Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Wiin Godfather arvostelu:
http://wii.ign.com/articles/773/773509p1.html

Numero 8 ja impressive. Kehuja tuli wiin erityisominaisuuksista.

Plese 3:n arvostelu:
http://ps3.ign.com/articles/773/773254p1.html

Numero 7,5 ja good.. Suht iso ero noin äkkiseltään. Ja tehottomalla paskalla vielä parempi versio. Siinä on ohjainkin kuin kaukosäädin ja se on ihan gimmick... ;)

Linkkiesi arvosteluissa PS3 version grafiikat saaneet 4,5 ja Wii:n 7,5 pistettä. Toisessa selityksenä, että kyseessä last gen portti ps2 grafiikoilla ja Wii:n graafikoista mainitaan, että ovat sieltä konsolin paremmasta päästä. Pelit kuitenkin graafisesti aikalailla identtiset. Eli mitäs tämä sit kertoo...?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cactus80 sanoi:
Linkkiesi arvosteluissa PS3 version grafiikat saaneet 4,5 ja Wii:n 7,5 pistettä. Toisessa selityksenä, että kyseessä last gen portti ps2 grafiikoilla ja Wii:n graafikoista mainitaan, että ovat sieltä konsolin paremmasta päästä. Pelit kuitenkin graafisesti aikalailla identtiset. Eli mitäs tämä sit kertoo...?


Maksat 650 euroo samanlaisista grafiikoista mitä wiissä on? Kertoisko sen?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Sainpahan sentään jotain "tukea" mielipiteelleni Snaken suunnalta :D

Juhlat pystyyn.


Ja mitä neljännen käden infoa se Snake täällä puskee! Mä olin vielä kirkassilmin hommaamassa PS3:sta kultaisella kahdeksankytluvulla, jolloin vanhaan julkaisupäivään oli noin vähän alle puolisen vuotta aikaa. Ja kun DMC4 oli vielä yksinoikeus ja you know the rest. Sen jälkeen on paskaa satanut Sonyttajien niskaan sellaiset määrät, ettei enään eteensä näe.

Mutta en kiistä, etteikö "hieman" laihtunut Sony-fanipoika sisälläni aina sillointällöin muistuttaisi läsnäolostaan. Kyllä moni PS3:lle tuleva peli himottaa, mutta so not. Kyllä mä nyt olen siinä pisteessä, että vaikka 700 euroa löytyisi niin en konetta julkaisussa ostaisi. Ostaisin sillä rahalla MTG-harrastuksen takaisin ja kaikki vanhat pelit jotka ovat syystä tai toisesta jääneet hommaamatta.


Ja uskonpa, että God of War kakkosta pelatessa ei paljon mikään "next-gen" paina :p





Hmm... siis puhuit henkilön kanssa joka omistaa jo PS2:n sekä XO:n, haluaa uutta konsolia, mutta ei pidä Wiistä. Jos sinusta PS3 ei ole millään tapaa järkevä ostos, niin mikähän konsoli ko. henkilön sitten pitäisi ostaa? Phantom?

boom!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Maksat 650 euroo samanlaisista grafiikoista mitä wiissä on? Kertoisko sen?

Tai olisko sen, että PS3:n kohdalla odotukset ovat hiukan korkeammalla ja tuommoinen juosten kustu EA:n porttaus tekele ei oikein sovellu hyväksi vertailu kohdaksi konsolien laadusta...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tai sitten niin, että pelit arvostellaan "alustalleen", eikä jollain yleismaailmallisille standardeille ?

Vai pitäisikö jokaista DS-peliä rokottaa kun polygoneja juoksee PSP:n peleissä kourallinen enemmän ?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Maksat 650 euroo samanlaisista grafiikoista mitä wiissä on? Kertoisko sen?


No voi p%$¤%#!

Siitäpä tuossa on kyse joo.

Muutenkin ihan turha verrata mitään vanhaa peliä konsoleilla. Kaikkian sen tietää että ne on laiskoja käännöksiä. Wiille se nyt on vaan satuttu tekemään paremmin. Eiköhän jokainen osta sen fakin konsolinsa tulevaisuutta ajatellen, eli täysin uusien pelien ja pelikokemusten takia. PS3:la ja xbox360:la on rahkeet tuoda jotain uuttaa pelaamiseen tehojensa puolesta esim. kokonaan särkyvä ympäristö, todella älykäs ai, tuhansien ja tuhansien joukkujen taistelut. Wiistä siihen ei ole. Wiillä voi vaan hakata virtuaali halkoja tai kalastaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Wiistä siihen ei ole. Wiillä voi vaan hakata virtuaali halkoja tai kalastaa.

No miten pleikkarikakkosella onnistuu sitten kaikki tämä ihmeellinen ja taianomainen graafinen tykitys mitä vaikkapa Colossuksessa tai GoW:issa nähdään ? Vai olenko unta nähnyt kun olen noita pelannut...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
No miten pleikkarikakkosella onnistuu sitten kaikki tämä ihmeellinen ja taianomainen graafinen tykitys mitä vaikkapa Colossuksessa tai GoW:issa nähdään ? Vai olenko unta nähnyt kun olen noita pelannut...


Eihän se onnistu. Ei millään. Eikä mitenkään.


Ois kiva nähdä ne täydellisesti hajoavat ympäristöt ja hyvän tekoälyn tässä sukupolvessa.. Onko näkynyt? NOT. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Ois kiva nähdä ne täydellisesti hajoavat ympäristöt ja hyvän tekoälyn tässä sukupolvessa.. Onko näkynyt? NOT. :rolleyes:

Tosiaan heti kun PS3:lle tulee jokin peli jossa on edes jotenkin uskottavasti hajoavat ympäristöt ja hyvä tekoäly vieläpä hyvässä pelissä niin meikäläinen kaivaa sitten jostain vaikka sen 700 euroa ja menee kaupan kautta. En vain usko tapahtuvan vaan veikkaan että kaikki rahat pistetään vain grafiikoihin ja säkällä fysiikoihin kuten aina ennenkin. Eihän tuollaista huvia ole XO:llakaan vuodessa nähty.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Tosiaan heti kun PS3:lle tulee jokin peli jossa on edes jotenkin uskottavasti hajoavat ympäristöt ja hyvä tekoäly vieläpä hyvässä pelissä niin meikäläinen kaivaa sitten jostain vaikka sen 700 euroa ja menee kaupan kautta. En vain usko tapahtuvan vaan veikkaan että kaikki rahat pistetään vain grafiikoihin ja säkällä fysiikoihin kuten aina ennenkin. Eihän tuollaista huvia ole XO:llakaan vuodessa nähty.

Se olisi niin siistiä laittaa paikkoja uusiksi ihan kunnolla :) Odotan oikeasti sitä päivää innolla.
Nyt taitaa ainoat kunnolla hajoavat ympäristöt tarjota vanhat peecee strategia-tyyppiset pelit, tyyliin UFO ja Silent Storm (olikohan nimi oikein??) yms ja tällaiset.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Se olisi niin siistiä laittaa paikkoja uusiksi ihan kunnolla :) Odotan oikeasti sitä päivää innolla.
Nyt taitaa ainoat kunnolla hajoavat ympäristöt tarjota vanhat peecee strategia-tyyppiset pelit, tyyliin UFO ja Silent Storm (olikohan nimi oikein??) yms ja tällaiset.

Oho ? Tarvittiinko noihin aikoinaan Blue Rayta ja Celliä :confused:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vaikkei tuo nyt vastaa aivan näitä kuvauksia uuden teknologian suomista mahdollisuuksista, niin mielestäni Dead rising on hyvä esimerkki tehojen käytöstä uudenlaisen pelaamisen hyväksi. Sitä zombiemerta, varsinkin ilman tökkimistä, on mahdoton toteuttaa aikaisemmilla koneilla tai wiillä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ainoa missä olen toistaiseksi nähnyt realistisiä fysiikoita ja kunnolla hajoavia ympäristöjä on DX10 peli puuceella eli crysis. Semmoiseen ikävä kyllä ei taida boxin ja pleikan näyttikset millään venyä. Ne kun ovat kuitenkin jo "edellistä" sukupolveä pc-maailmassa pahasti. Onneksi kaikkien silmiä ei ole vielä pilattu liialla HD-graffalla vuosia, niin hyvin nuo konsolit tulevat pärjäämän graafisesti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Miksei minkään konsolin pelaajat pysty katsomaan omaa konsoliaan kriittisesti?
Koska useimmat pelaajat kuvittelevat että silloin siinä kyseenalaistaisi itsensä kokonaan ja nettiuskottavuus saattaisi kärsiä. Tosiasiassa tämä on juuri päinvastoin.

Itse pystyn suoralta kädeltä luettelemaan liudan epäkohtia mistä tahansa omistamastani konsolista, varsinkin fanittamastani Nintendosta. Silti vailla pohjaa olevat kritisoinnit saavat jopa minutkin näkemään punaista. Erityisen paljon pollaa painaa tapaukset, joissa kokonainen peli/konsoli lytätään ilman kosketusta itse tuotteeseen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Ja mitä neljännen käden infoa se Snake täällä puskee! Mä olin vielä kirkassilmin hommaamassa PS3:sta kultaisella kahdeksankytluvulla, jolloin vanhaan julkaisupäivään oli noin vähän alle puolisen vuotta aikaa. Ja kun DMC4 oli vielä yksinoikeus ja you know the rest. Sen jälkeen on paskaa satanut Sonyttajien niskaan sellaiset määrät, ettei enään eteensä näe.

Mutta en kiistä, etteikö "hieman" laihtunut Sony-fanipoika sisälläni aina sillointällöin muistuttaisi läsnäolostaan. Kyllä moni PS3:lle tuleva peli himottaa, mutta so not. Kyllä mä nyt olen siinä pisteessä, että vaikka 700 euroa löytyisi niin en konetta julkaisussa ostaisi.

Aikalailla kuin omasta "kynästä" tämä posti. Olin aivan innoissani vielä viimevuoden marraskuun lähestyessä. Mutta kun ei, niin ei...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuskin kovin paljoa. Kone on jo nii ahtaalla, että huh!.. En usko, että tuo uusi malli kuitenkaan kauheasti muuttaa aiempia kuluttajien mielipiteitä tietyn konsolin ostosta. Ehkä niille, jotka ovat kyllästyneitä boxiensa hajoiluun tuo on houkutteleva vehje...

Pidän nykyisen perusmallin ulkonäöstä huomattavasti enemmän.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Uuden 360-mallin johdosta Ps3 joutunee entistä ahtaammalle:

http://pelaajalehti.com/2007/03/21/xbox-360-elite-musta-hdmi/

Tuskin tuo nyt ihan suoraan noin vaikuttaa. Varskin kun Suomen hintataso nostaa koneen hinnan varmasti sinne lähemmäksi 500 euroa. Jos tuon koneen kylkeen pamahtaisi 399 hintalappu, niin meikäläisenkin löytäisi kaupasta tuo paketti kainalossa.

Olisivat saaneet sen HD-DVD aseman tuohon ympätä, niin se olisi jo ollut parempi valtti PS3 vastaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Saa nähdä valittavatko XO-pelaajat tuon hinnasta, vai ostavatko sen ihan himoissaan.
Tuolta tekstistä : "Hintaa paketille kertyy 479 dollaria (noin 360 euroa). Euroopassa ja varsinkin Suomessa suositushinnan voidaan kuitenkin odottaa nousevan lähemmäs 500 euroa."

Itse ainakin joskus ostan tuon 100-varmasti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom