Tämän ketjun seuraaminen on kyllä surkuhupaista puuhaa. En ymmärrä kuinka pienessä maailmassa ihmiset elää kun jonkun konsolin menestys on itseltä pois ja menestymättömyys itselle lisää (varsinkin X0-PS3 linjalla). Molemmissa laitteissa on luultavasti hyviä ja huonoja puolia, hämmentävää onkin se että miten kyseinen asia vaikuttaa niin vahvasti ihmisten tunteisiin. Itse omistan Wiin ja PS3:n enkä itse näe yhtään huonona asiana että XO on hyvä konsoli, eikä kyseisen konsolin mahdolliset ongelmat saa minua ainakaan kiihoitettua ivalliseen nauruun valintojeni erinomaisuudesta. Konsoliasioissa, kuten monissa muissakin elämän lisäpalveluissa, valintoja tehdään yleensä fiiliksen mukaan, jos joku tuntuu oikealta minulle käytän rahani ja aikani mieluiten siihen. Näiden laitteiden ostamisessa on kyseessä ennenkaikkea sijoitus tulevaisuuteen ja usko siihen. Ei mikään konsoli ole julkaisussaan täräyttänyt tajuntaa, mutta muutaman vuoden sisällä on mitä uskomattomimpia luomuksia koneille ilmestynyt. Ja vaikka minä haluan uskoa että Sony hoitaa homman kunnialla kuten aikaisempien konsoleittensa kanssa, ei minulta ole mitään pois vaikka MS hoitaisi homman myös omalta ostaltaan. Muutaman vuoden päästä vasta näkee onko valintani oikeasti ollut järkevä vai ei... siihen asti fiilistelen valinnoillani aivan täysillä.