Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Puhdasta asiaa.
Tehoa vaativat 3D-shooterit ovat aina olleet PC-pelaajien hommia.Eivät ne ole koskaan suuria massoja sytyttäneet. Tämä koko räiskintä-skene on ollut niin jumissa ollut jo 5v että jopa Gears of Warin hieman erilainen lähetsymistapa tuntuu valtavalta raikkaalta tuulahdukselta. Pitäähän se mietityttämään. Mut tämä ehkä marginaalissakin oleva räiskintä/muu 3Djengi on ja pysyy, heihin voi aina luottaa. Jos teet hyvän 3D-räiskinnän tänä päivänä, myy se miljoonia pitkällä aikavälillä. Parhaat myyvät jopa 10v oikeasti.
90-luvulla kun joku lähti tekemään Jeesuspeliä PC:lle, ei tiedetty oikein kuinka käy rahan kanssa,mutta näitä studioita ajaa rahan sijaan voimakkaasti myös joku muu: posketon kunnianhimo luoda jotain mitä naapuristudiossa ei varmaan osata.Luotan siihen että tämä eivät katoa ikinä, vaikka valutaan PC:ltä myös koko ajan enemmän konsoleiden puolelle.
Wii ei vie tästä mitään pois,"video"pelaaminen on taas vain laajentunut. Fantastic, Brilliant!!!
Mahewcoro sanoi:Pelit ovat jatkuvasti muutoksessa, ja eri aikakausien pelit ovat oikeasti erilaisia. Viimeisin, selvin muutos on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana, kun 2D-tyyli ja 2D-pelimekaniikka ovat vähitellen kadonneet konsoleilta, ja pelit ovat siirtyneet 3D-pelimekaniikkaan sekä elokuvamaisempaan tyyliin. Jos nyt pelit ovatkin jälleen muuttumassa DS/Wii-tyyliin, ei tämänhetkisillä pelaajilla pitäisi kuitenkaan olla mitään valittamista: 3D-aikakauden vallitseva tyyli on myös kääntänyt pois monia pelaajia sekä vähentänyt monen muun pelaamista.
Kuitenkin lähivuosina vielä näillekin pelaajille tosiaan pedataan mittavasti pelejä ainakin Xbox 360:lla ja PS3:lla, ja vaikka nykyhetken tyylisten pelien määrä vähenisikin, on niitä varmasti vielä saatavilla pitkään - kymmenen vuoden kuluttua ehkä uudenlaisilla (tai pitäisikö sanoa vanhanlaisilla) kannettavilla konsoleilla, joista PSP antaa jo viitteitä, sekä vähintään silloisten konsolien latauspalveluissa retrojulkaisuina. Kuitenkin Wii osoittaa, että ilmiselvästi miljoonat ihmiset ovat kaivanneet muutosta ja jotain uutta pelaamiseen. Jos tosiaan teidän tämän hetken pelityyliin jumittuneiden pelaajien pelit tämän kehityksen myötä vähenevät, ja ette pysty sopeutumaan näihin "epäpeleihin", niin se on vain tasapainon palautumista tämän hetken saturaatiotilasta. Maailma muuttuu, pelit muuttuvat, ja aina kehitys ei ole sellaista mitä itse toivoisi, kun taas jollekulle toiselle se on juuri sitä, mitä on kaivannut.
Puhdasta asiaa.
Tehoa vaativat 3D-shooterit ovat aina olleet PC-pelaajien hommia.Eivät ne ole koskaan suuria massoja sytyttäneet. Tämä koko räiskintä-skene on ollut niin jumissa ollut jo 5v että jopa Gears of Warin hieman erilainen lähetsymistapa tuntuu valtavalta raikkaalta tuulahdukselta. Pitäähän se mietityttämään. Mut tämä ehkä marginaalissakin oleva räiskintä/muu 3Djengi on ja pysyy, heihin voi aina luottaa. Jos teet hyvän 3D-räiskinnän tänä päivänä, myy se miljoonia pitkällä aikavälillä. Parhaat myyvät jopa 10v oikeasti.
90-luvulla kun joku lähti tekemään Jeesuspeliä PC:lle, ei tiedetty oikein kuinka käy rahan kanssa,mutta näitä studioita ajaa rahan sijaan voimakkaasti myös joku muu: posketon kunnianhimo luoda jotain mitä naapuristudiossa ei varmaan osata.Luotan siihen että tämä eivät katoa ikinä, vaikka valutaan PC:ltä myös koko ajan enemmän konsoleiden puolelle.
Wii ei vie tästä mitään pois,"video"pelaaminen on taas vain laajentunut. Fantastic, Brilliant!!!