Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
... Helposti aikuinenkin voi tappaa lapsen kun kovaa huitaisee. Ei sillä BaseBall maillallakan sisällä lyödä.

... En todellakaan halua pelaamisen karkottavan vanhempia lapsistaan vaan yhdistävän heitä.

Tää jätkä on kyllä mielenkiintoinen...!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Kyllä se hento naru katkeaa helposti.
Digiexpossa en todellakaan uskaltanut kovaa käyttää ohjainta kun eihän se naru voi kestää millään.
Ja ei tuo turvallisuus ole TODELLAKAAN pelkästää narusta kiinni. Helposti aikuinenkin voi tappaa lapsen kun kovaa huitaisee.
Ei sillä BaseBall maillallakan sisällä lyödä.
On kyllä suunnittelijoilla Nipan toimistossa tainnut kiireessä tämäkin unohtua. :(
Harmi vaan :(

Niin, siis tarkoitushan on pitää itse siitä kapulasta kiinni.
Ei sillä baseball-mailallakaan sisällä lyödä, se on totta, siksi onkin pelikonsolit jotta voi tehdä jotakin sellaista virtuaalimuodossa jota ei pysty normaalielämässä tekemään. Wiin ohjain vaan sattuu mallintamaan mailan paremmin kuin mikään muu yritys ennen sitä mutta ei se sitä tarkoita että se olisi yhtä vaarallinen kuin pesäpallomaila, mitä sinä ilmeisesti ajoit tässä takaa...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Tää jätkä on kyllä mielenkiintoinen...!

Tiedän että lapsettomien ja etenkin nuorien on vaikea ymmärtää kaikkia riskejä.


bf-man sanoi:
Niin, siis tarkoitushan on pitää itse siitä kapulasta kiinni.
Ei sillä baseball-mailallakaan sisällä lyödä, se on totta, siksi onkin pelikonsolit jotta voi tehdä jotakin sellaista virtuaalimuodossaa jota ei pysty normaalielämässä tekemään. Wiin ohjain vaan sattuu mallintamaan mailan paremmin kuin mikään muu yritys ennen sitä mutta ei se sitä tarkoita että se olisi yhtä vaarallinen kuin pesäpallomaila, mitä sinä ilmeisesti ajoit tässä takaa...

Tietenkään se ei aivan yhtä vaarallinen ole mutta en halua edes kuvitella mitä tapahtuisi jos nyrkkini osuisi 2 vuotiaaseen tyttäreeni joka helposti voisi nyrkin väliin jäädä ku nei osaa varoa ja jos vanhempi on keskittynyt peliin jne. tilanteita on lukemattomia ja uskonkin että hyvin nopeasti saamme kuulla suruuutisia ja ei ole ensimmäinen kerta ku nvaarallinen lelu poistetaan markkinoilta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Mutta onhan se vähän huvittavaa, että Wiin ei tarvitse olla HD, kun ei "kenelläkään" ole HD-telkkaria, mutta kaikilla pitäisi kuitenkin olla WLAN kotona, jos verkkoon mielii.
Minulla oli WLAN jo hyvän aikaa ennen Wiitä. Ja toisaalta: langattoman boksin saa viidelläkympillä ja siitä on hyötyä muillekin laitteille kun taas järkevän kokoiseen HD-telkkariin menee toista tuhatta ja muut hyödyt konsolin lisäksi ovat ainakin toistaiseksi vähäiset... :)


Muoks!
Ja ilmaiseksikin saa tukiaseman jos tahtoo...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Tiedän että lapsettomien ja etenkin nuorien on vaikea ymmärtää kaikkia riskejä.

Ei täällä enää niinkään nuoria ja lapsettomia olla. Ja enemmän olisin huolissani sinitarran nielemisestä kuin Wiimoten.

Oma 3v poika pieksää Gamecuben bongorumpuja kädet punaisina. Wii vaan lähentää yhteistä peliharrastusta leegojen rakennuksen ohella :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kodor sanoi:
Oma 3v poika pieksää Gamecuben bongorumpuja kädet punaisina. Wii vaan lähentää yhteistä peliharrastusta leegojen rakennuksen ohella :)
Eikös tuossa iässä pojan pitäis olla jo autotallissa, kädet rasvassa? :eek: ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Kyllä se hento naru katkeaa helposti.
Digiexpossa en todellakaan uskaltanut kovaa käyttää ohjainta kun eihän se naru voi kestää millään.
Ja ei tuo turvallisuus ole TODELLAKAAN pelkästää narusta kiinni. Helposti aikuinenkin voi tappaa lapsen kun kovaa huitaisee.
Ei sillä BaseBall maillallakan sisällä lyödä.
On kyllä suunnittelijoilla Nipan toimistossa tainnut kiireessä tämäkin unohtua. :(
Harmi vaan :(

Onneksi Xbox360:llä pystyn pelaamaan täsyin turvallsiesti vaikka lapseni ovat samasa huoneessa.
En todellakaan halua pelaamisen karkottavan vanhempia lapsistaan vaan yhdistävän heitä.
Teetkö työksesi TV-shop -mainoksia? Tuo on suoraan kuin TV-Shop -mainos.

"Asetatko sinäkin lapsesi vaaraan pelatessasi Nintendolla? Pelkäätkö aina lyöväsi lapsesi kuoliaaksi ohjaimeksi naamioidulla kuolemanaseella? Kyllästyttävätkö Sinua rikkinäiset televisiot, itkevät ja ruhjeilla olevat lapset?

Meillä on ratkaisu. Hanki nyt XBOX 360 <3 niin voit pelata turvallisesti rauhassa. Sinun ei tarvitse liikuttaa itseäsi, riittää kun makaat hylkeen lailla paikallasi liikuttaen vain muutamaa niveltä ja lihasta ruumiistasi. Turvallista ja kätevää!"
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Teetkö työksesi TV-shop -mainoksia? Tuo on suoraan kuin TV-Shop -mainos.

"Asetatko sinäkin lapsesi vaaraan pelatessasi Nintendolla? Pelkäätkö aina lyöväsi lapsesi kuoliaaksi ohjaimeksi naamioidulla kuolemanaseella? Kyllästyttävätkö Sinua rikkinäiset televisiot, itkevät ja ruhjeilla olevat lapset?

Meillä on ratkaisu. Hanki nyt XBOX 360 <3 niin voit pelata turvallisesti rauhassa. Sinun ei tarvitse liikuttaa itseäsi, riittää kun makaat hylkeen lailla paikallasi liikuttaen vain muutamaa niveltä ja lihasta ruumiistasi. Turvallista ja kätevää!"

Olen liiketalouden alalla mutta en markkinointipuolella.

Muuten kun haluan liikkua teen jotain aivan muuta kuin pelaan konsolilla.
Käyn 4 kertaa viikossa salilla SW/NHB/BJJ ympyröissä.

Jatkan viel äOfftopickia että olen nyt ollut miltie jo 3 viikkoa sairaslomalla ja minua odottaa leikkaus ja senkin jälkeen vielä menee tovi jos toinenkin ennenkuin työelämään palaaminen on mahdollista saati NHB :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Elkää menkö henkilökohtaisuuksiin. Saahan sitä fanittaa täysin palkein, jos siltä tuntuu :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Takaisin aiheeseen;

Monopolit särkyy, itseriitoinen $ony syöstään vallasta ja markkinat hajaantuvat.
Xbox 360 ja Wii hallitsevat markkinoita tämän sukupolven, käsikonsolimarrkinoilla
alkaa uusi sota kun Sony julkistaa uusitun PSP:n ja Microsoft julkistaa oman
kannettavan pelilaitteensa. Käsikonsolimaarkkinat ovat kuitenkin niin Nintedon
kyllästämät ettei näillä ole juurikaan jakoa, paitsi kannettavina mediatoistimina.

Ugh, olen puhunut ja näin tulee tapahtumaan. Sadetanssit päälle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Olen liiketalouden alalla mutta en markkinointipuolella.

Muuten kun haluan liikkua teen jotain aivan muuta kuin pelaan konsolilla.
Käyn 4 kertaa viikossa salilla SW/NHB/BJJ ympyröissä.

Jatkan viel äOfftopickia että olen nyt ollut miltie jo 3 viikkoa sairaslomalla ja minua odottaa leikkaus ja senkin jälkeen vielä menee tovi jos toinenkin ennenkuin työelämään palaaminen on mahdollista saati NHB :D[/QUOTE

:p


Jep.

Netissä on hyvä kirjoittaa kaikkea.

Ihmettelen että miten voisi olla kaveri töissä liiketalouden alalla jos oikeinkirjoituskaan ei suju.
Myönnän, olen kyyninen ihminen netin suhteen. En sentään kaikkea usko mitä minä sieltä luen. Ja anteeksi OT.

Siinä tuleva wiin killer up?
http://wii.ign.com/articles/749/749899p1.html

Henk. koht odotan peliltä paljon.

Muokkaus: Nyt toimii linkki :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jep, antakaa asioiden tapella.
Eikä se ikä, siviilisääty tai jälkeläisten määrä mitenkään pelasta tyhmyyksien kirjoittelulta, mutta eivät ne myöskään oikeuta muiden loukkaamiseen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

bf-man sanoi:
GameFreak sanoi:
Olen liiketalouden alalla mutta en markkinointipuolella.

Muuten kun haluan liikkua teen jotain aivan muuta kuin pelaan konsolilla.
Käyn 4 kertaa viikossa salilla SW/NHB/BJJ ympyröissä.

Jatkan viel äOfftopickia että olen nyt ollut miltie jo 3 viikkoa sairaslomalla ja minua odottaa leikkaus ja senkin jälkeen vielä menee tovi jos toinenkin ennenkuin työelämään palaaminen on mahdollista saati NHB :D[/QUOTE

:p


Jep.

Netissä on hyvä kirjoittaa kaikkea.

Ihmettelen että miten voisi olla kaveri töissä liiketalouden alalla jos oikeinkirjoituskaan ei suju.
Myönnän, olen kyyninen ihminen netin suhteen. En sentään kaikkea usko mitä minä sieltä luen. Ja anteeksi OT.

Siinä tuleva wiin killer up?
http://wii.ign.com/articles/749/749899p1.html

Henk. koht odotan peliltä paljon.

Muokkaus: Nyt toimii linkki :)

Kuule ... tarvitsen erittäin harvoin oikeinkirjoitusta ja kun tarvitsen teen sen Word:lla tai kirjoitutan toisaalla puhtaaksi. Melko heikolla pohjalla elämän tietämys jos luulee oikeinkirjoituksella olevan jotain väliä :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tätä läpinää on tylsä lukea, palataan aiheeseen - eli kinaamaan konsoleista!

Epäilen että Wiin suosio alkaa laskemaan noin puolitoista vuotta julkistuksen jälkeen.
Syyksi esitän teollisuudenalan ja pelaajien kyllästymisen ohjaussysteemiin ja pelien teknisen
jälkeenjäämisen.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom