Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
No en tiedä olenko vainoharhainen vai mitä, mutta minusta tässä on puhuttu jo pitkään siitä onko PS3 kovinkaan "tarpeellinen" laite jne...

Mutta jos muuta olette miettineet niin ymmärrän jos kuulostan seinähullulta. Minun puolestani saatte ostaa sillä 700 eurolla vaikka vessapaperia, se ole minun asiani. Mutta ainahan voidaan väitellä kannattaako kyseinen toiminta.
Kait se PS3 on tarpeellinen laite niille jotka pitävät sille julkaisussa tulevista peleistä tai haluavat muuten vain nauttia tuoreesta teknologiasta. Minusta millään konsolilla ei ole koskaan ollut juurikaan hyviä pelejä julkaisussa ja siksi en koskaan ostakaan konsoleja heti kun ne ilmestyvät. Kuitenkin ymmärrän hyvin että jotkut haluavat saada uusia leluja sitä mukaa kun niitä julkaistaan. Eipä silti, ei se Wiin pelivalikoima minusta näytä yhtään sen paremmalta tällä hetkellä kuin PS3:kaan. XO:llekin vasta noin vuoden julkaisun jälkeen alkoi tulla vähän enemmän hyviä pelejä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Kait se PS3 on tarpeellinen laite niille jotka pitävät sille julkaisussa tulevista peleistä tai haluavat muuten vain nauttia tuoreesta teknologiasta. Minusta millään konsolilla ei ole koskaan ollut juurikaan hyviä pelejä julkaisussa ja siksi en koskaan ostakaan konsoleja heti kun ne ilmestyvät. Kuitenkin ymmärrän hyvin että jotkut haluavat saada uusia leluja sitä mukaa kun niitä julkaistaan. Eipä silti, ei se Wiin pelivalikoima minusta näytä yhtään sen paremmalta tällä hetkellä kuin PS3:kaan. XO:llekin vasta noin vuoden julkaisun jälkeen alkoi tulla vähän enemmän hyviä pelejä.

Sanoisinko, että melkoisen ympäripyöreää tekstiä :D Ja miten se liittyi MINUN ristiretkeeni ?


Ja Mahewcorolla paljon asiaa, mutta tämä viilsi sydäntäni...

MGS4:kin on sitä samaa vanhaa tavaraa jota ollaan jo nähty kolmen osan ja kahden päivityksen verran,

Vitsit vitseinä eikös ?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
Etenkin, kun hehkutus keskittyy keskinkertaiseen tekeleeseen kuten Motorstorm. Kumma, ettei Wii-omistajilla ole ollut pahempaa tarvetta hehkuttaa vastaavaa Excite Truckia.
Pitää olla pikkasen pläski...
Ei jaksa muuta edes kommentoida kuin tätä. Kuraa, kuraa, kuraa ja vielä kerran kuraa tuo kommentti :D
EDIT: Oho, tuo Zoukan kuottaama kommentti vei voiton!
EDIT2: Aahahah, onneksi luin koko postin loppuun niin sain pelilistasta vielä paremmat naurut :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Pitää olla pikkasen pläski...
Ei jaksa muuta edes kommentoida kuin tätä. Kuraa, kuraa, kuraa ja vielä kerran kuraa tuo kommentti :D

Kyllä Mopostormia voi verrata hyvinkin Excite Truckiin. Arcade rälläystä eri painotteilla. Tokihan Mopo on kauniimpi, mutta se on epäolennaista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Sanoisinko, että melkoisen ympäripyöreää tekstiä :D Ja miten se liittyi MINUN ristiretkeeni ?
Siten, että tuomitset koko PS3:n ostamisen kamalana rahantuhlauksena ja hölmöytenä - varsinkin jos vieläpä suuri ja mahtava TP lojuu pelaamattomana hyllyssä. Eikö voi olla mahdollista, että joku tykkää jopa niistä PS3:lle julkaisussa tulevista peleistä? Jos käytetään mittapuuna puolueettominta mahdollisinta lähdettä, eli Metacriticin keskiarvosanoja (:D), niin huomataan että PS3:lle tuntuisi olevan enemmän noita hyviä pelejä kuin Wiille. Mikset siis saarnaa Wiin ostamisen mielettömyydestä täällä?

EDIT: Motorstormin ja Excite truckin välillä en kyllä näe oikein mitään muuta yhteistä kuin sen, että kummissakin ajellaan autoilla.

EDIT 2: Täältäkin hymiö Mahewcoron "Wiin AAA-pelit" -listalle: :).
Samoilla perusteilla tosin voin antaa hymiön Cyruksen (vai olikohan se Piben, hemmetti kun käytätte samanlaisia avatareja) PS3:n AAA-listalle: :)
Ihme keskinkertaista roskaa kummassakin listassa, huomaa hyvin että oman suosikin julkaisuja halutaan vähän paisutella.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Siten, että tuomitset koko PS3:n ostamisen kamalana rahantuhlauksena ja hölmöytenä - varsinkin jos vieläpä suuri ja mahtava TP lojuu pelaamattomana hyllyssä. Eikö voi olla mahdollista, että joku tykkää jopa niistä PS3:lle julkaisussa tulevista peleistä? Jos käytetään mittapuuna puolueettominta mahdollisinta lähdettä, eli Metacriticin keskiarvosanoja (:D), niin huomataan että PS3:lle tuntuisi olevan enemmän noita hyviä pelejä kuin Wiille.

Olenko mitään tuominnut ? Jumalauta jos joku sanoo, että ostaa koneen Resistancen ja Mopon takia ja minä sanon, että ei kannata (varsinkin jos Okami ja kumppanit istuvat hyllyllä) niin tässä sinulla mikä mättää?!

Mikset siis saarnaa Wiin ostamisen mielettömyydestä täällä?

Se on yli puolet halvempi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Olenko mitään tuominnut ? Jumalauta jos joku sanoo, että ostaa koneen Resistancen ja Mopon takia ja minä sanon, että ei kannata (varsinkin jos Okami ja kumppanit istuvat hyllyllä) niin tässä sinulla mikä mättää?!
Mutta nämä pelithän ovat huikeita. Ei se ole sanottu että kaikki automaattisesti tykkäävät Okamista enemmän kuin Resistancesta.
Se on yli puolet halvempi.
PS2 on vielä halvempi ja PS2:lle löytyy kamala kasa huikeita pelejä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
No se on sinun päätettävissäsi. Hyvin harva tosin noin tekisi. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että autopelit ovat ihan jees ja voivat olla hauskaa vihdettä, mutta eivät pysty tarjoamaan taiteelliselta kantilta yhtään mitään toisin kuin esimerkiksi nuo Mariot ja Zeldat ja muut sen tyyliset pelit. Ei sillä että kaikkien pelien täytyisi, mutta vertailussa ne jäävät kyllä sitten toisiksi.
No tuo nyt on vain sinun mielipiteesi. Hyvin harva tosin noin tekisi...

Konsolisota on sitten hieno ketju. Täällä voit tutustua erillaisten ihmisten erillaisiin mielipiteisiin, ymmärtää ne aivan väärin ja haukkua kaikki ketkä eivät tajua minun olevan oikeassa :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Cyruksen (vai olikohan se Piben, hemmetti kun käytätte samanlaisia avatareja) PS3:n AAA-listalle: :)
Minun. Sama klaani, sama klaaniavatar :)

Ja siis otetaanpas julkaisut sitten pois:
Heavenly Sword, Uncharted, Ratchet, MGS4, FFXIII, LittleBigPlanet, SOCOM, God of War 3, Gran Turismo 5, KillZone2, Tekken 6, White Knight Story, Wipeout, Team Icon pelit

Näyttääkö huonolta? Ja tuossahan ei tietenkään ole kaikkia, vaan pelit mitä juolahti nopeasti mieleen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Siis oikeasti mä tarvitsen hymiön joka ampuu itseltään aivot pellolle.

Miksi vitussa minun pitäisi selittää jostain Wiistä ja PS2:sesta yhtään mitään tässä asiassa ? Siis hyvä jeesus sentään mä puhuin ihmisen kanssa joka omistaa jo PS2:sen ja on ostamassa PS3:sen eikä hän diggaa Wiistä. Älä rajaa sitä muualle.


Alkaa oikeasti verisuonet poksua päästä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
EDIT2: Aahahah, onneksi luin koko postin loppuun niin sain pelilistasta vielä paremmat naurut :D

Hyvä jos nauroit, sillä sehän osoittaa PS3-listastasi jotain. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

"Miten voi ottaa konsolit ja konsolisodan noin tosissaan?!"
Ja tuo pitäisi saada sanottua Cartmanin itkuvinku-äänellä. :D
Mahewcoro sanoi:
Hyvä jos nauroit, sillä sehän osoittaa PS3-listastasi jotain. :)
Mitä se osoittaa? Sen että Wipeout olisi huono? Sen että MS olisi huono? Sen että Team ICON pelit olisivat huonoja? Sen että FF:n versukset sun muut ovat huonoja? Jos tämä oli tarkoitus, olet väärässä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Miksi vitussa minun pitäisi selittää jostain Wiistä ja PS2:sesta yhtään mitään tässä asiassa ? Siis hyvä jeesus sentään mä puhuin ihmisen kanssa joka omistaa jo PS2:sen ja on ostamassa PS3:sen eikä hän diggaa Wiistä. Älä rajaa sitä muualle.
Hmm... siis puhuit henkilön kanssa joka omistaa jo PS2:n sekä XO:n, haluaa uutta konsolia, mutta ei pidä Wiistä. Jos sinusta PS3 ei ole millään tapaa järkevä ostos, niin mikähän konsoli ko. henkilön sitten pitäisi ostaa? Phantom?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
EDIT 2: Täältäkin hymiö Mahewcoron "Wiin AAA-pelit" -listalle: :).
Samoilla perusteilla tosin voin antaa hymiön Cyruksen (vai olikohan se Piben, hemmetti kun käytätte samanlaisia avatareja) PS3:n AAA-listalle: :)
Ihme keskinkertaista roskaa kummassakin listassa, huomaa hyvin että oman suosikin julkaisuja halutaan vähän paisutella.

Eiköhän tuo ollutkin juuri se pointti Mahewcoron listassa. Sen sanon vielä, että ei niistä kummastakaan mitään varmaa keskinkertaista roskaa löydy, mutta ei myöskään paljon varmoja AAA-pelejä. Tosin Wiin listassa ehkä enemmän varmoja.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ja jos lista on täysin lappaella tehty, miksi se aloitetaan tällaisilla nimikkeillä:
Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Smash Bros Brawl

Onkohan muisti hyvistä peleistä loppunut tuossa vaiheessa kesken ja pitänyt heittää lista lekkeriksi? Vai onkohan hyvät tulevat pelit loppuneet tuossa vaiheessa kesken?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Ja Cyruskin ampui jo itseään jalkaan kertomalla, että omistaa Okamin ja Zeldan. Pelaamattomina. Jos olisit oikeasti niin rationaalinen, että ostaisit kamaa silloin kuin "tarvitset" sitä niin miksi kuolaat Mopostormeja ja Resistanceja kun yksi maailman parhaista seikkailupeleistä odottaa hyllyssä. Tai oikeastaan vieläpä kaksin kappalein.

No ostan PS3:n, koska haluan pelata niitä pelejä ja katsoa niitä leffoja.:rolleyes: Minulla odottaa hyllyssä aina vaikka mitä pelejä ja leffoja ja sitten sukellan niihin silloin kun siltä tuntuu. Esim. Okami ja Zelda ovat juuri siksi pelaamatta, että ne ovat todella pitkiä pelejä, jotka minulla vaativat vielä aina aikaa paljon kerralla. En pelaa tuollaisia pelejä tuntia kerrallaan, vaan se on aina se viisi tuntia. Toisin kuin juuri nyt nuo kolme peliä, joita kaikki tulen pelaamaan eniten netissä. Pelaan esim. jotain Motorstormia pari tuntia ja sitten saatan unohtaa (tai ainakin voin unohtaa ilman mitään suurempia vitutuksia) sen pariksi päiväksi. Zeldan tai Okamin jos alottaisin, joutuisin varamaan viikon jolloin pelaan niitä joka päivä sen 5-10 tuntia. Tuollaisissa peleissä en halua joutua pitämään yhtään taukoa.

AAA:sta puhuttaessa taas... Need For Speed on siis kevyesti yksi kovimpia sarjoja viime genissä.. Ja Okami korkeintaan keskinkertainen. Itse olen aina yhdistänyt AAA:n laatuun, mutta selvä, en sano enää AAA, vaan sanon "tykki peli".
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Eiköhän tuo ollutkin juuri se pointti Mahewcoron listassa. Sen sanon vielä, että ei niistä kummastakaan mitään varmaa keskinkertaista roskaa löydy, mutta ei myöskään paljon varmoja AAA-pelejä. Tosin Wiin listassa ehkä enemmän varmoja.
Osa noista Mahewcoron Wii-listan peleistä on jo osoittautunut keskinkertaiseksi roskaksi (katsokaas esim. Tiger Woodsia tai SSX Bluria jostain keskiarvosanoja laskevasta paikasta). Tämähän ei tosin Nintendopoikia tunnu haittaavan, sillä "arvostelijat eivät tiedä mistään mitään". Keskinkertainen roska nostetaan näiden paljon puhuttujen AAA-pelien tasolle ja niillä perustellaan miksi jokaisen pitäisi hankkia Wii.

Jos tosiaan lähdetään siitä, että arvostelut eivät kerro yhtään mistään mitään, niin minäkin voisin kehottaa kaikkia ostamaan XO:n sillä perusteella, että sille on TotemBall. TotemBall on saanut paskoja arvosteluita, mutta tämähän johtuu vain siitä, että arvostelijat eivät ole ehtineet paneutua pelin nerokkaaseen ohjaussysteemiin ja muutenkin loistavaan pelimekaniikkaan. Todellisuudessa TotemBall on maailman paras peli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
Konsolisota on sitten hieno ketju. Täällä voit tutustua erillaisten ihmisten erillaisiin mielipiteisiin, ymmärtää ne aivan väärin ja haukkua kaikki ketkä eivät tajua minun olevan oikeassa :D

Enemmänkin tulee surullinen olo, kun noin verissäpäin pitää meluta oman asiansa puolesta. :(
Onneksi tein päätöksen jo joku aika sitten, etten osta uutta konsolia tai muutakaan pelialustaa enää. Onhan se ihan kivaa viihdettä, mutta silti. Kuutiopelit pelailen läpi ja siihen sitten saakin jäädä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
Voisin vaihtaa Zeldan tai pari Mariota yhteen autopeliin jossa olisi realistinen fysiikka, tarkka grafiikka ja fiksusti toteutettu moninpeli verkossa :p
Wii60, suosittelen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Kyllä Mopostormia voi verrata hyvinkin Excite Truckiin. Arcade rälläystä eri painotteilla. Tokihan Mopo on kauniimpi, mutta se on epäolennaista.

Gears on kauniimpi kuin Red faction, mutta se on epäolennaista....grafiikkahuora sisälläni huutaa apua. Kyllä tuo grafiikkakin nyt peleihin jotain lisää tuo vaikka kuka sanoo mitä, varsinkin jos pelattavuus on kunnossa. Tietty jos mopomyrkyssä ohjaus on ihan terveisiä sieltä jostakin, pelaisin mieluummin excite truckia. Siinä mielessä samaa mieltä. Ja nettipeli taitaa tuoda vielä vähän lisäkiinnostusta vaikkakin splittiruutu puuttuukin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom