Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Itse olen ihan iloinen siitä, että PS3:n ohjaimessa ovat samat tutut napit ja tatit, se R2- ja L2-nappien muuttaminen liipasinmallisemmiksi vähän haittaa, mutta liiketunnistuksen lisääminen on kiva juttu, josta voi olla hyötyä tulevissa peleissä. Wiilläkään en ole Call of Dutyn jälkeen pelannut mitään Wii-pelejä, Metroid Primea ja Ocarina of Timea olen vähän aloitellut, mutta niissähän käytössä onkin Cuben padi, joka istuu käteen ihan mukavasti sekin.
En ihan täysin usko tuohon. Sen verran voisin kuvitella tapahtuvan, että padi hajoaa mahdollisesti kahtia, eli tilalle tulee jotain Splitfishin glideFX:n kaltaista (http://www.splitfish.com/), mutta Wiimoten käteensopivuus ja nappien sijoittelu on niin kökköä, että se ei varmasti tule olemaan lopullinen muotti. Lisäksi liiketunnistusta täytyy kehittää vielä huomattavasti, että sen varaan voi rakentaa jotain oikeasti käyttökelpoista.phanatic sanoi:Ennustan että juuri padimallista tullaan vaihtamaan johonkin muuhun ensi sukupolvessa muidenkin kuin Nintendon osalta.
Itse olen ihan iloinen siitä, että PS3:n ohjaimessa ovat samat tutut napit ja tatit, se R2- ja L2-nappien muuttaminen liipasinmallisemmiksi vähän haittaa, mutta liiketunnistuksen lisääminen on kiva juttu, josta voi olla hyötyä tulevissa peleissä. Wiilläkään en ole Call of Dutyn jälkeen pelannut mitään Wii-pelejä, Metroid Primea ja Ocarina of Timea olen vähän aloitellut, mutta niissähän käytössä onkin Cuben padi, joka istuu käteen ihan mukavasti sekin.