Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eikös tämä ole juuri se threadi jossa saa ilkkua 'toisten' konsoleille jos niillä mättää jossain.
Älkääkä ps3:n odottajat edes yrittäkö väittää, että ette itse tekisi samaa jos vaikka wiille kävisi vastaavasti.

edit: jryi ehti ensin
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jumalaare, onpas vedetty herneitä nenään PS3n julkaisun myöhästymisestä. Ei mielestäni ollut millään tavalla yllättävää. Sonyn paskanpuhuminen pitäisi olla jo tuttua pelaajille. Veikkaan ettei merkitys konsolin menestykselle ole suuren suuri, eihän julkaisuun kuitenkaan tule hittipelejä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

phl sanoi:
Älkääkä ps3:n odottajat edes yrittäkö väittää, että ette itse tekisi samaa jos vaikka wiille kävisi vastaavasti.

Voisin vannoa 110% ettei PS3 odottajat tästä ilkkuisi. Koska wiille ei ole vielä ilmoitettu julkaisuaikaa, joten se ei voi myöhästyä :p

Ja jos xbox360 olisi myöhästynyt, niin silloin sitä olisi ilkuttu todennäköisesti määrättyjen toimesta. Ja nyt kun PS3 myöhästy, niin silloin xbox joukko ei olisi ilkkunut.

Esimerkkinä kun xboxin omistajat joutuivat kaapeleitaan vaihtamaan. Vai oliko se nyt muuntaja xboxsissakin. Niin PS2 kohdalla kävi samoin ja silloin kumpikin osapuoli oli hiljaa. Tai sitten xboxsin käyttäjät vaan olivat fiksumpia ja tajusivat ettei kannata lähteä päätään aukomaan kun itselleen kävi samoin.

Mutta tämä nyt on tosiasia että Eurooppa saa odottaa PS3:sta. Ja Tokiossa tulee sitten lisää infoa koneesta, johon pääsemme käsiksi vasta 2007. Odottaminen on tuskaa, varsinkin Tokion messujen jälkeen. Mutta ei se elämä tähän tosiaan kaadu vaikka niin voisitte kuvitella. PS2, PSP ja toivottavasti wiillä pärjää PS3 julkaisuun asti hyvin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eilen tuli herneet nenään ensin shokki-uutisen vauhdittamana ja illalla hävityn klaani-matsin johdosta, joten siinä valossa yön tekstit ovat vielä aika kevyttä tavaraa :) Jep, uskonto ei tähän kuulu vaikka joku voisi jo osan kiihkosta sen piikkiin laittaa. Jatketaan hymiöillä kuten tähänkin asti, mutta silti kieli terävänä :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sekin on varmaan aika todennäköistä, että Sony pyrkii tekemään jenkki- ja japsikoneiden sekä pelien tilaamisen Eurooppaan mahdollisimman vaikeaksi. Niinhän se teki jo PSP:n kanssa, kun eurojulkaisu venyi. Saa nähdä minkälaista nettikauppojen kovistelua on tulossa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei pitäisi maalata piruja seinälle, mutta onkohan tuo maaliskuukaan todellinen julkaisuaika?

Jenkkilään ja Japaniin saadaan aluksi surkea määrä koneita ja olettaen, että kysyntä on kovaa, voi sen tyydyttämiseen riittävällä määrällä koneita mennä aikaa. Jos konevajausta on vielä maaliskuussakin, voi olla kiusaus siirtää eurojulkaisua vieläkin pidemmälle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliyetresin jutut nyt on aina naurettavia. En jaksa vaivautua edes lukemaan sen viestejä aina, saati vastaamaan.

Kyllä tässä innolla odotetaan PS3:a vaikka se myöhästyikin. Saattaa olla julkaisussa sitten isompi pelivalikoima. Elämä ei kaadu siihen, että yksi pelikonsoli viivästyy 4 kk. Noin pienen ajan jaksaa odottaa tuosta vaan, kun on niin hyvä konsoli luvassa odotusten jälkeen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eurooppa on Nintendon heikoin alue ja XO on jo ollut markkinoilla pitkään joten Sonylla arvatenkin oletetaan että myynteihin vaikuttaa negatiivisemmin pieni määrä koneita USA:ssa kuin julkaisun lykkääminen euroopassa. Jenkeissä kun on tapana ostaa mukuloille helvetin kalliita joululahjoja kuten playstationeita niin niitä on syytä siellä olla silloin. Joululahja kun muutoin saatettaisiin korvata XO:lla tai Wiillä tai peräti molemmilla joka olisi Sonylle melkoinen isku.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Eurooppa on Nintendon heikoin alue ja XO on jo ollut markkinoilla pitkään joten Sonylla arvatenkin oletetaan että myynteihin vaikuttaa negatiivisemmin pieni määrä koneita USA:ssa kuin julkaisun lykkääminen euroopassa. Jenkeissä kun on tapana ostaa mukuloille helvetin kalliita joululahjoja kuten playstationeita niin niitä on syytä siellä olla silloin. Joululahja kun muutoin saatettaisiin korvata XO:lla tai Wiillä tai peräti molemmilla joka olisi Sonylle melkoinen isku.
Kas kun Sony ei vetänyt Japania pois julkaisusta Euroopan sijaan. Siellähän niillä ei paljoa vastusta ole kuitenkaan, ainakaan kalasta :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Kas kun Sony ei vetänyt Japania pois julkaisusta Euroopan sijaan. Siellähän niillä ei paljoa vastusta ole kuitenkaan, ainakaan kalasta :p

Jos Sony olisi eurooppalainen firma niin japani olisi varmaan lähtenyt ensin. Nytkään niitä koneita ei sinne ilmeisesti järin paljoa mene, mutta tarpeeksi kuitenkin että saadaan japanilaiset jonottamaan joka on aina loistavaa PR:ää. Niin ja euroopassa ollaan kuitenkin totuttu olemaan jälkimmäisiä. Nytkään ei PS3-fanit valita vaan keksivät hyviä puolia myöhästymisestä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Elämä ei kaadu siihen, että yksi pelikonsoli viivästyy 4 kk.

Kyllä tota luvattiin jo vuoden 2005 loppuun, eli on se ennemmän kuin 4kk myöhästynyt. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloyf sanoi:
Kyllä tota luvattiin jo vuoden 2005 loppuun, eli on se ennemmän kuin 4kk myöhästynyt. :)

Olen seurannut PS3:n kehittymistä varmaan kolme vuotta. Missään vaiheessa en odottanut sen tulevan vuoden 2005 lopulla eikä sitä kai koskaan virallisesti sinne julkaistukaan. Eikä muuten julkistettu, että se tulisi 2006 keväälläkään. Kyllähän siitä julkaisusta "juttua" ja "toiveita" liikkui, mutta virallinen julkaisupäivä kerrottiin vasta viime E3-messuilla.

Merri sanoi:
Nisupulla: Minulle vain on jäänyt kuva, että PS3:sta ei ole paljoa hyvää kuulunut E3:sta lähtien; tai no, olihan ennen sitä vuotta aiempi E3, jossa esiteltiin se kysymysmerkkejä herättänyt bumerangiohjain. Se bumerangi olisi voinut olla jopa menestys naisten keskuudessa, jos siinä olisi ollut värinätoiminto. Tenaa ei tueta, se on vain tiellä.

No sinullehan on jäänyt se kuva, että PS3:lla on pelkkiä keskitason pelejä. Tämä on kuule niin näkökulmasta kiinni oleva juttu. Itselleni tämä myöhästyminen oli ensimmäinen oikeasti huono uutinen PS3:a koskien ja osittain hinta, olisi se nyt voinut olla halvempi, mutta toisaalta kone on siltikin niin kallis valmistaa ettei tuo hinta loppujen lopuksi vaivaa. En koe tulevani rahastetuksi, kun konsolin ostan. Päinvastoin, koen että Sony rahastaa tässä sukupolvessa 100 x vähemmän kuin viime sukupolvessa. Ei muistikortteja, ei Sonyn omia kalliita kovalevyjä, ei multitappeja, ei vuosimaksua netissä (no tämä ei ollut viime koneessakaan, mutta palvelu on "kai" vähän parempi kuin PS2:lla).

Kaikki "yksinoikeusmenetykset", "pelien peruuntumiset" ynnä muut ovat olleet lähinnä koomista settiä, joilla ollaan yritetty kyhätä PS3:sta floppia. Jos on yhtään osannut ajatella, ovat kaikki tapaukset olleet loogisia eivätkä millään tapaa johtuneet PS3:n floppimaisuudesta. Kyllähän HDMI-kaapelin puuttumisesta saa aivan käsittämättömän katastrofaalimaisen puutteen ja osoituksen Sonyn rahastuksesta, jos niin haluaa. Samoin PESin ja FIFAn tänä vuonna julkaisematta jättämisestä saa halutessaan nerokkaan vedon MS:ltä kaataa Sony ja samalla siitä voi kehittää helposti sellaisen kuvan, että PS3 on hätää kärsimässä, kun missasivat tuollaiset pelit... siis jos haluaa niin ajatella eikä ajattele isompaa kuvaa eli sitä, miksi ne pelit eivät todellisuudessa konsolille tulleet. Kyllä GT:HD:sta voi vetää johtopäätöksiä, että PS3 on vain PS2 HD:na. Kyllä satasen halvemmasta paketista saa käsittämättömän huonon ratkaisun, kun ihmiset kuitenkin haluavat sen Blue-Rayn 1080p muodossa vaikkeivat ihmiset sitä Blue-Raytä 1080p muodossa haluakaan. :rolleyes: Kyllä siitä, että Sony on hypettänyt 1080p:tä erottavana tekijänä konsolisodassa vaikkei sitä tulla edes paljoa hyödyntämään, saa äärettömän negatiivisen jutun Sonyn hypetyksistä ja kusetuksista. Arvaapa paljon tuollainen "Sonyn kusetus" vaikuttaa itse peleihin? Arvaapa kiinnostaako siinä vaiheessa (ei itse asiassa kiinnosta nytkään), kun laittaa MGS4:n koneeseen, kusettiko Sony silloin ennen julkaisua kuinka 1080p on "next big thing". Eipä taida kiinnostaa, taitaa kiinnostaa vain niitä joita kiinnostaa enemmän "huonot uutiset" kuin itse tärkein eli pelit ;)

Jne. jne. jne. Tapauksia on miljoonia, kaikista saa halutessaan aivan käsittämättömän huonoja uutisia PS3:a koskien. Aivan siitä kiinni miltä kantilta katsoo. Yleensä ne, jotka eivät konetta olleetkaan ostamassa, ovat yllättäen nähneet asiat negatiivisina..

Itse olen ainakin saanut miljoonia hyviä uutisia konsolista.. ja hei, ne eivät edes liity mitenkään konsolin "miljoonaan käyttötarkoitukseen" vaan ihan julkistettuihin peleihin ja niiden pelaamiseen. :eek: Miten tämä on mahdollista, eihän PS3:lle ole tulossa mitään hyviä pelejä, siltähän on vain peruttu miljoona jossain spekuloinneissa ollutta projektia. :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

XShava sanoi:
Voisin vannoa 110% ettei PS3 odottajat tästä ilkkuisi. Koska wiille ei ole vielä ilmoitettu julkaisuaikaa, joten se ei voi myöhästyä :p

No jos haluat pitää pilkkua hyvänä niin voin vastaavasti luvata, että sinä et pysty 110% mitään vannomaan. Luulen että kuitenkin ymmärsit mitä tarkoitin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Osataan käyttää Photoshoppia, mutta tuo enkku on vaikea kieli.

Tarrauduit sitten sivuston kaikkein epäolennaisimpaan asiaan. :) Kirjoitusasu on tarkoituksella se mikä se on. Myönnä nyt, että edes hymyilit kun katsoit ne kuvat läpi :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Smirre sanoi:
Tarrauduit sitten sivuston kaikkein epäolennaisimpaan asiaan. :) Kirjoitusasu on tarkoituksella se mikä se on. Myönnä nyt, että edes hymyilit kun katsoit ne kuvat läpi :p

Silloin kun katsoin ne läpi, ei sieltä oikeastaan löytynyt mitään muuta hauskaa vitsiä. Ellei siis lasketa sitä, että X-Box kansa yrittää kuumeisesti myydä Wiitä.

Edit: Pakko myöntää se, että Nintendo on hoitanut upeasti 'sodan'. Ei sanota pahaa mistään, eikä mitään vastaavaa... Joten ainoaksi vaihtoehdoksi tuolle Wii60 liikkeelle jää se ns. 'Rabid XO Fanboy' segmentti. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Its Ridge Racer.

Ainakin IGN-sivuston mukaan Kutaragi ei ole huolissaan eurooppalaisten saadessa PS3-konsolinsa vasta ensi vuonna.

http://ps3.ign.com/articles/730/730812p1.html

TGS-messuilta saadaan varmasti lisää Wii60-materiaalia.:) Toivotaan nyt että Sony saa tosiaan tuotantonsa syyskuun lopussa toimimaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Olen seurannut PS3:n kehittymistä varmaan kolme vuotta. Missään vaiheessa en odottanut sen tulevan vuoden 2005 lopulla eikä sitä kai koskaan virallisesti sinne julkaistukaan. Eikä muuten julkistettu, että se tulisi 2006 keväälläkään. Kyllähän siitä julkaisusta "juttua" ja "toiveita" liikkui, mutta virallinen julkaisupäivä kerrottiin vasta viime E3-messuilla.



No sinullehan on jäänyt se kuva, että PS3:lla on pelkkiä keskitason pelejä. Tämä on kuule niin näkökulmasta kiinni oleva juttu. Itselleni tämä myöhästyminen oli ensimmäinen oikeasti huono uutinen PS3:a koskien ja osittain hinta, olisi se nyt voinut olla halvempi, mutta toisaalta kone on siltikin niin kallis valmistaa ettei tuo hinta loppujen lopuksi vaivaa. En koe tulevani rahastetuksi, kun konsolin ostan. Päinvastoin, koen että Sony rahastaa tässä sukupolvessa 100 x vähemmän kuin viime sukupolvessa. Ei muistikortteja, ei Sonyn omia kalliita kovalevyjä, ei multitappeja, ei vuosimaksua netissä (no tämä ei ollut viime koneessakaan, mutta palvelu on "kai" vähän parempi kuin PS2:lla).

Kaikki "yksinoikeusmenetykset", "pelien peruuntumiset" ynnä muut ovat olleet lähinnä koomista settiä, joilla ollaan yritetty kyhätä PS3:sta floppia. Jos on yhtään osannut ajatella, ovat kaikki tapaukset olleet loogisia eivätkä millään tapaa johtuneet PS3:n floppimaisuudesta. Kyllähän HDMI-kaapelin puuttumisesta saa aivan käsittämättömän katastrofaalimaisen puutteen ja osoituksen Sonyn rahastuksesta, jos niin haluaa. Samoin PESin ja FIFAn tänä vuonna julkaisematta jättämisestä saa halutessaan nerokkaan vedon MS:ltä kaataa Sony ja samalla siitä voi kehittää helposti sellaisen kuvan, että PS3 on hätää kärsimässä, kun missasivat tuollaiset pelit... siis jos haluaa niin ajatella eikä ajattele isompaa kuvaa eli sitä, miksi ne pelit eivät todellisuudessa konsolille tulleet. Kyllä GT:HD:sta voi vetää johtopäätöksiä, että PS3 on vain PS2 HD:na. Kyllä satasen halvemmasta paketista saa käsittämättömän huonon ratkaisun, kun ihmiset kuitenkin haluavat sen Blue-Rayn 1080p muodossa vaikkeivat ihmiset sitä Blue-Raytä 1080p muodossa haluakaan. :rolleyes: Kyllä siitä, että Sony on hypettänyt 1080p:tä erottavana tekijänä konsolisodassa vaikkei sitä tulla edes paljoa hyödyntämään, saa äärettömän negatiivisen jutun Sonyn hypetyksistä ja kusetuksista. Arvaapa paljon tuollainen "Sonyn kusetus" vaikuttaa itse peleihin? Arvaapa kiinnostaako siinä vaiheessa (ei itse asiassa kiinnosta nytkään), kun laittaa MGS4:n koneeseen, kusettiko Sony silloin ennen julkaisua kuinka 1080p on "next big thing". Eipä taida kiinnostaa, taitaa kiinnostaa vain niitä joita kiinnostaa enemmän "huonot uutiset" kuin itse tärkein eli pelit ;)

Jne. jne. jne. Tapauksia on miljoonia, kaikista saa halutessaan aivan käsittämättömän huonoja uutisia PS3:a koskien. Aivan siitä kiinni miltä kantilta katsoo. Yleensä ne, jotka eivät konetta olleetkaan ostamassa, ovat yllättäen nähneet asiat negatiivisina..

Itse olen ainakin saanut miljoonia hyviä uutisia konsolista.. ja hei, ne eivät edes liity mitenkään konsolin "miljoonaan käyttötarkoitukseen" vaan ihan julkistettuihin peleihin ja niiden pelaamiseen. :eek: Miten tämä on mahdollista, eihän PS3:lle ole tulossa mitään hyviä pelejä, siltähän on vain peruttu miljoona jossain spekuloinneissa ollutta projektia. :eek:

Kiitti Cyrus näistä! :)
Tuosta HDMI-kaapelista vielä, että eihän sen puuttumisesta voi rahastusta vääntää mitenkään. PS3:een kun käy näköjään ihan standardi HDMI-kaapeli. Eli voit ostaa minkä valmistajan HDMI-kaapelin haluat. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Onhan se ilkeää että taas eurooppalaisia syrjitään oikein kunnolla, mutta jo PS2:n julkaisussa nähtiin mitä tapahtuu kun laitteita ei ole riittävästi. Jonotellaan kuukausikaupalla ja maksetaan törkeitä hintoja. En tosin ole sanomassa että tästä myöhästymisestä huolimatta tilanne olisi yhtään sen parempi, mutta kaipa sillä marginaalista vaikutusta kumminkin on. Mutta joo, oli miten oli, en ole PS3:a hankkimassa lähinnä erittäin rajallisen budjetin takia ja tuo X360 kuitenkin hoitaa melko pitkälle tuon konsolisukupolven pelit ainakin vielä jonkin aikaa. Palataan asiaan sitten kun tuon paremman version hinta alkaa olla 400 euron hujakoilla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
No sinullehan on jäänyt se kuva, että PS3:lla on pelkkiä keskitason pelejä.
Tsk tsk, eipä laiteta päähäni valhekuvia. En ole missään vaiheessa väittänyt kaikkia PS3:n pelejä keskitason peleiksi: olen kylläkin sanonut, että PS3:lle ei tule lähes lainkaan itseäni kiinnostavia pelejä.

Sekoitetaanko minua johonkuhun toiseen kun tämä taisi olla jo kolmas kerta kun tästä huomautan? Vai luetaanko kommenttini automaattisesti negatiivisemmiksi PS3:a kohtaan kuin ne ovat? Lähtökohtaisesti kun kuitenkin pyrin neutraaliuteen ja välttämään perusteetonta ilkkumista; ajoittainen huumorin vääntäminen on toki asia erikseen.

Cyrus1 sanoi:
Arvaapa kiinnostaako siinä vaiheessa (ei itse asiassa kiinnosta nytkään), kun laittaa MGS4:n koneeseen, kusettiko Sony silloin ennen julkaisua kuinka 1080p on "next big thing". Eipä taida kiinnostaa, taitaa kiinnostaa vain niitä joita kiinnostaa enemmän "huonot uutiset" kuin itse tärkein eli pelit ;)
Jos pelit ovat tärkeintä, ei laitteella itsellään pitäisi olla niinkään väliä. Fanitatko siis pelejä vai laitetta? Tekstin perusteella... no, voit päätellä itsekin. Jos tosissasi olisit pelkästään pelien takana, pitäisi laitteista puhumisen olla yksi hailee. Missä menee raja, jolla osoitat pelien olevan tärkeämpiä kuin konsoli itse?

Cyrus1 sanoi:
Tapauksia on miljoonia, kaikista saa halutessaan aivan käsittämättömän huonoja uutisia PS3:a koskien. Aivan siitä kiinni miltä kantilta katsoo. Yleensä ne, jotka eivät konetta olleetkaan ostamassa, ovat yllättäen nähneet asiat negatiivisina..
Listan tekoa varten ei kuitenkaan ole pakko merkata sitä, onko uutinen huono vai hyvä; sen olisi voinut jättää lukijan harteille. Enkä pyytänyt vain listaa kaikista negatiivisista uutisista, vaan myös hyvistä. Olen saanut paljon enemmän tätä "ei PS3:ssa mikään ole vialla, ainut juttu oli sen Euroopan julkaisun siirtyminen, ei se floppaa" -jaunaa kuin vastausta siihen mitä kysyin. Oletettavasti pitäisi siis vaivautua näkemään se vaiva itse, mutta en kuitenkaan ole niin kiinnostunut asiasta. Katselen paljon mieluummin Kamichua DVD:ltä.


Tosin tietysti, konsolisodassa mennään enemmän tunteella kuin järjellä, olisi pitänyt tajuta kysyä asiaa jossain muualla. Däämn.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom