Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Voit tehdä vaikka koko pelin keskeneräisellä devkitillä, kunhan pystyt porttaamaan sen finaalille.
(Poikkeuksena sellaiset ominaisuudet kuten puuttuvat online-kirjastot ja backend työkalut. Ilman
niitä on vaikea tehdä verkkomoninpelikoodia.)
Ei niiden devaustyökalujen tarvi olla lähellekkään finaaleja jotta pelejä pystytään tuottamaan.samuel6 sanoi:ei ne finaali dev-kitit kyllä mitenkään aikaisessa vaiheessa tullut Sonynkaan puolelta.
Voit tehdä vaikka koko pelin keskeneräisellä devkitillä, kunhan pystyt porttaamaan sen finaalille.
(Poikkeuksena sellaiset ominaisuudet kuten puuttuvat online-kirjastot ja backend työkalut. Ilman
niitä on vaikea tehdä verkkomoninpelikoodia.)
No tuo nyt ei taida olla ihan validi esimerkki; Nintendo peli jota on hierottu kasaan miljoona vuotta päätetäänkin rykäistä boxille.samuel6 sanoi:Jkauanko esim. PDZ oli työn alla??