Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Älä lue ääneen.xevious sanoi:Katkeralta kuulostaa...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Älä lue ääneen.xevious sanoi:Katkeralta kuulostaa...
Ei noiden lisälaitteiden hinnat henk. koht. mua pänni, koska tekniikka maksaa, mutta tämä virtuaali konsoli tai ei sekään oikein ärsytä. En vaan ymmärrä että mitä Nintendo koittaa saavuttaa sillä että myy NES-pelejä viidellä eurolla. Tietysti jotkut toopet noitakin ostavat, mutta eivätkö ilmaiset tai halvat retropelit nostaisi itse laitteen kysyntää huimasti myös vanhempien pelaajien keskuudessa?pziuz sanoi:Täytyy nyt tuohon Wiihin ja rahastukseen tarttua vielä. Saahan firma rahastaa. Rahastus saa myös ärsyttää.
................
loomis sanoi:Ei noiden lisälaitteiden hinnat henk. koht. mua pänni, koska tekniikka maksaa, mutta tämä virtuaali konsoli tai ei sekään oikein ärsytä. En vaan ymmärrä että mitä Nintendo koittaa saavuttaa sillä että myy NES-pelejä viidellä eurolla. Tietysti jotkut toopet noitakin ostavat, mutta eivätkö ilmaiset tai halvat retropelit nostaisi itse laitteen kysyntää huimasti myös vanhempien pelaajien keskuudessa?
Mekkalaa kotona niin saat viikkorahaa sen verran lisää, että riittää perjatai-illan tupakka-askin ohella myös VC-peliinloomis sanoi:Ei noiden lisälaitteiden hinnat henk. koht. mua pänni, koska tekniikka maksaa, mutta tämä virtuaali konsoli tai ei sekään oikein ärsytä. En vaan ymmärrä että mitä Nintendo koittaa saavuttaa sillä että myy NES-pelejä viidellä eurolla. Tietysti jotkut toopet noitakin ostavat, mutta eivätkö ilmaiset tai halvat retropelit nostaisi itse laitteen kysyntää huimasti myös vanhempien pelaajien keskuudessa?
Scatterbrain XO sanoi:Sitten muistan lukeneeni jostain että Wii:n pelit olisivat halvempia kun muualla. Eilen sitten huomasin että siellähän oli NFS:Carboni, Zelda ja joku kolmas peli jonka nimi ei jäänyt päähän, mutta kaikki 69.90. Eli samaa kastia kun XO:lla supermarketeissa.
Monelle nämä Nintendon "tempaukset" taas ovat itsestäänselviä ja järkeviä ratkaisuja. Jos vaikkapa Sony tai MS olisivat tehneet samanlaista konetta kuin Nintendo ja olisivat erehtyneet tällaiseen virheeseen, olisi siitä noussut aivan hirveä haloo. "Rahastusta!", "Dollarin kuvat vaan kiiltelee silmissä sillä Kutaragin Kenillä!"pziuz sanoi:Tällaiset tempaukset Nipalta tuntuvat hurjemmilta, kuin jos kilpailijat toimisivat niin.
Niin, tämähän se Scatterbrainin pointti taisi olla eikä se, mistä pelejä saa halvemmalla. Jokatapauksessa saman hintaisia pelejä jos kerran tuollakin on XO-versiot tuon 60e.noose01 sanoi:Lisättäköön että verkkokaupassa ainakin Carbon on lähes samanhintainen XO:lle (olikohan euron enempi), joten ei voida tietenkään väittää että Wiin pelit olisivat ratkaisevasti halvempia.
nothing sanoi:En ymmärrä miten jotkut jaksavat itkeä siitä että tarvii hommata joko adapteri tai wlan purkki wiin kaveriksi. Varsinkin kun nämä samat ihmiset ovat mahdollisesti jo ostaneet tai ostamassa HD telkkari XO:n tai PS3 kaveriksi.
Miten helvetissä voit rinnastaa televisiota ja internet-liitettävyyttä?nothing sanoi:En ymmärrä miten jotkut jaksavat itkeä siitä että tarvii hommata joko adapteri tai wlan purkki wiin kaveriksi. Varsinkin kun nämä samat ihmiset ovat mahdollisesti jo ostaneet tai ostamassa HD telkkari XO:n tai PS3 kaveriksi.
Pibe sanoi:Miten helvetissä voit rinnastaa televisiota ja internet-liitettävyyttä?
Tulitko ajatelleeksi, että ehkäpä ei ole rahaa siihen telkkariinkaan? Ja tässä sitä nyt seisotaan kun PS3:n hintaa taivasteltiin. Kyllä sitä muillekkin koneille hintaa karttuu kun joutuu ostamaan lisälaitteita, että sitä päästään edes käyttämään netissä. (joka on minulle aika tärkeä ominaisuus)nothing sanoi:No lähinnä sillä, että jos on varaa ostaa kunnon töllö, niin luulisi että 50 euroa wlan routterista ei olisi mahdoton raha.
Minun tutuista ei melkein kenelläkään ole wlania. Itseasiassa en muista tähän hätään yhden ainutta henkilöä kenellä olisi wlannothing sanoi:Varsinkin kun uusista laitteista rupeaa wlan järjestäen löytymään.
Kuinka niin? En ole ihan äkkiä hommaamassa kylläkään.nothing sanoi:Jossain vaiheessa se on hommattava kuitenkin...
Voi olla tietty. Aika tärkeän osan vaan jättivät pois.nothing sanoi:Itse olen miettinyt voisiko olla ihan pienen koon takia, että ylimääräinen portti on jätetty pois? (en siis tiedä mutta semmonen kävi mielessä)