Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Knight sanoi:
Hetkinen - eikös 360:n maailmanlaajuinen julkaisu vienyt vain päivän vähemmän kuin Wiin? Laskinko aivan pieleen, kun sain tulokseksi 18 (360 ulos Jenkeissä - 360 ulos Japseissa) ja 19 (Wii ulos Jenkeissä - Wii ulos Euroopassa) päivää? Vai onko raja juuri sopivasti tuossa 18 päivässä?

Jaa no jos japsit lasketaan niin kai sitten.
Itse pidän maailmana Eurooppaa sekä Pohjois- Amerikkaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Minä kytken tärinät yleensä myös pois. Ei ne häiritse mutta eipä ne mitään lisäfiilistäkään minulle tuo.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Itse pidän maailmana Eurooppaa sekä Pohjois- Amerikkaa.
Väärin, väärin, väärin. Maailma on Pohjois-Amerikka ja Japani. Kysy vaikka Sonylta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Väärin, väärin, väärin. Maailma on Pohjois-Amerikka ja Japani. Kysy vaikka Sonylta.

No saa kysyä ihan keneltä konsolijätiltä tahansa, niin aina täällä syödään kuraa toisten saadessa kaviaarit. :mad:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Jaa no jos japsit lasketaan niin kai sitten.
Itse pidän maailmana Eurooppaa sekä Pohjois- Amerikkaa.

Valitsitko maailmankarttasi 360n myyntilukujen mukaan?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Jaa no jos japsit lasketaan niin kai sitten.
Itse pidän maailmana Eurooppaa sekä Pohjois- Amerikkaa.

Nyt tuli sellainen viesti että menin kyllä aika hiljaiseksi...
Onko tämä omituinen vitsi vai mitä ihmettä siellä päässä oikein tapahtuu?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Jaa no jos japsit lasketaan niin kai sitten.
Itse pidän maailmana Eurooppaa sekä Pohjois- Amerikkaa.

Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä. - Seinäkirjoitus

Aivot - koneisto, jolla luulemme ajattelevamme. - Ambrose Bierce
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mielestäni kaikille koneille on julkaisun yhteydessä tullut vähintään kaksi ostamisen arvoista peliä. Wii tosin vaikuttaaisi olevan ainoa, jolla on julkaisussa oikea killer app (Zelda), vaikka ko sarja ei ole koskaan minua puhutellutkaan sitten NES:in.

Mitä kapasiteettiin tulee, niin hallelujah jos isompi kapasiteetti tulee olemaan juurikin välivideota. Tulee ihan PC-CD:n kulta-ajat mieleen, kun sai pelata sellaisia laatupelejä kuin Phantasmagoria, 7th Guest, Myst... Pelien kehittäminen on nykyään niin kallista, ja markkinat tässä sukupolvessa niin paljon tiukemmat kun aiemmin, että multiplattarit sen kun yleistyvät ja todella harvoilla on halua tai rahaa tehdä oikeaa pelattavaa yli DVD kapasiteetiin.

Oblivion ei muuten ollut XO:n julkaisupeli, sen piti olla, mutta tuli myöhässä. Onhan se laaja, mutta kovin geneerinen on maailma (pidän enemmän Morrowindistä, uskokaa tai älkää).

Jos puhutaan pelin laajuudesta, tunnelmasta, pelimekaniikasta ja tarinasta niin Fallout 2:n voittanutta en ole edelleen nähnyt millään koneella ikinä ja hyvin mahtui yhdelle CD:lle :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Valitsitko maailmankarttasi 360n myyntilukujen mukaan?

Konsolit ei liity tähän asiaan mitenkään.
Todennäköisesti minut bannattaisiin jos alkaisin avautumaan ja ei tämä aihe ole kyllä tänne sopivaakaan.
Sanotaanko näin hienovaraisesti että "en pidä japanista" ja annetaan asian olla koska luulen että ymmärrät mitä tarkoitan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Sanotaanko näin hienovaraisesti että "en pidä japanista" ja annetaan asian olla koska luulen että ymmärrät mitä tarkoitan.
Ei se noin helposti käy. Täällä revitään kaikki haavat auki ja haukutaan ja herjataan ja pilkataan välittömästi jos siihen tulee edes pieni tekosyy.

Kun konsoleista puhutaan, on maailma yhtä kuin Eurooppa, Japani ja Pohjois-Amerikka. Halusit tai et. En minäkään laske Iso-Britanniaa pois maailmankartasta vaikka vihaan englantilaisia ja sitä kaikkea mitä he edustavat (pl. Iron Maiden).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Jaa no jos japsit lasketaan niin kai sitten.
Itse pidän maailmana Eurooppaa sekä Pohjois- Amerikkaa.

Jumalaare, sulle siis en ole edes olemassa! Mahdatko nähdä tämän viestin :confused:

Voisi tuo microsoft vähän kiirehtiä kyllä sitä maailmanlaajuista julkaisuaan että pääsisi päivittämään tuon PS2n johonkin nykyaikaisempaan. Onko kellään tietoa muuten meinaako Nintendo julkaista Wiin kiinassa?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Jumalaare, sulle siis en ole edes olemassa! Mahdatko nähdä tämän viestin :confused:

Voisi tuo microsoft vähän kiirehtiä kyllä sitä maailmanlaajuista julkaisuaan että pääsisi päivittämään tuon PS2n johonkin nykyaikaisempaan. Onko kellään tietoa muuten meinaako Nintendo julkaista Wiin kiinassa?

MS olisi kyllä kiinaan Xbox360 julkaissut jo jos se olisi kiinan puolelta mahdollista.
Pelaaja lehdessähän oli juttuakin tuosta että MS yrittää neuvotella jotta Xbox360 saataisiin kiinaan myyntiin. Jostain syystä laite ja muistaaksnei peräti ainakin kaikki 3 nykysykupolven konsolia on laittomia kiinassa :D

PS. Kiina on kehitysmaa
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Jos puhutaan pelin laajuudesta, tunnelmasta, pelimekaniikasta ja tarinasta niin Fallout 2:n voittanutta en ole edelleen nähnyt millään koneella ikinä ja hyvin mahtui yhdelle CD:lle :)

Laajin peli taitaa vieläkin olla Daggerfall? 161,600 neliömailia on paljon. Ja Cd:llä tämäkin.

GameFreak sanoi:
Todennäköisesti minut bannattaisiin jos alkaisin avautumaan ja ei tämä aihe ole kyllä tänne sopivaakaan.

Kerros nyt loppuun kun alotitkin. Meitä todellakin kiinnostaisi tietää mitä päässäsi liikkuu vai liikkuuko mitään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Gamefreak:
"Olen kuullut mutta Nintendokaan ei ole sitä tehnyt." (siis julkaisua)
"Niin pitkä väli että ei voi puhua maailman laajuisesta julkaisusta." (nintendon 15 päivää väliä julkaisuilla ympäri maailmaa)
"Jaa no jos japsit lasketaan niin kai sitten. Itse pidän maailmana Eurooppaa sekä Pohjois- Amerikkaa." (ja sitten maailmankatsomus muuttui kun oltiin väärässä)
"Sanotaanko näin hienovaraisesti että "en pidä japanista" ja annetaan asian olla koska luulen että ymmärrät mitä tarkoitan." (ei kukaan taida ymmärtää)

Siis lyhyesti, kun huomasit että Nintendon julkaisu oli yhtä aikataulussa ja maailmanlaajuinen kuin Xboxin, havaitsit että ei, ethän pidä sitä aluetta ollenkaan maailmaan kuuluvana. Toivon kuitenkin niin että yrität peittää sitä että olit väärässä. Jos kuitenkin olet noin ahdasmielinen, niin olen onnellinen ettet ole vastuullisessa ammatissa esim. hallituksen puolella. Japanista kun et pidä, ilmeisesti et Kiinastakaan, niin epäilen että niitä sinulle epämiellyttäviä maita/ihmisryhmiä/uskontoja löytyy enemmänkin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloyf sanoi:
Laajin peli taitaa vieläkin olla Daggerfall? 161,600 neliömailia on paljon. Ja Cd:llä tämäkin.

En tiedä voiko pelialueen kokoa pitää ainoana mittapuuna pelin laajuudelle, mutta jos voi niin luulisin Elite kakkosen olevan vielä "hieman" laajempi kuin esim. tuo Daggerfall.;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
En tiedä voiko pelialueen kokoa pitää ainoana mittapuuna pelin laajuudelle, mutta jos voi niin luulisin Elite kakkosen olevan vielä "hieman" laajempi kuin esim. tuo Daggerfall.;)


No pilkunnusasua joo, mutta samperin laajoja pelejä molemmat. Joskus ei ole laajuudesta mitään hyvää: esim true crime: streets of l.a:ssa kesti nopeella autolla kaupungin läpiajo moottoritietä pitkin ainakin 20 minsaa. Ja täyttä paskaa oli koko mesta. Oblivionissa on kyllä enemmän mestoja kuin daggerfallissa vaikka pinta-ala on paljon pienempi, mutta morrowindista en ole varma. Siinä on pirusti mestoja missä en ole vielä käynykkään :o

Uusi zelda tulee olemaan kanssa erittäin laaja, pää-quest jopa 50h+ :confused: Siihen vielä sivujuonet päälle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mielelläni laskisin 'laajuuteen' mukaan myös sisällön ja yksityiskohtien määrän.
Oblivionissa jaksaa ihmetyttää tavallisten tallliaisten hienosti mallinnetut kodit
yms. Pikkusälää on paikat pullollaan, vaikka sillä ei ole pelillisesti mitään merkitystä.

Ainakin voi roolipelata kleptomaania ja pölliä kaikki irtaimisto silkasta varastamisen
ilosta. Vähän jopa harmittaa kun menin luomaan taistelijakörmyn enkä viekasta varasta. :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom