Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Olin siis väärässä, ja niinkun sanoin; en haasta riitaa. Kysyin vaan :)

Itse omistan N64, ja Golden Eye on yksi paras peli kaikista konsoleista!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pelle sanoi:
say what?
jos wiistä puhutaan niin minulle ei edes tule mieleen yhtään tasoloikkaa joihin tuolla mario & sonic kommentilla viittaat.
sen sijaan koneelle löytyy red steel, call of duty ja far cry.
siinä sitä räiskintää, on ne tosin ihan keskinkertaisia mutta turha sanoa että niitä ei muka ole.
julkaisussa oli myös tony hawkia ja zeldaa.
noistakaan kumpikaan ei ole mikään mario tai sonic tyylinen tasoloikka.
sitten on näitä minipeli kokoelmia tyyliin wario ware ja rayman.

niin missä ne pelkät mario ja sonic tyyliset pelit on?

edit: ja tuosta joosepin postaamasta listastakin näytti löytyvän toisen maailman sodan räiskintää, tosin lentokoneilla, puzzlea, snoukkausta, perus räiskintää (metal slug) ja myös action adventurea (prince of persia)

Joo, siis periaatteessahan wiille on jo nyt monipuolinen pelivalikoima. Paljon toki keskinkertaisuutta, mutta siltikkin pelattavia pelejä. Yksi tasoloikka, sonic tulee keväällä ja mario sitten loppu vuodesta (en tiedä millon) Se varmasti tulee antamaan uuden suunnan tasohyppely-genrelle.

K-18 pelejäkin on tulossa ainakin manhunt,godfather, scarface ja no more heroes tämän vuoden puolella. Eli wiin pelitarjonta on aika epä-nintendomainen. Mutta hyvä niin. Monipuolisuus on valttia. Itse odottelen vielä ilmoitusta jostain yyberhyvästä-roolipelistä sekä itseeni kolahtavasta autopelistä. Hyviä räiskintä ja urheilupelejä jo on.
 
Crack-peli

pziuz sanoi:
Crackdown on kieltämättä pahanakki. Demo oli kauheaa kuraa, jopa kamalampaa, kuin Saints Row. Tuo vapaus, mitä hehkutat on Crackdownin suola ja synti. On todella hienoa, että peliin jaksetaan kyhätä, hmm.... hiekkalaatikko, tosin, hiekkalaatikolle ei ole annettu kauheasti päämääriä. Osaa pelaajista tämä vvarmasti kiehtoo, mutta ilman sisältöä en näe esimerkiksi omalla kohdallani, mitään tarvetta kiivetä sinne korkeimalle huipulle. Tony Hawkissa saisi sentäs sen ybersuperin combo-pisteen.
Crackdown vaikuttaa peliltä (grafiikka ei iskenyt, ei osattu päättää tehdäänkö sarjakuvaa vai realistista) missä on potentialia kovin paljon, mutta sitä ei ole jaksettu joko käyttää, tai ajatella loppuun asti. Itselläni vajoaa sinne hieman keskinkertaisuuden alapuolella olevaan suohon. :(
Paljon olisi tältä peliltä voinut odottaa.

Kyllähän tuosta korkeimmalle huipulle kiipeämisestä palkitaan - saavutuksella nimittäin. Toisen saavutuksen voi napata hyppäämällä veteen sieltä huipulta. Yhtä palkitsevaa saavutus ja gamerscore ovat kuin Tony Hawkin superpojot. Pelin graafisesta tyylistä pidän erittäin paljon, sillä se poikkeaa tarpeeksi muista hiekkalaatikkopeleistä. Crack-peli yleensäkin on oikeastaan niin kaukana GTA:sta, ettei sitä voi GTA-kopioksi väittää. San Andreaksessa oli varmasti paljon tehtäviä ja kaikkea, mutta silti pelaaminen tahtoi olla aika väkinäistä. Crack-pelin demoa on tullut pelattua paljon, sillä siinä touhuaminen on oikeasti hauskaa. Puutteita kokoversiossa näyttäisi toki olevan, joten toivottavasti niitä korjataan jatko-osaan ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
K-18 pelejäkin on tulossa ainakin manhunt,godfather, scarface ja no more heroes tämän vuoden puolella. Eli wiin pelitarjonta on aika epä-nintendomainen. Mutta hyvä niin. Monipuolisuus on valttia. Itse odottelen vielä ilmoitusta jostain yyberhyvästä-roolipelistä sekä itseeni kolahtavasta autopelistä. Hyviä räiskintä ja urheilupelejä jo on.
Dragon Quest Swords, Fire Emblem: Goddess of Dawn, Final Fantasy C&C, Tales-sarjan pelit?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Dragon Quest Swords, Fire Emblem: Goddess of Dawn, Final Fantasy C&C, Tales-sarjan pelit?


Ovat varmasti ihan loistavia ja konsolin kannalta elintärkeitä pelisarjoja mutta itse olen länsirope-ystävä. Oblivion, neverwinter yms yms.
Okei, GBA:n golden sun oli täysi 10! Eli kyllä japsiropetkin menee mutta niissä on muutamia perusjuttuja mistä en itse pidä. Tosin tuota Draqon questia odotan mielenkiinnolla että minkälainen siitä tulee. .
 
Vastaus: Crack-peli

Paavi sanoi:
Kyllähän tuosta korkeimmalle huipulle kiipeämisestä palkitaan - saavutuksella nimittäin. Toisen saavutuksen voi napata hyppäämällä veteen sieltä huipulta. Yhtä palkitsevaa saavutus ja gamerscore ovat kuin Tony Hawkin superpojot.

Peli palkitsee tietyistä tempuista myös hahmon kokemuspisteillä. Jos vaikka pyörittelee autoa ilmassa, onnistuneen alastulon yhteydessä peli ilmoittaa esimerkiksi "2X back-flip" ja läväyttää auton alta kasan ajotaitopisteitä.

Xbox 360:n oman saavutussysteemin ohella Crackdownissa on myös pelin sisäinen saavutusjärjestelmä. Tietyistä tapahtumista, jotka eivät ole oikeiden saavutusten veroisia, pelaaja saa "Sub-Achievementtejä". Ne poikivat tavallista enemmän kokemuspisteitä. Tätä olisi kuitenkin pitänyt viedä vielä pidemmälle esimerkiksi tarjoamalla pikku saavutuksista uusia agenttiautoja, hahmomalleja tai kuvia pelin konseptivaiheista. Tällainen avattava sisältö olisi taannut sen, että lukuisia pikku saavutuksia jaksaisi metsästää yhtä innokkaasti kuin oikeitakin saavutuksia, jotka ohuen tarinan jälkeen ovat ehkä suurin motivoija koko pelissä.

Pelin kehittäjähän olisi halunnut Crackdowniin parisataa saavutusta, mutta Microsoft ei myöntynyt pyyntöön.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Ovat varmasti ihan loistavia ja konsolin kannalta elintärkeitä pelisarjoja mutta itse olen länsirope-ystävä. Oblivion, neverwinter yms yms.
Okei, GBA:n golden sun oli täysi 10! Eli kyllä japsiropetkin menee mutta niissä on muutamia perusjuttuja mistä en itse pidä. Tosin tuota Draqon questia odotan mielenkiinnolla että minkälainen siitä tulee. .
Siinä tapauksessa osta pelikelpoinen PC.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Konsolipuolella Xboxit taitavat olla ainoat varteenotettavat alustat länsiropeille. Ei PS2:llekaan pahemmin näkynyt varteenotettavia WRPG:itä, KotORit, Morrowindit ja muut miellyttivät ilmeisesti Xboxilla PC-pelaamisesta siirtyneitä, ja samaa trendiä jatketaan 360:lla. Biowaren nimi painaa paljon. Wiillä uusi ohjaus tarjoaisi uusia mahdollisuuksia länsiropeillekin, mutta laite on kuitenkin pohjimmiltaan japanilainen, ja tulee elinkaarensa aikana näkemään todennäköisesti paljon enemmän japanilaista ropetuotantoa kuin länsimaista.
 
Vastaus: Crack-peli

Paavi sanoi:
Kyllähän tuosta korkeimmalle huipulle kiipeämisestä palkitaan - saavutuksella nimittäin. Toisen saavutuksen voi napata hyppäämällä veteen sieltä huipulta. Yhtä palkitsevaa saavutus ja gamerscore ovat kuin Tony Hawkin superpojot. Pelin graafisesta tyylistä pidän erittäin paljon, sillä se poikkeaa tarpeeksi muista hiekkalaatikkopeleistä. Crack-peli yleensäkin on oikeastaan niin kaukana GTA:sta, ettei sitä voi GTA-kopioksi väittää. San Andreaksessa oli varmasti paljon tehtäviä ja kaikkea, mutta silti pelaaminen tahtoi olla aika väkinäistä. Crack-pelin demoa on tullut pelattua paljon, sillä siinä touhuaminen on oikeasti hauskaa. Puutteita kokoversiossa näyttäisi toki olevan, joten toivottavasti niitä korjataan jatko-osaan ;)
Itse tosiaankin näen osan asioista eritavalla, mutta niistä kiisteltiin tuolla jo aikaisemmin. Laitoin tuohon vain omia kokemuksia ja tuntemuksia pelistä. Eikä se kyllä oikein säväyttänyt. :( Odotin oikeasti enemmän.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Siinä tapauksessa osta pelikelpoinen PC.


On mulla nykyäänkin LÄHES pelikelpoinen pc mutta rupeaa olemaan kohtapahasti ajastaan jäljessä eikä minulla ole aikomustakaan päivittää peeceetäni hetkeen. Rahan takia.

En näe tulevaisuudessa sitä että konsoleilla jylläisi vain japsiropet. Uskon että tulee tässä sukupolvessa entistä enemmän länsiropejakin konsoleille, asia on sitten erikseen tuleeko ne kaikki boxille...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Uskon että tulee tässä sukupolvessa entistä enemmän länsiropejakin konsoleille, asia on sitten erikseen tuleeko ne kaikki boxille...

Luultavasti
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
En näe tulevaisuudessa sitä että konsoleilla jylläisi vain japsiropet. Uskon että tulee tässä sukupolvessa entistä enemmän länsiropejakin konsoleille, asia on sitten erikseen tuleeko ne kaikki boxille...

Vastataan lyhyesti: Oblivion@PS3 :)

Edit: ei laadusta siis tiiä siksi hymiö, mutta ei oo kala ainoa länsiropekone
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Danekky sanoi:
Vastataan lyhyesti: Oblivion@PS3 :)

Edit: ei laadusta siis tiiä siksi hymiö, mutta ei oo kala ainoa länsiropekone


Oblivion...... C'mooon. Sairaan wanha peli jo. Pelattu puhki jo. Kyllä se boxi two worldseineen sun muineen näyttäisi edelleen olevan the länsiropekone. Mutta itsehän odottelen wiille jotakin :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Danekky sanoi:
Vastataan lyhyesti: Oblivion@PS3 :)

Edit: ei laadusta siis tiiä siksi hymiö, mutta ei oo kala ainoa länsiropekone
Oblivion tuodaan PS3:lle rahastusmielessä, ja ainoastaan, koska se oli XO:lla niin iso hitti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Oblivion tuodaan PS3:lle rahastusmielessä, ja ainoastaan, koska se oli XO:lla niin iso hitti.

Tuliko mieleen että kaikki pelit tuodaan kaikille konsoleille aina rahastusmielessä? Peli voidaan portata puolestaan jos se ei menestynyt tarpeeksi toisella koneella tai jos se menestyi todella hyvin toisella koneella.

Että ihan oikeassa olet.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Oblivion tuodaan PS3:lle rahastusmielessä, ja ainoastaan, koska se oli XO:lla niin iso hitti.
No eikös tuo koske ihan kaikkia pelejä? ;)

edit: Myöhässä... :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Tuliko mieleen että kaikki pelit tuodaan kaikille konsoleille aina rahastusmielessä? Peli voidaan portata puolestaan jos se ei menestynyt tarpeeksi toisella koneella tai jos se menestyi todella hyvin toisella koneella.

Että ihan oikeassa olet.

Jeah, Enhanted Arms. :p

Itse veikkaan, että FPS-pelien tapaan myös länsiropeja tulee PS3:lle huomattavasti enemmän kuin PS2:lle tuli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Jeah, Enhanted Arms. :p

Itse veikkaan, että FPS-pelien tapaan myös länsiropeja tulee PS3:lle huomattavasti enemmän kuin PS2:lle tuli.


Tää muuten riippuu myynneistä. Joku pelintekijä ukkohan sanoi että ps3 pelin täytyy myydä 500 000 zipaletta jotta sillä tehdään voittoa. Voisi kuvitella että vähentää haluja tehdä pelejä pleikkarille, varsinkin kun nyt aniharva pleikkarinpeli myy yhtään mitään. Enkä usko että PS3:lle tulisi läheskään yhtä paljon pelejä kuin ps2:selle.

Tuo FPS ja länsirope pelien lisääntyminen varmasti tapahtuu. Boxilta on näppärä siirtää ko. pelejä pleikkarille.


Muokkaus:

Tämä on retrofriikeille ja muillekkin oudoille ihmisille ISO uutinen:

http://pelaajalehti.com/2007/02/19/harvinaisuuksista-sitten-virtuaalikoneen-valtti/
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
länsiropeja tulee PS3:lle huomattavasti enemmän kuin PS2:lle tuli.

Bioware, Bethesda, Obsidian.. kaikki uupuivat PS2:lta vain arkkitehtuurin vuoksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Joku pelintekijä ukkohan sanoi että ps3 pelin täytyy myydä 500 000 zipaletta jotta sillä tehdään voittoa.
"Joku pelintekijäukko sano, että Wii on tehottomampi ku Cube."
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom