Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Jos ymmärsin oikein, sinulla ei tuosta ole omakohtaista kokemusta? Jos näin on, on minusta aivan turha hehkuttaa yhtään siitä, minkälainen peli on kyseessä.

Red Steelistä? On. Resistancesta ei. Mutta tuo minun Resistancen "hehkutus" perustuu siihen mitä olen nähnyt ja lukenut - kyllä se näyttää ja kuulostaa munakkaalta kun katsoo pelivideota, muutama tuttu on sitä kehunut jotka ovat oikeasti pelanneet, ja sen lisäksi arvostelut tukevat sitä mitä on itse nähnyt. Harvoin teen vikatikkejä sen pohjalta kun mietin yhteen miinuksia ja plussia mistä itse pidän tai en, varsinkin kun arvosteluissa on oppinut luottamaan tiettyihin arvostelijoihin ja peilaamaan arvostelijan maun omaan makuun. Joten uskallan edelleen väittää että resistance ei ole tusinatavaraa ainakaan sillä tavalla miten minä sanan tusinatavara ymmärrän, vaan hyvä peli, vaikkei mikään messias.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Mutta tuo minun Resistancen "hehkutus" perustuu siihen mitä olen nähnyt ja lukenut - kyllä se näyttää ja kuulostaa munakkaalta kun katsoo pelivideota, muutama tuttu on sitä kehunut jotka ovat oikeasti pelanneet, ja sen lisäksi arvostelut tukevat sitä mitä on itse nähnyt.
Pelkkä videokuva ja arvostelujen lukeminen ei silti riitä. Edelleen pitää saada se ohjain käteen ja kokeilla. Esimerkkinä vaikka Cuben Resident Evilit (pre-4). Näytti ja kuulosti hienolta, monet kehuivat mutta kun ohjaimen sai käteen, teki mieli puukottaa itseään polveen. Täyspaska ohjaus, josta minä en pitänyt yhtään.

Tosin, kuten sanoitkin, jos monta kertaa on tietyn arvostelijan arvostelu osunut ihan nappiin oman mielipiteen kanssa, voi siihen suht hyvin luottaa, mutta itse en enää uskalla kehua mitään peliä loistavaksi ennen kuin sitä itse pelaan. Paljon voi toki odottaa ja sen perusteella hypettää itseään mutta pienemmällä harmilla selviää kun odottaa rauhassa ja toteaa vasta kokeilemalla, onko peli hyvä vai ei.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kyllähän se Resistance aika näpsäkkä peli on. Hauska, aseet monipuolisia, kaikkialla tapahtuu koko ajan todella paljon, co-op huippuhauskaa, nettipeli mahtavaa ja kustomointimahdolisuuksia paljon.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Pelkkä videokuva ja arvostelujen lukeminen ei silti riitä. Edelleen pitää saada se ohjain käteen ja kokeilla. Esimerkkinä vaikka Cuben Resident Evilit (pre-4). Näytti ja kuulosti hienolta, monet kehuivat mutta kun ohjaimen sai käteen, teki mieli puukottaa itseään polveen. Täyspaska ohjaus, josta minä en pitänyt yhtään.

Tosin, kuten sanoitkin, jos monta kertaa on tietyn arvostelijan arvostelu osunut ihan nappiin oman mielipiteen kanssa, voi siihen suht hyvin luottaa, mutta itse en enää uskalla kehua mitään peliä loistavaksi ennen kuin sitä itse pelaan. Paljon voi toki odottaa ja sen perusteella hypettää itseään mutta pienemmällä harmilla selviää kun odottaa rauhassa ja toteaa vasta kokeilemalla, onko peli hyvä vai ei.

Juu totta. Esitit tuon logiikkasi vain kovin mustavalkoisesti, vaikka osittain olenkin samaa mieltä etenkin niiden kohdalla, joiden kompetenssi ja pelitietämys tiivistyy kolmee suosittuun peliin koneella y ja loput kaverilta kuultua - sitten revitään turpaa tosissaan siitä mikä on hyvä ja mikä ei.

Mutta esim jos vertaa peliarvosteluita levyarvosteluihin, niin kyllä niistä aika hyvin saa kuvaa etenkin jos tietää sen kirjoittajan ja on sisälukutaitoa. Esim levyarvosteluista ei voi monesti sanoa oikeasti hevon paskaa, sen verran huttua on se kriitikoiden ala täynnä puhumattakaan sisällöstä. Ei ole montaa kuukautta kun yhdessä soundin arviossa kirjoittaja käytti puolet arvostelun muutenkin lyhyestä tilasta perustellessaan sitä, miksi haukkui joskus ennen muinoin Him:in levyn huonoksi jne jne. Sama oikeastaan kun katsoo mitä tahansa enemmän elitistä alaa, sama koskee leffoja ja kirjallisuutta. Peliala on vielä suht terveellä ja luotettavalla pohjalla, ellei sitten lue arvosteluita jostain hesarin liitteestä yms.

Lopullinen tuomio tulee tietysti silloin kun itse pääsee kokeilemaan. Siksi demot olenkin ottanut avosylin vastaan tässä sukupolvessa, kun se oikeasti helpottaa ostamista huomattavasti. Pelattavuus on nimenomaan se vaikein asia mitä arvosteluihin tulee, josta on vaikea sanoa mitään ennen kun kokeilee itse vaikka arvostelijaan luottaisikin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Olisin voinut kirjoittaa jokaisen kirjoittamasi kappaleen perään "totta, olen samaa mieltä" joten säästän vain tilaa ja otan pari ekaa sanaa. Levyarvosteluveto oli hyvä, samoin pointtisi demoista. Tukevasti samaa mieltä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Ja jos nyt omista mielipiteistä puhutaan niin mielestäni Nintendolla on selkeästi kovempi pelivalikoima hihassaan kuin Sonylla tai Microsoftilla. En saa kyllä millään Sonyn tai Microsoftin pelejä noin yleisesti Nintendon pelien tasolle. Jotkut yksittäiset pelit tosin siellä ovat, mutta sitten taas näiden huippujen tasolle ei taida yltää kuin Team ICO, jonka tähän asti jukaistuista peleistä pidän todella paljon.
Voisin vaihtaa Zeldan tai pari Mariota yhteen autopeliin jossa olisi realistinen fysiikka, tarkka grafiikka ja fiksusti toteutettu moninpeli verkossa :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
Voisin vaihtaa Zeldan tai pari Mariota yhteen autopeliin jossa olisi realistinen fysiikka, tarkka grafiikka ja fiksusti toteutettu moninpeli verkossa :p

No se on sinun päätettävissäsi. Hyvin harva tosin noin tekisi. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että autopelit ovat ihan jees ja voivat olla hauskaa vihdettä, mutta eivät pysty tarjoamaan taiteelliselta kantilta yhtään mitään toisin kuin esimerkiksi nuo Mariot ja Zeldat ja muut sen tyyliset pelit. Ei sillä että kaikkien pelien täytyisi, mutta vertailussa ne jäävät kyllä sitten toisiksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No hei ihmiset jos aletaan puhua AAA-peleistä niin ei niille ole muita mittareita kuin myynnit ja ehkä äärimmäistapauksissa arvostelutkin. Tällöin AAA-sarjoja ovat vain GTA:t, Zeldat, Mariot, Pokemon, MGS, Halo jne... helppo rajaus.

Toisekseen Resistance on "tusinaräiskintä" siksi, ettei se tee oikeastaan mitään uutta. (ja ei, pari kikkailuasetta eivät ole "uutta") Se on tiukka ja monipuolinen julkaisupeli. Ei enempää eikä vähempää. Loistavasta varmasti kaukana tosin riippuen omista kriteereistä. Joillakin kun jokainen vähänkin "Barbies Pony Rapingia" parempi peli on "loistavaa viihdettä". Onhan jonkun mielestä Salkkaritkin loistavaa viihdettä, mutta ei se tarkoita, että tuotoksesta jäisi mitään jälkeä pelien historiaan tai, että sitä kukaan kyynelsilmin muistelisi vuosien päästä.



Ja Cyruskin ampui jo itseään jalkaan kertomalla, että omistaa Okamin ja Zeldan. Pelaamattomina. Jos olisit oikeasti niin rationaalinen, että ostaisit kamaa silloin kuin "tarvitset" sitä niin miksi kuolaat Mopostormeja ja Resistanceja kun yksi maailman parhaista seikkailupeleistä odottaa hyllyssä. Tai oikeastaan vieläpä kaksin kappalein.


Kyllähän se Resistance aika näpsäkkä peli on. Hauska, aseet monipuolisia, kaikkialla tapahtuu koko ajan todella paljon, co-op huippuhauskaa, nettipeli mahtavaa ja kustomointimahdolisuuksia paljon.

Mullapa onkin jo Timesplitters :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
No se on sinun päätettävissäsi. Hyvin harva tosin noin tekisi. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että autopelit ovat ihan jees ja voivat olla hauskaa vihdettä, mutta eivät pysty tarjoamaan taiteelliselta kantilta yhtään mitään toisin kuin esimerkiksi nuo Mariot ja Zeldat ja muut sen tyyliset pelit. Ei sillä että kaikkien pelien täytyisi, mutta vertailussa ne jäävät kyllä sitten toisiksi.

Mielipideasioista on turha kinastella. Vaikka tunkisit aamuun asti Zeldaa ja Mariota jollekin, pelaavat he ehkä mieluummin vaikka GTAta tai Gears of waria. Se ei tarkoita että sinä olisit oikeassa, tai toinenkaan osapuoli. Se että minä pelaan vaikka mieluummin God of war II:sta ja Okamia ei tarkoita sitä että minulla on huono maku tai olen idiootti, ne ovat myös taiteelliselta kantilta aivan yhtä kovaa laatua kuin mainitsemasi pelit.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
No hei ihmiset jos aletaan puhua AAA-peleistä niin ei niille ole muita mittareita kuin myynnit ja ehkä äärimmäistapauksissa arvostelutkin. Tällöin AAA-sarjoja ovat vain GTA:t, Zeldat, Mariot, Pokemon, MGS, Halo jne... helppo rajaus.

Toisekseen Resistance on "tusinaräiskintä" siksi, ettei se tee oikeastaan mitään uutta. (ja ei, pari kikkailuasetta eivät ole "uutta") Se on tiukka ja monipuolinen julkaisupeli. Ei enempää eikä vähempää. Loistavasta varmasti kaukana tosin riippuen omista kriteereistä. Joillakin kun jokainen vähänkin "Barbies Pony Rapingia" parempi peli on "loistavaa viihdettä". Onhan jonkun mielestä Salkkaritkin loistavaa viihdettä, mutta ei se tarkoita, että tuotoksesta jäisi mitään jälkeä pelien historiaan tai, että sitä kukaan kyynelsilmin muistelisi vuosien päästä.



Ja Cyruskin ampui jo itseään jalkaan kertomalla, että omistaa Okamin ja Zeldan. Pelaamattomina. Jos olisit oikeasti niin rationaalinen, että ostaisit kamaa silloin kuin "tarvitset" sitä niin miksi kuolaat Mopostormeja ja Resistanceja kun yksi maailman parhaista seikkailupeleistä odottaa hyllyssä. Tai oikeastaan vieläpä kaksin kappalein.




Mullapa onkin jo Timesplitters :D

ÖÖh....mullapa onkin jo Ocarina of time..mitä mä nyt Zeldalla enää teen :P
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Ja Cyruskin ampui jo itseään jalkaan kertomalla, että omistaa Okamin ja Zeldan. Pelaamattomina. Jos olisit oikeasti niin rationaalinen, että ostaisit kamaa silloin kuin "tarvitset" sitä niin miksi kuolaat Mopostormeja ja Resistanceja kun yksi maailman parhaista seikkailupeleistä odottaa hyllyssä. Tai oikeastaan vieläpä kaksin kappalein.

No on minullakin tuossa esim jo mainittu Oblivion vielä läpipelaamatta ja sen jälkeen jotain 30 peliä ostanut eri alustoille - koko ajan odotan että milloin pääsen sen kimppuun tosissaan. Esim lapsen isänä sitä ei vain päätetä milloin istuu ja vetää kahdeksan tunnin sessiot putkeen vaan edetään muilla ehdoilla. Silloin vaikkapa 10 minuutin sessio jotain Lost Planetin:n nettipeliä ajaa asiansa kun taas paneutumista vaativa peli ei todellakaan. En vastaa Cyruskin puolesta miten hän aikansa käyttää, mutta sulla on takana sen verran järjetöntä huutelemista tällä sivustolla muutenkin, että voisit välillä oikeasti miettiä kannattaako suutaan avata jos sieltä lentää tuommoista paskaa eikä ole mitään järkevää sanottavaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Minullakin on pelaamatta vaikka kuinka pelejä, mm. Ratchet, Daxter, Tales of eternia ja Portable ops PSP:llä, Kingdom hearts ja FFXII euroopan versio PS2:lla, Zelda TP Cubella, Crackdown XO:lla, sun muuta. Tuossa vasta muutama pelaamatta oleva peli.

Pelejä lojuu hyllyssä pelaamattomana samasta syystä kuin elokuvia katsomattomana; ostan kumpiakin todella paljon ja pelaan ja katson juuri sitä minkälainen fiilis on.
Silti olen sen verran rätiönäälinen, että säästän sieltä mistä löytyy, jotta voin ostaa valikoimaa itselleni.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Mielipideasioista on turha kinastella. Vaikka tunkisit aamuun asti Zeldaa ja Mariota jollekin, pelaavat he ehkä mieluummin vaikka GTAta tai Gears of waria. Se ei tarkoita että sinä olisit oikeassa, tai toinenkaan osapuoli. Se että minä pelaan vaikka mieluummin God of war II:sta ja Okamia ei tarkoita sitä että minulla on huono maku tai olen idiootti, ne ovat myös taiteelliselta kantilta aivan yhtä kovaa laatua kuin mainitsemasi pelit.

Missä minä näin olen sanonut? Minähän olen kokoajan korostanut, että kyseessä on mielipide. Mieti hieman ennen kuin postaat. Tuollainen on jo aika loukkaavaa.

Edit: Ja tuolla taiteellisella tarkotin autopelejä verrattuna tuon tyyppisiin kuin esimerkiksi Okami.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Joo, tää on tosiaan offtopicia, mutta lyhyesti.

No, vaikka Lucasilta tuli Zak McKrackenit ja Maniac Mansionit ennen TSOMIa, ja Sierra teki Space Questeja ja Larryjä, vasta TSOMI ns. räjäytti pankin. Merirosvogenre, siihen erinomaisesti kytketty huumori, jota tulvi ovista ja ikkunoista sekä selvä juoni oli ainakin itselleni sellainen pommi, jota ei seikkailupeleissä ole ennen tullut vastaan. En tiedä, kuinka monta kertaa pelatessani nauroin ääneeni, paljon kuitenkin. Kakkososa, vaikka olikin paremmin käsikirjoitettu, oli vain kuitenkin jatkoa sille, mitä oli jo nähty. Hauska sekin oli, mutta kuitenkin suurin pommi oli pudotettu jo ekassa osassa.

Hiukan sama juttu kuin Shyamalanin Sixth Sense. Ekalla kerralla, wow. Tokalla kerralla edelleen hyvä mutta koska loppu on tiedossa, ei enää niin hyvä.

OFFTOPIC:Hah! Kolmas Monkey Island oli paljon parempi kuin muut osat yhteensä! ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
No on minullakin tuossa esim jo mainittu Oblivion vielä läpipelaamatta ja sen jälkeen jotain 30 peliä ostanut eri alustoille - koko ajan odotan että milloin pääsen sen kimppuun tosissaan. Esim lapsen isänä sitä ei vain päätetä milloin istuu ja vetää kahdeksan tunnin sessiot putkeen vaan edetään muilla ehdoilla. Silloin vaikkapa 10 minuutin sessio jotain Lost Planetin:n nettipeliä ajaa asiansa kun taas paneutumista vaativa peli ei todellakaan. En vastaa Cyruskin puolesta miten hän aikansa käyttää, mutta sulla on takana sen verran järjetöntä huutelemista tällä sivustolla muutenkin, että voisit välillä oikeasti miettiä kannattaako suutaan avata jos sieltä lentää tuommoista paskaa eikä ole mitään järkevää sanottavaa.

Nyt sait kyllä jotenkin luettua viestini niin, että se olisi ollut jotenkin negatiivinen tai loukkaava ? Kommentoin vain sitä, että Cyruksen mielestä PS3 + pari peliä ovat "rationaalinen" ostos. Ja minun henkilökohtainen mielipiteeni on, että ei ole jos hyllyssä on sen luokan pelejä pelaamattomana kuin Zelda etc.

Tykkään viilata pilkkua ainakin sillointällöin, mutta ei siitä nyt mitään henkilökohtaista pidä vetää.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Nyt sait kyllä jotenkin luettua viestini niin, että se olisi ollut jotenkin negatiivinen tai loukkaava ? Kommentoin vain sitä, että Cyruksen mielestä PS3 + pari peliä ovat "rationaalinen" ostos. Ja minun henkilökohtainen mielipiteeni on, että ei ole jos hyllyssä on sen luokan pelejä pelaamattomana kuin Zelda etc.
Eikö uusia konsoleita ja pelejä saa enää ostaa jos vanhoja pelejä on kesken :(. Harmi, joudun sitten varmaan pelaamaan mm. nuo kaapissa kököttävät Metroid primen, MGS3:n, Oblivion: Knights of the ninen ja Prince of Persia: Sands of timen läpi ennen kuin voin ostaa XO:n. Olin kyllä suunnitellut ostavani sen jo aiemmin, mutta kiitos että opastit sen verran etten sortunut moiseen mielettömyyteen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Eikö uusia konsoleita ja pelejä saa enää ostaa jos vanhoja pelejä on kesken :(. Harmi, joudun sitten varmaan pelaamaan mm. nuo kaapissa kököttävät Metroid primen, MGS3:n, Oblivion: Knights of the ninen ja Prince of Persia: Sands of timen läpi ennen kuin voin ostaa XO:n. Olin kyllä suunnitellut ostavani sen jo aiemmin, mutta kiitos että opastit sen verran etten sortunut moiseen mielettömyyteen.

Haa Haa... erotelkaa kontekstista noita juttuja vielä vähän lisää.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Haa Haa... erotelkaa kontekstista noita juttuja vielä vähän lisää.
En erottanut viestiäsi mitenkään kontekstista. Luin aiemmat postauksesikin, mutta siltikään ei oikein valjennut miten "Cyrus ampui itseään jalkaan" kertomalla, että ei ole vielä pelannut TP:tään ja Okamiaan. Kai sitä nyt saa ostaa hyllyn täyteen pelejä ja pelailee sitten niitä seikkailupelejä kun sattuu olemaan seikkailufiilis ja autopelejä silloin kun sattuu olemaan autoilufiilis. Onko se jokin kirjoittamaton sääntö, että koko muun peliharrastuksen pitää pysähtyä täysin siksi aikaa että on saanut pelattua uusimman Zeldan läpi. Sitten voi taas alkaa vilkuilla muitakin pelejä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
En erottanut viestiäsi mitenkään kontekstista. Luin aiemmat postauksesikin, mutta siltikään ei oikein valjennut miten "Cyrus ampui itseään jalkaan" kertomalla, että ei ole vielä pelannut TP:tään ja Okamiaan. Kai sitä nyt saa ostaa hyllyn täyteen pelejä ja pelailee sitten niitä seikkailupelejä kun sattuu olemaan seikkailufiilis ja autopelejä silloin kun sattuu olemaan autoilufiilis. Onko se jokin kirjoittamaton sääntö, että koko muun peliharrastuksen pitää pysähtyä täysin siksi aikaa että on saanut pelattua uusimman Zeldan läpi. Sitten voi taas alkaa vilkuilla muitakin pelejä.

No en tiedä olenko vainoharhainen vai mitä, mutta minusta tässä on puhuttu jo pitkään siitä onko PS3 kovinkaan "tarpeellinen" laite jne...

Mutta jos muuta olette miettineet niin ymmärrän jos kuulostan seinähullulta. Minun puolestani saatte ostaa sillä 700 eurolla vaikka vessapaperia, se ole minun asiani. Mutta ainahan voidaan väitellä kannattaako kyseinen toiminta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Ei varmaan kovin moni mutta allekirjoittanut ainakin - ja mikähän tuossa nyt oli se kuuluisa pointti muutenkaan? Saturnille ja Dreamcastille on sellaisia legendapeljä, että et ole tainnut ko koneita edes ikinä nähdä - vai?

Tämän voisi ottaa jo loukkauksena. Nimimerkki on ainakin sopiva, ja pointti selkeästi meni ohi.

Eli: Saturnille ja Dreamcastille oli hervoton rivistö näitä legendapelejä, yksinoikeuksia ja muutenkin hyvää tavaraa. Nyt PS3:n ostolle käytetään verukkeena, että sekin täytyy ostaa, koska tarjontaa löytyy. Mutta kuinka moni näistä PS3:n ostajista "pelifanina" osti nuo legendaariset Sega-konsolit? Myyntilukujen perusteella ei kovin moni. Sen sijaan nyt, kun häviämässä oleva brändi onkin Pleikkari, on PS3 "pakko-ostos" pelifanille, vaikka maksaisikin rutosti ja häviäisi tarjonnassa kilpailijoille, toisin kuin Segan konsolit.

Scatterbrain XO sanoi:
PS3:lle ja XO:lle kummallekin on tulossa jo tämän vuoden aikana (puhumattakaan XO:n tämän hetken kirjosta) enemmän klassikkopelejä mitä Wii:lle seuraavan parin vuoden aikana kun katsoo julkaisulistoja. Tuosta voi tietty olla montaa mieltä oman makunsa ja genremieltymystensä mukaan, mutta henkilöt jotka täälläkin mesoavat Wii:stä omistaen 2-4 peliä, ignoroin minä ainakin suoraan - etenkin kun katsoo millaisiin keskinkertaisiin tekeleisiin se hehkutus on kohdistunut.

Entäs sitten PS3-vauhkoajat, jotka eivät omista vielä yhtäkään peliä? Etenkin, kun hehkutus keskittyy keskinkertaiseen tekeleeseen kuten Motorstorm. Kumma, ettei Wii-omistajilla ole ollut pahempaa tarvetta hehkuttaa vastaavaa Excite Truckia.

Joillekuille PS3:lla ei ole tulossa vielä yhtäkään varmaa yksinoikeusklassikkoa, ja lopulta tämä kääntyy siihen vanhaan perinteisen pelaamisen ja uuden pelaamisen ristiriitaan: joku MGS4:kin on sitä samaa vanhaa tavaraa jota ollaan jo nähty kolmen osan ja kahden päivityksen verran, kun taas Wii Sports ja Wario Ware tarjoavat oikeasti uutta liiketunnistuspelaamista.

Joku keksi vielä väittää, että Wiille ei olisi tiedossa merkittävästi yksinoikeuspelejä. PS3-fanit ovat viime aikoina turvautuneet samojen vanhojen nimien tiputteluun, joten vastataanpa samalla mitalla: Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Smash Bros Brawl, Fire Emblem: Dawn Goddess, Dragon Quest Swords, Sonic and the Secret Rings, Excite Truck (Mopostorm Wiillä!), No More Heroes, Battalion Wars 2, MySims, Opoona, SSX Blur, Super Paper Mario, F-Zero Wii (AAA-luokan tulevaisuuskaahailua, niiqu Wipeout!), Trauma Center: Second Opinion, Yasumi Matsunon Wii-projekti (vrt. "Team ICOn seuraava peli"), Final Fantasy Crystal Bearers, Wario Ware ja Dewy's Adventure. Täyttä AAA-listaa ja pakko-ostoksia!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom