan juurikaan USA:n toimituksista, eli siis n. 400 000 kappaletta koko Eurooppaan. Montakohan Suomi saa? Yli vai alle 1000? Itse veikkaan alle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
Hyvien asioiden latomisessa menit mielestäni enemmän PS3:n ihannoinnin puolelle, joka toki tasoittaa "yleistä" PS3:n mollaamista, mutta tekee viestistäsi liian yksipuolisen ja kielteisen luettavan minulle; osin tietty jo sen takia, että väität minun sanoneen jotain mitä en ole sanonut.

Kommentoin ehkä liikaa sinua kohti tuossa viestissäni, tai siis se vika kappale oli liian suorasti sinuun kohdistettu. Kuitenkin enemmän asiani koski yleisesti koko internetissä riehuvaa Sony-vihaa kohtaan ja sitä, miten kaikesta saadaan kyllä väännettyä todella negatiivista. En siis juuri sinua tarkoittanut sillä vikalla kappaleella, enemmän vain sillä vielä yritin kirkastaa pointtiani.

Ja itse en ihannoi PS3:a siinä mielessä mitä tuo viestini antoi ainakin sinulle näköjään ymmärtää. En tietenkään sano, että esim. HDMI:n puuttuminen olisi positiivinen uutinen. Tai että se, että PES ei vielä tule PS3:lle olisi positiivinen uutinen. Mutta eivät ne todellakaan ole lähelläkään sitä tasoa, mitä niin moni jaksaa niistä vääntää. Itse ainakin ohitin molemmat uutiset oikeastaan "epäuutisina". Eivät ne olleet edes uutisia, PES/FIFA oli jo tiedossa aikoja sitten, HDMI taas oli arvattavaa tai sen mukanaolo olisi ollut mukava bonus. En siis latonut hyviä asioita, ennemmin korjasin negatiivisia asioita vähemmän negatiivisiksi tai neutraaleiksi, täysin merkityksettömiksi kokonaiskuvaa ajatellen. Mutta ehkäpä täällä konsolisodan puolella luit liikaa tunteella tekstini etkä tätä huomannut ;) Hyvät asiathan minä "ladoin" viimeisessä kappaleessa, jossa sanoin, että ainakin minä olen kuullut lukemattomia hyviä uutisia koskien PS3:n pelejä ja niiden pelaamista.

"Ihannoin" silti PS3:a. Voin sanoa, että PS3 on ainut konsoli, josta tuon 650 euroa maksaisin. Yksinkertaisesti olen sitä mieltä, että PS3:n pelitarjonta on sen arvoinen, minun on vaan pakko saada kyseinen konsoli. Wiistä en ikinä maksaisi kyseistä summaa, joten on hyvä, että se on halvempi. Niinpä voin ostaa myös sen, sillekin tulee sen verran pakko-ostospelejä, että se on pakko saada. XO:sta en maksaisi sen nykyistä hintaa, koska sille ei ole tulossa kuin Halo3 joka aivan oikeasti on pakkohankinta(siis minulle). Halo 3 kun tulee, on konsolin hintakin jo siinä määrin tippunut, että siitä kehtaa varmasti maksaa ja sitten samalla voi ostaa ne muutamat muut helmet, joita ei muilla konsoleilla saa. Eli tyyliin Mass Effect, Lost Planet jne. Jos Haloa ei tulisi, en ostaisi XO:ta. Toisaalta, jos noita Mass Effectiä ja muutamaa muuta peliä ei tulisi, en ostaisi XO:ta vasta kuin sitten, kun se olisi siellä hinnoissa, joissa kokisin Halon yksin riittävän rahan arvoiseksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

-WaLuigi- sanoi:
Täällä mainittiin PS3:en huonoista uutisista, nin eikös koneen tehojakin laskettu juuri vähän aikaa sitten? Näin muistelen lukeneeni.

Olet lukenut joo, mutta missäs virallinen tieto? :rolleyes:
Kuulin muuten ennen viime vuoden E3:sta semmoisen jutun, että X360 olis paljon tehokkaampi, kuin PS3... Onkohan sekin tos? :confused:

Tuo mainittu tehojen pudotus oli aika tunnetusti, epämääräisestä lähteestä, Theinquirerista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mutta ilmeisesti uutinen on silti totta. Sen verran siitä on ollut eri forumeilla juttua. Eli siis RSX:n tehojen pudotus. Toisaalta kyseinenkin tehonpudotus ei kuulemma vaikuta käytännössä millään lailla, korkeintaan tekee laitteesta luotettavamman. Siksi pudotukseen ilmeisesti päädyttiin. Eli tehojen pudotus on totta, mutta silti esim. Heavenly Sword tulee olemaan vielä komeampi kuin se oli vaikkapa viime E3:ssa. Toisin sanoen, eipä paljon haittaa. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Olet lukenut joo, mutta missäs virallinen tieto? :rolleyes:
Kuulin muuten ennen viime vuoden E3:sta semmoisen jutun, että X360 olis paljon tehokkaampi, kuin PS3... Onkohan sekin tos? :confused:
Tehojen viime hetken säätö on aivan yksi ja sama, ja sillä ei ole mitään merkitystä minkään kannalta. Ketä haittaa jos niin saadaan laite luotettavammaksi ja halvemmaksi? Mitään tehoja ei ole hakattu kiveen, valmistaja aina korostaa että speksit voivat vielä muuttua ennen julkaisua, eikä pelaajan kannalta ole asialla yhtään mitään merkitystä. Vaikka tehoja olisi pudotettukin on ero niin pieni ettei yksikään vielä tehty peli hidastu taatusti yhtään muutaman prosentin tehonpudotuksesta. Cuben tehoja säädettiin viime hetkellä paljon enemmän (grafiikkapiiri 20% hitaammaksi, prosessori 20% nopeammaksi) eikä siitä noussut minkäänlaista meteliä. Nintendo on fiksu pysyessään hiljaa spekseistä, ne ovat pelien kannalta epäoleellisia.

PS3:n ja X360:n keskinäinen tehokkuus on se iänikuinen kädenväännön aihe. Yhdessä tehossa PS3 on tehokkaampi, toisessa tehossa XO, kolmannessa tehossa PS3 ja neljännessä tehossa XO. Yleisemmin XO:ssa kaikki asiat on "yleispätevämpiä" ja vapaammin ohjelmoijien säädettävissä, kun PS3:ssa on erikoistuneempia mutta siinä erikoistumisalueessaan tehokkaampia ratkaisuja. Todennäköisesti PS3:ssa on enemmän varaa tulevaisuuteen, erityisesti enemmän opittavaa tehojen irtiottamisesta, mutta XO:ssa on todellakin joustavammin järjestelty kapasiteetti.

Pelaajan kannalta laitteet ovat hyvin pitkälle samalla viivalla, tekniset erot tulevat selvemmin esille vasta useamman pelisukupolven päässä, eikä sittenkään taatusti kovin selvästi muille kuin niille jotka oikeasti osaavat katsoa sitä tarkemmin, tai nyt yleensä asiasta edes yhtään välittävät. Kaikki on kiinni ohjelmoijista, ja pitemmän päälle on tulossa varmasti niin pelejä jotka ovat parempia/näyttävämpiä XO:lla kuin pelejä jotka ovat parempia/näyttävämpiä PS3:lla.

Kahden viikon päästä TGS:ssä tod.näk. kuullaan paljon lisää PS3:n speksitilanteesta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
"Ihannoin" silti PS3:a. Voin sanoa, että PS3 on ainut konsoli, josta tuon 650 euroa maksaisin. Yksinkertaisesti olen sitä mieltä, että PS3:n pelitarjonta on sen arvoinen, minun on vaan pakko saada kyseinen konsoli.

PS3:n pelitarjonta? Eli MGS4 ja Final Fantasy pelit mitä saa odottaa pari vuotta? Kaikki muut saa Xboxille, GTA 4, ja Assassin's Creed niistä tärkeimmät.

Sinun pitäisi sanoa että PS3:n kaksi peliä on sen arvoisia että sinun pitää saada PS3, jos japsi pelit ei kiinnosta niin PS3:n pelitarjonta voi jäädä aika tylsäksi ja vanhan toistoksi.

Mitä tehoihin tulee niin vuoden päästä PC:t on jo varmaan tehokkaampia kuin PS3, ja DirectX 10 pelit näyttää varmasti aika mukavilta. Crysiksen tekijätkin jo sanoivat että Next-Gen konsoleissa ei riitä tehot Crysiksen pyörittämiseen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Niin, kyllähän MGS4 ja FFXIII varmasti joillekin on se ainoa PS3:n tarjonta, jota ei muille saa. Ei kuitenkaan minulle. Ei lähellekään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
PS3:n pelitarjonta? Eli MGS4 ja Final Fantasy pelit mitä saa odottaa pari vuotta? Kaikki muut saa Xboxille, GTA 4, ja Assassin's Creed niistä tärkeimmät.
jos japsi pelit ei kiinnosta niin PS3:n pelitarjonta voi jäädä aika tylsäksi ja vanhan toistoksi.
Jotta voit pikaisesti parantua tuosta tietämättömyydestäsi, kipin kapin lukemaan PS3:n pelilistaa, vaikkapa täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_PlayStation_3_-peleistä
Aika tylsältä ja köyhältähän tuo voi näyttää, jos pitää vain Mariosta ja Halosta :rolleyes:
Itse ainakin löydän valikoimasta monta kiinnostavaa PS3:n yksinoikeuspeliä :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Niin, kyllähän MGS4 ja FFXIII varmasti joillekin on se ainoa PS3:n tarjonta, jota ei muille saa. Ei kuitenkaan minulle. Ei lähellekään.


Sama juttu. Kyllähän tässä olisi jo X360 hankittu jos uskoisin että sille tulisi niitä pelejä jotka minua kiinnostaa. Tässä on lista peleistä joiden takia PS2 on suosikkikonsolini:

Amplitude
Mashed: Fully Loaded
Micro Machines V4
Virtua Tennis 2
Ratchet & Clank -sarja
Dark Chronicles
Kingdom Hearts
God of War
Soul Calibur 3
Tekken 5
Virtua Fighter 4
Everybody's Golf
Disney Golf
Pro Evo Soccer (1kpl, ihan sama mikä numero minulle .. kolmosen taisin ostaa itse)

Ja sitten syy miksi Cube löytyy kanssa:
Mario Partyt
Super Smash Bros Melee
Super Monkey Ball 1&2
Zelda: Wind Waker


Iän kartuttua tuntemattomien kanssa pelailu netissä on tippunut kokonaan pois PC-puoleltakin. Nettipelaaminen on kyllä siistiä, jos pelaa jo entuudestaan tuttujen kavereiden kanssa tai jossain isossa yksittäisessä turnauksessa kokeilee paremmuuttaan. Näkisin että XBoxit eivät vain tarjoa sitä mitä haen konsolista. Cubekin oli tarjonnan yksipuolisuudellaan pettymys, mutta Monkey Ball 2:sta ja Meleetä on hakattu niin paljon että on se takaisin itsensä maksanut.

Jos en uskoisi, että PS3:lle tulee noin paljon laajempi minua kiinnostava pelivalikoima, en sitä hankkisi. Monet peleistä ovat tulleet minulle aika pitkälti kulman takaa (Everybody's Golf, Mashed, Amplitude), minkä takia minulle on vain tärkeää että monet pelitalot tekevät erilaisia pelejä kyseiselle konsolille - kyllä sieltä lopulta helmi putkahtaa. Hardware specsit eivät kiinnosta juuri lainkaan - iso tila saveille ja langattomuus ovat ne asiat jotka ovat iso plussa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Mutta ilmeisesti uutinen on silti totta. Sen verran siitä on ollut eri forumeilla juttua. Eli siis RSX:n tehojen pudotus. Toisaalta kyseinenkin tehonpudotus ei kuulemma vaikuta käytännössä millään lailla, korkeintaan tekee laitteesta luotettavamman. Siksi pudotukseen ilmeisesti päädyttiin. Eli tehojen pudotus on totta, mutta silti esim. Heavenly Sword tulee olemaan vielä komeampi kuin se oli vaikkapa viime E3:ssa. Toisin sanoen, eipä paljon haittaa. :p

Foorumithan ei nyt varsinaisesti ole mikään faktapaikka...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Gran Turismo
Naughty Dogin projektit
Team ICOn projektit
Insomniacin projektit
Socom
Final Fantasy
Metal Gear Solid
Devil May Cry
Heavenly Sword
God of War
Tekken
Virtua Fighter
Huonon XO:n ristiohjaimen takia Tony Hawk on "exclusive" PS3:lla, minulle ja pakkohankinta minulle
Sama homma Street Fighterit (en pelaa arcade-tikuilla, minulle siis Street Fighter on vaihtoehto vain PS3:lla ja uusi online SF on pakkohankinta, täysin pakkohankinta)

Jo tuossa on paljon aivan pakko-ostospelejä. Ja enpä usko, että tuohon todellakaan rajoittuu ne "aivan pakko-ostokset". Tulihan PS2:llakin vaikka mitä ylläripakkohankintoja tyyliin Kingdom Hearts, God of War, Okami, Guitar Hero (mahdollisia heti julkaisussa esim. Motorstorm, LAIR, myöhemmin Killzone 2, sanon mahdollisia, koska nämä ovat vielä imo epävarmoja, mahollisesti loistavia, mutta saattavat flopatakin). Ja siis nyt luettelen vain niitä aivan pakollisia, samaa sarjaa kuin Wiillä Zelda/Metroid/Mario ja XO:lla Halo/Mass Effect. Tuohon kun lisätään niitä muita yksinoikeuksia (samaa sarjaa johon luen esim. Lost Planet XO:lla), eli sellaisia jotka eivät pakota ostamaan konsolia, mutta pakottavat ostamaan pelin kunhan konsoli löytyy, niin PS3:n pelitarjonta itselleni on vaan täysin ylivoimainen.

Ja kun vielä ajatellaan, että tällainen tilanne on jo ennen julkaisua. Mitä seuraavien vuosien aikana vielä tuleekaan.. Toisaalta samaa voi sanoa Wiistä ja XO:sta. :D Siis että mistä tietää mitä tulevaisuudessa tuleekaan.. noh, niitä voi sitten hankkia, kun ei rajoita itseään siihen yhteen konsoliin ;)

pziuz sanoi:
Foorumithan ei nyt varsinaisesti ole mikään faktapaikka...

Nämä foorumijutut mitä olen lukenut, ovat perustuneet pelikehittäjien tietoihin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hitto, täällähän on kristallipalloja useammallakin. Voi kun minäkin tietäisin pelkän kehitystiimin nimen perusteella, mistä pelistä tulee pakko-ostos ja mistä ei.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Knight sanoi:
Hitto, täällähän on kristallipalloja useammallakin. Voi kun minäkin tietäisin pelkän kehitystiimin nimen perusteella, mistä pelistä tulee pakko-ostos ja mistä ei.

Niin.;)

Kyllähän sitä vaan jotenkin luottaa tiettyihin kehittäjiin..

Tottakai minunkin listasta voi heittää tollasen kommentin, mutta katsotaanpa sitten aikanaan, kun ICO teamin tai Naughty Dogin next-gen pelejä alkaa tulemaan. ;)

Eikös muuten aika moni käytä kristallipalloa, kun on jo päättäny tässä vaiheessa hankkia Wiin tai PS3:n? Ja aika moni on hehkuttanut XO:n syksyn tarjontaa vaikkei ole päässyt pahemmin pelejä testaamaan, Forzaa edes paria kuvaa enempää näkemään?

Sen vaan tietää, että tietyt tahot luovat aina sellaista laatua ettei pettyä voi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Eikös muuten aika moni käytä kristallipalloa, kun on jo päättäny tässä vaiheessa hankkia Wiin tai PS3:n? Ja aika moni on hehkuttanut XO:n syksyn tarjontaa vaikkei ole päässyt pahemmin pelejä testaamaan, Forzaa edes paria kuvaa enempää näkemään?

Sen vaan tietää, että tietyt tahot luovat aina sellaista laatua ettei pettyä voi.

Tosi on. Siitä huolimatta huvittaa lukea miten uudet PS3-pelit ovat parasta ikinä, vaikka nimiä ja screenshotteja lukuunottamatta suuresta osasta wikipediassa listatuista peleistä ei tiedetä mitään. Muuta kuin että ovat jatkoa jollekin enemmän tai vähemmän kunniakkaalle sarjalle.

Ja kyllä, yhtä lailla on huvittavaa lukea kuinka Twilight Princess, Mario Galaxy, Assasin´s Creed ja Halo 3 rokkaavat joka jampalta bokserit jalasta, kunhan nyt ensin valmistuvat.

Sanonpahan vaan, että mikäli Wii on floppi, niin tämä konsolisukupolvi jää allekirjoittaneelta todennäköisesti hyllylle.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom