Solid Snake
Active Member
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Wiikin oli kallis. Yli kolme sataahan siihen meni Zeldan kanssa. Enkä todellakaan koe maksaneeni Zeldasta yli kolmea sataa.
Jokatapauksessa PS3 on ehkä eri asia. Pointtisi osuu kyllä oikeaan, mutta omalla kohdallani on järkevää odottaa muutamasta syystä. Ne ovat seuraavat:
-Koska konsoli ei myy odotetusti lähitulevaisuudessa on lupa odottaa hinnan alennusta piakkoin
-Iso osa kiinnostavista nimikkeistä löytyy myös XBox 360:lle, joten kiirettä ei sinänsä PS3:n kanssa ole
-Minulla ei ole 700 euroa
Viimeinen lause painaa eniten, koska jos minulla olisi 700 euroa ostaisin PS3:n samantien. Jokatapauksessa luulen, ettei hinnan alennusta tarvitse odottaa kauaa. PS3 on kaikkien aikojen kallein konsoli, mutta se ei siitä huolimatta (tai siis juuri siitä syystä) myy yhtään odotusten mukaisesti. Uskoisin, että kesällä PS3:sta kannetaan kaupasta kotiin kaksi sataa halvemmalla ja jos ei kanneta niin jenkeistä sen saa tuon kaksi sataa halvemmalla vaikka heti.
Kaikesta huolimatta himo PS3:een on allekirjoittaneella kova, sitä en voi lähteä kiistämään
Olet täysin oikeassa tämän pointin kanssa. Minä maksoin XO:sta aikanaan mukisematta 400 euroa. Kun pelit lasketaan mukaan niin hinta olikin melkein 600 euroa. Mutta en todellakaan maksanut 600 euroa PDZ:sta tai PGR3:sta, vaan konsolista jolle tulee pelejä vielä vuosia eteenpäin. Maksoin (ja maksan) sataset tulevista peleistä, mutta halusin silti konsolin samantien.Cyrus1 sanoi:Ja ei kukaan edelleen maksakaan seitsemää sataa "noilla peleillä siitä koneesta". Siitä maksetaan se summa mitä kokee sen vuosien varrella tuovan takaisin. Tuo "seitsemän sataa kahdella pelillä" on imo yhtä koominen lausunto kuin "Mahtava peli, mutta ei 700 euron arvoinen peli" ja sitten mennään seuraavaan topiciin "mahtava peli muttei 700 euron arvoinen" ja seuraavaan.. Itse maksan sen 700, jotta pääsen jo nyt pelaamaan niitä muutamaa loistavaa peliä ja katsomaan Blu-Ray leffoja. Pikku hiljaa niitä pelejä kertyy ja 700 ei tunnu missään. Joillekin pelikoneen vaan pitää nykyään olla se 120 euroa, kun se on "vaan pelikone" ja puhelin voi maksaa sen 300-500 ja kahden vuoden päästä ostetaan taas uusi puhelin, kun siinä on uusi vielä parempi kalenteri ja 0,2 megapikseliä tarkempi kamera. 700 kuuden seuraavan vuoden sijoitukseksi ei hirveästi kukkarossa paina. Se on kertaostos ja sitten se on tehty.
Wiikin oli kallis. Yli kolme sataahan siihen meni Zeldan kanssa. Enkä todellakaan koe maksaneeni Zeldasta yli kolmea sataa.
Jokatapauksessa PS3 on ehkä eri asia. Pointtisi osuu kyllä oikeaan, mutta omalla kohdallani on järkevää odottaa muutamasta syystä. Ne ovat seuraavat:
-Koska konsoli ei myy odotetusti lähitulevaisuudessa on lupa odottaa hinnan alennusta piakkoin
-Iso osa kiinnostavista nimikkeistä löytyy myös XBox 360:lle, joten kiirettä ei sinänsä PS3:n kanssa ole
-Minulla ei ole 700 euroa
Viimeinen lause painaa eniten, koska jos minulla olisi 700 euroa ostaisin PS3:n samantien. Jokatapauksessa luulen, ettei hinnan alennusta tarvitse odottaa kauaa. PS3 on kaikkien aikojen kallein konsoli, mutta se ei siitä huolimatta (tai siis juuri siitä syystä) myy yhtään odotusten mukaisesti. Uskoisin, että kesällä PS3:sta kannetaan kaupasta kotiin kaksi sataa halvemmalla ja jos ei kanneta niin jenkeistä sen saa tuon kaksi sataa halvemmalla vaikka heti.
Kaikesta huolimatta himo PS3:een on allekirjoittaneella kova, sitä en voi lähteä kiistämään