Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

-WaLuigi- sanoi:
Ja tuosta CoD3:sta muutoin, niin mm. Pelit -lehdessä taidettiin todeta ohjauksen olevan varsin hyvä, joitakin innovatiisia (lue: typeriä) ratkaisuja lukuunottamatta, kuten esim. kranaatin heittäminen. Muistaakseni.
Kranut saa suoraan napista. Typerää ovat mm. skriptatun lähitaistelun hosumisineen ja autolla ajaminen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Kranut saa suoraan napista. Typerää ovat mm. skriptatun lähitaistelun hosumisineen ja autolla ajaminen.

Ne on joka versiossa kuraa yhtälailla. Vaan lyön vaikka vetoa että headshottien napsiminen on mielekkäintä wiillä. Eikä wiin grafiikat luokattomia ole, samantasoisia about mitä cod2:sessa meikän peeceellä.Ajaa asiansa, joskin tulevaisuudessa parempia ehdottomasti odotetaan. Ja äänethän tossa wiin versiossa on hyvät. Eli ei se turha versio ole.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Wiin CoD on rungoltaan ihan hyvä. Voin sanoa hyvillä mielin että peruskontrollit ovat parhaat, poislukien Hexin mainitsemat hölmöilyt. Nettipelin puute on kuitenkin niin vakava ettei tästä ihan täysveriseksi peliksi ole.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Ne on joka versiossa kuraa yhtälailla. Vaan lyön vaikka vetoa että headshottien napsiminen on mielekkäintä wiillä. Eikä wiin grafiikat luokattomia ole, samantasoisia about mitä cod2:sessa meikän peeceellä.Ajaa asiansa, joskin tulevaisuudessa parempia ehdottomasti odotetaan. Ja äänethän tossa wiin versiossa on hyvät. Eli ei se turha versio ole.

Eivätkä ole. Wiillä joutuu hosumaan, boksilla vain vähän vetelemään liipaisimia ja pyörittämään tatteja. Turhaa sekin on, mutta vaivattomuutensa takia aika harmitonta. Auton ajaminen taas pädillä on ihan sujuvaa. Kaken ja nuntsan pitäminen rattina taas on ihan hirveää.

Boksiversion äänet ovat kunnon surroundien ansiosta selvästi paremmat. Grafiikoita en vertaa rupu-pc:n COD2:een. (siinäkin pc oikeasti näyttäisi paremmalta). Wiin COD3 on aika hemmetin sottainen ja ruma. En pysty pitämään laatuvaatimuksiani 2000-luvun alkuvuosien tasolla.

Boksin pädiohjaus on yksi parhaimmista räiskintöjen pädiohjauksista. Wii-version liikkumisen ja ampumisen yhdistäminen taas on hiukan kömpelöä. Kaketähtäys toimii ihan ok ja siitä tietysti joku nauttii, mutta ainakaan minä en sylissä pidettävää muovipulikkaa samaista kivääriin sen enempää kuin pädiäkään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, että minkälaisia myyntilukemia Wiin multiplattareille tullaan näkemään. Onko kukaan nähnyt vielä yhtään esimerkkiä useammalla alustalla julkaistuista peleistä, joissa Wii olisi ollut jotenkin parempi kuin kilpailijansa?

Suoraan lonkalta tulee mieleen Rayman Raving Rabbids, mitä kukaan ei ollut yllättäen tuonut esille. Lisäksi mm. GameSpot piti Wiin Madden NFL 07:sta PS3- ja XO-versioita enemmän (ainakin arvosanojen perusteella).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Wiin CoD3:ssa ei nettipeliä ole, mikä on ainoa isompi ero. Jos yksinpelikampanjan ainoa arvo olisi grafiikoilla mässyttely, olisi myös PS2/Xbox/Cube-versioiden pitänyt saada ulkoasustaan runsaasti miinusta.

Wii-ohjauksella jeepillä ajo onnistuu itse asiassa hyvin rauhallisesti alkuhapuilun jälkeen, pienillä liikkeillä jeeppi kääntyy juuri sinne minne pitäisikin. Vaivatonta kuin mökkitiellä ajo. Pelistä löytyy tosiaan tuota hapuilua kuten osaltaan tuo kranaattien heitto, mutta sekin on oletusarvoisesti poissa päältä. Yhäkin arvosanakuilun syynä tuntuu olevan, että Wiiltä odotetaan 360-tason grafiikkaa ja Xbox Livea.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
Yhäkin arvosanakuilun syynä tuntuu olevan, että Wiiltä odotetaan 360-tason grafiikkaa ja Xbox Livea.

Tuo on kieltämättä Wiin osalta varsin ongelmallista, sillä edellisissä sukupolvissa kaikki koneet ovat olleet kutakuinkin samantehoisia. Tällöin pelien vertaaminen on ollut helppoa ja pelit on voinut arvioida medioissa arvostelija joka on ollut kiinnostunut genren peleistä. Tässä sukupolvessa se vain ei ole niin helppoa, sillä graaffisesti minkä Wiin pelin voidaan sanoa olevan "saatanan ruma"? Ja jos noin sanotaan, niin mihin pelin grafiikkaa on verrattu? Edelliseen sukupolveen on paha verrata, ja muihin next-geneihin vielä vaikeampaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei varmaankaan kukaan odota 360/ps3 tasoista grafiikkaa,mutta kuitenkin parempaa kuin cube/ps2 ajoilta. Ja kun se ohjaus on se valttikortti, niin eikö sen pitäisi sitten myös peleissä näkyä?Splinter Cell oli viimeinen peli joka haukuttiin molemmilla saroilla, jopa Wiin valttikortti Zelda, siitäkin on moni peliarvostelija jauhanut että Cube versiolla ohjaus tuntui paremmalta. Itse olen kiinnostunut tuosta uudesta ohjaustavasta kovastikin, varsinkin fps-pelejä ajatellen, mutta ennenkuin ne kontrollit todella ovat paremmat kuin padilla (jos sitä päivää edes tulee), pidän kiinni vanhasta ohjaustavasta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Itse muutaman arvion lukeneena ovat jotkut arvostelijat todenneet, ettei ohjaus todellakaan voita perinteistä padia, jolloin Wii jää ARMOTTA toisten versioiden jalkoihin. On tietenkin epäoikeudenmukaista odottaa Wiiltä samaa tasoa graafisessa puolessa, mutta miksei sen verkko-ominaisuuden puutetta ei voi pitää isona miinuksena?Sen puute kun on naurettavaa.

Te, jotka olette pelanneet eri versioita, osaatte varmaan myös sanoa onko Wiin versio yhtä sulava kuin toiset.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

-WaLuigi- sanoi:
Tuo on kieltämättä Wiin osalta varsin ongelmallista, sillä edellisissä sukupolvissa kaikki koneet ovat olleet kutakuinkin samantehoisia. Tällöin pelien vertaaminen on ollut helppoa ja pelit on voinut arvioida medioissa arvostelija joka on ollut kiinnostunut genren peleistä. Tässä sukupolvessa se vain ei ole niin helppoa, sillä graaffisesti minkä Wiin pelin voidaan sanoa olevan "saatanan ruma"? Ja jos noin sanotaan, niin mihin pelin grafiikkaa on verrattu? Edelliseen sukupolveen on paha verrata, ja muihin next-geneihin vielä vaikeampaa.

Minun mielipiteeni on, että viime sukupolveen jäävä ulkonäkö on suurimman osan ajasta miinus. Suuruus riippuu pelityypistä ja yksittäisestä pelistä sekä erityisesti valitusta grafiikan tyylistä. Jossain Wariossa ei käytännössä ole väliä, mutta tilanne on aivan päinvastainen COD3:n tapaisessa hattarankevyessä WW2-putkiräiskinnässä, joka nimenomaan nojaa fiiliksen luontiin kuvalla ja äänellä ja jossa ei ole mitään erikoista, joka saisi antamaan anteeksi rujon ulkonäön. Ja eihän Wiin COD3 pääse edes lähelle edellissukupolven komeimpia pelejä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Ei varmaankaan kukaan odota 360/ps3 tasoista grafiikkaa,mutta kuitenkin parempaa kuin cube/ps2 ajoilta. Ja kun se ohjaus on se valttikortti, niin eikö sen pitäisi sitten myös peleissä näkyä?Splinter Cell oli viimeinen peli joka haukuttiin molemmilla saroilla, jopa Wiin valttikortti Zelda, siitäkin on moni peliarvostelija jauhanut että Cube versiolla ohjaus tuntui paremmalta. Itse olen kiinnostunut tuosta uudesta ohjaustavasta kovastikin, varsinkin fps-pelejä ajatellen, mutta ennenkuin ne kontrollit todella ovat paremmat kuin padilla (jos sitä päivää edes tulee), pidän kiinni vanhasta ohjaustavasta.


Give me a break!

Uuusi ohjaustapa on todellakin uuuusi. Juurikin luin haastattelun jossa kehuttiin että wiin hardis on jees ja se ei ole ongelma mutta uusi ohjaustapa tuo paljon uutta ohjelmoimiseen. Ja se hankaloittaa koska ei ole aikaisempaa kokemusta pelitaloilla vastaavasta. Eli uusille kontrolleile tarviaa antaa aikaa. En tähän hätään sitä haastattelua löytänyt.

Ja on huhuja liikkeellä että UE3-moottoria fiksattaisiin wiille. Tätä tukee se että Moh:airborne käyttää kyseistä engineä ja peli tulee myös wiille, mutta ei enää ps2:selle. Ja se tiedetään että wii pystyisi downgreidattuna käyttämään ko. engineä. Oli tästäkin haastatteluja. Kun löydän käsiini nämä niin laitan ne tänne.

Eli pointti sepustuksessa oli se että antaa nyt wiille hiukan aikaa. Pelitaloilla on aika paljon opittavaa nintendon uusimmasta. Sen verran erilainen konsoli se on.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Mutta miten pyörität kuvakulmaa pelatessa?Itselläni hyvin tehdyissä peleissä kameran liikuttaminen L1 ja R1 napeilla

Tuo on liian hidas tapa pyörittää kameraa nopeatempoisiin peleihin. Final Fantasyissäkin meinaa nukahtaa jos joutuu pyöräyttämään kameraa yhden kierroksenL1/R1 napeilla.

Zeldojen perinteinen tyyli on se, että käännetään hahmo osoittamaan haluttuun suuntaan ja napsautetaan nappia, jolla kamera kääntyy samantien hahmon taakse.


samuel6: Taas tätä saa jauhaa, mutta menköön vielä kerran. Twilight Princess on cuben peli joka on portattu Wiille. Ohjausta ei siis ole suunniteltu Wiin ohjaimelle alusta alkaen. Seuraava Zelda on natiivi Wiin peli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Itse muutaman arvion lukeneena ovat jotkut arvostelijat todenneet, ettei ohjaus todellakaan voita perinteistä padia, jolloin Wii jää ARMOTTA toisten versioiden jalkoihin. On tietenkin epäoikeudenmukaista odottaa Wiiltä samaa tasoa graafisessa puolessa, mutta miksei sen verkko-ominaisuuden puutetta ei voi pitää isona miinuksena?Sen puute kun on naurettavaa.

Te, jotka olette pelanneet eri versioita, osaatte varmaan myös sanoa onko Wiin versio yhtä sulava kuin toiset.

Tuosta verkko-ominaisuuksta sen verran, että kyllähän Wiille on nettipeli mahdollisuudet tulossa, ja itselleni se henk. koht. riittää hyvin. En ole ikinä kaivannut Liven tapaista palvelua pelikonsolille, etenkin kun en näe hyödylliseksi hakea konsolilla trailereita tai muuta. Puhdas nettipeli riittää, jos se tehdään hyvin; kaikki sen jälkeen on pelkkää bonusta.

Ja tuosta ohjauksesta, niin en olisi vielä todellakaan valmis liputtamaan ohjauksen epäonnistumisen puolesta. Cubella omistin Super Monkey Ballit (1&2), ja nyt omistan Wiillä Banana Blitzin, ja kokemuksena täytyy sanoa, että pidän Wiin ohjauksesta huomattavasti enemmän. Aluksi se tuntui hivenen huonolta (liian kiikkerä), mutta kun siihen tottui, alkoi se miellyttämään kummasti. Nyt ohjaus toimii juuri kuten toivon, ja mokat johtuvat vain itsestään eikä ohjauksella ole syytä epäonnistumisiin. Zelda oli hyvä esimerkki julkaisuun siitä kuinka ohjaus toimii pienillä asioilla todella hyvin Wiillä (paremmin kuin GC:llä? En tiedä, kun en ole GC:llä peliä kokeillut), ja nyt kun julkaisuun tulleet ohjausdemot (Wii Sports jyrää edelleen!) alkavat vähenemään, ja "oikeat pelit" alkavat tulemaan, täytyy ohjauksesta saada jotain uutta irti, tai muutoin Wii on epäonnistunut. Mutta potentiaalia löytyy, eikä tähän mennessä kokeilemani pelit ole millään tavalla olleet huonoja ohjauksen takia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

"Ja on huhuja liikkeellä että UE3-moottoria fiksattaisiin wiille"
C&Vg:n artikkelissa joku Epicin kavereista totesi, ettei kyseistä moottoria tulla koskaan Wiillä käyttämään, pikemminkin kakkosversiota.

"Tuo on liian hidas tapa pyörittää kameraa nopeatempoisiin peleihin"

Eipä nyt tule mieleen ihan heti joku peli, mutta kyllä tuo L1 ja R1 toimivat oikein mainiosti jossain peleissä,jopa nopetempoisissa!. Harmi, jos nukahdat sitä käyttäessä:D pelintekijät voivat myös varmasti vaikuttaa kameran pyörimisnopeuteen! Itse en taas keskitystä käytä missään pelissä, jos kyseessä on tiukka tilanne. Ja edelleen, puhuin kameran hienosäädöstä. Sitäpaitsi jossain peleissä on mukava vain ihastella maisemia eri suunnista pelihahmon liikkuessa...

"Puhdas nettipeli riittää, jos se tehdään hyvin; kaikki sen jälkeen on pelkkää bonusta."

Itselleni Live ei ole myöskään mikään tarpeellinen asia. Minulle riittävät perinteiset hyvin tehdyt verkko-ominaisuudet. Mutta, pointtihan oli, ettei Wiin peleistä löydy edes niitä, toisin kuin kilpailijoilta.

Potentiaalia tosiaan on, toivottavasti sitä aletaan hyödyntää, koska muuten koneen pelit jäävät aina XO:n ja PS3:n varjoon.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
"Ja on huhuja liikkeellä että UE3-moottoria fiksattaisiin wiille"
C&Vg:n artikkelissa joku Epicin kavereista totesi, ettei kyseistä moottoria tulla koskaan Wiillä käyttämään, pikemminkin kakkosversiota.

"Tuo on liian hidas tapa pyörittää kameraa nopeatempoisiin peleihin"

Eipä nyt tule mieleen ihan heti joku peli, mutta kyllä tuo L1 ja R1 toimivat oikein mainiosti jossain peleissä,jopa nopetempoisissa!. Harmi, jos nukahdat sitä käyttäessä:D pelintekijät voivat myös varmasti vaikuttaa kameran pyörimisnopeuteen! Itse en taas keskitystä käytä missään pelissä, jos kyseessä on tiukka tilanne. Ja edelleen, puhuin kameran hienosäädöstä. Sitäpaitsi jossain peleissä on mukava vain ihastella maisemia eri suunnista pelihahmon liikkuessa...

"Puhdas nettipeli riittää, jos se tehdään hyvin; kaikki sen jälkeen on pelkkää bonusta."

Itselleni Live ei ole myöskään mikään tarpeellinen asia. Minulle riittävät perinteiset hyvin tehdyt verkko-ominaisuudet. Mutta, pointtihan oli, ettei Wiin peleistä löydy edes niitä, toisin kuin kilpailijoilta.

Potentiaalia tosiaan on, toivottavasti sitä aletaan hyödyntää, koska muuten koneen pelit jäävät aina XO:n ja PS3:n varjoon.

Eipähän sanonut noin. Mä linkitän myöhemmin kun löydän sen haastattelun. Sitä paitsi red steel käytti kuulemma versiota 2.5. (eli UE2)

Netti tulee kohtapuoliin. Työkalut on jo kehittäjillä mutta kyllähän se kestää saada valmis peli markkinoille.

http://www.cubed3.com/news/6789/1/Reggie_Talks_Wii_Online,_Pok%C3%A9mon_

Muokkaus: Tässä tämä haastattelu on:

[utl]http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=146449[/url]

" You know, Unreal Engine 3 can't run on Xbox 1 or PS2 either - and that's not to say that some of our licensees wont find a way to shoe-horn it into that platform, we certainly have some licensees that are doing some experiments[B] in that area and it could very well happen[/B]. But that's a really tough job. And one thing that has become public knowledge in the last little while is that Ubisoft's game Red Steel is using Unreal Engine 2, so there will be Unreal Engine games on the Wii. There will be Unreal Engine games on the Wii and hopefully they'll be successful and maybe we'll make a little money from it, but Unreal Engine 3 - that's a little below our target platform."

Ei tässä sanota että ei tulisi. Itse asiassa sanotaan että mahdollista se on mutta että UE3-engine on tarkoitettu HD-pelaamiseen pääasiassa. Näin siis käytännössä. Wiistähän tähän kykenevää hardwarea löytyy. Tuo moh:airborne voi olla se peli joka pusketaan UE3 moottorilla, downgreidattuna.

Sitä en tiedä kuinka paljon parempi tuo 3 on kuin 2:nen. Kait niissä muutakin eroa on kuin joku kämäinen pixell shader... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Eipähän sanonut noin. Mä linkitän myöhemmin kun löydän sen haastattelun. Sitä paitsi red steel käytti kuulemma versiota 2.5. (eli UE2)
öö..ja pointti oli? Sanoin kakkosversio eli UE2...

Öhöm..ehkä lukisin tarkemmin haastattelun ennen kommenttia

but it's *pretty far bellow the kind of min-bar of Unreal Engine 3. If you built a PC with that spec it wouldn't really be capable of playing an Unreal Engine 3 games decently. They're aiming at clearly at different audience that what we are.

*Eli koneen tehot eivät yksinkertaisesti riitä-->UE2

UE3 on mielestäni eri asia kuin "some licensees", joka enemminkin viittaa vain enginen brändiin, ei nimenomaisesti kolmosversioon.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Eli ei wii pelkästään ohjain ole, ihan kykenevää hardwarea sieltä löytyy. Tuo moh:airborne voi olla se peli joka pusketaan UE3 moottorilla.

Siellä on noin 2x Gamecube, ehkä pikkiriikkisen enemmän. Teknisesti täysin mitätön laite verrattuna Boxiin ja PS3:een, siksi voikin sanoa aika perustellusti, että kyllä se nyt vaan on se ohjain, se kun otetaan pois niin Cubehan meillä käytännössä on käsissä. Ei kiinnostaisi oikein tästä asiasta vängätä, mutta olisi hyvä jos todellisuuteen pikkuhiljaa herättäisiin. Wii imee sisäänsä noin 1/10 siitä virtamäärästä mitä nämä muut konsolit, se ei ole ihan vain sattumaa, varsinkin kun piirit ovat vielä samojen firmojen tekemiä. Siltikin voi vielä laskeskella, että onko Wiissä edes parempi hyötysuhde tuolle virrankulutukselle. Eipä taida olla.


edit:
karpaasi sanoi:
UE3 on mielestäni eri asia kuin "some licensees", joka enemminkin viittaa vain enginen brändiin, ei nimenomaisesti kolmosversioon.

Licensees =lisensoijat, eli asiakkaat, Hyvinkin mahdollista, että jokin pelifirma tutkii mahdollista UE3:n käyttöä Wiillä, mutta kyseessä on mitä suuremmissa määrin vain siitä että downgreidattu Wii versio saataisiin pyörimään ajallisesti pienemmässä ajassa, kun enginet ovat kuitenkin hieman lähempänä toisiaan, mitään ulkonäöllisiä hyötyjä Wii ei vanhan tekniikkansa takia UE3:sta saa kakkoseen verrattuna.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Siellä on noin 2x Gamecube, ehkä pikkiriikkisen enemmän. Teknisesti täysin mitätön laite verrattuna Boxiin ja PS3:een, siksi voikin sanoa aika perustellusti, että kyllä se nyt vaan on se ohjain, se kun otetaan pois niin Cubehan meillä käytännössä on käsissä. Ei kiinnostaisi oikein tästä asiasta vängätä, mutta olisi hyvä jos todellisuuteen pikkuhiljaa herättäisiin. Wii imee sisäänsä noin 1/10 siitä virtamäärästä mitä nämä muut konsolit, se ei ole ihan vain sattumaa, varsinkin kun piirit ovat vielä samojen firmojen tekemiä. Siltikin voi vielä laskeskella, että onko Wiissä edes parempi hyötysuhde tuolle virrankulutukselle. Eipä taida olla.

Just tän päivän luin näitä juttuja netistä, ja kukaan ei oikein ole selvillä sen arkkitehtuurista. Tässä on paras arvaus, asiansa osaava kaveri on. Eli nimimerkin pandakun viestejä lue. On siinä eroa cubeen aikas paljon. Toki ei puhuta mistään 360:sen teholukemista mutta selvä ero cubeen. siis muussakin kuin muistin määrässä ja prosessorin tehossa.

http://boards.thewiire.com/index.php?showtopic=18131

Muokkaus: Sensuroin itseäni.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Licensees =lisensoijat, eli asiakkaat, Hyvinkin mahdollista, että jokin pelifirma tutkii mahdollista UE3:n käyttöä Wiillä, mutta kyseessä on mitä suuremmissa määrin vain siitä että downgreidattu Wii versio saataisiin pyörimään ajallisesti pienemmässä ajassa, kun enginet ovat kuitenkin hieman lähempänä toisiaan, mitään ulkonäöllisiä hyötyjä Wii ei vanhan tekniikkansa takia UE3:sta saa kakkoseen verrattuna.

No enpä usko että red steel on viimesintä grafiikkaa mitä wiillä saa aikaiseksi(UE2). Kait tuossa 3:sessa on sen verran paljon hyviä puolia muitakin (ei pelkäsätään graffat) että sen kääntäminen wiille olisi järkevää. Näin siis olen ymmärtänyt että siinä on paremmat työkalut yms jotka helpottavat ohjelmointia kumminkin.

Muokkaus:

Ja tuo tärinä juttu. Harrison sanoin ettei tule zikzakkiin sitä. Täsä uutinen pelaajalehdestä:
http://pelaajalehti.com/2007/02/26/harrison-tarina-vanha-juttu/

Mitäs muut miettii? Käytättekö tärinää ja onko teistä se tärkeä ominaisuus?

Itse diggaan ainakin autopeleissä. Ja oli se zeldassakin ihan hyvä ja mukava.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom