Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos ei ole muuta kirjoitettavaa, kuin kommentoida muita jäseniä tai postailla ikivanhoja linkkejä, voi yhtä hyvin olla kirjoittamatta.

Paavi sanoi:
Sovitaanko, että pistetään joulupyhiksi tämäkin ketju lukkoon?;)
Pistetään varmaan koko foorumi kiinni. Tässä ei ole hymiötä.

Oliver sanoi:
Pistetään varmaan koko foorumi kiinni. Tässä ei ole hymiötä.
Äläs nyt, tämähän on parempaa viihdettä kuin tosi-tv :) Samalla foorumilaiset oppivat myös täällä paljon ihmisluonnosta.

EDIT: luin hätäisesti ja luulin, että tämä ketju. Vai että koko foorumi kiinni? Vastustan juuri rakennetuilla barrikadeilla!!!

Psyko sanoi:
Äläs nyt, tämähän on parempaa viihdettä kuin tosi-tv :) Samalla foorumilaiset oppivat myös täällä paljon ihmisluonnosta.

Joulurauha, joulurauha. Jouluaattona klo 12 foorumi kiinni ja viettäkäämme aikaa perheidemme seurassa. Ei konsolisodassa.

Barrikadieni kestävyys on suoraan verrannollinen tauon kestoon.

Mahewcoro sanoi:
Tässä välissä Wiille on kuitenkin jo Trauma Center, Rayman Raving Rabbits, Wario Ware, Sonic and the Secret Rings (joskin Sonic Team -varauksella, tiimi on viime aikoina sössinyt aika ruhtinaallisesti ja Sega ei todellakaan ole entisessä terässään), Metal Slug Anthology ja muuta niin paljon, että tulee ihan valinnanvaikeuksia.

Juuri tällaisten pelien luetteleminen huippupeleiksi kertoo minulle jotain.. siitä kun joku käy kehumaan Wiin pelejä.. No joo, kaipa joku sitten on aivan ekstaasissa tollasista peleistä, mutta minulle kaikki noista edustaa sitä 7-8 ansaitsevaa osastoa (Sonic vanhat viimesen kymmenen vuoden merkit jos paikkansa pitää vielä paljon vähemmän), joka on joko nopeaa "silloin tällöin" huvia tai sellaista "kun nyt muuta peliä ei juuri tällä hetkellä ole ulkona, niin ostetaanpa tämä ja unohdetaan viikon päästä" osastoa.. Eli käytännössä en ostaisi noista kuin korkeintaan yhden, luultavasti Raymanin hassutteluksi.

Huom. IMO Eli vain oma rehellinen mielipiteeni, muut saa kyllä pitää noista niin paljon kuin haluaa.

Juuri tämän takia en ole ostamassa Wiitä vielä aikoihin. Kyllähän tietyille ihmisille Wii tarjoaa vaikka mitä mahtavaa, mutta itselleni se, että Wii Play, Rayman, Sonic, Trauma Center jne. luetellaan siellä koneen ehdottomasti kannattavimpien hankintojen mukana tällä hetkellä, kertoo ettei kone ole vielä minulle. Ehkä kolmen vuoden päästä. Silloinkin tosin luultavasti vain vanhojen legendojen, Mario, Zelda ja Metroid, takia ja ehkä joidenkin Square-Enixin tuotantojen vuoksi.

Mahewcoro sanoi:
Wiillä on harvinaisen erinomainen ensimmäisten kuukausien valikoima, eikä se todellakaan tarvitse niitä iänikuisia Marioita ja Metroideja.

Enpä sanoisi noinkaan. Mielestäni Wii:llä on tällä hetkellä tasan yksi todella kiinnostava ja laadukas peli, ja se on tietysti Zelda. Muuta ovat aika keskinkertaista huttua. Oikeasti, onko Wii:llä tällä hetkellä jotain laadukasta tarjottavaa Zeldan lisäksi? Esim. XO:n julkaisuvalikoimasta puuttui Zeldan kaltainen killer-peli, mutta toisaalta mukaan mahtui useampi hyvä peli ja vieläpä monesta eri kategoriasta. Sille oli heti saatavilla laadukasta räiskintää, kaahailua ja seikkailua. Tässä mielessä XO:n julkaisu oli mielestäni jopa onnistuneempi.

Itse päädyin ostamaan Zeldan GC:lle (ja loistava peli onkin), Wiin aika tulee sitten kun sille saa jotain muutakin hyvää.

@h sanoi:
Enpä sanoisi noinkaan. Mielestäni Wii:llä on tällä hetkellä tasan yksi todella kiinnostava ja laadukas peli, ja se on tietysti Zelda. Muuta ovat aika keskinkertaista huttua. Oikeasti, onko Wii:llä tällä hetkellä jotain laadukasta tarjottavaa Zeldan lisäksi? Esim. XO:n julkaisuvalikoimasta puuttui Zeldan kaltainen killer-peli, mutta toisaalta mukaan mahtui useampi hyvä peli ja vieläpä monesta eri kategoriasta. Sille oli heti saatavilla laadukasta räiskintää, kaahailua ja seikkailua. Tässä mielessä XO:n julkaisu oli mielestäni jopa onnistuneempi.

Itse päädyin ostamaan Zeldan GC:lle (ja loistava peli onkin), Wiin aika tulee sitten kun sille saa jotain muutakin hyvää.

Menee jankkaamiseksi mutta cod3 ainakin. Myöskin exite truck sekä Rayman. Ne ei ole killer appeja mutta ei myöskään pelkkää paskaa. Pelattavia. Itse odotan paljon myöskin 3rd party-pelitaloilta tulevaisuudessa, tiger woods esimerkiksi on todella korkealla odotuslistalla. (EA!)

Mutta minun mielestä wiin ja pleikka 3 pelitarjonta on köyhää juuri nyt, tulevaisuus vaan näyttää paremmalta wiillä... Xbox360 olis kyllä pirun kova paketti kokonaisuutena. Ihmettelen miksi sitä ei enempää osteta. Jos wiistä ei olisi tullut noin hyvä niin ostaisin kyllä itsekkin!

Muokkaus: Kunhan ei tulisi paljon tällaisia pleikka 2 ja wii-tekeleitä....
http://wii.ign.com/articles/751/751607p1.html

Luckyman sanoi:

kolmas oli ainakin XO :D

ensimmäinen kaiketi PlayStation3 ja toinen Wii :confused:

bf-man sanoi:
Xbox360 olis kyllä pirun kova paketti kokonaisuutena. Ihmettelen miksi sitä ei enempää osteta.

XO on hyvä laite kokonaisuutena, mutta karu tosiasia on se että maanantai-kappaleita sattuu joukkoon 3,5/10 konsolista.

Wiin launchi on ollut imo Zeldaa lukuunottamatta ihan yhtä kehno kuin muillakin konsoleilla.

Linkitys sanoi:
Wiin launchi on ollut imo Zeldaa lukuunottamatta ihan yhtä kehno kuin muillakin konsoleilla.

Niinpä. Yhtä kehno kun muillakin, zelda tosin pelastaa paljon. Ja wii sport. Itse pidän pelistä TODELLA paljon. Nyt kun sais vielä wiin ittelle :mad: Mitäs olette mieltä wiin ja muittenkin konsolien nettiominaisuuksista? Itse luulen että ainakin aamutuimaan ennen kouluun/töihin lähtöä tulee wiillä luettua uutiset ja muutamat nettisivut (muuan konsolifin.net ainakin) jotka nyt luen tietokoneella. Samalla juon kahvit ja niinpoispäin. Ei tarvitsisi avata konetta aamulla.

Amerikkalainen unelma perkele, ei tartte nousta sohvalta mihinkään! Ilman persettä nostamatta pääsee nettiinkin...

bf-man sanoi:
Amerikkalainen unelma perkele, ei tartte nousta sohvalta mihinkään! Ilman persettä nostamatta pääsee nettiinkin...

Noh, läppäri on tähän kyllä pikkaisen kätevämpi vaihoehto kuin mikään konsoli... ;)

Vollust sanoi:
Noh, läppäri on tähän kyllä pikkaisen kätevämpi vaihoehto kuin mikään konsoli... ;)

Totta. Veikkaan että itselläni sää, uutiset ja selain tulee tsekattua wiillä sen kerran ehkä kaksi.

@h sanoi:

Kertokaahan nyt joku rehellisesti, onko se uusi Zelda niin hyvä, kuin sitä hehkutetaan? Itse pidin aikaisista Zeldoista ja vuoden verran katselin, kun Wind wakeria hehkutettiin. Sitten tilasin sen jostakin, kun oli tarjouksessa. Ja voi morjens! Todella puuduttava ja tylsä peli. En tykännyt alkuunkaan. Väsynyt kokonaisuus.
Onko mitään mahiksia pitää uudesta Zeldasta, jos tuo aikaisempi ei toiminut yhtään? :confused:
Ja jos vastaatte, niin rehellisiä vastauksia, ei laput silmillä kirjoitettuja. :)

Mä pidin WW.stä aivan sairaasti. Yksi parhaista peleistä ikinä.
Eiköhän tuo uusi Zelda ole niin hyvä monen mielestä, jos kerran moni on sitä mieltä :D

Kyllähän mm. GeoWkin on ilmeisesti helvetin hyvä peli kun niin moni pitää siitä. Silti jos joku yrittää minulle väittää sitä mahtitekeleeksi, joudun olemaan 100% eri mieltä.
Kyllähän tuo uusi zelda varmaan aika pirun erilainen on kuin WW...

pziuz sanoi:
Kertokaahan nyt joku rehellisesti, onko se uusi Zelda niin hyvä, kuin sitä hehkutetaan? Itse pidin aikaisista Zeldoista ja vuoden verran katselin, kun Wind wakeria hehkutettiin. Sitten tilasin sen jostakin, kun oli tarjouksessa. Ja voi morjens! Todella puuduttava ja tylsä peli. En tykännyt alkuunkaan. Väsynyt kokonaisuus.
Onko mitään mahiksia pitää uudesta Zeldasta, jos tuo aikaisempi ei toiminut yhtään? :confused:
Ja jos vastaatte, niin rehellisiä vastauksia, ei laput silmillä kirjoitettuja. :)

No tota...TP on parempi mitä WW, mutta jos et WW:stä yhtään pitänyt niin pysy loitolla TP:stä

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom