Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Edit: Meinaan, etsit niin paljon vikoja muista laitteista kuin XOsta, niin pakkohan sun on tosta rahaa saada.
Kyllä se niitä vikoja X0 myös on löytänyt....mut niitä ei tässä threadissä näytetä vaan ne pidetään tuolla BOXi osastolla muilta piilossa :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eli siis Pleikka putosi pippelillesi, niin nyt pitää olla toitottamassa täällä jokaisesta pienestäkin jutusta mikä löytyy jostain?

Siis väität tosissasi ettet saa keneltäkään palkkaa näistä postauksistasi? Meinaan kun tuntuu että etsit lokaa kuin paraskin Seiskan toimittaja... Pitäisihän nyt tosta saada rahaa, koska olet todella haka tuossa.

Pitää muuten antaa propsit tuosta 1200 taalan jutusta, oli hauska.

Toinen mikä pitää myöntää, ja olen aiemminkin kommentoinut siitä, että aloitit täällä ihan oikeasti kunnollisena fooruministinä. Sitten tyyli muuttui tuonne Seiska/Oho/Sissi-osastolle, eli kaikki järkeväkin mitä olet kirjoitellut on ollut niin myrkyllisen oloisena, ettei sitä ole viitsinyt kauheasti noteerata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Kyllä se niitä vikoja X0 myös on löytänyt....mut niitä ei tässä threadissä näytetä vaan ne pidetään tuolla BOXi osastolla muilta piilossa :p

Se on minustakin aika ihmeellistä, että muiden konsoleiden osastoilla on mahdollista ilmaista myös negatiivisia käsityksiä puheena olevista konsoleista, mutta jos saman tekee Playstationista, mitään pahaa ei saisi sanoa, vaan tulee nopeasti toivomus Konsolisotaan siirtymisestä.

Mistähän johtunee?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Se on minustakin aika ihmeellistä, että muiden konsoleiden osastoilla on mahdollista ilmaista myös negatiivisia käsityksiä puheena olevista konsoleista, mutta jos saman tekee Playstationista, tulee kovin herkästi pyyntö siirtyä Konsolisotaan.

Mistähän johtunee?

Riippuu kokonaan siitä tyylistä millä asiasi esität.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Riippuu kokonaan siitä tyylistä millä asiasi esität.
Niin, jos Playstation puolella negatiivisen uutisen perään ei laita surullista hymiötä--->:( , niin sinne on aivan turha niitä uutisia postata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei, vaan jos jutut on asialliseen sävyyn kirjoitettu, niin mitään polemiikkia ei synny. Ihan sama juttu on, jos menet sohimaan Nintendon threadiin. XOlla tuota ei niin kauheasti synny, se on ihailtavaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Siis väität tosissasi ettet saa keneltäkään palkkaa näistä postauksistasi?

Koskas muka olen tuollaista väittänyt? Aavistelen, että aika monikin tänne keskellä päivää kirjoittelevista saa palkkaa postauksistaan. Jotkut jopa moderoinnista.


Sitten tyyli muuttui tuonne Seiska/Oho/Sissi-osastolle, eli kaikki järkeväkin mitä olet kirjoitellut on ollut niin myrkyllisen oloisena

Epäilen kyllä, että myrkky löytyisi pikemminkin lukijan omasta silmästä, jos jotkut iskut ovat osuneet omakohtaisesti liian arkaan paikkaan. Tylyähän tämä kommentointi välillä on (muillakin kuin minulla), mutta ei minusta nyt sentään mitenkään myrkyllisen katkeraa. Ei tämän nyt niin vakava asia pitäisi olla kenellekään. Kyse on sentään vain videopeleistä.

En tiedä, ehkä sitten pitäisi heittää konsolisotiminen vieläkin överimmäksi, jotta hitaammatkin varmasti oivaltavat, ettei tässä nyt ihan tosissaan tapella? (Mähän tarjouduin välillä jopa vaihtamaan toimenkuvaa jonkun PS-fanaatikon kanssa, jotta saataisiin rintamalinjoista tasapuolisempia, mutta kukaan ei tarttunut tilaisuuteen.)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Epäilen kyllä, että myrkky löytyisi pikemminkin lukijan omasta silmästä, jos jotkut iskut ovat osuneet omakohtaisesti liian arkaan paikkaan. Tylyähän tämä kommentointi välillä on (muillakin kuin minulla), mutta ei minusta nyt sentään mitenkään myrkyllisen katkeraa. Ei tämän nyt niin vakava asia pitäisi olla kenellekään. Kyse on sentään vain videopeleistä.

Tai enemminkin niistä jutuista joita olen nähnyt sinun tekevän. Esmes. Lairin kanssa oli tämä klassinen linkkaus resistanceen. Siellä kehotettiin käyttäjiä käymään sotkemassa Wikipediaa.. Ja eikös sinulta tullut postaus sotkettuun Lairiin.

Tuo on vain yksi esimerkki, mutta klassista sinua.

Edit: sanan muutos
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Tai enemminkin niistä jutuista joita olen nähnyt sinun tekevän. Esmes. Lairin kanssa oli tämä klassinen linkkaus resistanceen. Siellä kehotettiin käyttäjiä käymään sotkemassa Wikipediaa.. Ja eikös sinulta tullut postaus sotkettuun Lairiin.

Nyt kyllä kaivattaisiin kipeästi sitä paljonpuhuttua medialukutaitoa. Tai ehkä kaikki huumorin lajityypit ei sitten vaan kerta kaikkiaan avaudu kaikille.

Yhtä hyvin voisin väittää lukuisten Konsolifinin käyttäjien linkittävän sivustoille, joilla kehotetaan rikkomaan liikennesääntöjä. Ja surmaamaan niin ihmisiä kuin muukalaisrotujenkin edustajia...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jeps.

Minulle ei ole koskaan auennut Petelius huumori, eikä myöskään huumori jolla yritetään saada ihmiset tuhoamaan jotain. Näin ollen minule ei nuo hajotamun<laite> saitit tai vastaavat eivät tarjoa nauruja, vain saavat minut säälimään... Tai joissain tapauksissa ärsyyntymään.

Ehkäpä minussa on vikaa, kun ymmärrä mitä hauskaa on tuhoamisessa, tai tägien teossa, tai näissä muissa astaavissa jutuissa. Koska en ymmärrä tuota, niin omasta mielestäni Tenavat ja Karvinen ovat loistavaa huumoria.

Mitä taas tulee medialukutaitoon, niin kaippa sekin on ruosteessa, jos kerta tuhoamiseen yllytys on huumoria, tai ihmisten pilkkaaminen on huumoria. Ehkäpä minussa on vikaa, kun ihmisten kiusaaminen, pilkkaaminen ja ilkkuminen ei ole koskaan ollut minusta hauskaa.

Enivei, selvää on että meillä on suuret erot. Ennen kunnioitin sinua, nykyään en. Eipä sillä ole hirveästi väliä. Jännä vaan huomata miten mieli muuttuu, kun toisen tekstejä lukee kauemmin, tai sitten se on vain se, että olen ymmärtänyt sinut aivan kokonaan väärin... Tai sitten olen vain huumorintajuton, pystyyn kuivunut jäärä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hei, kamoon. Hoitakaa nyt tällaset keskenään kiukuttelut vaikka privaviesteinä. Turhaa henkilökohtaisuuksiin menoa. Tää on konsolisota.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Minulle ei ole koskaan auennut Petelius huumori

Ehkä kuitenkin vähän osuvampi vertailukohta voisi olla esim. The Onion? Jos ihan tosissasi olet sitä mieltä että Karvinen on loistavaa huumoria, niin olen kyllä samaa mieltä: "meillä on suuret erot". Ehkä tämä toteamus siis riittää tästä aiheesta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jeps.

Palataan takasin juoksuhautoihin, ja ei yritetä lähentyä ja ymmärtää toisiamme.

Joten tässä on syy, miksi XO on parempi kuin Wii. Kannattaa katsoa video ennenkuin fleimaa minua.

http://www.youtube.com/v/bfCHCEByq48
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Kyse on sentään vain videopeleistä.

Käyppäs sanomassa, että peliä se vain on, jossakin Manchesterilaisessa lähiöpubissa, kun ManU on juuri hävinnyt pelin... Voisin melkein maksaa matkasi... ;)

Lisäksi, jos kyse on vain videopeleistä, niin kuinka kummassa jaksat niistää sitä lokaa tänne noin tolkuttomasti? Siis tuntuu vain ristiriitaiselta, ettet pidä koko hommaa minään, mutta käytät noin paljon energiaa siihen kuitenkin?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Aavistelen, että aika monikin tänne keskellä päivää kirjoittelevista saa palkkaa postauksistaan. Jotkut jopa moderoinnista.
Kaikista kirjoittajista on paha mennä sanomaan, mutta moderoinnista ei kyllä makseta palkkaa kenellekään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Kaikista kirjoittajista on paha mennä sanomaan, mutta moderoinnista ei kyllä makseta palkkaa kenellekään.

Eiköhän Bugsi tarkoittanut ihan vaan sitä että porukka lonnii töissään ja kirjoittelee sieltä tänne.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Koska liikettä ohjauksessa hyödyntäviä ohjaimia löytyy Atarin Le Stickistä N64:n Tilt Pakin kautta aina johonkin Xavixiin asti, täytyy aika paljon venyttää määritelmiä, että voi sanoa Wiin kokemuksen olevan täysin uudenlainen. Varsinkin Xavix on idealtaan lähes identtinen Wii Sportsin kanssa.

Jonkinmoisia liikkentunnistus ohjaimia on ollut, mutta näytä minulle ohjain joka toimii lähellekään siinä mittakaavassa tai niin hyvin kuin Wiin ohjain. Ja ennen kaikkea näytä minulle pelejä, jotka on tehty ennen Wiitä kunnon liikkeentunnistusta varten ja toimivat. Jos näitä olisi, jutuissasi saattaisi olla jokin pointti. Nyt siinä ei sitä ole.

Vaikka olisi Wiin tehoista tai peleistä mitä mieltä tahansa niin Wii innovatiivisuutta laitteena ei voi kieltää, vaikka kuinka kiertelee ja kaartelee.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Maaliskuun 23. päivään on vielä matkaa, mutta ennakkotilaajilla palaa pian jo hihat odotuksen tuskasta :D

PlayStation 3 enjoys record pre-orders
Monday, February 12 2007, 15:14 GMT

By David Gibbon

Advance orders for Sony's highly anticipated PlayStation 3 console have broken all records, with high street stalwart Woolworths revealing it has been taking one order every 20 seconds during the past week.

The state-of-the-art PlayStation 3 will go head-to-head with Microsoft's Xbox 360 when it hits the shops on March 23 and Woolies, one of the first stores to accept pre-orders, has admitted it has been staggered by the demand.

Gerry Berkley, Woolworths' head of games, said, "It's the hottest gaming system since the PS2 launched in 2000 - demand will outstrip supply."

With a retail price of £425, the 60Gb PlayStation 3 costs £125 more in the UK than in the US, but this has failed to deter those determined to try out Sony's latest dream machine.

www.digitalspy.co.uk
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom