Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Väärä lainaus. Sony näyttää liian hyältä tuossa.
Hämmentävää vain kuinka epämieluisa kone X0 on eurooppalaisten kuluttajien mielestä kun sehän häviää PS3:lle joka myy jenkeissä jopa vähemmän kuin "jopa - ta-daa - SNES!".
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Olen jo kahden koneen verran yrittänyt "ihastua" tuohon XOn laatikkoon, mutta ei tule valmista. Gears of waria lukuunottamatta ei tule juuri mitään pelattua ja sitäkin vain loistavan suomiseuran takia, pelejä on kannettu lompakko apua huutaen kotiin vaikka kuinka monta mutta samaa vauhtia ne palaavata kauppaan. Luulin että tästä tulee suurta juhlaa, mutta näillä näkymin ainoa kone joka lähiaikoina meikäläisellä saa käyttöä on PS2. God of war, Okami, ja Final Fantasy tulee kaikki hankittua varmasti. Grafiikka XOlla imee peräänsä mutta kun sisältö on pääosin köyhää, ei sitä jaksa enää moisen perään vaivautua. Crackdown-riskiä en edes viitsi ottaa. Ps3 on mielessä mutta rahat on just tiukilla, ja Wiitä ei viitsi myöskään sen yhden pelin takia hakea kaupasta....pitäisikö siirtyä noihin retrokonsoleihin??Odotus siis jatkukoon,vuoden päästä tilanne kaikilla konsoleilla on varmasti paljon parempi ja selkeämpi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Olen jo kahden koneen verran yrittänyt "ihastua" tuohon XOn laatikkoon, mutta ei tule valmista. Gears of waria lukuunottamatta ei tule juuri mitään pelattua ja sitäkin vain loistavan suomiseuran takia, pelejä on kannettu lompakko apua huutaen kotiin vaikka kuinka monta mutta samaa vauhtia ne palaavata kauppaan. Luulin että tästä tulee suurta juhlaa, mutta näillä näkymin ainoa kone joka lähiaikoina meikäläisellä saa käyttöä on PS2. God of war, Okami, ja Final Fantasy tulee kaikki hankittua varmasti. Grafiikka XOlla imee peräänsä mutta kun sisältö on pääosin köyhää, ei sitä jaksa enää moisen perään vaivautua. Crackdown-riskiä en edes viitsi ottaa. Ps3 on mielessä mutta rahat on just tiukilla, ja Wiitä ei viitsi myöskään sen yhden pelin takia hakea kaupasta....pitäisikö siirtyä noihin retrokonsoleihin??Odotus siis jatkukoon,vuoden päästä tilanne kaikilla konsoleilla on varmasti paljon parempi ja selkeämpi.
Pakko kysyä että millaisella töllöllä pelailet? Ihmeen nihkeältä tuntuu jos HDTV käytössä. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen muihinkin kuin Gearsiin: Sait's Row, NHL07, GRAW mm. Erittäin hyvin uponneet myös muutkin pelit.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eiköhän tuo lienee pelimausta kiinni. Itse omistan vain Gearsin ja Dead risingin joista jälkimmäinen on ehdoton suosikkini.Gearsia pidän aivan liian yliarvostettuna. Omistan myöskin hd-töllön, muut pelit ja vehkeet.Ja silti vaikka olen kavereilla pelannut kokonaisia pelejä ja demoja hakenut marketplacesta, ei oikein mikään ole iskenyt Oblivionia lukuunottamatta, mutta sen omistan jo tietokoneella. Odottelen tässä Mass effectiä jne. Tällä hetkellä eniten aikaa kuluu FCIP:n demon parissa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Itsekkin kaipailen kyllä hiukan puhtia xboxin peleihin.. Ei ole nytkään mitään hankittavaa, vaikka olen yrittänyt tonkia jotain ostettavaa..
Meinasi leuka loksahtaa, kun luin crackdownin arvosteluja sen jälkeen kun olin testannut demoa..HIRVEÄÄ HEHKUTUSTA!! ..mutta peli on mielestäni korkeintaan keskinkertainen..tulee mieleen ps2:n headhunter..

Kyllähän se taso sieltä nousee, mutta valitettavasti samaa vauhtia ps3:n pelien kanssa, eli gta:t sun muut, mitkä sitten tuleekin ostettua ps3:lle..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

BadMF sanoi:
Itsekkin kaipailen kyllä hiukan puhtia xboxin peleihin.. Ei ole nytkään mitään hankittavaa, vaikka olen yrittänyt tonkia jotain ostettavaa..
Meinasi leuka loksahtaa, kun luin crackdownin arvosteluja sen jälkeen kun olin testannut demoa..HIRVEÄÄ HEHKUTUSTA!! ..mutta peli on mielestäni korkeintaan keskinkertainen..tulee mieleen ps2:n headhunter..

Kyllähän se taso sieltä nousee, mutta valitettavasti samaa vauhtia ps3:n pelien kanssa, eli gta:t sun muut, mitkä sitten tuleekin ostettua ps3:lle..


Itse mitä olen mulkaillut boxin tarjontaa niin tulevista kiinnostaa mass effect ja uusin star wars ihan pirusti. Aina silloin tällöin tulee mieleen koneen osto jopa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

HDTVllä pelaan luonnollisesti. Enkä tarkoittanut että PS3n pelitarjonta tällä hetkellä on yhtään sen parempi, vaan että kun tuo grafiikka WAU-ilmiö kuluu ohi, jää sangen hengettömiä pelejä.Olen suurin GTA-fani varmaan koskaan, huumorin ja tarinoiden takia (varsinkin Vice cityn, S.A.sta en juuri välitä), ja Saints row oli suurin odotus pitkään aikaan. Suoraansanottuna kuin True Crimea pelaisi. Joo, grafiikka on upeeta, mutta juoni sun muut on kyllä täysin hengetöntä kamaa.Samaa mieltä GRAWsta. Gears on mukavaa koska on löytynyt kivaa peliseuraa, ja tarina on mukavan lyhyt ja laadukas. Putkijuoksua kyllä mutta se ei haittaa. Ainoa peli mistä olen pitänyt sen lisäksi on COD2 ja Viva Pinata. Mutta katselen miten pelitarjonta kehittyy. Ehkä nintendo on oikealla tiellä, että pelit ovat tärkeintä,ei grafiikka, mutta ei niitä laatupelejä siellä juurikaan näy. Sonysta ei vuoteen voi sanoa mitään. Mutta jos tällä hetkellä pitää mennä kauppaan hakemaan peliä ja vaihtoehdot ovat Crackdown ja vaikka Okami, niin valinta ei ole vaikea. Crackdown on yksi peli lisää jossa "huikeita hyppyjä" ja makeat efektit ja tarina on ö-luokkaa,ainakin demon mukaan. "Tuolla on paha äijä,tapa se....tuolla seuraava...GREAT WORK AGENT!" :P Ehkä olen vain nirso.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Olen pitkälti samaa mieltä Samun kanssa (toisaalta GRAW upposi, mutta Tom Clancyn jutut ovat aina olleet lähellä sydäntä). Peli on parhaimmillaan kuin hyvä kirja tai elokuva... Mutta nykyään ihmisille kelpaa halvalla tehty geneerinen huttu. Online jossa pääsee tappamaan toisiaan.. Vähän kuten rosvo ja poliisi. Hohhoijaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Samoilla linjoilla olen. Crackdown vaikutti mahtavalta varsinkin kaverin kanssa yhdessä. Mutta kun karu totuus paljastui, ei peli enää kiinnostanut pätkääkään. Dead rising on vaan kyllä ehdoton ykkönen XO:lla, se peli ei olisi mahdollinen vanhalla sukupolvella tai wiillä. Köyhää on itselleni tarjonta tällä hetkellä jokaisella konsolilla. Ehkä ensi jouluna sitä valikoimaa alkaa jokaiselta konsolilta löytymään omaan makuun enemmän!Kunnon ropeja odotellessa.. Blue dragon, Mass E, FF:p Samalla tavalla kuin Samuelilla katosi Gearsista meikäläisellä hohto hyvin äkkiä. Kun en välitä siitä 4 vs 4 meiningistäkään. Grafiikat eivät tee sitä kaikkea, mutta Wii ei ole myöskään mitään ihmeellistä tarjonnut joka saisi kapsahtamaan siihen suuntaan. Jopa monessa fps-arvostelussa on todettu, ettei ohjaus todellakaan ole parempi kuin tavallisella ohjaimella, joten hieman skeptisenä olen asian suhteen vielä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

HesusR sanoi:
Hämmentävää vain kuinka epämieluisa kone X0 on eurooppalaisten kuluttajien mielestä kun sehän häviää PS3:lle joka myy jenkeissä jopa vähemmän kuin "jopa - ta-daa - SNES!".
Täytyy edelleen muistaa, että USA on Xboxin paras markkina-alue, eikä vähiten kotikenttäetunsa puolesta. Euroopassa asia on päinvastoin pleikan eduksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

BadMF sanoi:
Meinasi leuka loksahtaa, kun luin crackdownin arvosteluja sen jälkeen kun olin testannut demoa..HIRVEÄÄ HEHKUTUSTA!! ..mutta peli on mielestäni korkeintaan keskinkertainen..tulee mieleen ps2:n headhunter..

Crackdown on vaikea tapaus. Periaatteessa pelissä ei ole juuri muuta sisältöä kuin itse kaupunki. Se, miten paljon pelistä pitää, riippuu täysin asioista, joita kaupungissa keksii tehdä. Monille Crackdownissa on paljon kokeiltavaa, toiset pitävät peliä päämäärättömänä.

Rikolliset ovat pelissä lähinnä samassa asemassa kuin taistelut roolipeleissä: niiden avulla kehitetään hahmoa. Ja kun hahmo kehittyy, siitä tulee entistä kyvykkäämpi ja pelin palkitsevuus ja hauskuus kasvavat.

Sain hiljattain tehtyä autolla tuplaflipin nokan kautta. Pääsin myös kiipeämään pelin korkeimman rakennuksen katolle. Pelissä voi tehdä asioita, joihin ei yleensä anneta mahdollisuutta. Sellaisista asioista Crackdown koostuu. Siinä voi rikkoa mielikuvituksellisia rajoja. Pacific City on suuri hiekkalaatikko näennäisesti päämäärättömälle temppuilulle.

Tarvitsevatko Tony Hawk -pelit tarinaa oikeuttaakseen kikkailun laudan päällä?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viestin lähetti alunperin hakkiz
Tarvitsevatko Tony Hawk -pelit tarinaa oikeuttaakseen kikkailun laudan päällä?
Mun mielestä tarvitsee.Tarinan kanssa sitä on kivempi pelata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt on sentään myös helpotus ohi koska Wiitä on taasen tullut kauppoihin.Jep meni muuten vahingossa kahdeksi viestiksi.tän voi vaikka poistaa...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hakkiz sanoi:
Crackdown on vaikea tapaus. Periaatteessa pelissä ei ole juuri muuta sisältöä kuin itse kaupunki. Se, miten paljon pelistä pitää, riippuu täysin asioista, joita kaupungissa keksii tehdä. Monille Crackdownissa on paljon kokeiltavaa, toiset pitävät peliä päämäärättömänä.

Rikolliset ovat pelissä lähinnä samassa asemassa kuin taistelut roolipeleissä: niiden avulla kehitetään hahmoa. Ja kun hahmo kehittyy, siitä tulee entistä kyvykkäämpi ja pelin palkitsevuus ja hauskuus kasvavat.

Sain hiljattain tehtyä autolla tuplaflipin nokan kautta. Pääsin myös kiipeämään pelin korkeimman rakennuksen katolle. Pelissä voi tehdä asioita, joihin ei yleensä anneta mahdollisuutta. Sellaisista asioista Crackdown koostuu. Siinä voi rikkoa mielikuvituksellisia rajoja. Pacific City on suuri hiekkalaatikko näennäisesti päämäärättömälle temppuilulle.

Tarvitsevatko Tony Hawk -pelit tarinaa oikeuttaakseen kikkailun laudan päällä?
Crackdown on kieltämättä pahanakki. Demo oli kauheaa kuraa, jopa kamalampaa, kuin Saints Row. Tuo vapaus, mitä hehkutat on Crackdownin suola ja synti. On todella hienoa, että peliin jaksetaan kyhätä, hmm.... hiekkalaatikko, tosin, hiekkalaatikolle ei ole annettu kauheasti päämääriä. Osaa pelaajista tämä vvarmasti kiehtoo, mutta ilman sisältöä en näe esimerkiksi omalla kohdallani, mitään tarvetta kiivetä sinne korkeimalle huipulle. Tony Hawkissa saisi sentäs sen ybersuperin combo-pisteen.
Crackdown vaikuttaa peliltä (grafiikka ei iskenyt, ei osattu päättää tehdäänkö sarjakuvaa vai realistista) missä on potentialia kovin paljon, mutta sitä ei ole jaksettu joko käyttää, tai ajatella loppuun asti. Itselläni vajoaa sinne hieman keskinkertaisuuden alapuolella olevaan suohon. :(
Paljon olisi tältä peliltä voinut odottaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tebboo sanoi:
... meni muuten vahingossa kahdeksi viestiksi.tän voi vaikka poistaa...

Sen voi tehdä aivan itsekkin..:)

Oon oottanu Nintendo fanien viestejä, että pääsen sanomaan tän; (kaikki) pelit on tyyliin Mario, tai Sonic tjtn... sekö on kaikki mitä N-kansa haluaa??:confused:
Vai olenko ymmärtänyt väärin?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
Sen voi tehdä aivan itsekkin..:)

Oon oottanu Nintendo fanien viestejä, että pääsen sanomaan tän; (kaikki) pelit on tyyliin Mario, tai Sonic tjtn... sekö on kaikki mitä N-kansa haluaa??:confused:
Vai olenko ymmärtänyt väärin?

Siis mitä?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:

Siis sitä, että ainakin monet pelit on niinkun äskeisessä viestissä sanoin, joku laitto tässä ketjussa listan N julkkari peleistä ja melkein kaikki oli sellaisia.

Ei siis sellaista räiskintää ollenkaan?? Vai niinkun sanoin; olenko ymmärtänyt väärin?
- En haasta riitaa tällä viestillä, point :)
E: Oli sun laittama lista (9654) tulossa olevista Nintendon peleistä, tuli vaan mieleen ettei siinä ole "toiminta"pelejä lainkaan, vai onko?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
Siis sitä, että ainakin monet pelit on niinkun äskeisessä viestissä sanoin, joku laitto tässä ketjussa listan N julkkari peleistä ja melkein kaikki oli sellaisia.

Ei siis sellaista räiskintää ollenkaan?? Vai niinkun sanoin; olenko ymmärtänyt väärin?
- En haasta riitaa tällä viestillä, point :)

say what?
jos wiistä puhutaan niin minulle ei edes tule mieleen yhtään tasoloikkaa joihin tuolla mario & sonic kommentilla viittaat.
sen sijaan koneelle löytyy red steel, call of duty ja far cry.
siinä sitä räiskintää, on ne tosin ihan keskinkertaisia mutta turha sanoa että niitä ei muka ole.
julkaisussa oli myös tony hawkia ja zeldaa.
noistakaan kumpikaan ei ole mikään mario tai sonic tyylinen tasoloikka.
sitten on näitä minipeli kokoelmia tyyliin wario ware ja rayman.

niin missä ne pelkät mario ja sonic tyyliset pelit on?

edit: ja tuosta joosepin postaamasta listastakin näytti löytyvän toisen maailman sodan räiskintää, tosin lentokoneilla, puzzlea, snoukkausta, perus räiskintää (metal slug) ja myös action adventurea (prince of persia)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom