Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Ja jos lista on täysin lappaella tehty, miksi se aloitetaan tällaisilla nimikkeillä:
Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Smash Bros Brawl

Onkohan muisti hyvistä peleistä loppunut tuossa vaiheessa kesken ja pitänyt heittää lista lekkeriksi? Vai onkohan hyvät tulevat pelit loppuneet tuossa vaiheessa kesken?

Eivät nuo ole listan ainoat hyvät pelit. Ne ovat vain ainoat ylivoimaisen hyvät pelit. Todella varmat AAA-julkaisut. Idea oli varmasti ottaa hyviä pelejä ja niiden sekaan hyvin epävarmoja pelejä ja jopa pelejä joista ei tiedetä muuta kuin että ne ehkä tulevat kuten tuossa sinunkin listassasi.

Tuo sinun nauramisesi tuolle Wiin pelilistalle kertoo sinusta aivan tarpeeksi. Minun mielestäni molemmissa on hyviä pelejä, mutta Wii vie voiton. Ja tuossa Wii listassa ei edes ole kaikkea. Esim RE unohtui.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pelien määrä menee aina käsi kädessä itse konsolin myyntien kanssa.

Eli voidaan olettaa että Wii tulee saamaan kattavimman pelitarjonnan seuraavan 5 vuoden aikana jos myynnit jatkuu saman suuntaisena ja miksei jatkuisi, kunnon pelit ovat vasta tulossa ja laitteen hinta ei säikäytä ketään.

MGS 4 on jo ihan selvä Xbox 360 titteli ja mahdollisesti myös Tekken 6.

Miksi tuota Killzonea pitää heiluttaa kokoajan, sen takia kun sarjan edelliset osat oli ihan roskaa? :)

Ja: http://news.teamxbox.com/xbox/13034/Analyst-NextGen-Hardware-Sales-Are-Disappointing/
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Tuo sinun nauramisesi tuolle Wiin pelilistalle kertoo sinusta aivan tarpeeksi.
Mitä se kertoo minusta?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Miksi tuota Killzonea pitää heiluttaa kokoajan, sen takia kun sarjan edelliset osat oli ihan roskaa? :)
Ai, minä kun luulin että tykkäsin Liberationista aivan jumalattoman paljon :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Miksi tuota Killzonea pitää heiluttaa kokoajan, sen takia kun sarjan edelliset osat oli ihan roskaa? :)
Koska 2005 E3-messuilla nähty traileri pelistä oli niin huikea. Vaikka (toivottavasti) kaikki ovatkin jo tajunneet sen täydeksi kusetukseksi, sillä kuitenkin saatiin pelin jäämään ihmisten mieliin. Sonyn Killzone 2 -esittelyn voisi siis sanoa olleen todella onnistunut :). Jos olisi näytetty miltä peli tulee todella näyttämään, kaikki olisivat tuominneet KZ2:n massaan hukkuvaksi YAFPS:ksi (Yet Another First Person Shooter) ja kukaan ei olisi sitä enää vuoden päästä muistanut.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Osa noista Mahewcoron Wii-listan peleistä on jo osoittautunut keskinkertaiseksi roskaksi (katsokaas esim. Tiger Woodsia tai SSX Bluria jostain keskiarvosanoja laskevasta paikasta). Tämähän ei tosin Nintendopoikia tunnu haittaavan, sillä "arvostelijat eivät tiedä mistään mitään". Keskinkertainen roska nostetaan näiden paljon puhuttujen AAA-pelien tasolle ja niillä perustellaan miksi jokaisen pitäisi hankkia Wii.

Minäpäs kerron sinulle jotain. Tuo SSX Blur on oikeasti hyvä peli. Ja ehkä jopa paras SSX. Sitä paitsi nuo keskiarvot voidaan selittää sillä, että osa porukasta ei selvästikään ole pelannut peliä kunnolla. Juu, tiedän. kuulostaa fanipojan itkulta, mutta tästäpä on selkeitä todisteita. Eikä ainoataan se, että minusta tuo ohjaus toimii todella hyvin ja peli on hyvä. Vaan se, että arvosanojen välillä oleva heittely on selvästi normaalia kovempaa. Sen lisäksi on hyvin ristiriitaista, että parhaissa arvosteluissa kontrollin sanotaan olevan parempi kuin padilla ja heikommissa, että se ei toimi ollenkaan. Kummasti noita Ubertrickejäkin pystyy tekemän aivan tuosta vaan ja lähes aina onnistuu, vaikka jopa monissa parhaimmista arvosteluissa noita sanottiin liian vaikeiksi. Tästä todisteita löytyy ihan Youtubesta, mutta voit tulla katsomaan minulta jos et usko.

Edit: AAA-peli se tosin ei ole. En kovinkaan montaa peliä sellaiseksi laskisi. Mutta ei Wiillä minun silmissäni ole vähemmän AAA-pelejä tulossa kuin muillekaan. Ehkä jopa enemmän. ja jos ottaa huomioon, että Nintendo on julkistanut vasta murto-osan peleistään ja 3rd party kehittäjätkään eivät ole monia tulossa olevia pelejä tarkemmin julkistanut niin Wiin tulevaisuus näyttää vahvalta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

SSX on varmasti oikein hyvä peli, 8n päälle arvosanallisesti. Mutta mitä uutta se tuo tuohon pelisarjaan..?Eipä juuri mitään. Ohjausta kylläkin, mutta mitä muuta pelisarjasta saa irti, jos on kaikki edelliset SSXt tahkonnut kuolemaan asti läpi? Siskon lapset kylläkin tykkää kovasti, on sen verran nuoria vielä että ei ole SSXstä mitään kokemusta. Jos itse olisin samassa tilanteessa, olisin varmaan itsekin innoissani pelistä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Mitä se kertoo minusta?

Kohteliaasti sanottuna se kertoo sinusta sen, että pelimakusi on erilainen kun minulla ja hyvin monella muulla. Vähän rankemmin sanottuna sen, että suljet silmäsi muiden koneiden hyviltä peleiltä. Tätä rajummin en viitsi sanoa. Minä ainakin pelaan ihan kaikilla koneilla (no tästä sukupolvesta ei ole vielä kaikkia) ja vaikken pelaisikaan niin voin myöntää muiden koneiden vahvuudet. Se, että suoraan nauraa toisen koneen oletetulle "paskuudelle" ei voi kertoa muusta kuin pahasta fanipoika asenteesta. No tuo nyt oli oikeastaan se rajuin mitä voisi sanoa. Eli sanoa sinua fanipojaksi, mutta eipä tuo yksi kommentti siitä riitä todisteeksi. Viittaus se kyllä siihen suuntaan on.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
SSX on varmasti oikein hyvä peli, 8n päälle arvosanallisesti. Mutta mitä uutta se tuo tuohon pelisarjaan..?Eipä juuri mitään. Ohjausta kylläkin, mutta mitä muuta pelisarjasta saa irti, jos on kaikki edelliset SSXt tahkonnut kuolemaan asti läpi? Siskon lapset kylläkin tykkää kovasti, on sen verran nuoria vielä että ei ole SSXstä mitään kokemusta. Jos itse olisin samassa tilanteessa, olisin varmaan itsekin innoissani pelistä.

Vastaus on, että ei se juuri mitään uutta tuokaan ohjauksen lisäksi. Ohjauksen, joka on todella tuore ja toimiva. Kyllä siihen meininkiä ja tunnetta oikeasti tulee lisää ja reilusti. Kyllä tämä peli on noin 90 pisteen arvoinen ja joka tapauksessa paras sarjasta. On jutussasi pointtiakin, mutta ei tätä keskinkertaiseksi peliksi mitenkään saa kuten tuolla aiemmin väitettiin ja keskiarvokin siihen viittaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Wii60, suosittelen.
Taidan olla enemmänkin PSii-mies... Siihen Microsoftin konsoliin ei kuulemma voi asentaa edes omia ohjelmiaan, melko vanhanaikaista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Vastaus on, että ei se juuri mitään uutta tuokaan ohjauksen lisäksi. Ohjauksen, joka on todella tuore ja toimiva. Kyllä siihen meininkiä ja tunnetta oikeasti tulee lisää ja reilusti. Kyllä tämä peli on noin 90 pisteen arvoinen ja joka tapauksessa paras sarjasta. On jutussasi pointtiakin, mutta ei tätä keskinkertaiseksi peliksi mitenkään saa kuten tuolla aiemmin väitettiin ja keskiarvokin siihen viittaa.

90 pistettä? no freakin way, 85-80 välille menee mutta 90 pinnaa in your dreams. Veikkaan että yleiset arvostelut menee samaan kanttiin. Ja kyllä olen kokeillut tarpeeksi. Vaikka minäkin haluaisin että Motorstorm on 90 pinnan peli, niin todellisuus menee kuitenkin 80 paikkeilla hyvästä pelattavuudesta (lukemisen perusteella) ja näyttävyydestä huolimatta. Se ei tee pelistä huonoa mutta unohdetaan jo nuo 90-lukemat.

EDIT : jos tämä taas on ensimmäinen SSX-pelisi, sitten ymmärrän edelleen tuon innostuksen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
Taidan olla enemmänkin PSii-mies... Siihen Microsoftin konsoliin ei kuulemma voi asentaa edes omia ohjelmiaan, melko vanhanaikaista.
Sen takia se on konsoli. Asiaa voi katsoa myös niin, ettei tarvitse asentaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

JUU! EI! JUUPAS EIPÄS! MEIÄN MUMMO TYÖNTÄÄ ENEMMÄN KUULAA KUN TEIÄN MUMMO!

Kyllä se on niin että makuasiat on ne joista ei voi kiistellä ja joista tapellaan. Ottakaa nyt ihan rauhassa ja vetäkä henkeä itse kukin kun näitä luette. Osa trollaa ja osa lähtee niihin mukaan. Mulle on ihan sama, millä kukakin pelaa. Itselläni on Wii ja X360 ja tykkään molempien peleistä. PS3 olis kiva vehje mutta maksaa ihan liikaa suhteessa siihen, mitä pelejä sille on julkaisussa saatavilla. Niistä ainoastaan Motorstorm kiinnostaa, muut on yhdentekevää MINULLE.

Kyllä se PS3 varmasti joskus tännekin huusholliin eksyy mutta vasta sitten kun sille tulee pelejä, jotka oikeasti minua kiinnostavat ja koneen hinta tulee alas. Sillä välin pärjään X360:lla ja Wiillä.

EDIT: Ai niin. Piti vielä sanoa että sen harvan kerran kun tänne alueelle eksyn avautumaan, tulee lähinnä mieleen sunnuntaiaamuna ovikellon sointi ja oven takana jehovan todistaja, joka tarjoaa minulle jotain sellaista, joka ei minua pätkääkään kiinnosta ja josta voin ottaa ihan itse selvää jos vaikka kiinnostaisi. "Tää on kuule paras eikä muilla oo mitään jakoa" "V*tut siitä, selvitän itse jos joskus haluan ja koen tarvetta"
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
EDIT : jos tämä taas on ensimmäinen SSX-pelisi, sitten ymmärrän edelleen tuon innostuksen.

Ei ole. Innostus tulee tuosta ohjauksesta. Se vaan tuo niin paljon lisää meininkiä. Ymmärrän kyllä miksi sinä ja moni muukin antaisi tälle tuon 8:lla alkavan arvosanan ja ilman tuota ohjausta antaisin itsekin. Nyt arvosana on 90 tai vähän alle. Mutta miten suhteuttaisit tämän muihin SSX:iin nähden? Siis jos ei oteta huomioon, että tämä ei sinun mielestäsi tuo paljoa uutta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka on hassu.

Ensin se hehkuttaa PS3:sta vuosikaudet. Sitten se sanoi vielä ostavansa julkaisussa moisen ja rahatkin kuulemma oli jo sukanvarressa. Mutta sitten Zoukka käytti rahat muualle ja nyt PS3 on ihan turha eikä sitä ole järkevää ostaa heti julkaisussa.

Olen kyllä viimeisen kanssa samaa mieltä, mutta Zoukka itse oli ostamassa PS3:sta ja takki kääntyi vasta kun rahaa ei sitten löytynytkään. Toisin sanoen siis: Zoukka olet juuri sellainen jota vastaan tappelet :)

Mutta silti ihan kannanottona kannattaa jättää se PS3 suosiolla kaupan hyllylle ja sijoittaa rahaa siihen vasta kun Sony on saanut hinnan alennettua järkevälle tasolle. Siihen tuskin menee kauaa näillä myynneillä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Zoukka on hassu.

Ensin se hehkuttaa PS3:sta vuosikaudet. Sitten se sanoi vielä ostavansa julkaisussa moisen ja rahatkin kuulemma oli jo sukanvarressa. Mutta sitten Zoukka käytti rahat muualle ja nyt PS3 on ihan turha eikä sitä ole järkevää ostaa heti julkaisussa.

Kai nyt mielipidettään saa muuttaa. Eiköhän PS3:n osto ole kuitenkin muuttunut koko ajan kannattamattomammaksi julkaisussa. Sen verran negatiivista juttua Sonysta ja PS3:sta on tullut. Itse ostan ainakin joskus myöhemmin, jos hyviä pelejä on tarpeeksi suhteessa hintaan, joka varmasti tulee alaspäin. Vaikka ei sitä vielä varmaksi tiedä, jos vaikka löydän XO:sta jonkinmoisen korvaajan tuolle. Wiillähän minä kuitenkin ensisijaisesti todennäköisesti pelailen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Kai nyt mielipidettään saa muuttaa. Eiköhän PS3:n osto ole kuitenkin muuttunut koko ajan kannattamattomammaksi julkaisussa. Sen verran negatiivista juttua Sonysta ja PS3:sta on tullut. Itse ostan ainakin joskus myöhemmin, jos hyviä pelejä on tarpeeksi suhteessa hintaan, joka varmasti tulee alaspäin. Vaikka ei sitä vielä varmaksi tiedä, jos vaikka löydän XO:sta jonkinmoisen korvaajan tuolle. Wiillähän minä kuitenkin ensisijaisesti todennäköisesti pelailen.
Mielipide muuttuu, tottakai, mutta tässä onkin kyse siitä miksi se mielipide muuttui. Tässä tapauksessa kyse ei ole negatiivisesta julkisuudesta tai huonoista uutisista, vaan omista henkilökohtaisista syistä. Hintahan on ollut tiedossa jo pitkään eikä tässä ole montaa kuukautta kun Zoukka vielä sanoi että PS3 tulee julkaisussa ostettua.

Ei tämä ole mikään hyökkäys Zoukkaa vastaan, mutta onhan nyt ihmeellistä että ensin sanotaan että PS3 tulee samantien ostettua, mutta kun rahat ei riitä niin kukaan muukaan ei saisi näin tehdä. Minä sentään olen ollut rehellisesti vastaan alusta alkaen :D

Pibe sanoi:
Sainpahan sentään jotain "tukea" mielipiteelleni Snaken suunnalta
Joo, tukea sait, mutta olen silti sitä mieltä ettet sinäkään saisi alistua Sonyn ryöstöhintaan, Euroopan syrjintään ja muuhun sellaiseen ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eipä sillä niin väliä mitä ajattelet mun toiminnasta, hauska vaan nähdä että joku muukin on huomannut vastaavaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom