Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Ted Price kertoi 1upyours podcastissa, että Resistance pyörii Sonyn dedikoiduilla servuilla
Toivottavasti niitä sitten on enemmän kuin 1 per manner.

Saisi kyllä tulla ihan yleiseksi se että voisi PCllä hostaa dedicated servuja konsolipeleille.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Alucard sanoi:
ohjain sopii käteen

täysin OT ja täysin makuasia, mutta itselle on aina tullut kädet todella kipeäksi ps:n ohjaimista, näppäinten reunat (varsinkin ristiohjain) on niin terävät että sormet on ihan tulessa parin tunnin pelaamisen jälkeen :) xboxilla olleet parhaimmat ohjaimen tähän mennessä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sanokaas onko nämä asiat nyt totta mitä on uutisissa ollut:
PS1 pelit toimivat PSP:llä muttei PS3:lla vielä? Ja kaikki eri versiot pitää ostaa erikseen?
PS2 pelit eivät saa mitään herkkuja PS3:lla pelattaessa eikä nettipelejä tueta?
Ensi vuonna tuleviin peleihin tulee runsaasti ladattavaa maksullista sisältöä pelin kuluessa, mutta itse pelit maksavat vain murto-osan tavallisista?
Resistance 40playerit vain dedicated servuilla ja maasto+muu tausta ei ole vaurioituvaa?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Sanokaas onko nämä asiat nyt totta mitä on uutisissa ollut:
PS1 pelit toimivat PSP:llä muttei PS3:lla vielä? Ja kaikki eri versiot pitää ostaa erikseen?
PS2 pelit eivät saa mitään herkkuja PS3:lla pelattaessa eikä nettipelejä tueta?
Ensi vuonna tuleviin peleihin tulee runsaasti ladattavaa maksullista sisältöä pelin kuluessa, mutta itse pelit maksavat vain murto-osan tavallisista?

eikös se mennyt niin että netin kautta ei voi ladata vielä ps3:lle noita ykkösen pelejä...jos aitona hyllystä löytyy niin toimii ps3:llakin?

PS2 pehmentää ykkösen pelien grafiikoita...ps3 ei tee tätä ainakaan niissä nettipalvelun kautta imutetuista peleistä.

pelit maksavat normaalisti, mutta niihin voi ladata jälkikäteen sisältöä kuten vaikkapa pc peleihin.


näin olen käsittänyt
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Danekky sanoi:
XO on sitten taas no todella vaikea nykyään sanoa, mutta luulisin että multiplättärien peruskone. mikä sitten on samallainen multiplättärikirosana kuin ps2 oli nykyisellä/edellisellä, eli sen ehdoilla mennään.
X360 voi todellakin muodostua PS2:n tapaiseksi "perustaksi", jonka pohjalle pelien rungot rakennetaan, portattaviksi muille.
Tähän kun lasketaan Microsoftin loistavat työkalut (Carmack kehui blogissaan parhaaksi), ja hinta joka asettuu sopivasti selkeästi kalliin Pleikkarin alapuolelle, niin voisi menestystä edellissukupolvea enemmän luulla tulevan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mäksä sanoi:
eikös se mennyt niin että netin kautta ei voi ladata vielä ps3:lle noita ykkösen pelejä...jos aitona hyllystä löytyy niin toimii ps3:llakin?
PS2 pehmentää ykkösen pelien grafiikoita...ps3 ei tee tätä ainakaan niissä nettipalvelun kautta imutetuista peleistä.
pelit maksavat normaalisti, mutta niihin voi ladata jälkikäteen sisältöä kuten vaikkapa pc peleihin.
näin olen käsittänyt
No Sonyn järjestämässä "showssa" oli sanottu, että PS1 ja PS2 pelejä on ladattavissa heti kun konsoli ilmestyy, mutta PS1 pelit pystyy vain siirtämään PSP:lle PS3:lta. Kuulemma eivät välttämättä toimi PS3:lla edes alkuperäisinä??
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Alucard sanoi:
Tehoja kuitenkin kysytään mitä tulee tähän uuteen pelisukupolveen. HD-aikakausi on alkanut ja ihmiset tahtovat nähdä myös komeita pelejä. Famitsu arvioi, että Sony vetää pisimmän korren juuri tehojensa ansiosta, sillä tehojen perään todella kysellään pitkällä tähtäimellä.

Ja Wii tarjoaa myös parempia tehoja verrattuna vanhaa sukupolveen. 480p ja Widescreen tuki peleissä on jo iso hyppy Gamecubesta, ja noista ominaisuuksista pääsee myös aika iso osa nauttimaan.

Se että Microsoft ja Sony lähti panostamaan tehoihin enemmän ei tee Wii:stä tehotonta konsolia. :)

Kun mietitään niin ero PSOne ja PS2 pelien graffoissa ei ollut mitenkään päätä huomaava. Jos tehot tosiaan merkkaa sinulle jotain niin kai omistat myös Gamecuben tai Xboxin?

Jos Famitsu arvioi tehojen merkkaavan noin paljon niin se on pahasti väärässä. Lehdistö ylisti PSP:n tehoja ja julisti sen käsikonsolien voittajaksi aluksi mutta kuinkas kävikään?


Alucard sanoi:
Eiköhän niitä todellisia käyttökokemuksia saada sitten vasta, kun konsoli julkaistaan... Varmasti Wiille vakiintuu se oma pelaajakuntansakin sitten. Wii jakaa melko radikaalisti mielipiteitä kuitenkin. Itse en näe Wiitä niinkään haastajana, mutta ehdottomasti positiivisena ja erilaisena piristysruiskeena kahden muun tehokkaamman konsolin ohella. Nintendo on aina osannut luoda uusia ideoita ja aspekteja pelaamiseen. Uskon erityisesti nuorempien pelaajien innostuvan Wiin tarjoamista ominaisuuksista.

Niin paljonkuin konsoleita halutaankin lokeroida tietyille ikäryhmille, niin varmasti aika tasapuolisesti niistä kiinnostuvat kaiken ikäiset ihmiset. Wii:n ero muihin konsoleihin on se että se on helpommin lähestyttävä kuin vanhan mallinen konsoli ihmisille jotka eivät ole pahemmin pelanneet ennen.


Alucard sanoi:
Hinnalla tietysti on merkitystä, mutta Sonyn tapauksessa konsolin korkea hinta ei ole konkreettinen este menestykselle. Minä ja miljoonat muut Sony-pelaajat tulemme PLAYSTATION 3:n tavalla tai toisella hankkimaan, koska laatu suhteessa hintaan on erinomainen.

Ensinäkin et voi sanoa laadusta mitään ennenkuin omistat laitteen. Kannattaa muistaa että PS3:ssa on paljon uutta ei niin testattua tekniikkaa joten sunnuntaikappaleita tulee varmasti olemaan, hajoaako ne yhtä helposti kuin Xbox 360? En tiedä.

Ostivatko ne miljoonat Nintendo NES/SNES pelaajat tehokkaan N64:n jonka peliformaatti oli kuitenkin kalliimpi ja huonompi kuin PSOnen?

Vaikka sinä olisit Sony mies henkeen ja vereen, vaikea kuvitella että miljoonat muut PS2:n omistajat (kuten minä) olisivat myös. Suurimmalle osalle on varmaan aika sama minkä merkkinen laite TV:n vieressä hyrrää, jos se tarjoaa viihdettä, eikä maksa liikaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Sanokaas onko nämä asiat nyt totta mitä on uutisissa ollut:
PS1 pelit toimivat PSP:llä muttei PS3:lla vielä? Ja kaikki eri versiot pitää ostaa erikseen?
Ladattavat PS1 pelit toimivat aluksi vain PSP:llä, mutta PS3 saa oman emulaattorinsa myöhemmin.
Ainakin Sonyn julkaisemissa peleissä sama versio toimii molemmilla alustoilla, mutta julkaisija voi päättää myös toisin.
PS2 pelit eivät saa mitään herkkuja PS3:lla pelattaessa eikä nettipelejä tueta?
Vanhoihin peleihin ei tosiaankaan ole odotettavissa mitään kaunistuksia. Nettipeleistä en mene vielä varmuudella sanomaan mitään.
Ensi vuonna tuleviin peleihin tulee runsaasti ladattavaa maksullista sisältöä pelin kuluessa, mutta itse pelit maksavat vain murto-osan tavallisista?
Ainakin GT HD julkaistaan tuolla periaatteella ja jos se menestyy taloudellisesti, niin aivan varmasti vastaavia nähdään lisää.
Resistance 40playerit vain dedicated servuilla ja maasto+muu tausta ei ole vaurioituvaa?
Ainakin ikkunat hajoilevat ja ympäristöissä on muutenkin paljon tuhoutuvaa irtoroinaa. Joistain seinien tuhoutumisestakin muistan nähneeni videoita, mutta ne saattavat olla skriptattuja tapahtumia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Heitetaanpa kysymys, jos olisi pakko lyoda vetoa taman sukupolven "voittajasta" niin mille menisi rahat? Itse pistaisin yha Nintendolle. Muut?

Meitsin veikkaukset:

Maailmanlaajuisesti

PS3 (täysin varmaa)
X360
Wii
Kakkosija on aika paha, mutta luulen sen kääntyävän silti boxille, tässä on kuitenkin kaikkein suurin virhemarginaali ja penniäkään en löisi vetoa boxin kakkossijasta. Sonyn ykkössijasta, voisin lyödä kaiken peliin.

Markkinoittainen

Japani
PS3
Wii
X360

Voitosta saattaa tulla ankara kamppailu Japanissa Nintendon ja Sonyn välillä. Wii menee varmaan selvästi johtoon, mutta uskon Sonyn lopulta nousevan jonkin verran ohi. MS jää puremaan pölyä, vaikka uskonkin, että tulee huonosta alusta huolimatta myymään selvästi ykkösboxia enemmän. Eikös ne Blue Dragon bundlet ole lähtenyt nyt aika hyvin liikkeelle?

USA
PS3
X360
Wii

Voitosta käydään jonkinmoista taistelua, mutta PS3 on silti ennakkosuosikki, Boxilla kuitenkin mahdollisuus ykkössijaan, jos kaikki menee putkeen.. Wii jää selvästi kolmoseksi.

Eurooppa
PS3
X360
Wii

Euroopassa Sony nöyryyttää muita ja ykkössijaa ei pysty kumpikaan kilpailija haastamaan, edes leikillään. Kakkossijasta voi syntyä taistelua.

Tosiaan maailmanlaajuisesti Sony on minun silmissäni täysin varma voittaja. Kakkossija on mielestäni mielenkiintoisempi, koska siitä tulee taistelu, loppupeleissä homma kiinni siitä, että myykö Wii Japanissa niin paljon X360:stä enemmän, että Boxi ei saa eroa muualla kurottua kiinni. Mielenkiinnolla seurataan tilannetta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Ainakin ikkunat hajoilevat ja ympäristöissä on muutenkin paljon tuhoutuvaa irtoroinaa. Joistain seinien tuhoutumisestakin muistan nähneeni videoita, mutta ne saattavat olla skriptattuja tapahtumia.

Tässä on muuten hyvä verrata kahden konsolin ykkös-fps peliä keskenään, eli ps3:n resistancea ja wiin red steeliä. Voi tsekata että mihin on tehot käytetty, tottakai resistance näyttää paremmalta mutta red steelissä on erittäin paljon hajoavaa tavaraa, jopa pöytiä voi kaataa suojaksi eteen. Voi sitten ensi marraskuussa verrata että käytetäänkö niitä tehoja muuhun kuin parempaan graffaan :d Se on melko varma että red steel vie ohjattavuudessa pisteet. Veikkaan että nintendo on voittaja tässä sukupolvessa. Tiukkaa tulee varmasti olemaan kilpailu, 3 konsolia ei välttämättä mahdu samoille markkinoille. Kuka tipahtaa pois?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
No molemmissa on "rumat" graffat :rolleyes: Väliäkö tuolla?
Tottakai PS2 on rumat graffat nytten kun konsoli on jo todella vanha.Silloin kun ps2 julkaistiin niin se oli todella tehokas siihen aikaan. Muistakaa myös, että ps2 oli pari vuotta vanhempi konsoli kuin XBOX ja GC joten ne ovat tietysti tehokkaampia. Tällähetkellä hyllyssäni on PS2 ja GC ja itse tykkään enemmän GC:sta koska ohjain on parempi käteen ja se konsoli vain on niin pieni ja kiihottava:p Mutta kyllä PS2 on myös hyvä, mutta vanha kone. wiin olen nytten itse ennakkotilannu ja sen ohjain on täyttänyt unelmani, koska tykkään time crisis peleistä jossa käytettiin ite sitä asetta ja sai itse tähdätä ja wiillä kaikki fps pelit ovat tälläisiä ja saa jopa itte liikkua sillä ukolla, eikä liiku kuten time crisississä.
edit. wiin hollywood näyttis on melkein yhtätehokas kun x360:n näyttis, mutta wii jää paljon jälkeen prossu tehosta ja ram muistissa aika paljon, mutta ei se nyt mikään tehoton konsoli sentään ole.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nike91 sanoi:
edit. wiin hollywood näyttis on melkein yhtätehokas kun x360:n näyttis, mutta wii jää paljon jälkeen prossu tehosta ja ram muistissa aika paljon, mutta ei se nyt mikään tehoton konsoli sentään ole.

Lähes samantasoisesta suorituskyvystä ei ehkä kuitenkaan kannata GPU-puolella puhua. Xbox 360 piirtää HD-grafiikkaa, Wii ei. Vaikka siirtyminen Xboxilta Xbox 360:lle ei alkuunsa tuntunut järin merkittävältä, eron suuruuden ymmärtää vasta takaisin mentäessä. Nyt kun on lähes vuoden ehtinyt totutella korkeaan resoluutioon konsolipeleissä, paluu vanhaan ei ole mitenkään miellyttävä. Kun SD-tasoisia pelejä pelaa pitkään, epätarkkuuteen ei enää kiinnitä huomiota. Kuitenkin HD-pelien jälkeen ne näyttävät tavallisellakin TV:llä pikselimössöltä. Rosoisuus korostuu entisestään, jos SD-peliä ajetaan HD-näytöllä.

Wiin kannalta resoluutioongelmaa ei ole, jos käyttäjä ei hanki muita konsoleita. Sen sijaan niille, jotka ostavat kaikki ja siihen päälle vielä uuden TV:n, Wiin graafiset kyvyt voivat tuntua vanhentuneilta. Siihen on syynsä, miksi PC:llä ei ole yli vuosikymmeneen pelattu 480p:llä. En kuitenkaan väitä, etteikö SD:lläkin saisi hyviä pelejä aikaan; esimerkiksi juuri nyt loppusuoralla oleva Xboxin Dreamfall on saanut koukkuun toisin kuin pari tusinaa keskinkertaisia 360-pelejä. HD ei silti ainakaan huonontaisi hyvää sisältöä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Jos Famitsu arvioi tehojen merkkaavan noin paljon niin se on pahasti väärässä. Lehdistö ylisti PSP:n tehoja ja julisti sen käsikonsolien voittajaksi aluksi mutta kuinkas kävikään?

Niin paljonkuin konsoleita halutaankin lokeroida tietyille ikäryhmille, niin varmasti aika tasapuolisesti niistä kiinnostuvat kaiken ikäiset ihmiset. Wii:n ero muihin konsoleihin on se että se on helpommin lähestyttävä kuin vanhan mallinen konsoli ihmisille jotka eivät ole pahemmin pelanneet ennen.
1. DS:n menestys johtuu siitä, että siinä on koko Nintendon pelihistoria yksissä kansissa. Tämä on tietysti minun mielipiteeni, mutta se on syy miksi olen koko värkin itselleni hankkinut. Ja veikkaan, että se on sitä myös monelle muulle... Kosketusnäyttö on oikeasti toissijainen, koska harvemmassa ovat ne pelit, jotka sitä käyttävät... Se on kuriositeetti siinä... Juu, olen tietoinen Wario Waresta, Nintendogista ja brain trainingistä, mutta useimmissa peleissä se on ollut käyttämätön mahdollisuus... Ja jos myyntiluvut tasapainottaa meikäläiseen kulttuuriin (Eli Japani pois), niin aika tasoissa ovat täällä päin maailmaa ellei jopa toisin päin... Mutta se ei tietenkään ole mikään tekosyy millekään... Kaikki kunnia DS:lle... Amo vaan kusee maahantuojana markkinoinnissa ja esilletuonnissa...

2. Helpommin lähestyttävä !?! Nyt on pakko ottaa härkää sarvista, mutta minua alkaa tämä Nintendon fanipoikien aivopesu ärsyttää... Minä en ole eläessäni nähnyt mitään niin luotaan työntäviä pelivideoita/mainoksia peleistä kuin Wii:n. Olin ensin innoissani Wii:stä, että jumaleisson, nyt ne teki sen, vallankumouksen... MUTTA... Mitä enemmän kuulee pelimekaniikasta juttua ja samalla yritän miettiä Wiitä olohuoneeseeni Cube korvaajaksi, niin ei... Voi että kun oisi juu, mutta kun ei... Ja nyt joku näsäviisastelija heittää ("ootko päässy testaa sitä? Et voi tietää...") No en ole, mutta ensivaikutelmat toimittajilla ovat olleet hämmentyneitä, joten helpommin lähestyttävä? Tuo on jo minusta läppä kohta puolin...

Nyt taitaa meillä tapahtua niin, että Cube pistetään naftaliiniin odottamaan poikani kasvamista hieman isommaksi. PS2 menee mökille ja PS3 tulee blu-rayden kera ottamaan kuninkaan paikan hd-töllön alta...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
2. Helpommin lähestyttävä !?! Nyt on pakko ottaa härkää sarvista, mutta minua alkaa tämä Nintendon fanipoikien aivopesu ärsyttää...

Samat fiilikset. Kuinka vaikeaa on oikeasti lähestyä pöydällä nököttävää perinteistä, langatonta
ohjainta? Sen kun otat puolihuolimattomasti käteen ja koitat mitä tapahtuu.

Vaihtoehtoisesti voit napata kaukosäätimen toiseen käteen, ja toiseen langanpäässä roikkuvan
rimpulan, painelet nappeja ja ihmettelet kun mitään järkevää ei tapahdu. Joku neuvoo että se
reagoi liikkeeseen, jolloin alat sätkimään käsilläsi, toivoen löytäväsi juuri sen kuvion johon peli
reagoi. Tai sitten et kehtaa, ja jätät väliin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
1. DS:n menestys johtuu siitä, että siinä on koko Nintendon pelihistoria yksissä kansissa. Tämä on tietysti minun mielipiteeni, mutta se on syy miksi olen koko värkin itselleni hankkinut. Ja veikkaan, että se on sitä myös monelle muulle... Kosketusnäyttö on oikeasti toissijainen, koska harvemmassa ovat ne pelit, jotka sitä käyttävät... Se on kuriositeetti siinä... Juu, olen tietoinen Wario Waresta, Nintendogista ja brain trainingistä, mutta useimmissa peleissä se on ollut käyttämätön mahdollisuus... Ja jos myyntiluvut tasapainottaa meikäläiseen kulttuuriin (Eli Japani pois), niin aika tasoissa ovat täällä päin maailmaa ellei jopa toisin päin... Mutta se ei tietenkään ole mikään tekosyy millekään... Kaikki kunnia DS:lle... Amo vaan kusee maahantuojana markkinoinnissa ja esilletuonnissa...

DS ei myynyt PSP:tä paremmin ennenkuin sille alkoi tulla pelejä jotka hyödynsivät kosketusnäyttöä ja laitteen muita ominaisuuksia täysin. Nuo mainitsemasi pelit ovat juuri ne joiden takia DS nousi niihin myyntilukuihin missä se on nyt. Ja eikä DS ole menestys pelkästään Japanissa vaan myös Jenkeissä ja Euroopassa, Suomesta en osaa sanoa mitään.

Baron sanoi:
2. Helpommin lähestyttävä !?! Nyt on pakko ottaa härkää sarvista, mutta minua alkaa tämä Nintendon fanipoikien aivopesu ärsyttää... Minä en ole eläessäni nähnyt mitään niin luotaan työntäviä pelivideoita/mainoksia peleistä kuin Wii:n. Olin ensin innoissani Wii:stä, että jumaleisson, nyt ne teki sen, vallankumouksen... MUTTA... Mitä enemmän kuulee pelimekaniikasta juttua ja samalla yritän miettiä Wiitä olohuoneeseeni Cube korvaajaksi, niin ei... Voi että kun oisi juu, mutta kun ei... Ja nyt joku näsäviisastelija heittää ("ootko päässy testaa sitä? Et voi tietää...") No en ole, mutta ensivaikutelmat toimittajilla ovat olleet hämmentyneitä, joten helpommin lähestyttävä? Tuo on jo minusta läppä kohta puolin...

En minä mikään fanipoika ole. Tämä on vain minun mielipiteeni tämän threadin aiheeseen missä kysytään mikä konsoli näistä uusista tulee menestymään parhaiten. Mielestäni Wii:llä on kaikki ne ominaisuudet mitä tarvitaan siihen että konsolit lähtee lentäen kauppojen hyllyiltä vielä pitkään julkaisun jälkeenkin.

Golf pelit mitä omistan PS2:lle ei aukea kenellekkään vähemmän pelanneelle ihmisille yhtä nopeasti kuin Wiimoten käyttäminen golf mailana. Ei tarvi kauheasti miettiä, ja tuossa on poittini helpommin lähestyttävistä peleistä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Samat fiilikset. Kuinka vaikeaa on oikeasti lähestyä pöydällä nököttävää perinteistä, langatonta
ohjainta? Sen kun otat puolihuolimattomasti käteen ja koitat mitä tapahtuu..

Et ilmeisesti ymmärrä kuinka vaikeaa se voi olla tytöille ja vanhemmille ihmisille jotka eivät ole pelanneet ikinä mitään. Jos olet seurannut ikinä vanhempia ihmisiä jotka käyttävä PC:tä ekoja kertoja niin yleensä he eivät uskalla koskea mihinkään tai kokeilla mitään itse toisinkuin nuoret ihmiset tai lapset.

Ja konsolibisneksen isompia ongelmia on aina ollut se että se ei tavoita muita kuin lähinnä nuorempia mies puolisia pelaajia. Eli todellakin se perinteinen ohjain on liian vaikea lähestyä monille, ja mikä on estänyt sitä että pelit ei ole vieläkään lähelläkään musiikkia tai elokuvia suosiossa. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Eli todellakin se perinteinen ohjain on liian vaikea lähestyä monille, ja mikä on estänyt sitä että pelit ei ole vieläkään lähelläkään musiikkia tai elokuvia suosiossa. :)
Mutta onko tuo ongelma tekninen vai psykologinen? Onko aivan varmasti niin, että videopelien pelaamiselle suurin este on peliohjain, eikä esimerkiksi "en minä mitään lasten pelejä pelaa" -asenne? Yhtenä esimerkkinä tästä asenteesta äitini, joka ei pysty ymmärtämään, miksi 34-vuotias poikansa yhä pelailee. Kaukosäädin ei tee videopelistä yhtään vähempää videopeliä.

Jos ongelma tosiaan on ohjaimessa, niin miksi Buzz tai Singstar eivät ole saaneet kaikkia pelaamaan? Viisinappinen ohjain tai mikrofoni kun eivät todellakaan suunnatonta selitystä kaipaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom