Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Päivän hesarissa sivun B9 artikkelissa luki, että AMO pyrkii myymään 10 000 Wiitä Suomessa tämän vuoden loppuun mennessä. Eipä tule pulaa ainakaan.

Edit. ah yleisessä Wii keskustelussa oli jo keskustelua tästä. pahoittelen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paljon Wiin ja PS3:n pelit maksaa. Ovatko ne halvempia vai kalliimpia kuin X360:lla? Tässä voisi olla merkittävä syy siihen, mikä laite myy, koska laitteillahan "vain" pelataan...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sCeNtEd sanoi:
Paljon Wiin ja PS3:n pelit maksaa. Ovatko ne halvempia vai kalliimpia kuin X360:lla? Tässä voisi olla merkittävä syy siihen, mikä laite myy, koska laitteillahan "vain" pelataan...

Eikös Wiin pelien hinta todettu 59$, joten n. 60 varmaan saat pulittaa Suomessa. PS3:en pelit maksanevat uutena ainakin 70. Ja Playeronen hinnoista päätellen XO:n hinnat jäävät tuohon väliin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Virallisin tieto PS3-pelien hinnasta tulee Activisionin pomolta, joka on kertonut ainakin oman firmansa PS3-pelien maksavan 60 dollaria eli saman, minkä X360-pelitkin.
PS3-pelien euro-hinnoista ei taida vielä olla tarkempaa tietoa.

Nintendo on ilmoittanut Wii-pelien hinnaksi 49-59 euroa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Johtuu varmaan osittain siitä, että se ei pidä paikkaansa.

Olet muuten oikeassa, unohdin tyystin että PGR3 oli julkaisupelivalikoimassa. Onhan tuo kuitenkin metacriticinkin mukaan koneen viidenneksi paras peli 88 metascorellaan.

Silti, XOn julkaisupelivalikoima oli laimea ja siitä puuttui loistopelit täysin. Silti on turha alkaa sanomaan että PS3n tai Wiin julkaisuvalikoima tulee olemaan parempi koska sitä ei voi tietää. Toki Wii julkaistaan Zeldan kanssa jonka on syytä olla loistava tai muuten Nintendolta on virallisesti lähtenyt homma hanskasta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei tuon Wiin ja Core boxin välillä kovin iso ole, jos ei anna arvoa Wii sportsille.. 299 konsolinetissä core ja Wii 249. Toimiiko Boxin teräväpiirto muuten coren mukana tulevalla piuhalla? Olen luullut että ei, mutta konsolinetin koneen tietojen mukaan pystyy..?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Corea kaupataan monissa kaupoissa 249 eurolla jo. Coren mukana tulevalla piuhalla ei toimi, sillä mikäli muistan oikein, on kyseessä komposiittikaapeli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Naaahu sanoi:
Ei tuon Wiin ja Core boxin välillä kovin iso ole, jos ei anna arvoa Wii sportsille.. 299€ konsolinetissä core ja Wii 249€. Toimiiko Boxin teräväpiirto muuten coren mukana tulevalla piuhalla? Olen luullut että ei, mutta konsolinetin koneen tietojen mukaan pystyy..?

tuohon sitten vähintään se pakollinen muistikortti boxille joka kustantaa sen 30-40e jos ei halua kovalevyä hommata.
kyllä wiillä ja boxilla siis on ihan kohtuullinen ero hinnassa vaikka sitä vähätelläänkin.

ja kyllä noissa core paketeeissa ainakin alussa tuli vain komposhitti johto mukana.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Silti, XOn julkaisupelivalikoima oli laimea ja siitä puuttui loistopelit täysin. Silti on turha alkaa sanomaan että PS3n tai Wiin julkaisuvalikoima tulee olemaan parempi koska sitä ei voi tietää.

PS3 julkaisupeleissä tulee olemaan kyllä aikasta monta hyvää peliä, siis Euroopan julkkarissa :D Ja lisää saa tilattua Jenkkien (toivottavasti jo laajentuneesta) valikoimasta silloin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Olet muuten oikeassa, unohdin tyystin että PGR3 oli julkaisupelivalikoimassa. Onhan tuo kuitenkin metacriticinkin mukaan koneen viidenneksi paras peli 88 metascorellaan.

Silti, XOn julkaisupelivalikoima oli laimea ja siitä puuttui loistopelit täysin.

Muita 80p:n tai yli pelejä jota mielestäni voi pitää rajana hyvälle pelille oli:

-Kameo 80p
-King Kong 81p
-PDZ 81p
-Condemned 82p Liian alhaiset pisteet, melkein kaikki peliä pelanneet arvostavat tämän huomattavasti korkeammalle. Tämä on loistopeli. Pelit-lehti mm. antoi 90p

-Call of Duty 2 90p, vuosi sitten tämä oli kovaa kamaa.

En muista oliko Need for Speed most Wanted julkaisupeli, sillä on 84p.
Ja näihin vielä lisäksi se PGR3. Kyllä tossa pelattavaa oli ihan mukavasti. Quake 4 on myös muuten ihan ok 3d-räiskintä ilman kummepia jippoja.

edit: Mielipide asioitahan nämä tosin ovat, mutta mielestäni 2005 joulukuussa nuo pelit maistuivat sangen hyviltä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
-Condemned 82p Liian alhaiset pisteet, melkein kaikki peliä pelanneet arvostavat tämän huomattavasti korkeammalle. Tämä on loistopeli. Pelit-lehti mm. antoi 90p.

Ai.:eek:
Olen saanut semmoisen käsityksen, ettei siinä olisi ollut mitään muuta, kuin kivannäköinen grafiikka? Tuo on sellainen peli, joka kiinnosti minua kovin, silloin kun oli tulossa. Sitten lukasin jostain arvosteluja, missä haukuttiin peli ihan paskaksi.
Nyt sitten sait kiinnostumaan tästä uudestaan! :)
Ollaankohan sitä tuomassa PS3:lle sitten joskus? Tietoa kenelläkään? :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Muita 80p:n tai yli pelejä jota mielestäni voi pitää rajana hyvälle pelille oli:

-Kameo 80p
-King Kong 81p
-PDZ 81p
-Condemned 82p Liian alhaiset pisteet, melkein kaikki peliä pelanneet arvostavat tämän huomattavasti korkeammalle. Tämä on loistopeli. Pelit-lehti mm. antoi 90p

-Call of Duty 2 90p, vuosi sitten tämä oli kovaa kamaa.

En muista oliko Need for Speed most Wanted julkaisupeli, sillä on 84p.
Ja näihin vielä lisäksi se PGR3. Kyllä tossa pelattavaa oli ihan mukavasti. Quake 4 on myös muuten ihan ok 3d-räiskintä ilman kummepia jippoja.

edit: Mielipide asioitahan nämä tosin ovat, mutta mielestäni 2005 joulukuussa nuo pelit maistuivat sangen hyviltä.
Jep. Kohtuullisen hyvät julkaisupelit kun ottaa huomioon sen miten kauan sitten kone julkaistiin eikä uuden sukupolven peleistä ollut kokemusta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Silti, XOn julkaisupelivalikoima oli laimea ja siitä puuttui loistopelit täysin.

Taitaa tuo olla aika laimea tuo XO:n pelivalikoima vieläkin, ja laite on ollut markkinoilla jo vuoden päivät. :S No, Mass Effectiä ja Gears of War:ia odotellessa...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

xevious sanoi:
Taitaa tuo olla aika laimea tuo XO:n pelivalikoima vieläkin, ja laite on ollut markkinoilla jo vuoden päivät.
Missio jatkuu....

Kiviäkin kiinnostaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

mitä pelejä te pelaatte jotka pidätte kalan pelivalikoimaa laimeana?
minulle kun ei tule mieleen kuin japsiropet ja puhtaat tasopompinnat mitä koneelle ei löydy.
ja sitten tietysti nämä nintendon tyyliset minipeli kokoelmat ja muut hässäkät joita en edes laske peleiksi.

minä kun olen erittäin tyytyväinen 360:n peleihin.
RR6 on nannaa jos on ridge fani, condemned, kameo, pgr3, graw, quake 4, table tennis, test drive: unlimited, oblivion roolipelien ystäville, saint's row jne.

mitä laimeaa tuossa on.
pian joku sanoo että ne on niitä tylsiä burgeri pelejä, no onneksi minä pystyn nauttimaan niistä siinä missä oundasta, daigassosta tai locorocostakin ja muista oudommista peleistä.
niin ja pelaan vielä ihan normi 28" laajakuva telsulla ja silti 360:n grafiikka loksauttaa välillä leuan lattiaan.

kai minulla sitten on päässä vikaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pelle sanoi:
mitä pelejä te pelaatte jotka pidätte kalan pelivalikoimaa laimeana?
minulle kun ei tule mieleen kuin japsiropet ja puhtaat tasopompinnat mitä koneelle ei löydy.
ja sitten tietysti nämä nintendon tyyliset minipeli kokoelmat ja muut hässäkät joita en edes laske peleiksi.

minä kun olen erittäin tyytyväinen 360:n peleihin.
RR6 on nannaa jos on ridge fani, condemned, kameo, pgr3, graw, quake 4, table tennis, test drive: unlimited, oblivion roolipelien ystäville, saint's row jne.

mitä laimeaa tuossa on.
pian joku sanoo että ne on niitä tylsiä burgeri pelejä, no onneksi minä pystyn nauttimaan niistä siinä missä oundasta, daigassosta tai locorocostakin ja muista oudommista peleistä.
niin ja pelaan vielä ihan normi 28" laajakuva telsulla ja silti 360:n grafiikka loksauttaa välillä leuan lattiaan.

kai minulla sitten on päässä vikaa.

[wiifan_imitation]Mitä, pelaatko sinä Boxilla? Ei niin saa tehdä, siinä ei ole edes tarpeeksi huonoja grafiikkoja ja huiskis-ohjainta, olet siis grafiikkahuora joka ei ymmärrä pelaamisen päälle mitään! Ja onhan se Boxin pelivalikoima aika huono, kun ei löydy yhtään Mariota, Zeldaa tai Pokemonia. Hyh hyh, osta ennemmin Gameboy Color! [/wiifan_imitation]
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pelle sanoi:
mitä pelejä te pelaatte jotka pidätte kalan pelivalikoimaa laimeana?.

Minä en kutsuisi Xympyrän valikoimaa laimeaksi, mutta hieman huonosti tasapainotetuksi. Plus jos Oblivion pudotetaan listalta pois, Xympyrällä ei oikein muita "superdupersupermagee" pelejä vielä tässä vaiheessa. Hyviä kyllä, mutta ei "superdupersupermageita". Loppuvuosi näyttääkin jo sitten paljon paremmalta, etenkin kun otetaan huomioon tämä uusi Preminium bundle.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom