Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse asiassa Dreamcastin julkaisu oli kohtalaisen onnistunut, varsinkin Amerikassa. Englannissa myynti oli tyydyttävää, ja Japanissa kysyntä ylitty odotukset -> koneet loppuivat ikävästi kesken. Sega töpeksi sitten julkaisun jälkeisen ajan aika pahasti.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Totta. Mutta Sega tuli markkinoille pelkästään sillä etulyöntiasemalla että oli ensimmäinen. Puuttui hype ja puuttui kuluttajien luottamus. Ei onnistu siis näin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Hmm... En tarkoittanut että GC ja PS2 tippuisivat lattioille joka päivänä, vaan ne voivat tippua sinne joka toinen päivä tai siihen on ainakin olemassa selvä vaara. Mielestäni omistajien kannattaisi panostaa vahvaan ilmastointiteippiin, niin asiaan tulisi parannusta, mutta tuo oli vain vihje
Öh, muistikortteja nyt tuskin kannattaa kehua kovalevyn edelle. Syyhän löytyy jo tietokoneista vastaukseesi, eli siinäpä miettimistä.
Hmm... nettikoneeksi. Enpä tiedä oikein tuosta... Kyllä Xbox pärjää ilman liveäkin, koska sen peleissä näkyy uutta luovuutta josta kansa pitää. Netti on vain lisänä, joka yksinkertaisesti lisää suosiota koneelle
Kyllähän GC:n ohjain hyvä on, mutta en nyt saanut käsitystä siitä jotta mikä ohjain on vertailtava Xboxin erinomaisista ohjaimista? Mitä vertaat GC:n ohjaimiin siis?
Hmm... Mielestäni kampanjoinnin perusteet tulee selvittää itse, sillä minulla ei ole siihen aihetta, koska olen sen jo selvittänyt
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
...EI mitään huonoja siis.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sami_k2
Kovalevyn asetan konsolin ostopäätöstä ajatellessni mitättömäksi tekijäksi. Ihan kiva lisä, mutta en tuon perusteella konsolia lähde valitsemaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Eihän sinun tarveitse mitään meille tyhmille kertoa, ei. Tämä on jo aika hauskaa, ei millään pahalla.
Mielestäni Xboxin peleistä nimenomaan ei löydy sitä uudenlaista luovuutta ja omaperäisyyttä, mitä esimerkiksi GC:ltä löytyy (PS2:n pelitarjonnasta en osaa mennä sanomaan kovin hyvin ja asiantuntevasti). Xboxin pelit ovat hyviä, mutta tavallisia.
GC:n ohjain on paras, sitten XB ja viimeisenä DS2 (kolmen uusimman koneen kohdalla, siis). En ole pelannut S:llä, mutta mitä olen kokeillut, niin ei mene GC:n palikan edelle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Mikä on se luovuus jota noista Nintendon peleistä muka löytyy, ainakaan uusimmassa Mariossa ja Zeldassa ei sellaista ole. Mielestäni tuo koko Nintendo keskittyy pelkästään peleihin teema on pelkkää silmänlumetta johtuen vain siitä, että sillä ei pysty muuta tekemään, mitään etua se ei anna. Omasta mielestä Cuben ohjain on ala-arvoinen verratuna sekä Boxin että Ps2:sen ohjaimiin, varsinkin ristiohjain.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
. Ohjain on pieni ja tati väärin sekä liipaisimet köyhät. Anaaliliipaisimet tilalle vain.