Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

FindRb sanoi:
Uskallan epäillä.

ei kannata epäillä, näin omin silmin kun achiimin mummo työnsi kuulaa pirun pitkälle.

:rolleyes:

edit:
ja nyt on aivan pakko ottaa kantaa tuohon playstation 3:n vaikka itsekkin sen olen ennakkon varannut aikoja sitten.
sonyn häikäilemättömyys on todella irstasta, kun katsoo pelien yhteensopivuutta ja laitteen hintaa,
ahdistavaa suoraan sanottuna, muutoin laite ei ominaisuuksiltaan häpeile kilpailijoihin verrattuna mutta...
tämä pistää vihaiseksi, ajattelin jo että myyn koko laitteen, aivan vain ollakseni "ebay-supermies".

Pibe sanoi:
Eipä sillä niin väliä mitä ajattelet mun toiminnasta, hauska vaan nähdä että joku muukin on huomannut vastaavaa.
Kunhan nyt heitin kevyen läpän. En minä tosissani ole lähdössä kaduille huutelemaan perjantaina PS3:n vastaista propagandaa. Selväähän se on, että hinnanpudotus iskee muutenkin. Toki itseänikin himottaisi PS3 todella paljon. Ei tämän hetken pelivalikoiman takia, vaan sen takia että haluan sen. Tiedän, sairasta :)

Mutta kun ei ole rahaa niin on helppo kuulua anti-PS3 ryhmään ;)

Rauhoittuukohan tilanne täällä perjantaina?:rolleyes: Silloin me idiootit, jotka ovat julkaisussa koneensa hommaaneet pelaamme oikeasti keskinkertaisia pelejä, jotka vain hypen perusteella tuntuvat hyviltä peleiltä:D

Tää paikka kuolee perjantaina kun kaikki on pelaamassa pleikkaa ja mikkispojat keskenään kisailee kellä on isoin :)

lemmu sanoi:
Tää paikka kuolee perjantaina kun kaikki on pelaamassa pleikkaa ja mikkispojat keskenään kisailee kellä on isoin :)

No eiköhän ne Sonypojat tuu takas äkkiä kun tajuavat miten paskoja PS3:n julkaisupelit loppupeleissä on. :)

Solid Snake sanoi:
Mielipide muuttuu, tottakai, mutta tässä onkin kyse siitä miksi se mielipide muuttui. Tässä tapauksessa kyse ei ole negatiivisesta julkisuudesta tai huonoista uutisista, vaan omista henkilökohtaisista syistä. Hintahan on ollut tiedossa jo pitkään eikä tässä ole montaa kuukautta kun Zoukka vielä sanoi että PS3 tulee julkaisussa ostettua.

No enpä minä tiedä taustoja. Vähän kyllä epäilen, ettei se ihan noin voi olla, mutta katsotaan mitä Zoukka itse sanoo.

Solid Snake sanoi:
Mutta kun ei ole rahaa niin on helppo kuulua anti-PS3 ryhmään ;)
Gee.. Parempi sitten näin rahattomana olla antamatta yhtään kritiikkiä PS3:a kohtaan, ettei snake vaan pääse leimaamaan miksikään. :rolleyes:

Pasi85 sanoi:
No eiköhän ne Sonypojat tuu takas äkkiä kun tajuavat miten paskoja PS3:n julkaisupelit loppupeleissä on. :)
Huonojen pelienkö takia tää paikka on täynnä Wii ja X360 porukkaa?

Pako sanoi:
Huonojen pelienkö takia tää paikka on täynnä Wii ja X360 porukkaa?

Heh ootko kasannut jotain tilastoa tästä? No Wiin nykyiselle pelivalikoimalle mä jopa voisin allekirjoittaa tuon, ja XO:lle kanssa osittain. :D

Zeldaa lukuunottamatta Wiin julkaisupelit olivat sellaista kuraa, ettei nyt Nintendo-fanien kauheasti kannata PlayStationia haukkua huonoista launch-titleistä. XO:lla ei ollut Zeldaakaan. Ok, hyviä pelejä eksyy kyllä kaikkiin julkaisuvalikoimiin, kuten huonojakin, mutta yleisesti ottaen laadullisesti PS3 hakkaa XO:n julkaisupelit tuosta vaan. Wiinkin se hakkaa, mutta Wiillä Zelda pelastaa aika paljon. Ja eritoten kun Wiin julkaisun piti olla yksi parhaita koskaan Metroidien ja Zeldojensa kanssa, mutta lopulta kävi miten kävi.

Eikä Wiille loppujen lopuksi ole edelleenkään tullut mitään ostamisen arvoista. SSX Blur? Oikeasti XO:n omistajana minulla on tällä hetkellä monia parempiakin pelejä ostettavana. PS3:lla on kaiken kaikkiaan vakuuttava launch line-up, vaikka nyt FEAR ja Oblivion myöhästyvätkin.

Keskinkertaisuudesta iniseminen on vähän turhaa. Toiko muka Halo 2 jotain uutta genreen? On se silti parhaita FPS pelejä mitä koskaan on julkaistu. Nykypäivänä lähes kaikki on jo tehty mitä on mahdollista tehdä, joten on vaikeaa tuoda jotain uutta. Uuden tuominen ei tee pelistä loistavaa, vaan vanhojen osa-alueiden vakuuttava toteutus. Ja tälläinen ilmeisesti Resistancessa on. Samaa ei voi sanoa esimerkiksi Red Steelistä, jossa oli kuin olikin jotain uutta mukana. Silti se ei yllä edes kohtuullisten pelien joukkoon. Eikä Resisposse ole edes ainoa PS3:n hyvä peli.
MotorStorm on hyvä peli, vaikkei nyt täydellinen olisikaan. VF5 ja Tekken DR taas tekevät PS3:n launchista parhaan mätkintä launchin.... koskaan? Ridge Racer 7 on ilmeisen toimiva paketti, mitä ei käsitykseni mukaan pysty sanoa RR6:sta. Sitten on mukana hyviä pelejä, jotka ovat tavallaan jo vanhoja, mutta edelleen hyviä pelejä kuten Fight Night 3, Tony Hawk 8, Virtua Tennis 3 ja vastaavat perustason tavarat. Ei PS3:n ostajalla julkaisupäivänä ainakaan tylsää pääse tulemaan. Älköön kukaan myöskään sanoko, että VT3, FN3 ja VF5 ovat jo tai ovat tulossa XO:lle. Twilight Princesskin oli Cubelle, mutta on se silti loistava Wii peli *

* - Ja ettei nyt kukaan pääse sanomaan: en vertaa VT:tä, VF:ää tai FN:ää Zeldaan, vaan sanon vain että Wiinkin julkaisussa oli peli/pelejä, jotka olivat jo olemassa tai olivat tulossa muille laitteille.

Solid Snake sanoi:
olen silti sitä mieltä ettet sinäkään saisi alistua Sonyn ryöstöhintaan, Euroopan syrjintään ja muuhun sellaiseen ;)
Ehdottomasti. PS3:n heikennetty taaksepäin yhteensopivuus ei ole mitään muuta kuin se viimeinen pre-launch haistavittu merkkiuskollisille eurooppalaisille, ja meidän pitäisi osoittaa Sonylle yhtenä rintamana, että me emme ihan mitä tahansa hyväksy.

Pysykää jätkät lujina! Minä heikko tiedän, mitä postin paketista löytyy perjantaina...

Täytyypä sanoa että pisteet asiallisesta kommentista Snakelle...Harvoin näin asiallisia tänne osioon eksyy:)

Jeps, kyllä on ISO älämölö nostettava jos ei PRKL ne yhteensopivuudet ala parantua

Solid Snake sanoi:
Nykypäivänä lähes kaikki on jo tehty mitä on mahdollista tehdä, joten on vaikeaa tuoda jotain uutta.
Hmm... jotenkin kuulostaa tutulta.
Yhdysvaltain patenttiviraston johtaja Charles H. Duell erotessaan vuonna 1899 sanoi:
"Kaikki, mitä voidaan keksiä, on jo keksitty"

Eikä se Sony aina sorra Eurooppalaisia. Jostain luin, että jättivät Squaren pelit julkaisematta FFX:n jälkeen, kun käännökset ovat paskaa. Mitenkäs oli XII:n kohdalla?;) Tosin en mene tiedon varmuudesta vakuuteen, en edes muista julkasiko Sony aiemmat FF:t Euroopassa, mutta näin kuitenkin luin.:p

Tautofonia sanoi:
Hmm... jotenkin kuulostaa tutulta.
Tajuat kuitenkin eron näiden välillä? Lainauksessasi puhutaan kaikesta mitä koskaan voidaan keksiä. Minä taas puhuin FPS peleistä. Tottakai uutta tulee, mutta loppujen lopuksi näillä tehoilla ei välttämättä loppujen lopuksi paljoakaan saada aikaan, vaan todelliset vallankumoukset siirtyvät tulevaisuuteen. Crysis tuo ennennäkemätöntä fysiikkaa, joka mahdollistanee uusia keinoja pelata peliä, mutta konsoleilla näyttää vähän nihkeämmältä vastaavan osalta. Joten luulisin, että juuri nyt keskitytään parantamaan niitä vanhoja jo keksittyjä ideoita eikä lähdetä tekemällä tekemään mitään uutta ja ihmeellistä. Okei, voin olla totaalisen väärässä, mutta veikkaan että konsolien puolella FPS pelit eivät tule kokemaan vallankumousta tämän sukupolven aikana.

Wii on tottakai asia erikseen, mutta ne tuskin ovat pelillisiä uudistuksia vaan ohjaimeen liittyviä, joita sieltä tulee.

Solid Snake sanoi:
Wii on tottakai asia erikseen, mutta ne tuskin ovat pelillisiä uudistuksia vaan ohjaimeen liittyviä, joita sieltä tulee.

En nyt sinänsä ole mitenkään eri mieltä sinun kanssasi tuosta viestistäsi, mutta tähän oli pakko puuttua. Eiköhän pelien ohjaus ole aikalailla pelillinen uudistus.

Pyramidhead sanoi:
En nyt sinänsä ole mitenkään eri mieltä sinun kanssasi tuosta viestistäsi, mutta tähän oli pakko puuttua. Eiköhän pelien ohjaus ole aikalailla pelillinen uudistus.
Aarhg, miksi netissä pitää tahallaan ymmärtää kaikki väärin?!!

Pelillinen uudistus tarkoittaa sitä, että uudistus ei ole ohjaustavassa tai ohjaimessa, vaan pelin sisällä. Esimerkiksi edistyksellinen fysiikka, vallankumouksellinen AI tai jotain sen suuntaista. Ohjaustapa on toki uudistus ja suuri uudistus onkin, mutta pelillinen uudistus on varmaan oikea sana kuvaamaan sitä mitä pelissä tapahtuu. Ööh.. Monimutkaista...

Solid Snake sanoi:
Aarhg, miksi netissä pitää tahallaan ymmärtää kaikki väärin?!!

Pelillinen uudistus tarkoittaa sitä, että uudistus ei ole ohjaustavassa tai ohjaimessa, vaan pelin sisällä. Esimerkiksi edistyksellinen fysiikka, vallankumouksellinen AI tai jotain sen suuntaista. Ohjaustapa on toki uudistus ja suuri uudistus onkin, mutta pelillinen uudistus on varmaan oikea sana kuvaamaan sitä mitä pelissä tapahtuu. Ööh.. Monimutkaista...

Kyllä minä tiesin kokoajan mitä tarkoitit, mutta olen eri mieltä pelillisen määritelmästä. Varsinkin jos ohjain mahdollistaa peleissä jotain uutta pelimekaniikan osalta niin tottakai se on pelillinen uudistus. Kyllä nuo mainitsemasi fysiikka ja Ai ovat myös pelillisiä elementtejä, mutta itse ohjaus ja pelimekaniikka ovat suurempia sellaisia.

Edit: Eli olet siis tavallaan oikeassa kun korjaat tuon "pelillinen" sanan tuolla mitä selitit sen olevan.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom