Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mielestäni PSP:n myynnit itsessään eivät ihan oikeasti ole huonoja, ne ovat varsin hyviä vaikka DS tuhoaakin ne täysin vertailussa. PSP:stä toistaiseksi tekee flopin myynnillisesti itse pelien myynti, joka on aivan uskomattoman paskaa tasoa. Ja mahdollisesti pysyvästikin flopiksi, korkeintaan Monster Hunter, Crisis Core ja muutamat muut pelit sekä ehkä re-design ja PS3 yhteensopivuus saattavat vielä nostaa koneen profiilia ja samalla nostaa muidenkin pelien myyntiä, mutta se jää nähtäväksi. En jatka enempää offtopicia. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Mielestäni PSP:n myynnit itsessään eivät ihan oikeasti ole huonoja, ne ovat varsin hyviä vaikka DS tuhoaakin ne täysin vertailussa.

Ai. Siksikö niitä vedetään pois kaupanhyllyiltä?

No joo. Kokonaismyynti PSP:n kohdalla ei olekaan ihan täysin huono, mutta ilmeisesti myynti on vähentynyt viime aikoina huomattavasti.

Ja ei se ole mikään vitsi, että DS tulee mahdollisesti olemaan kaikkien aikojen myydyin pelikone. Onhan se tähänkin asti myynyt enemmän kuin muut vastaavassa ajassa käsittääkseni. Ja myynti jatkuu tasaisen kovana edelleen. Ei sitä tiedä vaikka saavuttaisi tuon rajapyykin jo tuossa parissa vuodessa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hanuriin nyt ne paristo vehkeet :mad:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hanuriin nyt ne paristo vehkeet :mad:

No oikeasti onko siitä nyt paljoa haittaa, jos keskustelu hieman käy kannettavien puolella? Ne nyt kuitenkin liittyvät myös noihin kotikoneisiin ja niiden valmistajiin, konsolisotaan ja siten myös noihin kolmeen mainitsemaasi laitteeseen. Onhan täällä nyt pahempiakin sivuraiteita ollut. Ja tämäkin keskustelu lähti kotikoneista.

Edit: Sitä paitsi kuka täällä nyt mistään paristovehkeistä on puhunut?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ehkä olisi vaan järkevää uudelleennimetä tämä yleiseksi konsolisotatopikiksi. Sellainen tämä on ollut jo pitkään jokatapauksessa (kuukausia, vuosia...).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
Ehkä olisi vaan järkevää uudelleennimetä tämä yleiseksi konsolisotatopikiksi. Sellainen tämä on ollut jo pitkään jokatapauksessa (kuukausia, vuosia...).

Kannatan.

Sanon vain, ettei kaikilla laitteilla ole tarkoitus valloittaa markkinoita ja rusikoida kilpailijoitaan, vaan erilaisiakin strategioita on olemassa.

Ja minä sanon, että psp:llä alunperin oli nimenomaan tuo tarkoitus. Mutta kun myyntikäyrä laskee niin bullshit-käyrä nousee.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joo, unohtakaa kaikki minun "älkää ostako PS3:sta!!" -läppä. Sorruin sitten itsekin ja tänään olen 12 jälkeen menossa omaa konetta hakemaan. Aargh!! :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ihmemies, levittää hirveätä propagandaa ja sortuu itse. Tee niinkuin sanon, älä niinkuin minä teen! :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Joo, unohtakaa kaikki minun "älkää ostako PS3:sta!!" -läppä. Sorruin sitten itsekin ja tänään olen 12 jälkeen menossa omaa konetta hakemaan. Aargh!! :)

Voi vittu sä kuulet vielä tästä ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Heh heh ;) En vaan voinut vastustaa kun kävin kaupassa tuota kokeilemassa. Pakkohan se sitten oli pistää varaus kun niitä oli vielä vapaana. Kyllä nyt vähän mietityttää, että onkohan tämä järkevää, mutta helvetti pakko se on vain saada!!!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hei pidäs nyt ne käskonsolit pois täältä! :D
Hieno vertailu.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Joo, unohtakaa kaikki minun "älkää ostako PS3:sta!!" -läppä. Sorruin sitten itsekin ja tänään olen 12 jälkeen menossa omaa konetta hakemaan.
Luuseri.

Itse tässä juuri mietin, että mitähän järkeä tässäkin taas on. Melkein seitsemänsataa euroa koneesta, jolla on muutama hassu pelaamisen arvoinen peli ja jolla en pysty edes pelaamaan suosikkisarjaani (Ratchet&Clank), mutta teknofetisismi on sairaus, johon ei löydy hoitoa. Ja toisaalta usko tulevaisuuteen on vankka.

Ihan järkevästihän ajatellen hyviä vaihtoehtoja on tällä hetkellä tasan kaksi: PS2 ja Xbox360. Näin totesin työkaverillekin, joka mietti huomenlahjaa sulhaselleen. Häitten jälkeisen viikon olivatkin sitten lauleskelleet Singstar Legendsin tahtiin, ja nyt lainasin heille testailtavaksi SSX Trickyn ja Ratchet&Clankin. Puolentoista sadan investointi on kuitenkin helppo sulattaa, vaikka konsolipelaaminen ei juurikaan innostaisi, ja jos innostaa, niin kakkospleikkarin pelikirjastosta löytyy tekemistä helposti muutamaksi vuodeksi.

Itsellänikin on laatikossa yhä iso kasa pelejä, joita en ole ehtinyt edes aloittaa, kun koko ajan tulee jotain uutta. Onneksi hanat ovat vihdoin sulkeutumassa, joten juuri nyt olisi hyvä hetki valita ne 50-100 parasta peliä ja alkaa käydä läpi. Ja ostaa PS3 tuon jälkeen kolmella-neljälläsadalla.

Mutta kun ei. Kaikki pitää saada heti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mulla onkin oikein sankaritarina kerrottavana, kun lopetin tupakin vetämisen ja siitä säästyvät rahat riittävät helposti PS3:n maksueriin (itseasiassa tupakkarahat ovat triplasti suuremmat kuin PS3:n kuukausierät).

Sinänsä siis taloudellinen tilanne ei hätkähdä mihinkään PS3:n myötä. Yli 160 euron säästö kuukausittain tulee kun ei kessua vetele ja PS3 on vähän niinkuin ylimääräisenä motivaationa jutussa mukana :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Mulla onkin oikein sankaritarina kerrottavana, kun lopetin tupakin vetämisen ja siitä säästyvät rahat riittävät helposti PS3:n maksueriin (itseasiassa tupakkarahat ovat triplasti suuremmat kuin PS3:n kuukausierät).

Sinänsä siis taloudellinen tilanne ei hätkähdä mihinkään PS3:n myötä. Yli 160 euron säästö kuukausittain tulee kun ei kessua vetele ja PS3 on vähän niinkuin ylimääräisenä motivaationa jutussa mukana :)

Testamenttaatsä nickis sit mulle :)


Hauska seurata ihmisten kärvistelyjä kun itse ei edes koko koneen julkaisua muista ellei foorumeilla käy tai telkkarista mainosta tule. Kaverin luona kuitenkin saan huomenna testattua, että tekeekö sillä grillillä yhtään mitään ja viimeinkin saan haukkua Mopostormin pystyyn IHAN VIRALLISESTI kun on sitä itse testannut :D

Ainoa ostohoukutukseni OLISI se, että PS3 on halvempi kuin Tekken DR Arcade kaappi. Jos siis omistaisin rahaa yli kympin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Mulla onkin oikein sankaritarina kerrottavana, kun lopetin tupakin vetämisen ja siitä säästyvät rahat riittävät helposti PS3:n maksueriin (itseasiassa tupakkarahat ovat triplasti suuremmat kuin PS3:n kuukausierät).
Sama tarina. Kolmisen viikkoa takana tupakatta. Tänään vasta tuli mieleen että olisi pitänyt loppuaikoina ruveta polttamaan paljon enemmän niin olisi saanut samalla säästettyä rahat HD-telkkariinkin :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Karma sanoi:
Sama tarina. Kolmisen viikkoa takana tupakatta. Tänään vasta tuli mieleen että olisi pitänyt loppuaikoina ruveta polttamaan paljon enemmän niin olisi saanut samalla säästettyä rahat HD-telkkariinkin :p
Heh heh, hitto ei tullu itellekään mieleen :p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom